Sowiesoquote:
Dat was toch geen toetje?quote:
was een typisch hollands dessert bord bij de wok vreetschuurquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was toch geen toetje?
Dat was meer een "wat voor restjes heb ik nog in mijn vriezer liggen?"
Ewquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een typisch hollands dessert bord bij de wok vreetschuur
goede samenvattingquote:
Ik kom nooit bij een wok vreetschuur, want daar zijn teveel mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een typisch hollands dessert bord bij de wok vreetschuur
Cool, heb je dan een glijbaan of zo'n brandweerpaal?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ga nu via het balkon naar beneden.
dit lieg je. je gaat gewoon direct als ze open gaanquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een wok vreetschuur, want daar zijn teveel mensen.
Dus deze aanname is niet waar.
Gelukkig stuiter je dan gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zon verhuisliftquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh man, daar wil ik zo graag heen. En Vane. Ben ook benieuwd naar Mood op Strijp-S trouwens.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was weer eens hier: https://www.thefatangel.nl/
Als ik daar nog vaker heen ga word ik letterlijk de mascotte
Ziet er goed uit! Willik!quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was weer eens hier: https://www.thefatangel.nl/
Als ik daar nog vaker heen ga word ik letterlijk de mascotte
Nee, ik kom nooit bij zulke tenten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lieg je. je gaat gewoon direct als ze open gaan
Ik ook niet. Daarom eet ik alles.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van voedselverspilling
McDonald’squote:Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is jullie favoriete restaurant?
Zeer goede keuze.quote:
Heb ik niet. IK heb wel een top zoveel. Hahaha.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien vindt ie t leuk om met zo'n noedeltje te spelen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heeft die knakker dat paarse ding? Zonder blijft ie ook wel drijven
Dit is wel licht herkenbaarquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik niet. IK heb wel een top zoveel. Hahaha.
Vane wel naar de Skybar geweest, maar nog niet gegeten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh man, daar wil ik zo graag heen. En Vane. Ben ook benieuwd naar Mood op Strijp-S trouwens.
Z’n eigen noedeltje zal hij al even niet gezien hebben met die pens.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien vindt ie t leuk om met zo'n noedeltje te spelen?
Ben wel heel benieuwd naar het eten, vond Wynwood echt heerlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vane wel naar de Skybar geweest, maar nog niet gegeten.
Ja zag dat Wynwood nu Mood heet idd. Zelfde eigenaresse, dus zal niet veel veranderd zijn.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:25 schreef Debsterr het volgende:
Net gereserveerd voor mijn verjaardag bij Mood. Rollend naar huis
.
Ulthimo, maar dat bestaat niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit goed weggesealed!quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Z’n eigen noedeltje zal hij al even niet gezien hebben met die pens.
Noooquote:
Daar ben ik dan weer nooit gweest.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd naar het eten, vond Wynwood echt heerlijk.
French fusion huppeldeflupjes met een creme van zus en een spoom van zo op een bedje van een hoop gedoe.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NoooWat voor soort eten serveerden ze daar ?
Ik 3x ofzo? Kaart verschilt wel hoor, is nu meer Aziatisch aanbod i.p.v. puur klassiek Frans.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer nooit gweest.
Stond altijd op de planning, maar te laat.
Al is t nu denk ik nog exact hetzelfde, alleen de naam anders.
Ook Wynwood was van Eveline Wu (net als de Moods in t centrm, de Kreeftenbar en de Soho).
Gestoofde venusaurquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik 3x ofzo? Kaart verschilt wel hoor, is nu meer Aziatisch aanbod i.p.v. puur klassiek Frans.
Lekker geflambeerd met Charizard en afgeblust met Blastoise.quote:
Steak met brood.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:35 schreef rival het volgende:
Gisteren lekker bij Loetje gegeten, in Bergen dit keer
Dit idd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik niet. IK heb wel een top zoveel. Hahaha.
En dat terwijl ik vroeger zei "Mja, eten... t is gewoon omdat t moet voor je lijf".quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij zitten hier best wel liefhebbers van eten
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij zitten hier best wel liefhebbers van eten veel vreetzakken
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben er ook eentje. Die heet "So de Jus"
Is dat een poging Hoogh Catherijne exotisch te laten klinken?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:37 schreef gcjoel het volgende:
Waar ik onlangs het lekkerst heb gegeten was El Qatarijne in Utrechtzo goed
Ik had ook patat en salade hoorquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steak met brood.
Mja.
Ok.
Nee ik ben 1x bij Loetje in A'dma geweest, best lekkah zon dikke homp vlees zo op z'n tijd
Wij hebben er ook eentje. Die heet "So de Jus"
Heb ik nooit gehadquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vroeger zei "Mja, eten... t is gewoon omdat t moet voor je lijf".
En dan Abra Kadabra en weg?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker geflambeerd met Charizard en afgeblust met Blastoise.
Als ik hier in Nijmegen kijk heb je De Portier, fancy eten, goede wijn, kleine porties, 7 gangen. En in de categorie vis heb je Captain Joe en Mana, ene echt puur vis, andere iets meer fancy en ook Japans. En een ander favoriet is een simpele Argentijn/Mexicaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is wel licht herkenbaaren wat voor soort restaurants zijn dat ongeveer?
Het is beetje midden-oosters dus een semi lollig samentreksel van Qatar en hoog catherijne denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een poging Hoogh Catherijne exotisch te laten klinken?
Het is ook maar net waar je zin in hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik hier in Nijmegen kijk heb je De Portier, fancy eten, goede wijn, kleine porties, 7 gangen. En in de categorie vis heb je Captain Joe en Mana, ene echt puur vis, andere iets meer fancy en ook Japans. En een ander favoriet is een simpele Argentijn/Mexicaan.
Maar ook een goede burger tent.
Moeilijk.
Ik heb laatst (zaterdag) voor het eerst een vis hoofdgerecht genomen.. normaal is het alleen maar vlees, maar het is mij uitstekend bevallenquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik hier in Nijmegen kijk heb je De Portier, fancy eten, goede wijn, kleine porties, 7 gangen. En in de categorie vis heb je Captain Joe en Mana, ene echt puur vis, andere iets meer fancy en ook Japans. En een ander favoriet is een simpele Argentijn/Mexicaan.
Maar ook een goede burger tent.
Moeilijk.
Voor alles wat wils!quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je zin in hebt.
quote:
Cocktailsquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef Allures het volgende:
Ik ga ook graag naar de cocktailbar/all you can eat
Het eten is niet goed, de cocktails zijn super goed en dan is vanzelf het eten ook heerlijk
Burgersquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom! soms een goede hamburger, soms een 8 gangen luxe hapjes shit.
En dan heb ik Witlof niet eens genoemd hahaha.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom! soms een goede hamburger, soms een 8 gangen luxe hapjes shit.
Of Bistro Bar Berlin.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan heb ik Witlof niet eens genoemd hahaha.
Zo beste dessert ooit gegeten daarquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan heb ik Witlof niet eens genoemd hahaha.
Mwaaaaah. Wel leuk, daar niet van. Ga ik liever om de hoek naar Van Dam, want betere ribs krijg je nergens.quote:
En niet eens geweldige biefstukquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Loetje is biefstuk met brood.. ?
Ik ben er 1x geweestquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwaaaaah. Wel leuk, daar niet van. Ga ik liever om de hoek naar Van Dam, want betere ribs krijg je nergens.
Bij mij om de hoekquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Goeie cocktailsdaarvoor ga ik tegenwoordig naar Bobby's.
Nooit geweest, zaterdag zaten we met een groep vrienden allemaal aan de zieke burgers en schnitzels en toen werd afgesproken dat we daar binnenkort maar eens heen moesten hier in Nijmegen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Loetje vond ik nou niet echt denderend
Hm.. zou een unique sellingpoint moeten zijn, maar als dat al niet eens geweldig is...?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En niet eens geweldige biefstuk
Ja! Dat je drie keer moet vragen om je drinken of gewoon geen vriendelijke bediening .. dat het bord nog net niet voor je neus neergesmeten wordtquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:44 schreef Debsterr het volgende:
Weet je wat wel altijd jammer is? Als je ergens lekker eet enzo, maar dat dan aan het einde van de avond de bediening ZO kut is dat je alleen nog daaraan kunt denken. Jammer.
Komt ook zo regelmatig voor, zeer frustrerendquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:44 schreef Debsterr het volgende:
Weet je wat wel altijd jammer is? Als je ergens lekker eet enzo, maar dat dan aan het einde van de avond de bediening ZO kut is dat je alleen nog daaraan kunt denken. Jammer.
Een van de ergste dingen vind ik als je 2e gang er al aankomt terwijl je je eerste nog niet op hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja! Dat je drie keer moet vragen om je drinken of gewoon geen vriendelijke bediening .. dat het bord nog net niet voor je neus neergesmeten wordt
Oh dat lijkt me heel naar, maar dat heb ik nog niet gehad..quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van de ergste dingen vind ik als je 2e gang er al aankomt terwijl je je eerste nog niet op hebt. Dat je meteen t gevoel krijgt dat je plaats moet maken voor de volgende klant in de fabriek.
Of dat je een half uur zit te wachten op je 2e gang en denkt “dat kan gebeuren, gaat straks vast beter”. Niet dusquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van de ergste dingen vind ik als je 2e gang er al aankomt terwijl je je eerste nog niet op hebt.
Dat je meteen t gevoel krijgt dat je plaats moet maken voor de volgende klant in de fabriek.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Eindhoven lijst is (opletten Debs!):
The Fat Angel wil ik heel graag proberen
Valenzia ken ik niet
Apprezival ken ik niet
1910 ken ik niet
Radio Royaal vond ik tegenvallen
Kazerne vond ik tegenvallen
Sophie ken ik niet
Emma slechte ervaring met High Tea, twijfel
Piet Hein Eek altijd prima
In de goedkopere categorie:
Downtown Gopurmet market helemaal mee eens
Afghani & Zo wil ik proberen
Gusto wil ik proberen
De Burger helemaal mee eens
Vintage grote favoriet
En nog te bezoeken:
Vane idem
Zarzo idem
La Puente ken ik niet
Wiesse ken ik niet
Moods 25 december
Kyoto ken ik niet
Zo veel restaurants, zo weinig tijd!!!!
Ugh ja, als ze de tafel minstens 2x willen verkopen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van de ergste dingen vind ik als je 2e gang er al aankomt terwijl je je eerste nog niet op hebt.
Dat je meteen t gevoel krijgt dat je plaats moet maken voor de volgende klant in de fabriek.
Ja dat is iets Amerikaansquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me heel naar, maar dat heb ik nog niet gehad..
Wel bijv. in NY en Italie (maar dat schijnt normaal te zijn), gelijk je lege bord weghalen, terwijl er nog tafelgenoten aan het eten zijn.. Geen wereldramp, wel een beetje vreemd
Wij zaten elkaar wel even aan te kijken van; ehhhh... ??quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is iets AmerikaansHollanders helemaal autistisch.
Ja dat akward moment dat je denkt "Moet ik nou ff gaan vragen, zijn ze me vergeten? Of is t gewoon druk?"quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of dat je een half uur zit te wachten op je 2e gang en denkt “dat kan gebeuren, gaat straks vast beter”. Niet dus
Zeker in restaurants waar je redelijk wat betaald mag je toch wel normale service verwachtenquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat akward moment dat je denkt "Moet ik nou ff gaan vragen, zijn ze me vergeten? Of is t gewoon druk?"
Wij ook. Zo stom dat je daar zo van staat te kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij zaten elkaar wel even aan te kijken van; ehhhh... ??
Jup, als je 2 flessen wijn gehad hebt en 4x een 3 gangen menu dan is het nogal lullig dat je aan de bar moet gaan vragen of je mag betalen. Om vervolgens ook maar zelf je jas te pakken uit de garderobequote:Op maandag 15 oktober 2018 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeker in restaurants waar je redelijk wat betaald mag je toch wel normale service verwachten
Maar Nederlanders zijn het ook niet gewend om bij zulke dingen te klagen. Kunnen zeiken als de beste, maar het liefst wel anoniem en achteraf.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat akward moment dat je denkt "Moet ik nou ff gaan vragen, zijn ze me vergeten? Of is t gewoon druk?"
https://www.theonion.com/(...)s-forgett-1819578138quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo langquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of dat je een half uur zit te wachten op je 2e gang en denkt “dat kan gebeuren, gaat straks vast beter”. Niet dus
Als ik die gedachte krijg dan vraag ik het ook meteen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valenzia ken ik niet --> Stratums Eind achteraan. Kleine zusje van Zarzoquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:48 schreef Debsterr het volgende:
Oh ik juist nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Hoe langer tussen de gangen, hoe meer je op kunt
Waar zit die?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:50 schreef Debsterr het volgende:
Oh en Ang3l, als je van goede pizza houdt dan moet je ook zeker een keer naar La Vita e Bella!
Klaag klaag bah klaagquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Nederlanders zijn het ook niet gewend om bij zulke dingen te klagen. Kunnen zeiken als de beste, maar het liefst wel anoniem en achteraf.
Wattstraat, dus behoorlijk uit de richting voor jouquote:
Ik ga je lijstje even opslaanquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valenzia ken ik niet --> Stratums Eind achteraan. Kleine zusje van Zarzo
Apprezival ken ik niet --> Bergstraatje, Portugese fusion
1910 ken ik niet --> Hoek Wilhelminaplein
Radio Royaal vond ik tegenvallen --> Lang geleden, vooral de setting leuk
Kazerne vond ik tegenvallen --> Nieuwe kok nuKen inmiddels al t personeel (incl de Griekse dram ex date)
Sophie ken ik niet --> Wilhelminaplein
Emma slechte ervaring met High Tea, twijfel --> Die in de nieuwe Emma Singel bedoel ik he? Daar heb je op dinsdag tasting menu, dan gaan ze nieuwe dingen op je uitproberen. heel leuk!
Afghani & Zo wil ik proberen --> Heel lief en lekker
Gusto wil ik proberen --> Ongedwongen en lekker
La Puente ken ik niet --> Schuin tegenover Valenzia, aan t einde van Stratums eind (waar ooit de Bullit zat)
Wiesse ken ik niet --> Ster restaurant, vooraan Kleine Berg
Kyoto ken ik niet --> Tegenover PSV / Steentjes kerk, schijnt de lekkerste sushi te zijn
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klaag klaag bah klaag
"Heeft t gesmaakt?"
Ja, lekker.
Ik ken de straat niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wattstraat, dus behoorlijk uit de richting voor jou
In de buurt van de Edisonstraatquote:
Dat sowieso, als dat niet ok is in een duur restaurant ben ik meteen klaarquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeker in restaurants waar je redelijk wat betaald mag je toch wel normale service verwachten
Ik behandel t altijd meer als een beleefdheidsvraag van de obver, net als "Hoe gaat t?"quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, als de eerste gang niet goed is, ben ik altijd een beetje terughoudend om daar over te gaan klagen, omdat ik dan bang ben dat ze in het eten gaan spugen of zo![]()
Ik kom er dan gewoon nooit meer
Edison bij de hoeren?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In de buurt van de Edisonstraatdie ken je toch wel
? Het is voor mij 5 minuten lopen.
"We nemen het mee naar achter"quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik behandel t altijd meer als een beleefdheidsvraag van de obver, net als "Hoe gaat t?"
Zelden dat ik dan echt zeg "Nou, de biefstuk was wat koud en de saus te zuut..."
Wat natuurlijk stom is.
Het interesseert ze grotendeels ook geen zier en het gros zegt toch wel "ja was heerlijk oid"quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik behandel t altijd meer als een beleefdheidsvraag van de obver, net als "Hoe gaat t?"
Zelden dat ik dan echt zeg "Nou, de biefstuk was wat koud en de saus te zuut..."
Wat natuurlijk stom is.
Dan kom je wel in de verkeerde restaurantsquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het interesseert ze grotendeels ook geen zier en het gros zegt toch wel "ja was heerlijk oid"
Maar een keer was ik uit eten en toen zei een van de tafelgenoten; nee het was niet lekker en ik stikte bijna in een graatje, terwijl dit filet moet voorstellen.
Dat hoofd van de serveerster
Nou ja, het was niet mijn keuze en ik was basisschoolleeftijd, dus ik betaalde sowieso nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan kom je wel in de verkeerde restaurants
Bijna weekend.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:01 schreef Q. het volgende:
Ben wel weer klaar met werken voor deze week.
Ik ook. Zullen we op vakantie gaan?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:01 schreef Q. het volgende:
Ik ga zo tukkie doen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:01 schreef Q. het volgende:
Mieters. Oh. Wil je zeker een kamer delen hè?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we op vakantie gaan?
Kyoto?
Gayseks in zo'n capsule?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters. Oh. Wil je zeker een kamer delen hè?
Mag ik mee? Dan worden de kamers goedkoper pp.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker stapelenquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik mee? Dan worden de kamers goedkoper pp.
Eens.quote:
Met een heel kort kimonootje!quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Eat Eddy! We need to eat!quote:
Ik heb gewoon zelf eten bij?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dan? Papier?De lunch begint pas om 12 uur
Kliekjesquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ik zie de posts gewoon niet dus![]()
Of iedereen chat via dm ?
Sowieso.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
WhatsApp geloof ikquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt, daarom zei ik ook "geloof ik".quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet eens man
Sow lekkerrrrrrquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Verkansievanavond maar even ticket naar Sofia regelen en AirBnB boeken
.
Debsterr gaat weer langs bij de Fokplayboyquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:34 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil ook in een app. Mn roddels zijn op
Heeft 'ie al.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Moet sowieso nog een secret santa app komen, maar dan heeft fax ineens al jullie nummers, dat is ook eng natuurlijk.
Ah mag Dven weer even zonder er geld voor uit te geven?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Debsterr gaat weer langs bij de Fokplayboy
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah mag Dven weer even zonder er geld voor uit te geven?
We gaan waarschijnlijk dubbeldatenquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Jezus. Arme kerelsquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah mag Dven weer even zonder er geld voor uit te geven?
Ik ook nietquote:
Nooit geweest eigenlijk, kost dat nou, vliegreisje? Lijkt me serieus een leuk plekje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Wel grappig, zo kom je nooit in Bulgarije en zo 2x in korte tijd. Goedkoop zuipen.
Best aan te radenquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nooit geweest eigenlijk, kost dat nou, vliegreisje? Lijkt me serieus een leuk plekje.
Heette ze zo ja?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Best aan te radenGoed nachtleven ook wel in Sofia.
Tientje vanaf Eindhoven kan alquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nooit geweest eigenlijk, kost dat nou, vliegreisje? Lijkt me serieus een leuk plekje.
Hmm, vorige keer was ik iets van 4 tientjes kwijt? Nu lijken de tickets iets duurder want laagseizoen. Maar de rest kost geen drol daar, drank is goedkoop, verblijf ook. Vorige keer ben ik dus niet in Sofia geweest/gebleven maar Dven zijn woonplaats, dus ben ook wel benieuwd naar deze stadquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mile High Club tijd dan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:39 schreef Debsterr het volgende:
Eerste weekendje weg met koffiemeneer trouwens
O ok. Prima.quote:
Nah. Lijkt me nou echt niet zo heel leuk. Tevens vliegen we wellicht helemaal niet samenquote:
Vast een engerd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg gister op Grindr een anoniem bericht met "Trainmore?" (als in: de sportschool waar ik train)
En ff mee gekletst, maar hij wilde niet zeggen echt wie hij was. Behalve dan "de jongen op de roeimachine". Ja, lekker vaag.
Maar hij zou er zaterdag zijn om 12:00 en dan zwaaien.
Scary.
Als ik z'n Grindr naam (de letter B) en roeimachine combineer, kan ik half gokken wie t is.quote:
Seks hoeft dan ook niet leuk te zijn, achievements unlocken is waar het om draait.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah. Lijkt me nou echt niet zo heel leuk. Tevens vliegen we wellicht helemaal niet samen.
Broeimachine?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik z'n Grindr naam (de letter B) en roeimachine combineer, kan ik half gokken wie t is.
Maar dat lijkt me sterkDa's echt een huge ass brede jongen!
Soort moderne blind datequote:Op maandag 15 oktober 2018 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg gister op Grindr een anoniem bericht met "Trainmore?" (als in: de sportschool waar ik train)
En ff mee gekletst, maar hij wilde niet zeggen echt wie hij was. Behalve dan "de jongen op de roeimachine". Ja, lekker vaag.
Scary.
Scary is een vrouwquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Scary.
Oh. Dan toch maar anaal proberen!quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Seks hoeft dan ook niet leuk te zijn, achievements unlocken is waar het om draait.
Gelijk doublefist, heb je in één keer een hele rits achievements.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh. Dan toch maar anaal proberen!
NAAR BUITEN SNEL ANDERS GA JE DOOD!quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:50 schreef Ang3l het volgende:
DE TERING DE SLOWHOOP TEST GAAT AF EN IK WORD DOOF MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is t Debster met een pussy?quote:
Oehquote:
Samen roeienquote:
HET HOUDT MAAR NIET OP!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NAAR BUITEN SNEL ANDERS GA JE DOOD!
Word je daar doof van ?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
hopen = poepen.. dat weet je wel ?
Kan ik me niet echt voorstellen eigenlijkquote:
Ik zag wat je daar deedquote:
Zou ook Ketelhuis erop zettenquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:44 schreef Ang3l het volgende:
The Fat Angel
Valenzia
Apprezival
1910
Radio Royaal
Kazerne
Sophie
Emma
Piet Hein Eek
In de goedkopere categorie:
Downtown Gourmet market
Afghani & Zo
Gusto
De Burger
Vintage
En nog te bezoeken:
Vane
Zarzo
La Puente
Wiesse
Moods
Kyoto
Zo veel restaurants, zo weinig tijd!!!!
Sample nemen en een penetratietest aanbevelen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:53 schreef Ang3l het volgende:
O, deze week is de knappe auditor ook meegekomen.
Ik denk dat ik me er tochw eer ff mee moet bemoeien.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sample nemen en een penetratietest aanbevelen.
Ow, even overheen gelezen deze reactie. Maar dat klinkt inderdaad best te doen voor een leuk weekendje weg. Even op AirBnB kijken voor een plekje ofzo... Prima.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, vorige keer was ik iets van 4 tientjes kwijt? Nu lijken de tickets iets duurder want laagseizoen. Maar de rest kost geen drol daar, drank is goedkoop, verblijf ook. Vorige keer ben ik dus niet in Sofia geweest/gebleven maar Dven zijn woonplaats, dus ben ook wel benieuwd naar deze stad.
Had een paar toffe dingen gevonden, allemaal tussen de 20 en 30 euro per nachtquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, even overheen gelezen deze reactie. Maar dat klinkt inderdaad best te doen voor een leuk weekendje weg. Even op AirBnB kijken voor een plekje ofzo... Prima.
Ja ik was al aan het kijken, in centrum. Kost geen drol johquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had een paar toffe dingen gevonden, allemaal tussen de 20 en 30 euro per nacht.
wauw goedkoop! nu wil ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had een paar toffe dingen gevonden, allemaal tussen de 20 en 30 euro per nacht.
Iedereen naar Sofia. Als jullie nou hetzelfde weekend gaan heb ik gezelschapquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wauw goedkoop! nu wil ik ook
#pauperleven
Je hebt Dven toch?quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen naar Sofia. Als jullie nou hetzelfde weekend gaan heb ik gezelschap
Ja maar die gaat ook om te batsen met z'n datequote:
jezusquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar die gaat ook om te batsen met z'n date.
Weekend van 10 november waarschijnlijk.
Bruhquote:Bij de steekpartij raakten drie mensen zwaargewond op het Johanna Westerdijkplein. Een slachtoffer werd bijna de halsslagader doorgesneden. Het is een wonder dat er geen doden zijn te betreuren, zegt de officier van justitie. ’Dat maakt de zaak niet minder ernstig.’
Advocaat Knoester van Malek F. wil het politiegeweld tegen zijn cliënt aan de kaak stellen. Hij vindt dat de agenten die hem na de steekpartij neerschoten, te zwaar hebben opgetreden. Met name het laatste schot in de linkerarm ’had dodelijk kunnen zijn, zo dicht bij het hart’.
Had door z'n hoofd moeten zijn, was dit gezeik ook klaar.quote:
Ja, maar dat mag je helemaal niet zeggennnn. Dan ben je net zo erg als de terroristen zelf.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had door z'n hoofd moeten zijn, was dit gezeik ook klaar.
Hij steekt mensen neer. Ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je helemaal niet zeggennnn. Dan ben je net zo erg als de terroristen zelf.
Duhquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij steekt mensen neer. Ik niet.
Ik laat t de politie doen
TR gezet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DuhWat mij betreft had hij niet meer op hoeven staan.
De maatschappij heeft echt NIETS aan dit soort mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DuhWat mij betreft had hij niet meer op hoeven staan.
Ik ga alvast klaarzittenquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat gcjoel ons zometeen een sneak preview gaat geven van een en ander.
he wat?quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat gcjoel ons zometeen een sneak preview gaat geven van een en ander.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
ik heb er maar 1quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet, gewoon een wat strakker houthakkersbloesje aandoen
Dan mag iedereen die van het slap ouwehoeren over dat onderwerp is zeker ook flink aan de bak. Hoe je erover praat maakt immers niet uit, anderen mogen dan iets van je verwachten, hoe dan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben erover gepraat!! Dus.. neuken! nu!
cola blikje achter in doen, dan zit ie strakkerquote:
Wel lastig achterover leunen tijdens werkquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:48 schreef Allures het volgende:
[..]
cola blikje achter in doen, dan zit ie strakker
Doen ze bij fotoshoots las ik ooit
Ik weet alleen niet of je wil rondlopen met een cola blikje daar
Je zou er ook 1 bij kunnen kopen die strakker is
Ja mooi hequote:Op maandag 15 oktober 2018 13:47 schreef Chai het volgende:
Dan mag iedereen die van het slap ouwehoeren over dat onderwerp is zeker ook flink aan de bak. Hoe je erover praat maakt immers niet uit, anderen mogen dan iets van je verwachten, hoe dan ook.
omg ik raakte zo in de war van deze crossoverquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan mag iedereen die van het slap ouwehoeren over dat onderwerp is zeker ook flink aan de bak. Hoe je erover praat maakt immers niet uit, anderen mogen dan iets van je verwachten, hoe dan ook.
Ja van cue is het sarcasme maar die kerels menen het echt, dat is gewoon eng.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja van cue is het sarcasme maar die kerels menen het echt, dat is gewoon eng.
Was geen sarcasmequote:Op maandag 15 oktober 2018 13:50 schreef rival het volgende:
Ja van cue is het sarcasme maar die kerels menen het echt, dat is gewoon eng.
Zo een vrouw zou ik wel willen vinden....quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:48 schreef Allures het volgende:
[..]
cola blikje achter in doen, dan zit ie strakker
Doen ze bij fotoshoots las ik ooit
Ik weet alleen niet of je wil rondlopen met een cola blikje daar
Je zou er ook 1 bij kunnen kopen die strakker is
Lauwe cola ondertussen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zo een vrouw zou ik wel willen vinden....
Zij: Ja sorry het zit niet echt zo strak. "haalt blikje uit shirt"
ik: Jeej cola
Jezus dat is niks.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Zit je dan met je 60 euro per maand vve bijdrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |