Jij slotjesposter...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, Anne heeft net een nieuw leuk KTM brommertje gekocht dit jaar.. Daar is ze wel effe tevreden mee voorlopig denk ik.
ik zag het iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij slotjesposter...
Ja SuperDuke zou ik ook graag hebben. Maar goed. Dat zit er echt niet in.
Een lening voor een motorquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zag het idd
Je kan ook een iets ouder exemplaar pakken he.. Of moet er per se 2018 op het pasje staan?
Ik koop persoonlijk liever 2 oudere motoren als één nieuwe.. Zeker als ik zo hier en daar al die elektronische ellende zo eens langs zie komen.. Ik zit in een AT groep op feestboek, en de helft van de leden heeft inmiddels een dikke lening afgesloten om met een crf1000 te kunnen patsen, en de helft van de posts gaat over allerlei elektronische hiccups, weigerende versnellingsbakken en knipperende lampjes
er zijn toch dagen bij ik effe geen 17-18k op de bank heb staan die ik zomaar effe kan platslaan op een brommertje. Ik vind een voertuig wat ik gebruik als secundair transport sowieso geen 18k waard, dat geef ik voor een auto al niet uit..quote:
Er moet eerst weer even saldo op de bank staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zag het idd
Je kan ook een iets ouder exemplaar pakken he.. Of moet er per se 2018 op het pasje staan?
Nee maar dan koop je hem toch niet of je spaart nog ffquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
er zijn toch dagen bij ik effe geen 17-18k op de bank heb staan die ik zomaar effe kan platslaan op een brommertje. Ik vind een voertuig wat ik gebruik als secundair transport sowieso geen 18k waard, dat geef ik voor een auto al niet uit..
Pcies dit..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar dan koop je hem toch niet of je spaart nog ff
Van het weekend een saaie matzwarte neotec 2 gescoord met 48% kortingquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik morgenmiddag tijd om even een nieuw hoofdaquarium te halen.. Mijn 2e helm ever waar geen Shoei op staat.
Sja, als je hem per se wilt hebben...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar dan koop je hem toch niet of je spaart nog ff
jongeh, jij verdient geld als water op die roeiboot, dat kan nooit lang durenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er moet eerst weer even saldo op de bank staanEn dan kijk ik pas weer verder.. Ook ff afwachten hoe ik dan qua relatie/werk/huis sta
Illusiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jongeh, jij verdient geld als water op die roeiboot, dat kan nooit lang duren
Ik heb mijn oog laten vallen op een Arai Tour X4..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Van het weekend een saaie matzwarte neotec 2 gescoord met 48% kortingondertussen ook de bijbehorende Sena bloetoes erin
Ja dag.. Grapjas.quote:
Grote winst zit er meer in dat je t niet uit kan geven als je aan boord zitquote:
Precies op het laatst het je hem 1.5 keer gekochtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, als je hem per se wilt hebben...
Ik persoonlijk koop gewoon naar het beschikbare budget.. Heb ik de doekoe niet, dan heb ik pech.
Dabedoelik, doe wat je nou overhoudt dus effe X 1.8 ofzo voor een salaris van iemand die een normale baan heeft en het hele jaar door werkt en dan heb je nog steeds 2 keer modaal.. Ik bennie geak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Grote winst zit er meer in dat je t niet uit kan geven als je aan boord zit
Heb net een aardige smak (15-20%)ingeleverd om maar 6
Maanden per jaar te moeten werken
ja, de bank moet ook wat verdienen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Precies op het laatst het je hem 1.5 keer gekocht
If onlyquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dabedoelik, doe wat je nou overhoudt dus effe X 1.8 ofzo voor een salaris van iemand die een normale baan heeft en het hele jaar door werkt en dan heb je nog steeds 2 keer modaal.. Ik bennie geak.
make det de ket..quote:
ik hep nog een Konti RoadAttack in de garage die ik niet ga gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:17 schreef Geerd het volgende:
Achterband weer bijna opWil nog mooi weer blijven, paar keer rijden nog kan der volgend jaar weer nieuw rubber op, geen michelin iig
Bedankt voor het aanbod maar...dan moet ik hem ophalen en dan de dealer vragen goh wil je deze band erop zetten...etcquote:
144 waar 80 is toegestaanquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrr dat is serieus geld...wat had die gedaan dan ?
No prob, het was maar een ideequote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar...dan moet ik hem ophalen en dan de dealer vragen goh wil je deze band erop zetten...etc
hoeveel is dat in EYPO's?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:37 schreef Salatrel het volgende:
Volgt iemand de budget bike battle italia? BaronvonGrumble kreeg een boete voor snelheid van 4000 Zwitserse frank + een rijverbod van een paar maanden!
3.673,54quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hoeveel is dat in EYPO's?
In NL zou je hem ook kwijt zijn en een kleine 700 euro denk ik
Omrekensite zegt 3673 euro. Klopt dat welquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hoeveel is dat in EYPO's?
In NL zou je hem ook kwijt zijn en een kleine 700 euro denk ik
ja dat klopt wel. Racerij is in Zwitserland verboden ze hebben er niet eens een circuit. Snelheidsovertredingen zijn serious business daarquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Omrekensite zegt 3673 euro. Klopt dat wel
Oh dan vind ik het een stuk minder ergquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:15 schreef Amoeba het volgende:
De boetes zijn inkomensafhankelijk daar vanaf >30
voor buitenlanders alleen lastig te controleren hequote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:15 schreef Amoeba het volgende:
De boetes zijn inkomensafhankelijk daar vanaf >30
Neem aan dat 4000 CHF niet uit de lucht komt vallenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor buitenlanders alleen lastig te controleren he
Het is absurd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh dan vind ik het een stuk minder erg
Was toch laatst een gastje in auto van zijn pa 178 in de 80 2050 moest die betalenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Dan is de lol van het motorrijden er ook meteen wel een beetje vanaf
Is dat van de laatste jaren ofzo?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:26 schreef mjan het volgende:
Gewaarschuwd door alle horrorverhalen over de boetes uit Zwitserland heb ik daar ook meer op mijn snelheidsmeter gekeken dan naar de wegOverigens is het ook wel een aardige hint dat iedereen zich daar echt strikt aan de maximum snelheid houdt.
Ja, echt verschrikkelijk irritant. Ik ga daar echt slecht op.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:26 schreef mjan het volgende:
Gewaarschuwd door alle horrorverhalen over de boetes uit Zwitserland heb ik daar ook meer op mijn snelheidsmeter gekeken dan naar de wegOverigens is het ook wel een aardige hint dat iedereen zich daar echt strikt aan de maximum snelheid houdt.
Mjah, das ook bijna 100 te hard.. dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2018 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was toch laatst een gastje in auto van zijn pa 178 in de 80 2050 moest die betalen
Die zesendertighonderdrieënzeventig Euro ook niet.quote:
In beide gevallen doet het even veel pijn, dat is juist het ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:24 schreef Salatrel het volgende:
Als je een laag inkomen hebt niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |