Sowiesoquote:
Dat was toch geen toetje?quote:
was een typisch hollands dessert bord bij de wok vreetschuurquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was toch geen toetje?
Dat was meer een "wat voor restjes heb ik nog in mijn vriezer liggen?"
Ewquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een typisch hollands dessert bord bij de wok vreetschuur
goede samenvattingquote:
Ik kom nooit bij een wok vreetschuur, want daar zijn teveel mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een typisch hollands dessert bord bij de wok vreetschuur
Cool, heb je dan een glijbaan of zo'n brandweerpaal?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ga nu via het balkon naar beneden.
dit lieg je. je gaat gewoon direct als ze open gaanquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een wok vreetschuur, want daar zijn teveel mensen.
Dus deze aanname is niet waar.
Gelukkig stuiter je dan gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zon verhuisliftquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh man, daar wil ik zo graag heen. En Vane. Ben ook benieuwd naar Mood op Strijp-S trouwens.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was weer eens hier: https://www.thefatangel.nl/
Als ik daar nog vaker heen ga word ik letterlijk de mascotte
Ziet er goed uit! Willik!quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was weer eens hier: https://www.thefatangel.nl/
Als ik daar nog vaker heen ga word ik letterlijk de mascotte
Nee, ik kom nooit bij zulke tenten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lieg je. je gaat gewoon direct als ze open gaan
Ik ook niet. Daarom eet ik alles.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van voedselverspilling
McDonald’squote:Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is jullie favoriete restaurant?
Zeer goede keuze.quote:
Heb ik niet. IK heb wel een top zoveel. Hahaha.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien vindt ie t leuk om met zo'n noedeltje te spelen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heeft die knakker dat paarse ding? Zonder blijft ie ook wel drijven
Dit is wel licht herkenbaarquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik niet. IK heb wel een top zoveel. Hahaha.
Vane wel naar de Skybar geweest, maar nog niet gegeten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh man, daar wil ik zo graag heen. En Vane. Ben ook benieuwd naar Mood op Strijp-S trouwens.
Z’n eigen noedeltje zal hij al even niet gezien hebben met die pens.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien vindt ie t leuk om met zo'n noedeltje te spelen?
Ben wel heel benieuwd naar het eten, vond Wynwood echt heerlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vane wel naar de Skybar geweest, maar nog niet gegeten.
Ja zag dat Wynwood nu Mood heet idd. Zelfde eigenaresse, dus zal niet veel veranderd zijn.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:25 schreef Debsterr het volgende:
Net gereserveerd voor mijn verjaardag bij Mood. Rollend naar huis
.
Ulthimo, maar dat bestaat niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit goed weggesealed!quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Z’n eigen noedeltje zal hij al even niet gezien hebben met die pens.
Noooquote:
Daar ben ik dan weer nooit gweest.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd naar het eten, vond Wynwood echt heerlijk.
French fusion huppeldeflupjes met een creme van zus en een spoom van zo op een bedje van een hoop gedoe.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NoooWat voor soort eten serveerden ze daar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |