Heb al een lieve vriend en die is ook niet rijk helaas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:46 schreef BasEnAad het volgende:
Neem verkering met een rijke oudere man.
Dan moet je werken om geld... Oh. Wacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:49 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
kan, maar dat kost wel een hoop geld
Ja en daar werken mensen voor! WERKEN!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:49 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Eigen onderneming starten. Dan ben je zelf de hoeder van je eigen slangenkuil. En bepaal je je eigen werktijden.Niet per definitie. Licht er maar net aan wat voor bedrijf je hebt en hoe het loopt etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#KICKOUTZP
Je eigen onderneming is altijd hard werken. Want als jij het niet runt, doet een ander het niet he...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet per definitie. Licht er maar net aan wat voor bedrijf je hebt en hoe het loopt etc.
Stel dat je een eigen benzinepomp met zelfbediening en zonder winkeltje. Hoef je geen fuck te doen en het geld stroomt binnen. Dit is maar 1 voorbeeld, zo zijn er duizenden andere.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je eigen onderneming is altijd hard werken. Want als jij het niet runt, doet een ander het niet he...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Eigen onderneming starten. Dan ben je zelf de hoeder van je eigen slangenkuil. En bepaal je je eigen werktijden.hoeft ook niet per definitie en perse harder te werken met eigen bedrijf , alleen als je iets niet aankan moet je het gaan uitbesteden, en uitbesteden gaan vaak dingen foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit is een onrealistisch geromantiseerd beeld van de werkelijkheid, sorry.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Stel dat je een eigen benzinepomp met zelfbediening en zonder winkeltje. Hoef je geen fuck te doen en het geld stroomt binnen. Dit is maar 1 voorbeeld, zo zijn er duizenden andere.
Dan ben je niet helemaal goed ingelezen. Wel vrij erg als je mod bent in dit subforum, maargoed je kan ook niet alles weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee, dit is een onrealistisch geromantiseerd beeld van de werkelijkheid, sorry.
Een parasiet van de samenleving zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:56 schreef Jahr00n het volgende:
neem lekker een uitkering joh
heb zelf tweemaal een Wajong door een trucje en hoef nooit te werken
ja, ik zal wel moeten, maar klagen is altijd prettig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dit zelf voor je dan?
kinderen kosten ontieglijk veel geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:00 schreef Grems het volgende:
En dan zelf niet op het idee komen om je te laten bezwangeren
Man man man, dat hoger onderwijs is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:01 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
kinderen kosten ontieglijk veel geld.
dit soort banen klinken altijd als een droom, weet niet of het echt bestaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:04 schreef Rickyyboy het volgende:
Kan je niet bij beterbed gaan "werken"? Gewoon solliciteren bij de nachtdienst en bedden gaan testen.
Slapend rijk wordt je dan
het werk zelf vind ik wel leuk, maarr het gaat om alles erom heen. klote collega's, lange werkdagen, vroeg opstaan, matig salaris, fysiek zwaar etcquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:07 schreef zarGon het volgende:
Bereid je dan maar voor op een leven waar je gelimiteerd wordt in je doen door gebrek aan geld.
23 jaar oud en nu al 'opgegeven'. Het minste dat je kan doen is kijken/zoeken naar werk waar je wel genot uit kunt halen. Of, waar je wel collega's hebt van je leeftijd, waar je goed mee kunt vinden.
Zorg voor later, gewoon bijlenen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:49 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
Iemand die niet wil werken met een nog hogere studieschuld opzadelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ga een premaster doen en een tweejarige master. Dan heb je toch nog drie extra jaar.
[..]
Zorg voor later, gewoon bijlenen.
Ik zou zelf zeggen een heel erg saai leven. Zwaar lijkt het me totaal niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:08 schreef -AMG- het volgende:
Dan krijg je nog een lang en zwaar leven
Ja doei hahaha, of je laat die groep mannen die willen lurken naar webcam meisjes gewoon meer belasting betalen en daarmee betaal je een loon aan vrouwen zodat ze geen webcamheor moeten worden om hun huur te betalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh je bent een vrouw
Koop een webcam en ga cammodel spelen, met een beetje geluk trek je rijke hopeloze mannen aan die alleen maar willen praten
Je hoeft niet eens uit de kleren en je kan zo een paar duizenden euro's per maand verdienen.
Binnen 2 jaar kun je 1 ton verdienen
Maakt geen ruk uit. Er is een limiet aan hoeveel je aflost per maand en als je het niet volledig af kan lossen wordt het kwijtgescholden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iemand die niet wil werken met een nog hogere studieschuld opzadelen..
zeeland woon ik alquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ga dan in Zeeland wonen in een goedkoop huis en een dag per week werken. Moestuintje erbij en je kan bijna de hele week freewheelen!
huhquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:12 schreef possetje het volgende:
[..]
Ja doei hahaha, of je laat die groep mannen die willen lurken naar webcam meisjes gewoon meer belasting betalen en daarmee betaal je een loon aan vrouwen zodat ze geen webcamheor moeten worden om hun huur te betalen
Webcammen is al genoemd. Je maakt echt te weinig gebruik van je sterke punten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:14 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
zeeland woon ik al
Ik zit te denken aan een job waarbij je nauwelijks tot geen collega's hebt maar toch redelijk verdient. iemand suggestieS?
Ja dat is het lastige.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:17 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
dat gaat mijn vriend niet waarderen gok ik
Dan moet hij je maar onderhouden dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:17 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
dat gaat mijn vriend niet waarderen gok ik
Ik haal wel voldoening uit mijn werk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Niemand wil werken. Werken is stom. Maar blut zijn, geen doel hebben of waardering krijgen en eeuwig parasiteren op anderen is voor de meeste mensen nog stommer. Voor sommige mensen niet, maar die komen er meestal ook niet zomaar mee weg.
Maar zoals jij het voorstelt, met kutcollega's en vaste werktijden, dat hoeft natuurlijk ook niet. Gewoon even zoeken dus.
Zou je het doen als het vrijwilligerswerk was en je de loterij had gewonnen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik haal wel voldoening uit mijn werk.
Ik wel. Wel 3 dagen per week zonder dienstenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou je het doen als het vrijwilligerswerk was en je de loterij had gewonnen?
Wanneer is later? Kun je het zolang nog volhouden denk je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
die studeert informatica en gaat waarschijnlijk wel goed verdienen later
Maar waarom?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik wel. Wel 3 dagen per week zonder diensten
hij moet nog een jaar, maar ik vind het lullig als hij werkt en ik doe niks. dus dat zou gaan knagen aan mn gewetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Wanneer is later? Kun je het zolang nog volhouden denk je?
Dan word je toch huisvrouw.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
die studeert informatica en gaat waarschijnlijk wel goed verdienen later
haha ik ben zo preuts als wat en daarnaast heb ik een vriend. maar ook zonder vriend zou ik dat nooit doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:22 schreef Basp1 het volgende:
Dame van lichte zeden worden, kun je liggend werken, heb je geen collega's en kun je je eigen werktijden bepalen.
Nou trek je conclusie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:23 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
hij moet nog een jaar, maar ik vind het lullig als hij werkt en ik doe niks. dus dat zou gaan knagen aan mn geweten
Dan is je huidige situatie dus alsnog niet hoe je het wilt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik wel. Wel 3 dagen per week zonder diensten
Kan je je echt niet voorstellen dat iemand met plezier leuk, zinvol en maatschappelijk bijdragend werk doet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar waarom?
Als je een paar miljoen wint ga je toch niet meer voor iemand anders werken man man man
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je je echt niet voorstellen dat iemand met plezier leuk, zinvol en maatschappelijk bijdragend werk doet?
owwww de een heeft echt geld nodig om te kunnen ademen, de ander is wat beter in een soort van budha houding en kan zich vermaken met veeel minder geld, zelf hang ik ook altijde erg naar dat ik meer geld wil,..quote:
Hoezo dan doe je niks? Dan doe je het huishouden. Zorg je dat het eten klaarstaat, als hij thuiskomt en sta jij klaar in een sexy lingeriesetje. Genoeg mannen die dat alleen maar mooi vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:23 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
ja, maar dan werkt hij zich uit de naad en doe ik weinig. vind ik ook lullig.
ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:27 schreef Blue_note het volgende:
Je bent dus eigenlijk gewoon een lamlul?
omdat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar het zal wel wennen.
Denk ik.
Gelukkig hoef ik niet te werken
Daarom psychische problemen ontwikkelen en bij het UWV met poep gooienquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:45 schreef rozenblaadjes het volgende:
Hallo,
Ik zal vast veel gezeik krijgen maar ik wil het toch kwijt.
Ik wíl niet werken. Ik heb een bloedhekel aan werken. Momenteel ben ik 23 jaar en in het laatste jaar van een HBO studie. Ik leef nu best wel een luizenleventje. Af en toe les, thuis een beetje werken aan mijn scriptie en heel veel vrije tijd. Heerlijk.
Het liefst zou ik nooit werken en de hele dag doen wat ik zelf wil. Ik heb er zo'n ontzettende bloedhekel aan. Ik heb diverse bijbaantjes gehad. O.a. achter de kassa. Wat een hel. En dan te betekenen dat er mensen zaten die zoiets 10+ jaar doen en nog met een glimlach binnen komen. Als ik zoiets 5 dagen per week, 10 jaar moest doen, had ik mijzelf allang voor de trein geflikkerd.
Maar goed, mijn toekomstig werkveld vind ik op zich wel leuk qua doelgroep maar alles erom heen is zo ongelooflijk kut. De irritante collega's, het vroege opstaan, de lange uren, niet zelf kunnen bepalen wat je doet en wanneer, het matige salaris. Ik heb diverse stages gelopen ( lees: ik werd gewoon als werknemer ingezet met alle daarbij behorende taken maar kreeg de vergoeding van een stagiaire ). Ik heb echt verschillende slangenkuilen gezien, collega's die elkaar het leven zuur maken, zo zielig, mensen van 50+ die de ander de grond in pesten. Ik was altijd opgelucht als mijn stage er op zat. Met gierende banden wegwezen.
Als alles goed verloopt studeer ik af in juni 2019 en dan zit het luizenleventje er op voor mij. Dan moet ik aan de bak. Maar ik wíl het gewoon niet.en dan te bedenken dat als ik in een superrijke familie was geboren, ik mogelijk geen reet had hoeven doen
![]()
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Coffeeshop en cryptocurrency
Ja en panden verhuren ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:31 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Maar dat is niet compleet.
Ohja jij was die kneus inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja en panden verhuren ofzo
Toch allemaal leugens
iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ohja jij was die kneus inderdaad
Ik ben het niet eens met TS. Wat moet ik hele dagen thuis doen (zeker nu mijn dochter naar school gaat)? Het huishouden doen wanneer je zin hebt, een beetje netflixen en voor de rest een beetje doelloos voor je uit zitten kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Laten we eerlijk zijn dat iedereen het eens is met ts. Als je gewoon een realistische kutbaan hebt in ieder geval.
Deprimerend topic omdat het waar is
Stage is kut man werd ook uitgemolken op een stageplek. Dat is ook waarom we niet willen werken onze eerste kennismaking met werk is vaak een stage. Stage's zijn vaak kut want je wordt uitgemolken dus ja dan heb je er geen vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:45 schreef rozenblaadjes het volgende:
Hallo,
Ik zal vast veel gezeik krijgen maar ik wil het toch kwijt.
Ik wíl niet werken. Ik heb een bloedhekel aan werken. Momenteel ben ik 23 jaar en in het laatste jaar van een HBO studie. Ik leef nu best wel een luizenleventje. Af en toe les, thuis een beetje werken aan mijn scriptie en heel veel vrije tijd. Heerlijk.
Het liefst zou ik nooit werken en de hele dag doen wat ik zelf wil. Ik heb er zo'n ontzettende bloedhekel aan. Ik heb diverse bijbaantjes gehad. O.a. achter de kassa. Wat een hel. En dan te betekenen dat er mensen zaten die zoiets 10+ jaar doen en nog met een glimlach binnen komen. Als ik zoiets 5 dagen per week, 10 jaar moest doen, had ik mijzelf allang voor de trein geflikkerd.
Maar goed, mijn toekomstig werkveld vind ik op zich wel leuk qua doelgroep maar alles erom heen is zo ongelooflijk kut. De irritante collega's, het vroege opstaan, de lange uren, niet zelf kunnen bepalen wat je doet en wanneer, het matige salaris. Ik heb diverse stages gelopen ( lees: ik werd gewoon als werknemer ingezet met alle daarbij behorende taken maar kreeg de vergoeding van een stagiaire ). Ik heb echt verschillende slangenkuilen gezien, collega's die elkaar het leven zuur maken, zo zielig, mensen van 50+ die de ander de grond in pesten. Ik was altijd opgelucht als mijn stage er op zat. Met gierende banden wegwezen.
Als alles goed verloopt studeer ik af in juni 2019 en dan zit het luizenleventje er op voor mij. Dan moet ik aan de bak. Maar ik wíl het gewoon niet.en dan te bedenken dat als ik in een superrijke familie was geboren, ik mogelijk geen reet had hoeven doen
![]()
Waarom hoef jij niet te werken rijke ouders?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar het zal wel wennen.
Denk ik.
Gelukkig hoef ik niet te werken
Zelfmoord willen plegen omdat je je werk niet leuk vindtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Stage is kut man werd ook uitgemolken op een stageplek. Dat is ook waarom we niet willen werken onze eerste kennismaking met werk is vaak een stage. Stage's zijn vaak kut want je wordt uitgemolken dus ja dan heb je er geen vertrouwen meer in.
Werk is sowieso kut vind het niet gek dat soms iemand de treinrails wil knuffelen.
Ja maar het leven an sich is gewoon een grote shitshow. Waar doe ik het nog voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zelfmoord willen plegen omdat je je werk niet leuk vindt
Kan je beter je werk van kant maken, het is immers hun schuld dat jij het niet naar je zin hebt. Gewoon het probleem bij de oorzaak aanpakken noemen we dat.
Weet je al wat je in je briefje gaat schrijven?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar het leven an sich is gewoon een grote shitshow. Waar doe ik het nog voor
Ik heb dit ook. Ik roep altijd dat ik direct zou stoppen met werken als ik de loterij win, maar ik denk dat ik me binnen een paar maanden kapot zou vervelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met TS. Wat moet ik hele dagen thuis doen (zeker nu mijn dochter naar school gaat)? Het huishouden doen wanneer je zin hebt, een beetje netflixen en voor de rest een beetje doelloos voor je uit zitten kijken.
Het is toch fijn om je eigen geld te verdienen ipv afhankelijk te zijn van iemand anders? Onder de mensen te zijn?
Nee, ik snap niet waarom mensen niet willen werken eigenlijk.
Vrachtwagenchauffeur internationaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:14 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
zeeland woon ik al
Ik zit te denken aan een job waarbij je nauwelijks tot geen collega's hebt maar toch redelijk verdient. iemand suggestieS?
Zou in dat geval alsnog eerst even een marktonderzoek doen en niet lukraak beginnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh je bent een vrouw
Koop een webcam en ga cammodel spelen, met een beetje geluk trek je rijke hopeloze mannen aan die alleen maar willen praten
Je hoeft niet eens uit de kleren en je kan zo een paar duizenden euro's per maand verdienen.
Binnen 2 jaar kun je 1 ton verdienen
Tja, zo denken we er allemaal over.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:45 schreef rozenblaadjes het volgende:
als ik in een superrijke familie was geboren
Machinist, brugwachter, ijsverkoper op de boulevard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur internationaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |