abonnement Unibet Coolblue
pi_182518258


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
pi_182518262
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:

[..]

juist.... dus je weet alleen achteraf of het een ath of atl is geweest.
Nee.
pi_182518616
Ik wil veel groen zien als ik morgen wakker word.
pi_182518925
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil veel groen zien als ik morgen wakker word.
Leg wat gras onder je kussen.
  zondag 14 oktober 2018 @ 22:42:20 #5
478137 moozoe89
ik ben heel moe
pi_182519068
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Leg wat gras onder je kussen.
Die oude goede tijden van 2017... wat mis ik ze toch
  zondag 14 oktober 2018 @ 23:56:19 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182520144
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil veel groen zien als ik morgen wakker word.


[ Bericht 4% gewijzigd door leolinedance op 15-10-2018 00:01:42 ]
pi_182521204
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:42 schreef moozoe89 het volgende:

[..]

Die oude goede tijden van 2017... wat mis ik ze toch
Newbie ;) ik mis de echte oude tijd juist.
7 op 8 July 2011 toen de koers naar een whooping 31 dollar ging
En natuurlijk in April 2013 toen we 266 Dollar aantikte op Mt.Gox, dat was epic!

En ja Bitcoin Haters had je toen ook al..
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Klinkt mij nu een beetje in de oren als een tulpenmania om eerlijk te zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
klinkt allemaal te mooi om waar te zijn

En ohja, mocht dit systeem wel een breder publiek treffen, dan zullen de banken en overheden alles uit de kast om het te ondermijnen, lees, kapot maken. Of in het ergste geval: verbieden.
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Mendeljev het volgende:
Ik geloof er niet in, kan ik het shorten?
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef iamcj het volgende:
Zo kan je een aardig botnet bij elkaar krijgen.

Ik vertrouw het voor geen bitcoin.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef Zith het volgende:
Heeft dit nog een andere bestaansreden naast simpel speculeren?


[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2018 04:07:32 ]
pi_182523234
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Newbie ;) ik mis de echte oude tijd juist.
7 op 8 July 2011 toen de koers naar een whooping 31 dollar ging
En natuurlijk in April 2013 toen we 266 Dollar aantikte op Mt.Gox, dat was epic!

En ja Bitcoin Haters had je toen ook al..

Toch zeker een aantal bitcoin vanaf de $31, aangehouden he al die jaren?
Vakman pur sang
  Eindredactie Games maandag 15 oktober 2018 @ 07:20:25 #9
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182523250
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Newbie ;) ik mis de echte oude tijd.


toen refferal links nog wat opleverde :7
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182523271
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Newbie ;) ik mis de echte oude tijd juist.
7 op 8 July 2011 toen de koers naar een whooping 31 dollar ging
En natuurlijk in April 2013 toen we 266 Dollar aantikte op Mt.Gox, dat was epic!

En ja Bitcoin Haters had je toen ook al..

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Die gozer die wilde shorten zou echt keihard REKT zijn gegaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182523441
Goedemorgen heren, heb ik nog iets gemist in de 4 weken dat ik afwezig was?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182523530
Btc moent
pi_182523597
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil veel groen zien als ik morgen wakker word.
groeeenn
pi_182523601
BTC hard omhoog, Tether hard omlaag...

Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_182523620
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC hard omhoog, Tether hard omlaag...

[ afbeelding ]
die lijkt idd wat moeite te hebben om op one dollah te blijven...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182523797
Sodeju wat een pump.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 15 oktober 2018 @ 08:50:33 #19
22565 asco
Los in deze tent
pi_182523803
Oh ja, einde van het jaar komt er aan.
pi_182523819
Dit is wel een opmerkelijke stijging van Bitcoin, next bullrun incoming.
٩๏̯͡๏)۶
pi_182523823
Was gebeurd?

:o
Vakman pur sang
pi_182523846
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gebeurd?

:o
Bankrun op USDT.
pi_182523857
TUSD op 1.17? :')
pi_182523879
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gebeurd?

:o
BTC zuigt tether leeg!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182523892
quote:
12s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

BTC zuigt tether leeg!
Waarom verkoopt iedereen usdt? }:|
Vakman pur sang
pi_182523900
Lekkaahhh :7
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:25:29 #27
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182524069
Zelfs VTHO laat een lekker pumpje zien :7
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:38:01 #28
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_182524176
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is wel een opmerkelijke stijging van Bitcoin, next bullrun incoming.
Het is niet BTC die stijgt maar tether die daalt.
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:00:30 #29
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182524488
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom verkoopt iedereen usdt? }:|
Scamcoin alles
Hmz...
pi_182524547
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Newbie ;) ik mis de echte oude tijd juist.
7 op 8 July 2011 toen de koers naar een whooping 31 dollar ging
En natuurlijk in April 2013 toen we 266 Dollar aantikte op Mt.Gox, dat was epic!

En ja Bitcoin Haters had je toen ook al..

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Whuzz was wel het meest fanatiek in het vertellen dat Bitcoin naar ¤0 zou gaan.
Maar die heeft uiteindelijk zelf nog leuk gecasht, per ongeluk :P
pi_182524576
Whuzz *;

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:18 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat weet iedereen hier, maar een aantal willen dat niet horen ;)
Een virtuele munt, zonder onderliggende waarde, die door geen enkele staat erkend wordt, waar geen economie voor is, die uiteindelijk verdwijnt simpelweg door zijn eigen principe. You do the math ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Whuzz het volgende:
Was er al ergens een teken van bitcoin economie bespeurd? We zijn alweer een maandje verder en de koers lijkt nu stabiel. Volgens de jubelaars zou die economie er vol in komen als die prijs maar stabiel was...
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Omdat het principe gedoemd is te falen en bij 0 eindigt?
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Whuzz het volgende:
Zo, lang niet hier geweest!

Zoals een paar topics (naja, boel topic inmiddels?) terug gepost had ik een weddenschap met een ex-collega met als inzet van zijn kant een wallet.dat met bijna 100 bitcoins en van mijn kant 500 euro. Ik heb die weddenschap aangenomen toen een bitcoin iets 4,50 waard was. Weddenschap ging om een zakelijk project waarvan hij zei dat het compleet zou falen. Ik riep dat mijn project eerder een succes zou zijn dan dat één bitcoin weer meer dan 30 euro waard was.
Ik heb mijn weddenschap gewonnen. Kennelijk ternauwernood naar nu blijkt. Halverwege Maart mijn project met succes afgerond en de wallet.dat in ontvangst genomen. was toen (meen ik) iets van 10 of 12 euro per bitcoin, dus dat was een leuke weddenschap gebleken. Wegens drukte en wat zakenreizen nog niets mee gedaan sinds dien en was het eigenlijk half vergeten :$

Krijg ik vanochtend een appje of ik ook een Porsche ga kopen van mijn bitcoins. Op mijn "Een schaalmodel misschien ja :P" reply kreeg ik een linkje terug. En hier ben ik dan, met zoals beloofd: Oprechte excuses aan de "believers". Jullie hadden gelijk, ik had ongelijk. Bitcoin heeft zijn oude record wel degelijk gehaald, and then some! You were right, I was wrong. Mea culpa.

Ik heb mijn ex-collega de helft van zijn bitcoins terug gestuurd. Dus nu heb ik ~50 bitcoins. $9300. Serieus. What. The. Fuck. heb ik gemist? :D
Ik weet niet of hij ze toen ook gecasht heeft.... Op de top was het een miljoen Dollar waard...

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 15-10-2018 10:17:25 ]
pi_182524648
Dus Tether is gedaald in prijs waardoor er paniek uit is gebroken en men alles heeft omgezet in BTC? dus meer vraag? En waarom is TrueUSD nou ineens $1,07? Niet heel stabiel dus, ik zeg al die coins die beweren op $1 te kunnen blijven mogen van mij verdwijnen, dat gaat toch nooit werken of wel
pi_182524943
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:17 schreef metallicelmo het volgende:
Dus Tether is gedaald in prijs waardoor er paniek uit is gebroken en men alles heeft omgezet in BTC? dus meer vraag? En waarom is TrueUSD nou ineens $1,07? Niet heel stabiel dus, ik zeg al die coins die beweren op $1 te kunnen blijven mogen van mij verdwijnen, dat gaat toch nooit werken of wel
Nog lang niet alles hoor. Maar gewoon een beetje paniek. Als iedereen zijn USDT omzet zie je nog wel grotere schokken. T was opzich best stabiel voor lang. Ze hebben nu problemen met hun bank dus waarschijnlijk zijn ze door de dollars heen op bepaalde accounts. Nu zullen het vooral arbitrage handelaars zijn die de prijs bepalen. Maar die geven natuurlijk geen fuck om de beloofde 1 dollar maar willen alleen winst zien.
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:41:02 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182524990
Grote partijen trekken hun geld uit tether en zetten het om in TUSDT of gewoon in Fiat. Geld verlaat massaal de markt. Leuke pump in BTC maar dit is geen begin van een bullrun, maar een heel erg slecht signaal :(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182525022
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef Rossdale het volgende:
maar een heel erg slecht signaal :(
Wat is er slecht aan dan?

Dat je niet in USDT moet zitten was heel 2018 toch al wel bekend?

Het is zeker geen bull run ofzo maar om het nu als negatief signaal te zien voor bitcoin is een beetje overdreven.
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:14:43 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182525533
Mijn post draait dan ook om het stukje "Geld verlaat massaal de markt."
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182525569
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef Rossdale het volgende:
Grote partijen trekken hun geld uit tether en zetten het om in TUSDT of gewoon in Fiat. Geld verlaat massaal de markt. Leuke pump in BTC maar dit is geen begin van een bullrun, maar een heel erg slecht signaal :(
USDT is "maar" USDT. Ik hecht minder waarde aan USDT naar fiat en andersom dan aan fiat naar crypto.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:36:26 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182525899
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:16 schreef recursief het volgende:

[..]

USDT is "maar" USDT. Ik hecht minder waarde aan USDT naar fiat en andersom dan aan fiat naar crypto.
USDT = crypto
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182525935
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:43 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat is er slecht aan dan?

Dat je niet in USDT moet zitten was heel 2018 toch al wel bekend?

Het is zeker geen bull run ofzo maar om het nu als negatief signaal te zien voor bitcoin is een beetje overdreven.
Ok jij snapt het niet.
Vakman pur sang
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:45:24 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182526123
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ok jij snapt het niet.
En jij wel? Alsof iemand kan voorspellen hoe het gaat lopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182526219
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

USDT = crypto
Technologisch: ja.

Maar door de koppeling met de dollar is het speculatief gezien meer een alternatief voor fiat dan voor bitcoin. Als je in USDT bent gestapt heb je nog niet in crypto geinvesteerd. Je hebt hooguit de intentie getoond. Vanuit een speculatief oogpunt vind ik USDT daarom meer een vorm van fiat die als voordeel boven dollars heeft dat ie wat sneller in "echte" crypto is om te zetten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:53:50 #42
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182526322
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef recursief het volgende:

[..]

Technologisch: ja.

Maar door de koppeling met de dollar is het speculatief gezien meer een alternatief voor fiat dan voor bitcoin. Als je in USDT bent gestapt heb je nog niet in crypto geinvesteerd. Je hebt hooguit de intentie getoond. Vanuit een speculatief oogpunt vind ik USDT daarom meer een vorm van fiat die als voordeel boven dollars heeft dat ie wat sneller in "echte" crypto is om te zetten.
En dus is het signaal dat er op grote schaal mensen die intentie dan nu niet meer lijken te hebben. Lijkt me toch significant.
pi_182526415
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 07:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Toch zeker een aantal bitcoin vanaf de $31, aangehouden he al die jaren?
Veel verkocht bij 266 Dollar en ongeveer op 1000 eind 2013
pi_182527577
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:58 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Veel verkocht bij 266 Dollar en ongeveer op 1000 eind 2013
:'(
Vakman pur sang
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:59:22 #45
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182527659
QSP. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182527765
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ok jij snapt het niet.
Jij dus wel, vertel.
pi_182528499
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:59 schreef ssjgoku het volgende:
QSP. _O_
_O_ heeft nog een lange weg te gaan voor herstel maar vandaag is het een godencoin _O_
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:10:12 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182530383
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef recursief het volgende:

[..]

Technologisch: ja.

Maar door de koppeling met de dollar is het speculatief gezien meer een alternatief voor fiat dan voor bitcoin. Als je in USDT bent gestapt heb je nog niet in crypto geinvesteerd. Je hebt hooguit de intentie getoond. Vanuit een speculatief oogpunt vind ik USDT daarom meer een vorm van fiat die als voordeel boven dollars heeft dat ie wat sneller in "echte" crypto is om te zetten.
En die koppeling is er nu dus niet meer, tether implodeert
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182530464
Wtf zie nu pas een mail van Liqui.io dat ze coins verwijderd hebben waaronder WAVES en BAT. Ben ik ze nu kwijt?
Facts don't care about your feelings
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:17:22 #50
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182530501
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf zie nu pas een mail van Liqui.io dat ze coins verwijderd hebben waaronder WAVES en BAT. Ben ik ze nu kwijt?
Technisch gezien, heb je ze dan nog nooit gehad? :P
Not your keys, not your bitcoin.

Dit is wat ik even vind hierover:
https://liqui.io/News/#/article/1
:/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:38:43 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_182530904
Wtf, volg het even niet vanaf 7:00, is btc opeens 10% in de plus...

Ook weer wat nieuws, dik in de min qua sats maar vol in de plus qua euro.
pi_182531408
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
Wtf, volg het even niet vanaf 7:00, is btc opeens 10% in de plus...

Ook weer wat nieuws, dik in de min qua sats maar vol in de plus qua euro.
Tether FUD
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182531464
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Technisch gezien, heb je ze dan nog nooit gehad? :P
Not your keys, not your bitcoin.

Dit is wat ik even vind hierover:
https://liqui.io/News/#/article/1
:/

SEAL _O_
Lambo of Rekt
pi_182531512
quote:
8s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:53 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

En dus is het signaal dat er op grote schaal mensen die intentie dan nu niet meer lijken te hebben. Lijkt me toch significant.
Nee, dat lijkt me een denkfout. Je gaat er dan vanuit dat men ooit de intentie had crypto te kopen maar zich nu bedacht heeft. Een andere mogelijkheid is dat de intentie nu juist in daden is omgezet door er crypto voor te kopen. Ook dan vergroot je het aanbod aan USDT en verlaag je de vraag.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:23:22 #55
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_182531823
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
Wtf, volg het even niet vanaf 7:00, is btc opeens 10% in de plus...

Ook weer wat nieuws, dik in de min qua sats maar vol in de plus qua euro.
Als je iets verder kijkt zul je zien dat je minder in de plus staat in euro dan je denkt. Je kijkt waarschijnlijk hoe je in USDT in de plus staat maar USDT is op het moment geen USD waard.
pi_182531981
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:38 schreef Piva het volgende:

[..]

Nog lang niet alles hoor. Maar gewoon een beetje paniek. Als iedereen zijn USDT omzet zie je nog wel grotere schokken. T was opzich best stabiel voor lang. Ze hebben nu problemen met hun bank dus waarschijnlijk zijn ze door de dollars heen op bepaalde accounts. Nu zullen het vooral arbitrage handelaars zijn die de prijs bepalen. Maar die geven natuurlijk geen fuck om de beloofde 1 dollar maar willen alleen winst zien.
Denk dat niemand hoopt op winst in USDT hoor, of bedoel je dat niet?

quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Mijn post draait dan ook om het stukje "Geld verlaat massaal de markt."
Of men realiseert zich dat dat geld nooit echt in de markt heeft gezeten.
pi_182532038
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:30 schreef illusions het volgende:
Denk dat niemand hoopt op winst in USDT hoor, of bedoel je dat niet?
Niet door in USDT te zitten nee. Maar arbitrage handelaars handelen graag USD<>USDT voor een percentage winst natuurlijk.

Iemand hier die trouwens wel eens een EUR withdrawal gedaan heeft via Bitfinex? Beetje risky nu misschien maar je kan wel 8% pakken, toch wel erg verleidelijk eigenlijk. :p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2018 16:33:37 ]
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:59:42 #58
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182532547
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
Wtf, volg het even niet vanaf 7:00, is btc opeens 10% in de plus...

Ook weer wat nieuws, dik in de min qua sats maar vol in de plus qua euro.
BTC staat nog steeds op $6300-$6400, de waardes in delta/cmc etc zijn vertekend daar de USDT trading pairs
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:13:50 #59
131603 Afwazig
Serious business
pi_182532829
Al die stablecoins zijn toch allemaal kut.
pi_182532915
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

BTC staat nog steeds op $6300-$6400, de waardes in delta/cmc etc zijn vertekend daar de USDT trading pairs
Precies dit, schijnbaar snappen mensen dit niet.
Vakman pur sang
pi_182533032
Je kunt beter seal als pair nemen.
Lambo of Rekt
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:25:10 #62
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182533054
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef recursief het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me een denkfout. Je gaat er dan vanuit dat men ooit de intentie had crypto te kopen maar zich nu bedacht heeft. Een andere mogelijkheid is dat de intentie nu juist in daden is omgezet door er crypto voor te kopen. Ook dan vergroot je het aanbod aan USDT en verlaag je de vraag.
Hangt er een beetje vanaf waartegen getrade wordt. Als het een wissel naar fiat is lijkt mijn aanname logischer (naast 20.000 andere mogelijke redenen ), als het tegen een andere coin is de jouwe.

Is valt wel bekend waartegen getrade is toch?
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:26:53 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182533100
Wanneer is het eigenlijk Wavesmaand?
pi_182533314
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:26 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Wavesmaand?
November.
Lambo of Rekt
pi_182533343
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

November.
Klopt, we weten alleen nog niet in welk jaar.
pi_182533907
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Niet door in USDT te zitten nee. Maar arbitrage handelaars handelen graag USD<>USDT voor een percentage winst natuurlijk.
Nou, dat lijkt me toch erg sterk. Hoe kom je hierbij? Van alle coins zit er op dat soort stablecoins nog wel het minste movement, plus het is enorm moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, dus waarom zou je? Ik waag me er in ieder geval niet aan.

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:13 schreef Afwazig het volgende:
Al die stablecoins zijn toch allemaal kut.
TUSD is in een wereld van shitcoins dan toch nog wel de minst kutte IMHO. De laatste tijd schieten ze echt als paddestoelen uit de lucht, en bijna geen enkele die een transparante independent audit toelaat. Het is net of ze nu pas door hebben dat ze zo geld kunnen printen. :P
pi_182533927
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

BTC staat nog steeds op $6300-$6400, de waardes in delta/cmc etc zijn vertekend daar de USDT trading pairs
Inderdaad. CMC is gewoon een gemiddelde, er is zelfs niet echt 1 prijs voor BTC, ligt er maar helemaal aan welke exchange je gebruikt.
  maandag 15 oktober 2018 @ 18:10:46 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182533992
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me toch erg sterk. Hoe kom je hierbij? Van alle coins zit er op dat soort stablecoins nog wel het minste movement, plus het is enorm moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, dus waarom zou je? Ik waag me er in ieder geval niet aan.

[..]

TUSD is in een wereld van shitcoins dan toch nog wel de minst kutte IMHO. De laatste tijd schieten ze echt als paddestoelen uit de lucht, en bijna geen enkele die een transparante independent audit toelaat. Het is net of ze nu pas door hebben dat ze zo geld kunnen printen. :P
PAXOS, die voldoet aan alle wetgeving. Als je jouw geld in een stablecoin wil gooien, pak dan die
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182534056
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

PAXOS, die voldoet aan alle wetgeving. Als je jouw geld in een stablecoin wil gooien, pak dan die
Nooit van gehoord. Zit nu op enorm traag internet dus kan even geen onderzoek naar doen, maar wordt deze ook op Binance verhandeld?
pi_182534116
Wel mooi trouwens dat Fok gewoon redelijk snel werkt, maar andere sites laden bij mij niet eens, behalve YouTube - daar kan ik dan weer gewoon op 360p kijken. Zit op 3G en nog capped ook i.v.m. datalimiet, hoop dat de monteur voor m'n nieuwe verbinding snel komt.
pi_182534358
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:18 schreef illusions het volgende:
Wel mooi trouwens dat Fok gewoon redelijk snel werkt, maar andere sites laden bij mij niet eens, behalve YouTube - daar kan ik dan weer gewoon op 360p kijken. Zit op 3G en nog capped ook i.v.m. datalimiet, hoop dat de monteur voor m'n nieuwe verbinding snel komt.
Wacht maar, zal ff een PNG van 400MB posten :P
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:06:31 #72
62913 Blik
The one and Only!
pi_182535216
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Als je iets verder kijkt zul je zien dat je minder in de plus staat in euro dan je denkt. Je kijkt waarschijnlijk hoe je in USDT in de plus staat maar USDT is op het moment geen USD waard.
Waarom zou ik in hemelsnaam naar USDT kijken...???
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:26:57 #73
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_182535639
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarom zou ik in hemelsnaam naar USDT kijken...???
Dat zeg ik niet ;) maar veel apps rekenen via de USDT trading pairs. En die houden aan dat 1 USDT = 1 USD = *dollarkoers* in euro.

Je geeft aan dat je in sat omlaag ging maar in euro omhoog terwijl de "echte" waarde van BTC nog ongeveer gelijk is aan gisteren. Wat dus suggereert dat je naar je portfolio in ern app die je vermogen omrekent via USDT pairs.
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:33:11 #74
62913 Blik
The one and Only!
pi_182535782
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet ;) maar veel apps rekenen via de USDT trading pairs. En die houden aan dat 1 USDT = 1 USD = *dollarkoers* in euro.

Je geeft aan dat je in sat omlaag ging maar in euro omhoog terwijl de "echte" waarde van BTC nog ongeveer gelijk is aan gisteren. Wat dus suggereert dat je naar je portfolio in ern app die je vermogen omrekent via USDT pairs.
I see, had me nog niet echt verdiept in wat er precies aan de hand was. Mijn trading pair was in principe btc/usd, maar toen ik naar een andere exchange veranderde ging mijn btc waarde opeens 500 dollar omlaag :D
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:32:14 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182537064
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Zit nu op enorm traag internet dus kan even geen onderzoek naar doen, maar wordt deze ook op Binance verhandeld?
Jep, staat nu alleen wel op $1,04 omdat tether massaal gedumpt wordt en mensen andere stable coins opzoeken
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:09:06 #76
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_182538021
Zo. Jaartje niet gewerkt. Volgende week weer aan het werk voor de afwisseling, wel part-time. Bitcoin heeft mijn leven totaal veranderd _O_
pi_182538110
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:09 schreef Mender het volgende:
Zo. Jaartje niet gewerkt. Volgende week weer aan het werk voor de afwisseling, wel part-time. Bitcoin heeft mijn leven totaal veranderd _O_
Lekker hoor. Maar een beetje leuk werrek is niet per se een straf als je het mij vraagt.
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:23:56 #78
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182538446
Hmz...
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:26:11 #79
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_182538522
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Lekker hoor. Maar een beetje leuk werrek is niet per se een straf als je het mij vraagt.
Ja heb mijn werk nooit echt leuk gevonden dus vond 40 uur in de week werken echt een zware last. Daarom ga ik nu ook totaal iets anders doen. Geen zin in bijscholing of een nieuwe opleiding dus ga gewoon tijdelijke baantjes via het uitzendbureau doen. Lekker afwisselend, vrijblijvend, fysiek werk. Prima. Even kijken hoe dit bevalt en dan zien we wel weer verder.
pi_182538535
quote:
Ff gezocht ja?
Vakman pur sang
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:46:23 #81
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182539136
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ff gezocht ja?
Random topic uit december aangeklikt, stond op de eerste pagina :P!
Hmz...
  Eindredactie Games maandag 15 oktober 2018 @ 22:48:24 #82
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182540730
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf zie nu pas een mail van Liqui.io dat ze coins verwijderd hebben waaronder WAVES en BAT. Ben ik ze nu kwijt?
jup
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182540881
Ah, naast een hack is delisting ook nog een mogelijkheid om je coins van een exchange kwijt te raken idd ;(

Ik begrijp niet waarom je Waves op een exchange stalt, in de Waves wallet zit al een DEX... kan je alles doen en raak je ze niet kwijt...

Maar R.I.P. coins...
pi_182541282
Waarom worden BAT en WAVES nou weer gedelist? Vrij stabiele projecten met een flinke market cap toch?
pi_182542014
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:16 schreef illusions het volgende:
Waarom worden BAT en WAVES nou weer gedelist? Vrij stabiele projecten met een flinke market cap toch?
Waves begrijp ik wel, die zien ze mogelijk als concurrentie vanwege de DEX en steeds meer geaccepteerde coins / tokens. Waves heeft op zich ook geen exchange nodig, zit er standaard in.
pi_182542250
MobileGo blijft maar stijgen :)
pi_182544971
Hoop dat Waves ooit weer even de $5 bereikt..dan sta ik weer quitte :P
[P]otverdorie
pi_182545462
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, naast een hack is delisting ook nog een mogelijkheid om je coins van een exchange kwijt te raken idd ;(

Ik begrijp niet waarom je Waves op een exchange stalt, in de Waves wallet zit al een DEX... kan je alles doen en raak je ze niet kwijt...

Maar R.I.P. coins...
Is gewoon smerig. Hoe kun je nou die crypto's nou serieus nemen als ze het gewoon mogen verwijderen. Ik weet niet eens meer hoeveel ik er had maar volgens mij toch redelijk wat BATs. Ach tyf ook maar op met al die zooi :(
Facts don't care about your feelings
pi_182545859
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Is gewoon smerig. Hoe kun je nou die crypto's nou serieus nemen als ze het gewoon mogen verwijderen. Ik weet niet eens meer hoeveel ik er had maar volgens mij toch redelijk wat BATs. Ach tyf ook maar op met al die zooi :(
Not your private key, not your crypto. Dat staat overal en zou bij iedereen bekend moeten zijn. Tenzij je je niet inleest.

Je bent gewoon een ei.
pi_182545975
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:41 schreef Tobiel het volgende:

[..]

Not your private key, not your crypto. Dat staat overal en zou bij iedereen bekend moeten zijn. Tenzij je je niet inleest.

Je bent gewoon een ei.
Bullshit, je moet exchanges gewoon kunnen vertrouwen wat dat betreft. Naast dat het te verwachten is, hebben ze een voorbeeldrol. Daarbuiten heb je ook nog het feit dat als je trade met je funds, je niet anders kan dan ze op een exchange te hebben staan.

Je bent gewoon een azijnpisser.
pi_182546167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Bullshit, je moet exchanges gewoon kunnen vertrouwen wat dat betreft. Naast dat het te verwachten is, hebben ze een voorbeeldrol. Daarbuiten heb je ook nog het feit dat als je trade met je funds, je niet anders kan dan ze op een exchange te hebben staan.

Je bent gewoon een azijnpisser.
Ja, dat zou moeten kunnen. Maar dat kan niet. Dat is gewoon een feit.

Het 'zomaar iets kopen', er niet meer op letten en hopen dat alles maar blijft bij het oude en je binnen gaat lopen, is gewoon naief.
pi_182546202
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:56 schreef Tobiel het volgende:

[..]

Ja, dat zou moeten kunnen. Maar dat kan niet. Dat is gewoon een feit.

Het 'zomaar iets kopen', er niet meer op letten en hopen dat alles maar blijft bij het oude en je binnen gaat lopen, is gewoon naief.
Dat zegt ook helemaal niemand. Niemand beweert hier dat exchanges zijn om te holden, die zijn er om te traden en dan mag je best verwachten dat als er een coin wordt gedelist dat je daar uitgebreid en op tijd van op de hoogte wordt gebracht.
pi_182546298
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zegt ook helemaal niemand. Niemand beweert hier dat exchanges zijn om te holden, die zijn er om te traden en dan mag je best verwachten dat als er een coin wordt gedelist dat je daar uitgebreid en op tijd van op de hoogte wordt gebracht.
Dit ja, op forex kunnen ze toch ook niet maken dat je ineens je euro's kwijt bent omdat ze daar geen zin meer in hebben, onder het mom van "tja, tis onze exchange, not yours, hihi".
Lambo of Rekt
pi_182546497
Je coins op een exchange ergens in de Oekraïne laten staan, wat kan er misgaan :P

Exchange om te traden, wallet om te hodlen.
En het liefst ook wallet om te traden, zoals Waves.
pi_182546555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
Je coins op een exchange ergens in de Oekraïne laten staan, wat kan er misgaan :P

Exchange om te traden, wallet om te hodlen.
En het liefst ook wallet om te traden, zoals Waves.
Het is niet handig, maar dan nog werpt het zijn statement niet omver, je zou verwachten dat je ver vantevoren op de hoogte gesteld wordt bij een delist.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:19:27 #96
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182546574
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is niet handig, maar dan nog werpt het zijn statement niet omver, je zou verwachten dat je ver vantevoren op de hoogte gesteld wordt bij een delist.
Dit is ook gebeurd als ik artikel moet geloven:
https://liqui.io/News/#/article/1

Dat er mensen zijn die vervolgens mails niet lezen e.d. Tja.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182546588
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dit is ook gebeurd als ik artikel moet geloven:
https://liqui.io/News/#/article/1

Dat er mensen zijn die vervolgens mails niet lezen e.d. Tja.
Die mensen kopen SEAL _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:26:07 #98
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182546694
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die mensen kopen SEAL _O_
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:55:49 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_182547236
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, naast een hack is delisting ook nog een mogelijkheid om je coins van een exchange kwijt te raken idd ;(

Ik begrijp niet waarom je Waves op een exchange stalt, in de Waves wallet zit al een DEX... kan je alles doen en raak je ze niet kwijt...

Maar R.I.P. coins...
Kleine exhchanges moeten vaak een node draaien om de coins aan te kunnen bieden. Deze node moet ook onderhouden worden en kost vaak een VPS. Als er totaal geen volume op de exchange is dan is het volume op alts vaak helemaal kut. Dan draaien ze dus gewoon verlies. In een bullmarkt is het onmogelijk voor een exchange op pairs verlies te draaien maar hoe langer deze markt duurt hoe meer delistings van alts we zullen zien op kleine exchanges.

Van mij mogen al die exchanges omvallen trouwens :P. Een praat grote exchanges en DEX's is prima. Bitgrail en al die kutzooi kan lekker oprotten.
pi_182548099
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me toch erg sterk. Hoe kom je hierbij? Van alle coins zit er op dat soort stablecoins nog wel het minste movement, plus het is enorm moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, dus waarom zou je? Ik waag me er in ieder geval niet aan.

Ik weet niet waar jij kijkt maar je kon gisteren 1 usdt kopen voor 0.85 op kraken. En een halve dag later verkopen tegen 1.

Daarnaast kan je met een arbitrage bot prima winst maken op kleine schommelingen. Dat is het idee achter die 1:1 peg dat bots de koers gelijk houden. Maar nu Bitfinex wat problemen heeft en ook een hoop FUD over zich heen krijgt zijn de verschillen groter.

Als je echt helemaal niets met die shit te maken wilt hebben kan je het beste gewoon handelen op exchanges die wel een fiat gateway hebben.
pi_182548289
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:41 schreef Tobiel het volgende:

[..]

Not your private key, not your crypto. Dat staat overal en zou bij iedereen bekend moeten zijn. Tenzij je je niet inleest.

Je bent gewoon een ei.
Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?

Ze mailden inderdaad wel van te voren maar dat kwam in m'n spam omdat ze met vet vage teksten mailen dus had het niet gezien. :(

Maar goed, wat is er nu feitelijk gebeurt met mijn coins? Hebben zij die dan ingenomen of zijn die gewoon verdwenen en verwijderd?
Facts don't care about your feelings
pi_182548425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?

Ze mailden inderdaad wel van te voren maar dat kwam in m'n spam omdat ze met vet vage teksten mailen dus had het niet gezien. :(

Maar goed, wat is er nu feitelijk gebeurt met mijn coins? Hebben zij die dan ingenomen of zijn die gewoon verdwenen en verwijderd?
When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
pi_182548531
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?

Ze mailden inderdaad wel van te voren maar dat kwam in m'n spam omdat ze met vet vage teksten mailen dus had het niet gezien. :(

Maar goed, wat is er nu feitelijk gebeurt met mijn coins? Hebben zij die dan ingenomen of zijn die gewoon verdwenen en verwijderd?
Die hebben ze verkocht.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:20:48 #104
131603 Afwazig
Serious business
pi_182548593
Begrijp ik het nou goed? Zijn mensen hier coins kwijt omdat ze het op een vage exchange hebben laten staan? 8)7
pi_182548623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Zijn mensen hier coins kwijt omdat ze het op een vage exchange hebben laten staan? 8)7
Dat dit kan in de wereld!!
pi_182548625
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?

Ze mailden inderdaad wel van te voren maar dat kwam in m'n spam omdat ze met vet vage teksten mailen dus had het niet gezien. :(

Maar goed, wat is er nu feitelijk gebeurt met mijn coins? Hebben zij die dan ingenomen of zijn die gewoon verdwenen en verwijderd?
Juridisch gezien is het nog maar de vraag of ze dat mogen. Maar succes met het aanvechten :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:23:48 #107
286575 Roces18
Chef de party
pi_182548638
trouwens in de actie kreeg ik een mailtje van: https://www.ledger.com/products/ledger-nano-s
ledger nano
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:26:30 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_182548678
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:22 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat dit kan in de wereld!!
pi_182549736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Zijn mensen hier coins kwijt omdat ze het op een vage exchange hebben laten staan? 8)7
Ik dacht dat liqui.io best nog wel bekende was :P naja whatever, zoveel was het ook weer niet waard.

Is Binance nog een beetje te vertrouwen dan? Daar heb ik wat meer staan. Dus dat kan ik beter weghalen ook?
Facts don't care about your feelings
pi_182549776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik dacht dat liqui.io best nog wel bekende was :P naja whatever, zoveel was het ook weer niet waard.

Is Binance nog een beetje te vertrouwen dan? Daar heb ik wat meer staan. Dus dat kan ik beter weghalen ook?
Nee, gewoon laten staan. Je hebt daar nu immers goede ervaringen mee...

Zucht.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:42:09 #111
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_182549943
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:32 schreef Tobiel het volgende:

[..]

Nee, gewoon laten staan. Je hebt daar nu immers goede ervaringen mee...

Zucht.
_O-
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_182550185
MobileGo wéér omhoog, ICO prijs in zicht :D
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:15:08 #113
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182550570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik dacht dat liqui.io best nog wel bekende was :P naja whatever, zoveel was het ook weer niet waard.

Is Binance nog een beetje te vertrouwen dan? Daar heb ik wat meer staan. Dus dat kan ik beter weghalen ook?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:16:22 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182552687
Binance is in mijn ogen van de exchanges het meest betrouwbare .... maar nog steeds zou ik niet er teveel op hebben staan en al helemaal niet als je niet aan het traden bent.

Er zijn zoveel goede opties om je meuk te bewaren en grotendeels gratis.
pi_182553317
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:47:34 #116
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182553338
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo wéér omhoog, ICO prijs in zicht :D
MobileGo in de top 100 op CMC ^O^ (en er morgen waarschijnlijk weer uit :{ )

Die dingen stonden in mijn Waves wallet de laatste maanden gewoon weg te rotten. Wat is het nieuws behalve een nietszeggend partnersjippie/ donatie van Microsoft aan een mobile gamingplatform?
The best firms advertise the least...
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:55:37 #117
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182553489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
Je coins op een exchange ergens in de Oekraïne laten staan, wat kan er misgaan :P

Exchange om te traden, wallet om te hodlen.
En het liefst ook wallet om te traden, zoals Waves.
Moet er wel een beetje volume zijn, meeste pairs zijn op die exchange in een bearmarket zo dood als een pier -O-
The best firms advertise the least...
pi_182553553
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef Piva het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij kijkt maar je kon gisteren 1 usdt kopen voor 0.85 op kraken. En een halve dag later verkopen tegen 1.

Daarnaast kan je met een arbitrage bot prima winst maken op kleine schommelingen. Dat is het idee achter die 1:1 peg dat bots de koers gelijk houden. Maar nu Bitfinex wat problemen heeft en ook een hoop FUD over zich heen krijgt zijn de verschillen groter.

Als je echt helemaal niets met die shit te maken wilt hebben kan je het beste gewoon handelen op exchanges die wel een fiat gateway hebben.
Mja, dat zijn natuurlijk uitzonderlijke gevallen. Daytraden is al moeilijk genoeg, 1% per dag is nagenoeg niet haalbaar dus als je datzelfde dan gaat proberen met een coin waarvan je bijna zeker weet dat hij niet verder schommelt dan tussen de 0.98 en de 1.02, ben je het jezelf wel erg moeilijk aan het maken natuurlijk.
pi_182554888
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:09 schreef Mender het volgende:
Zo. Jaartje niet gewerkt. Volgende week weer aan het werk voor de afwisseling, wel part-time. Bitcoin heeft mijn leven totaal veranderd _O_
als we toch stoer gaan doen:

daar heb ik geen bitcoin voor nodig gehad

elke dag thuis beetje lamballen en toch 4000 netto binnenharken per maand volgend jaar 4 maanden ( doorbetaald) op reis.

en dat terwijl ik geen atl en ath snap 😂😂

Tja.....

[ Bericht 3% gewijzigd door Predator38 op 16-10-2018 18:17:09 ]
pi_182555396
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:58 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als we toch stoer gaan doen:

daar heb ik geen bitcoin voor nodig gehad

elke dag thuis beetje lamballen en toch 4000 netto binnenharken per maand volgend jaar 4 maanden ( doorbetaald) op reis.

en dat terwijl ik geen atl en ath snap 😂😂

Tja.....
Inderdaad, stelletje Bitcoin paupers. Ik doe al sinds 2015 geen ene reet meer als je strandhangen en kroegtijgeren niet meetelt. :D
pi_182555466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad, stelletje Bitcoin paupers. Ik doe al sinds 2015 geen ene reet meer als je strandhangen en kroegtijgeren niet meetelt. :D
wajong telt niet he
pi_182555557
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

wajong telt niet he
leuk grapje joh, totdat je het zelf nodig hebt.....
pi_182555622
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

wajong telt niet he
Wajong bestaat niet waar ik woon.

Uitkering overigens ook niet aangezien ik altijd ondernemer ben geweest, daar heb je alleen verzekeringen voor die schreeuwend duur zijn. Maargoed, nooit nodig gehad gelukkig.
pi_182557485
quote:
Thanks!

Ik vertrouw er nog steeds op dat Universa alleen me een miljoen ¤ gaat opleveren.
Maar het wordt een lange zit.
pi_182557588
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Thanks!

Ik vertrouw er nog steeds op dat Universa alleen me een miljoen ¤ gaat opleveren.
Maar het wordt een lange zit.
jaartje of 15 a 20.....
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:22:03 #127
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182557609
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jaartje of 15 a 20.....
Mooie leeftijd om met pensioen te gaan
Hmz...
pi_182557716
4000 per maand 😂😂😂
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:30:10 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182557782
Ik kom hier zelden meer. Lege chest door deze onzin joh.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182557793
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom hier zelden meer. Legen chest door deze onzin joh.

:{²
Hopelijk nog wel genoeg eten van het vrouwtje
pi_182557796
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom hier zelden meer. Legen chest door deze onzin joh.

:{²
George _O_
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:31:43 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182557811
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

George _O_
:?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:32:23 #133
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182557827
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Hopelijk nog wel genoeg eten van het vrouwtje
Ja, ik mag me gelukkig prijzen. Vrouw maakt louter voedzame kost. Ik mag er zijn.

Er zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182557876
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:?

:{²
Voel je volwassen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:35:48 #135
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182557886
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:22 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Mooie leeftijd om met pensioen te gaan
Dat gaat wel lukken als je alles in TMC (TimeMachineCoin) stopt, Gaat met lichtsnelheid voorbij Moooohoooohoooon :B

Totdat het een zwart gat ingezogen wordt en het risico neemt mee te reizen of toch nog andere alternatieven hebben die je terug brengen naar aarde of andere planeet halverwege, wat wel een succes bleek.
The best firms advertise the least...
pi_182557899
quote:
Hij ken niet eens Engels _O- :') godverdomme
pi_182557933
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
4000 per maand 😂😂😂
niks mis mee als je elke dag kan uitslapen en 3 a 4 maanden per jaar ( of meer) kan reizen en lekker rond kan komen.

meer geld zou leuk zijn maar gaat toch alleen maar naar meer (overbodige) luxe.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:40:19 #138
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182557986
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

niks mis mee als je elke dag kan uitslapen en 3 a 4 maanden per jaar ( of meer) kan reizen en lekker rond kan komen.

meer geld zou leuk zijn maar gaat toch alleen maar naar meer (overbodige) luxe gaan.
Business idee: Lambo Dealer worden :D

"Goed Tweede Handsje, van een rekte crypto-investeerder, vrijwel niet in gereden, enkel paar vlekjes in het interieur".
The best firms advertise the least...
pi_182558130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:40 schreef edcetera het volgende:

[..]

Business idee: Lambo Dealer worden :D

"Goed Tweede Handsje, van een rekte crypto-investeerder, vrijwel niet in gereden, enkel paar vlekjes in het interieur".
😂😂😂😂
pi_182558140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hij ken niet eens Engels _O- :') godverdomme
Hij kan prima engels, alleen russen spreken hun native als ze niet persee hoeven, Poetin doet dat ook, ze zijn heel nationalistisch.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:51:46 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558270
Ik zoek een baantje en ik kan echt niet serieus kijken wetende dat ik een wallet met 3btc kwijt ben. :') GodVERDOMME
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek een baantje en ik kan echt niet serieus kijken wetende dat ik een wallet met 3btc kwijt ben. :') GodVERDOMME
dat zijn aardige centjes
pi_182558354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hij ken niet eens Engels _O- :') godverdomme
fake news

hij kan wel engels
bron: meetupje in NL
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:55:09 #144
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558373
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat zijn aardige centjes
En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Lol
Lambo of Rekt
pi_182558512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Je zwetst wel een eind weg hoor.
pi_182558519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Hoe heb je ze opgeslagen dan, een phrase, keyfile?
Lambo of Rekt
pi_182558578
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe heb je ze opgeslagen dan, een phrase, keyfile?
Niet. Vorige week kwam 'ie zich nog introduceren als iemand die net enkele uren ervoor met Bitcoin had kennis gemaakt. :')
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:01:31 #149
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Je zwetst wel een eind weg hoor.
Want?

quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe heb je ze opgeslagen dan, een phrase, keyfile?
In een wallet gewoon en een backup op een usb die ik 9 maanden geleden met verhuizen ben kwijtgeraakt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:01:59 #150
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet. Vorige week kwam 'ie zich nog introduceren als iemand die net enkele uren ervoor met Bitcoin had kennis gemaakt. :')
Um nee. Met traden ben ik net begonnen. Ik was er in 2012 al bij.
Ik kan zo een screenshot met mining uitbetalingen laten zien, maar waarom zou ik. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558602
Tuurlijk. ^O^
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:04:43 #152
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:02 schreef illusions het volgende:
Tuurlijk. ^O^
http://prntscr.com/l6tc0x

En nu niet zo'n grote bek. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:04 schreef Quotidien het volgende:

[..]

http://prntscr.com/l6tc0x

En nu je niet zo'n grote bek. :)
En nu eens leren spellen.En afbeeldingen plaatsen. Succes.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:05:57 #154
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:05 schreef illusions het volgende:

[..]

En nu eens leren spellen.En afbeeldingen plaatsen. Succes.
Prima comeback, niks meer aan doen. 5/7
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558739
Kan je plaatje niet eens zien omdat m'n internetverbinding naar de tyfus is. Flink wat overstromingen geweest hier. Maargoed, prtscr'tjes maken kunnen we allemaal natuurlijk.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:07:32 #156
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182558756
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Koop een verrotte ouwe BMW op de sloop, neem een hamer mee,sla hem helemaal aan diggelen en zeg: Ja,maar dit is toch MIJN BMW.

*O*
The best firms advertise the least...
pi_182558790
Jongens jongens..
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:08:58 #158
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558809
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:07 schreef illusions het volgende:
Kan je plaatje niet eens zien omdat m'n internetverbinding naar de tyfus is. Flink wat overstromingen geweest hier. Maargoed, prtscr'tjes maken kunnen we allemaal natuurlijk.


kijk eens
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558855
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:08 schreef Quotidien het volgende:

[..]

wacht
Bespaar je de moeite, bijna geen enkele site laadt behalve Fok zelf, YouTube en nog wat dingen die een flinke uplink hebben. En screenshots zeggen me heel weinig.

Daarnaast boeit het me vrij weinig, ik zeg alleen dat je zwetst.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:13:03 #160
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182558947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, bijna geen enkele site laadt behalve Fok zelf, YouTube en nog wat dingen die een flinke uplink hebben. En screenshots zeggen me heel weinig.

Daarnaast boeit het me vrij weinig, ik zeg alleen dat je zwetst.
En ik toon nu aan dat je uit je nek lult. Next
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182558994
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:07 schreef edcetera het volgende:

[..]

Koop een verrotte ouwe BMW op de sloop, neem een hamer mee,sla hem helemaal aan diggelen en zeg: Ja,maar dit is toch MIJN BMW.

*O*
De leuke matige grap, je ziet m altijd in een bepaalde vorm wel weer terug komen :')
Lambo of Rekt
pi_182558995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En ik toon nu aan dat je uit je nek lult. Next
Niet met een screenshot hoor. :P

Maargoed, private keys kwijt = coins kwijt, dus uhh .. next? :D
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:14:55 #163
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182559014
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, bijna geen enkele site laadt behalve Fok zelf, YouTube en nog wat dingen die een flinke uplink hebben. En screenshots zeggen me heel weinig.

Daarnaast boeit het me vrij weinig, ik zeg alleen dat je zwetst.
Niet te snel oordelen, vriend. Even verder kijken...
The best firms advertise the least...
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:18:26 #164
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182559137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet met een screenshot hoor. :P

Maargoed, private keys kwijt = coins kwijt, dus uhh .. next? :D
Het zou van kwaliteit getuigen als je gewoon toegeeft dat je fout zit, maar zo'n individu ben je dus niet. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:21:55 #165
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182559271
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De leuke matige grap, je ziet m altijd in een bepaalde vorm wel weer terug komen :')
Kon het niet laten, hele social media bestaan voornamelijk naar mijn smaak uit "copy/paste", laten we er hier op zijn minst nog iets aan toevoegen :)
The best firms advertise the least...
pi_182559302
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jaartje of 15 a 20.....
Wel eerder.
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:22 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Mooie leeftijd om met pensioen te gaan
Ben ik al.
pi_182559370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het zou van kwaliteit getuigen als je gewoon toegeeft dat je fout zit, maar zo'n individu ben je dus niet. :)
Komt op mij gewoon als gezwets over hoor, maargoed, laat maar zitten. Zonder private keys komt dat bewijs er toch nooit, en ik lig er ook niet echt van wakker moet ik zeggen. :P
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:25:02 #168
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182559377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wel eerder.

[..]

Ben ik al.
Maar ik nog niet :P
Hmz...
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:26:47 #169
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182559434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wel eerder.

[..]

Ben ik al.
Congrats ^O^
The best firms advertise the least...
pi_182559494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

Congrats ^O^
In februari al een jaar :P

Maar heb nog wel een bull market nodig om op m'n 60e ook nog met pensioen te zijn :+
pi_182559514
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:25 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Maar ik nog niet :P
Maar met 1 miljoen is wel karig. Zou die Universa stack nog maar eens ver-5-dubbelen op z'n minst als er nog een Lambo vanaf moet.
pi_182559725
Als je in Universa Jaaaaatm wil stappen is het wel het moment. Ze zijn pijnlijk goedkoop nu.
pi_182559803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
Als je in Universa Jaaaaatm wil stappen is het wel het moment. Ze zijn pijnlijk goedkoop nu.
Heb jij je aangemeld voor een masternode?
pi_182559956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
Als je in Universa Jaaaaatm wil stappen is het wel het moment. Ze zijn pijnlijk goedkoop nu.
Op dit moment zou ik niet weten of dat wel of niet verstandig is, ik hoor echt nooit meer iets van deze coin/project. Het is dat je hem hier noemt maar ik had er echt al maanden niet meer aan gedacht. Geen goed teken denk ik, hoeveel % is deze gezakt in prijs afgelopen tijd?
pi_182560137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:48 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Op dit moment zou ik niet weten of dat wel of niet verstandig is, ik hoor echt nooit meer iets van deze coin/project. Het is dat je hem hier noemt maar ik had er echt al maanden niet meer aan gedacht. Geen goed teken denk ik, hoeveel % is deze gezakt in prijs afgelopen tijd?
Behalve op fok heb er echt nog nooit iets over gelezen, ook vrijwel geen enkele exchange die ze heeft. Hoe kan zoiets ooit slagen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_182560153
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Heb jij je aangemeld voor een masternode?
Neuh, eisen zijn ook vrij hoog heb ik begrepen. Ik stake nog wel PIVX op m'n NUC en heb een Waves node op een VPS.
pi_182560170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In februari al een jaar :P

Maar heb nog wel een bull market nodig om op m'n 60e ook nog met pensioen te zijn :+
Ik zou er niet te hard op rekenen. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182560191
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:48 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Op dit moment zou ik niet weten of dat wel of niet verstandig is, ik hoor echt nooit meer iets van deze coin/project. Het is dat je hem hier noemt maar ik had er echt al maanden niet meer aan gedacht. Geen goed teken denk ik, hoeveel % is deze gezakt in prijs afgelopen tijd?
zoals bijna alle projecten....
pi_182560204
Nu ik ineens weer aan Universa denk, hebben we nog steeds die UTNP tokens of is er inmiddels al een eigen mainnet? Ik heb er helemaal niet meer aan gedacht
pi_182560231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Behalve op fok heb er echt nog nooit iets over gelezen, ook vrijwel geen enkele exchange die ze heeft. Hoe kan zoiets ooit slagen?
Waves heeft er ook ~2 jaar over gedaan om op een exchange als Binance terecht te komen.
Lisk en Waves hebben ook op enkele centen gestaan (zo uit m'n hoofd) tijdens de dip van 2016. Als Universa z'n doelen behaalt (mainnet, swap, klanten) is 35 cent prima haalbaar.
pi_182560273
When will the Mainnet be released?

Right now the alpha version of the Mainnet is live, we expect an operational Mainnet Early 2018.
pi_182560320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:00 schreef metallicelmo het volgende:
When will the Mainnet be released?

Right now the alpha version of the Mainnet is live, we expect an operational Mainnet Early 2018.
Die komt met terugwerkende kracht. *)
Vakman pur sang
pi_182560353
Zolang ik de tokenswap maar niet mis haha, toch maar weer eens al die dingen in de gaten gaan houden
pi_182560361
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die komt met terugwerkende kracht. *)
Crypto's maken zelfs tijdreizen mogelijk. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:04:03 #185
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182560384
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:02 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang ik de tokenswap maar niet mis haha, toch maar weer eens al die dingen in de gaten gaan houden
Oneens. Als het gedoemd is tot succes, prima, maar dit kan natuurlijk niet. Daarnaast zal de waarde door aanhoudende spanningen voorlopig nog niet toenemen.
#KICKOUTZP
pi_182560455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:00 schreef metallicelmo het volgende:
When will the Mainnet be released?

Right now the alpha version of the Mainnet is live, we expect an operational Mainnet Early 2018.
Bij blockchainprojecten is een vertraging van 6 tot 12 maanden eerder regel dan uitzondering :P
pi_182560485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:04 schreef wollah het volgende:

[..]

Oneens. Als het gedoemd is tot succes, prima, maar dit kan natuurlijk niet. Daarnaast zal de waarde door aanhoudende spanningen voorlopig nog niet toenemen.
Sinds wanneer zit jij in dit topic? Ik ken je alleen maar van de "ik mag geen grote TV van m'n vriendin" topics....
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:08:58 #188
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182560505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit jij in dit topic? Ik ken je alleen maar van de "ik mag geen grote TV van m'n vriendin" topics....
Ik heb al 1.5 maanden geen vriendin meer dus je roept zoals gewoonlijk maar weer eens wat
#KICKOUTZP
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:12:00 #189
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182560575
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:08 schreef wollah het volgende:

[..]

Ik heb al 1.5 maanden geen vriendin meer dus je roept zoals gewoonlijk maar weer eens wat
Is dit de nieuwe klaas of?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182560805
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:08 schreef wollah het volgende:

[..]

Ik heb al 1.5 maanden geen vriendin meer dus je roept zoals gewoonlijk maar weer eens wat
Dus nu wel die grote tv gekocht? :7
Vakman pur sang
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:20:19 #191
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182560830
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus nu wel die grote tv gekocht? :7
Nee en heb eindelijk geen idee waar die het over heeft :')

Maar wat gezellig hier zeg *O*
#KICKOUTZP
pi_182560915
Ripple nu kopen mooi nieuws

Straks dikke fomo
pi_182560998
Niet teveel vragen maar kopen!

Ripple
pi_182561038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:25 schreef Dwaalboy het volgende:
Niet teveel vragen maar kopen!

Ripple
Jij hebt 9 vd 10 keer geen gelijk met je voorspellingen :P
Vakman pur sang
pi_182561114
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jij hebt 9 vd 10 keer geen gelijk met je voorspellingen :P
Haha koop dan niet....
pi_182561150


Jaja..

Onlychain..

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2018 22:33:33 ]
pi_182561157
Niet huilen als trump morgen met xrp pet om loopt
pi_182561424
De motoren zijn al gestart
pi_182561718
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Jaja..

Onlychain..
:?
pi_182561740
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:12 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Is dit de nieuwe klaas of?
een nieuwe kneus......
pi_182562787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:05 schreef up7 het volgende:

[..]

Een god? _O-
[ afbeelding ]
Jep, hoewel hij niet mn stem krijgt, is dit een prima speech.
Lambo of Rekt
pi_182562865
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, hoewel hij niet mn stem krijgt, is dit een prima speech.
Je klonkt alsof je het goddelijk vond. Hij krijgt je stem niet maar onderwijl ga je wel op de knieen voor je god. 8)7
pi_182562895
quote:
15s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:31 schreef up7 het volgende:

[..]

Je klonkt alsof je het goddelijk vond. Hij krijgt je stem niet maar onderwijl ga je wel op de knieen voor je god. 8)7
Het lijkt bijna alsof je te simpel bent om te begrijpen dat dingen weleens overdreven worden geuit om een punt te maken. 8)7
pi_182562943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Het lijkt bijna alsof je te simpel bent om te begrijpen dat dingen weleens overdreven worden geuit om een punt te maken. 8)7
Bijna wel he? Wilders is geen god, ook niet een klein beetje. Dat EggsTC op zijn knieen gaat voor Wilders is ook een overdrijving al kan ik het natuurlijk niet uitsluiten.
pi_182562990
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:43 schreef up7 het volgende:

[..]

Bijna wel he? Wilders is geen god, ook niet een klein beetje. Dat EggsTC op zijn knieen gaat voor Wilders is ook een overdrijving al kan ik het natuurlijk niet uitsluiten.
Maar je snapt de strekking nu inmiddels wel een beetje?
pi_182563024
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar je snapt de strekking nu inmiddels wel een beetje?
Wat praat je raar.
pi_182563056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:53 schreef up7 het volgende:

[..]

Wat praat je raar.
Soms dienen dingen in Jip en Janneke-taal uitgelegd te worden kennelijk. :P
pi_182563238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Soms dienen dingen in Jip en Janneke-taal uitgelegd te worden kennelijk. :P
Dat je uitleg als een tang op een varken sloeg heeft niets te maken met Jip en Janneke. oO<
pi_182563268
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:17 schreef up7 het volgende:

[..]

Dat je uitleg als een tang op een varken sloeg heeft niets te maken met Jip en Janneke. oO<
Lekker rebels ben je toch.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 06:19:21 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182563968
Rot op homo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182564914
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:43 schreef up7 het volgende:

[..]

Bijna wel he? Wilders is geen god, ook niet een klein beetje. Dat EggsTC op zijn knieen gaat voor Wilders is ook een overdrijving al kan ik het natuurlijk niet uitsluiten.
:')

wat? :')

Dit meen je echt?
.
Nevermind ook :')
Lambo of Rekt
pi_182564919
quote:
15s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:31 schreef up7 het volgende:

[..]

Je klonkt alsof je het goddelijk vond. Hij krijgt je stem niet maar onderwijl ga je wel op de knieen voor je god. 8)7
Je bent niet bekend met FOK!-jargon? :')
pi_182565275
Echt een hele bijzondere troll of moet nog naar de FOK!-school ja, het moet één van de 2 zijn.
Lambo of Rekt
pi_182565322
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:17 schreef up7 het volgende:

[..]

Dat je uitleg als een tang op een varken sloeg heeft niets te maken met Jip en Janneke. oO<
Ben je een mongool ofzo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182565339
Wat een mongolen hier, als ook klaas nog even langs komt vandaag is de bodem definitief bereikt. *O*
pi_182566651
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Behalve op fok heb er echt nog nooit iets over gelezen, ook vrijwel geen enkele exchange die ze heeft. Hoe kan zoiets ooit slagen?
Hij target niet het westen, maar het oosten. Daarom hoor je er weinig over.

Kijk de AMA, overigens is het wel vrij bekend op telegram, de groepen waar ik kom dan.
Lambo of Rekt
pi_182566973
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Behalve op fok heb er echt nog nooit iets over gelezen, ook vrijwel geen enkele exchange die ze heeft. Hoe kan zoiets ooit slagen?
Ik vind het wel verfrissend dat ze zich niet focussen op jou (en mij) maar een heel ander segment proberen aan te boren. De mensen en instituten die het moeten gaan gebruiken.

Wanneer het kan slagen? Als het geïmplementeerd wordt.
pi_182567327
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:')

wat? :')

Dit meen je echt?
.
Nevermind ook :')
Je post een video van een klapmongool en roept mijn god en ik ben een trol? Ga toch heen en neem je groupies mee.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ben je een mongool ofzo?
JeSuisGroupie _O-
pi_182567355
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker rebels ben je toch.
Het was slechts een constatering. Geen rebel yell hier.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:57:03 #222
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182567824
MobileGo op 57 cent :B

Volgens mij zitten we ongeveer weer aan het ICO bedrag
The best firms advertise the least...
pi_182568157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:34 schreef up7 het volgende:

[..]

Je post een video van een klapmongool en roept mijn god en ik ben een trol? Ga toch heen en neem je groupies mee.

[..]

JeSuisGroupie _O-
Ah, een wildershater... vandaar.. :')
Lambo of Rekt
pi_182568363
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:57 schreef edcetera het volgende:
MobileGo op 57 cent :B

Volgens mij zitten we ongeveer weer aan het ICO bedrag
Ja, de stijgende lijn is echt bijzonder :)
pi_182568392
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah, een wildershater... vandaar.. :')
Ach, als je na 20 jaar in de 2e kamer nog niets weet te bereiken dan is het wel tijd om te stoppen, denk ik dan :P
pi_182568539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach, als je na 20 jaar in de 2e kamer nog niets weet te bereiken dan is het wel tijd om te stoppen, denk ik dan :P
Niets weet te bereiken? Deze man is de 2e grootste.

Ik ben ook niet echt een voorstander van hoe hij zaken aanpakt, iets te radicaal in mijn ogen, maar van een speech als dit kan ik goed genieten.

Ik denk dat die user hierboven mijn shit allemaal wat te letterlijk opvat. En fok ook nog niet helemaal begrijpt.

Ik stem eigenlijk helemaal nooit, maar dit keer ga ik wel, zodra dit kabinet valt. En dan krijgt Hiddema mijn stem. :)
Lambo of Rekt
pi_182568696
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niets weet te bereiken? Deze man is de 2e grootste.

Ik ben ook niet echt een voorstander van hoe hij zaken aanpakt, iets te radicaal in mijn ogen, maar van een speech als dit kan ik goed genieten.

Ik denk dat die user hierboven mijn shit allemaal wat te letterlijk opvat. En fok ook nog niet helemaal begrijpt.

Ik stem eigenlijk helemaal nooit, maar dit keer ga ik wel, zodra dit kabinet valt. En dan krijgt Hiddema mijn stem. :)
:')
Stem Piraat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 12:37:56 ]
pi_182568878
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')
Stem Piraat.
Mja, die spelen al jaren mee en nog geen enkele keer een zetel, ik stem alleen als ik denk dat we er wat aan hebben met zn allen. Voor nu is FvD de enige goede frissse wind.
Lambo of Rekt
pi_182568887
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, die spelen al jaren mee en nog geen enkele keer een zetel, ik stem alleen als ik denk dat we er wat aan hebben met zn allen. Voor nu is FvD de enige goede frissse wind.
PVV in een netter jasje.
pi_182568928
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

PVV in een netter jasje.
Prima partij dan, want op de meeste fronten ben ik het vaak met WildersGOD (<-- GOD _O_ wat een GOD, jep ik schrijf een bijbel over deze man ;D) eens.
Lambo of Rekt
pi_182568946
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Prima partij dan, want op de meeste fronten ben ik het vaak met WildersGOD (<-- GOD _O_ wat een GOD, jep ik schrijf een bijbel over deze man ;D) eens.
Ai, da's jammer.
pi_182569017
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ai, da's jammer.
Neehoor, ik ben blij dat er nu eindelijk een partij is die ik het waard vind om naar de stembus te gaan. Want afgezien van de klimaat doelen, kan ik me bijna overal in vinden wat Baudet en Hiddegod te vertellen hebben.
Lambo of Rekt
pi_182569070
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neehoor, ik ben blij dat er nu eindelijk een partij is die ik het waard vind om naar de stembus te gaan. Want afgezien van de klimaat doelen, kan ik me bijna overal in vinden wat Baudet en Hiddegod te vertellen hebben.
Je bent ook xenofoob? :+ Ik heb Baudet twee keer gesproken, bijzonder slimme vent maar erg eng op het gebied van buitenlanders en andersdenkenden.

Maar wel mooi dat er een partij is die bij jouw wereldbeeld past nu. :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 12:55:17 ]
pi_182569319
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je bent ook xenofoob? :+ Ik heb Baudet twee keer gesproken, bijzonder slimme vent maar erg eng op het gebied van buitenlanders en andersdenkenden.

Maar wel mooi dat er een partij is die bij jouw wereldbeeld past nu. :Y
Mja, dit soort terminlogie krijg je tegenwoordig bijna instant te horen als je niet extreemlinks bent inderdaad. xenofoob, islamofoob, immigratiefoob.

En het heeft niets met xenofobie te maken hoor, als we de letterlijke definitie pakken van het woord;
quote:
Een xenofoob is een persoon die een ongegronde en onberedeneerbare angst of afkeer voor vreemdelingen en buitenlanders voelt. Het woord xenofobie komt van de Oudgriekse woorden xenos (vreemdeling) en phobos (angst).
Totaal niet eigenlijk, ik kan prima opschieten als het om chinezen en duitsers gaat. Ik vind het alleen, net als Baudet en Wilders, niet erg handig als je een cultuur, die er op sommige fronten middeleeuwse standaarden op nahoudt, hier in de moderne westerse samenleving plempt en dan verwacht dat dat nog goed gaat ook.

Als je dit noemt ben je inmiddels een racist, maar ik zeg niet dat zij fout zijn of dat wij fout zijn, nee... het slaat gewoon nergens op dat je verwacht als linkse gekkie dat dat goed kan gaan. Je zet 2 culturen die haaks staan op elkaar, bij elkaar.... Je zet toch ook geen rode en zwarte mierenkolonie bij elkaar in de verwachting dat dat prima uitpakt? Het is te dom voor woorden. Even ongeacht "wie er goed" of "wie er fout" zit van die 2 bevolkingsgroepen.

Dan bekijk je met een te roze bril naar de wereld, als je dat serieus met droge ogen kunt beweren. Dan heb je een realitycheck nodig.

FvD is een prima alternatief op rechts, want Wilders doe ik geen moeite voor om naar de stembus te gaan, VVD moet je inmiddels ook in meervoud zwakzinnig voor zijn om op te stemmen en het meest rechtse daarna is CDA denk ik? Ik stem niet op partijen waar religies bij betrokken zijn dus kom ik op D66 uit dáárna, nou dan stem ik liever gewoon niet. Dus FvD is een uitkomst ja :)

[ Bericht 12% gewijzigd door EggsTC op 17-10-2018 13:18:28 ]
Lambo of Rekt
pi_182569739
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niets weet te bereiken? Deze man is de 2e grootste.

En dan krijgt Hiddema mijn stem. :)
Wilders is je nummer 2. _O-
pi_182569768
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:21 schreef up7 het volgende:

[..]

Wilders is je nummer 2. _O-
[ afbeelding ]
Jep, altijd nog beter dan links.

Maar ik bedoelde 2e grootste in verkiezingen he, want volgens mij begrijp je t nog niet ;(
Lambo of Rekt
pi_182569777
Je post even een tijdje niet en Typisch is terug en EggsTC is mod, wat een tijden leven we toch ook in he jongens.
pi_182569915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:22 schreef KapBak het volgende:
Je post even een tijdje niet en Typisch is terug en EggsTC is mod, wat een tijden leven we toch ook in he jongens.
Niet op dit forum hoor :P Hier is Kyran de dictator.
Lambo of Rekt
pi_182569935
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niet op dit forum hoor :P Hier is Kyran de dictator.
Oh. Welk forum dan wel? SEAL subforum?
pi_182569939
Ben benieuwd of we moon gaan of Apollo 13.
pi_182570006
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, altijd nog beter dan links.
Wilders is gedeeld laatste met zijn linkse broeders. Ze gaan nog net niet hand in hand.


Ik moet je wel gelijk geven dat je bij de FVD Baudet op 2 zet. Thierry is niet veelzijdig genoeg, in tegenstelling tot zijn naamgenoot.

pi_182570075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:32 schreef up7 het volgende:

[..]

Wilders is gedeeld laatste met zijn linkse broeders. Ze gaan nog net niet hand in hand.
[ afbeelding ]

Ik moet je wel gelijk geven dat je bij de FVD Baudet op 2 zet. Thierry is niet veelzijdig genoeg, in tegenstelling tot zijn naamgenoot.

[ afbeelding ]

En je wil dat ik hier op ga reageren ofzo? Misschien kun je wat met argumenten doen ofzo, maar hier kan ik niet zoveel mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:29 schreef MaGNeT het volgende:
Ben benieuwd of we moon gaan of Apollo 13.
Mja,, met zoveel hopium overal op die nieuwe bullrun kan het nog even gaan duren denk ik :{
Lambo of Rekt
pi_182570114
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:32 schreef up7 het volgende:

[..]

Wilders is gedeeld laatste met zijn linkse broeders. Ze gaan nog net niet hand in hand.
[ afbeelding ]

Ik moet je wel gelijk geven dat je bij de FVD Baudet op 2 zet. Thierry is niet veelzijdig genoeg, in tegenstelling tot zijn naamgenoot.

[ afbeelding ]

Niveautje hoor dit.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:47:51 #244
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182570384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:32 schreef up7 het volgende:

[..]

Wilders is gedeeld laatste met zijn linkse broeders. Ze gaan nog net niet hand in hand.
[ afbeelding ]

Ik moet je wel gelijk geven dat je bij de FVD Baudet op 2 zet. Thierry is niet veelzijdig genoeg, in tegenstelling tot zijn naamgenoot.

[ afbeelding ]

Wtf is deze allemaal.
Wilders, goddelijk gewoon. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:48:14 #245
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182570391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:37 schreef KapBak het volgende:

[..]

Niveautje hoor dit.
Waar was jij?!
Nieuwe nick?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182570444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:29 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh. Welk forum dan wel? SEAL subforum?
Alleen in SEAL ja _O_ :+

quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wtf is deze allemaal.
Wilders, goddelijk gewoon. _O_
_O_
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waar was jij?!
Nieuwe nick?
Idd, kappenbakkenklappen, waar was jij :(
Lambo of Rekt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:51:39 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182570463
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waar was jij?!
Nieuwe nick?
G
Hoe gaat het met godencoin SEAL?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:56:01 #248
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182570566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

G
Hoe gaat het met godencoin SEAL?
Goddelijk. _O-
Ze houden iig nu community up2date. Voor de rest, busy busy busy.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:03:37 #249
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182570725
Ehh, zit ik hier in het verkeerde topic :?

Gaan we niet meer moon?
The best firms advertise the least...
pi_182570766
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waar was jij?!
Nieuwe nick?
Moet zo nu en dan beetje rouleren he. Heb wat schuldeisers achter me aan zitten zowel online als offline omdat ik alles in SEAL gepompt had en nu blut ben.
pi_182570878
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Moet zo nu en dan beetje rouleren he. Heb wat schuldeisers achter me aan zitten zowel online als offline omdat ik alles in SEAL gepompt had en nu blut ben.
_O-
Lambo of Rekt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:13:57 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182570986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Moet zo nu en dan beetje rouleren he. Heb wat schuldeisers achter me aan zitten zowel online als offline omdat ik alles in SEAL gepompt had en nu blut ben.
Herkenbaar die shit, heb dat met Universaajajajhahaha
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:13:57 #253
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182570989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Moet zo nu en dan beetje rouleren he. Heb wat schuldeisers achter me aan zitten zowel online als offline omdat ik alles in SEAL gepompt had en nu blut ben.
Ahh snap ik, snap ik.
Maar, keep it up. Het komt soon goed! Kan je EN alles afbetalen, en meteen wat lambo's kopen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182571035
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:13 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ahh snap ik, snap ik.
Maar, keep it up. Het komt soon goed! Kan je EN alles afbetalen, en meteen wat lambo's kopen.
Is het al ergens gelist of nog niet? :+
pi_182571073


Sunny.... yesterday my life.. was filled with rain!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:17:42 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182571095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:15 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is het al ergens gelist of nog niet? :+
IDEX godenexchange
pi_182571128
Ik ga denk een volmacht geven dit jaar zodat m'n broertje voor me kan stemmen, misschien wel PVV maar het probleem van de partijen is dat als er al geen mongool op nr 1 staat, dan is de rest wel mongolig.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:19:56 #258
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182571151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:19 schreef illusions het volgende:
Ik ga denk een volmacht geven dit jaar zodat m'n broertje voor me kan stemmen, misschien wel PVV maar het probleem van de partijen is dat als er al geen mongool op nr 1 staat, dan is de rest wel mongolig.
Offer jezelf op en ga zelf op nummer 1 staan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182571154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:21 schreef up7 het volgende:

[..]

Wilders is je nummer 2. _O-
[ afbeelding ]
Raar/naar ventje ben jij man.
pi_182571159
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:19 schreef illusions het volgende:
mongolig.
Nieuw woord daar in het zonnige zuiden geleerd? :P
pi_182571175
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:19 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Offer jezelf op en ga zelf op nummer 1 staan.
Dat wordt vrij moeilijk. Daar moet je voor in Nederland wonen geloof ik.
pi_182571204
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nieuw woord daar in het zonnige zuiden geleerd? :P
Ja af en toe gaat het een beetje stroef maar over het algemeen is m'n schrijftaal nog wel goed hoor. :D

Overigens, weeralarm hier afgekondigd voor morgen t/m zondag. De grootste regenbui van het jaar komt er weer aan, gota fria. We gaan straks de discotheek met schotten dichtmaken want morgen staat het water waarschijnlijk weer tot de knietjes. :P
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:26:45 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182571294
Is dit het politiek topic?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:28:21 #264
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182571332
Altijd zoveel liefde hier :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182571377
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:26 schreef leolinedance het volgende:
Is dit het politiek topic?
nee dit is de SC
pi_182571463
Ik vind jullie bijna allemaal stom.
pi_182571647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind jullie bijna allemaal stom.
^O^
pi_182571923
PVV is voor mensen die niet slagen in het leven en daar een zondebok voor zoeken.

Alle problemen versimpeld tot 1 oorzaak.

Ik vind het wel knap, Wilders gelooft er zelf ook echt in.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:54:59 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182571927
Boh nog wel lekker weer voor de tijd van het jaar hè?
pi_182571950
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:54 schreef leolinedance het volgende:
Boh nog wel lekker weer voor de tijd van het jaar hè?
Dat is goed te zien aan de paneeltjes, 687kWh deze maand en we zijn pas net over de helft...
pi_182571997
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:54 schreef MaGNeT het volgende:
PVV is voor mensen die niet slagen in het leven en daar een zondebok voor zoeken.

Alle problemen versimpeld tot 1 oorzaak.

Ik vind het wel knap, Wilders gelooft er zelf ook echt in.
Zo zie ik de PVV ook ja :P

Dat verkiezingsprogramma van 1 A4'tje was wel het dieptepunt.

Neemt niet weg dat Wilders wel heel scherp is in het debat.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:00:36 #272
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182572027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Zo zie ik de PVV ook ja :P

Dat verkiezingsprogramma van 1 A4'tje was wel het dieptepunt.

Neemt niet weg dat Wilders wel heel scherp is in het debat.
Goh, daar hadden we het dan ook over.
Waar men al de rest vandaan haalt, geen idee.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182572040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Zo zie ik de PVV ook ja :P

Dat verkiezingsprogramma van 1 A4'tje was wel het dieptepunt.

Neemt niet weg dat Wilders wel heel scherp is in het debat.
Als je nooit een compromis hoeft te sluiten kan je er altijd vol in met je standpunt.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:01:37 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182572049
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:54 schreef MaGNeT het volgende:
PVV is voor mensen die niet slagen in het leven en daar een zondebok voor zoeken.

Alle problemen versimpeld tot 1 oorzaak.

Ik vind het wel knap, Wilders gelooft er zelf ook echt in.
Hij is dan ook niet gek. Hij heeft zelfs regelmatig gelijk! Alleen zijn manier van communiceren is soms wat onsubtiel. Maar het is maar goed dat er wat schoppers tussen zitten anders zou het er allemaal nog veel beroerder uit zien. Kijk naar hoe onze minister-president Rutte zich gisteren liet kennen door Thierry Baudet, om je kapot voor te schamen.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:03:30 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182572089
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is goed te zien aan de paneeltjes, 687kWh deze maand en we zijn pas net over de helft...
Dit jaar over de 1.2 kWp/kWp _O_
pi_182572372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij is dan ook niet gek. Hij heeft zelfs regelmatig gelijk! Alleen zijn manier van communiceren is soms wat onsubtiel. Maar het is maar goed dat er wat schoppers tussen zitten anders zou het er allemaal nog veel beroerder uit zien. Kijk naar hoe onze minister-president Rutte zich gisteren liet kennen door Thierry Baudet, om je kapot voor te schamen.
Ik schaam me niet zo snel voor iets wat onze MP doet hoor, het land heeft hem gekozen niet ik zelf :P. En Baudet vind ik ook een narcist die meer met zichzelf en zijn eigen clubje bezig is dan met beleid maken.
pi_182572405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Raar/naar ventje ben jij man.
pi_182572488
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En je wil dat ik hier op ga reageren ofzo?
Je mag ook zwijgen.
pi_182572496
quote:
12s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:24 schreef up7 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 17 oktober 2018 13:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En je wil dat ik hier op ga reageren ofzo?
Je kunt ook zwijgen.
Obvious troll is obvious.
pi_182572705
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:25 schreef KapBak het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.
Kijk, dat had ik nou moeten roepen toen iemand een PVVpers filmpje plaatste en "wat een god" riep.
pi_182573661
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:33 schreef up7 het volgende:

[..]

Kijk, dat had ik nou moeten roepen toen iemand een PVVpers filmpje plaatste en "wat een god" riep. [ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar jou portfolio. Dan kunnen we het weer over crypto hebben.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:24:44 #282
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182573677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:23 schreef Piva het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar jou portfolio. Dan kunnen we het weer over crypto hebben.
Vraag me af of hij uberhaupt een portfolio heeft.
Lijkt me meer op een troll, wat niets te doen heeft.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182573712
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:17 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

Sunny.... yesterday my life.. was filled with rain!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je dit nu weer? :')
Vakman pur sang
pi_182575391
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit nu weer? :')
Het debunked dat DNV-GL en Vechain geen partners zouden zijn.
Lambo of Rekt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:07:25 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182575396
Hier kun je tenminste Constant Kusters stemmen _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182575642
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:54 schreef MaGNeT het volgende:
PVV is voor mensen die niet slagen in het leven en daar een zondebok voor zoeken.

Alle problemen versimpeld tot 1 oorzaak.

Ik vind het wel knap, Wilders gelooft er zelf ook echt in.
Ja maar voor meer partijen geldt dat soort shit, je bent ook niet goed als je VVD stemt, nu nog. :')
Lambo of Rekt
pi_182576271
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar voor meer partijen geldt dat soort shit, je bent ook niet goed als je VVD stemt, nu nog. :')
Er is sowieso weinig leuks als je het mij vraagt. Daarom dus Piraat, zou heel waardevol zijn als er iemand in de kamer zit die wél kijk heeft op de interwebs.
pi_182576307
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar voor meer partijen geldt dat soort shit, je bent ook niet goed als je VVD stemt, nu nog. :')
Wat is daar mis mee
pi_182576335
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee
Als je 1 corrupte teringzooi nastreeft zoals nu, dan niet zo heel veel. Maar dat heeft voor slechts enkelen voordelen. En dat zijn dan ook degenen die erop stemmen.
Lambo of Rekt
pi_182576345
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je 1 corrupte teringzooi nastreeft zoals nu, dan niet zo heel veel. Maar dat heeft voor slechts enkelen voordelen. En dat zijn dan ook degenen die erop stemmen.
En dan wil je zelf FvD je stem geven? Baudet weet het leuk te verkopen maar die partij is qua filosofie nog veel meer elitair dan de VVD. :+

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 18:51:10 ]
pi_182576347
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je 1 corrupte teringzooi nastreeft zoals nu, dan niet zo heel veel. Maar dat heeft voor slechts enkelen voordelen. En dat zijn dan ook degenen die erop stemmen.
Gewoon heerlijk partijtje
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:50:47 #292
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182576364
ssjgoku for president!
Alles opgelost.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182576397
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En dan wil je zelf FvD je stem geven? Baudet weet het leuk te verkopen maar die partij is qua filosofie nog veel meer elitair dan de VVD. :+
Als je bindende referenda nastreeft lijkt me dat toch sterk, want daarmee geef je juist een grote stem aan het volk.
Lambo of Rekt
pi_182576405
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je bindende referenda nastreeft lijkt me dat toch sterk, want daarmee geef je juist een grote stem aan het volk.
Bindend referenda
LOL
pi_182576431
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Bindend referenda
LOL
Dat zal inderdaad LOL worden in denhaag, want daar zijn ze gewend om alles zelf (elitair) te beslissen :P
Lambo of Rekt
pi_182576438
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je bindende referenda nastreeft lijkt me dat toch sterk, want daarmee geef je juist een grote stem aan het volk.
FvD wil dat helemaal niet joh, dat is puur voor de bühne. Sowieso kun je dat op rechts wel vergeten in NL, dus het is makkelijk beloven en roepen.
pi_182576463
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat zal inderdaad LOL worden in denhaag, want daar zijn ze gewend om alles zelf (elitair) te beslissen :P
Vreemd zeg in een parlementaire democratie.
pi_182576468
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

FvD wil dat helemaal niet joh, dat is puur voor de bühne. Sowieso kun je dat op rechts wel vergeten in NL, dus het is makkelijk beloven en roepen.
Jep, en daarom was het eigenlijk altijd terecht dat ik niet stemde in het verleden, want alles waarop je stemt gaat van tafel in een coalitie onder het mom van "ja water bij de wijn".

Dat is ook waarom ik nooit stemde. Mara dit keer ga ik 1 keer de moeite nemen.
Lambo of Rekt
pi_182576521
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Vreemd zeg in een parlementaire democratie.
Klopt, en daarom moet dit anders. Wat er nu gebeurt gaat nergens over, met VVD aan roer wat het voortouw neemt. Dat heeft zich duidelijk dubbel en dwars bewezen nu.

Eigen belang op de eerste 30 plekken, en daarna het volk een keer, lekkere democratie :')
Lambo of Rekt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 19:02:06 #300
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182576548
Iemand ervaring met IDS/IPS?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182576552
Het volk is een heerlijk containerbegrip

Datzelfde volk heeft deze regering gewoon aan de macht geholpen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')