Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
juist.... dus je weet alleen achteraf of het een ath of atl is geweest.
Leg wat gras onder je kussen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil veel groen zien als ik morgen wakker word.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Newbiequote:Op zondag 14 oktober 2018 22:42 schreef moozoe89 het volgende:
[..]
Die oude goede tijden van 2017... wat mis ik ze toch
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Klinkt mij nu een beetje in de oren als een tulpenmania om eerlijk te zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
klinkt allemaal te mooi om waar te zijn
En ohja, mocht dit systeem wel een breder publiek treffen, dan zullen de banken en overheden alles uit de kast om het te ondermijnen, lees, kapot maken. Of in het ergste geval: verbieden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Mendeljev het volgende:
Ik geloof er niet in, kan ik het shorten?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef iamcj het volgende:
Zo kan je een aardig botnet bij elkaar krijgen.
Ik vertrouw het voor geen bitcoin.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef Zith het volgende:
Heeft dit nog een andere bestaansreden naast simpel speculeren?
Toch zeker een aantal bitcoin vanaf de $31, aangehouden he al die jaren?quote:Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Newbieik mis de echte oude tijd juist.
7 op 8 July 2011 toen de koers naar een whooping 31 dollar ging
En natuurlijk in April 2013 toen we 266 Dollar aantikte op Mt.Gox, dat was epic!
En ja Bitcoin Haters had je toen ook al..
toen refferal links nog wat opleverdequote:
Die gozer die wilde shorten zou echt keihard REKT zijn gegaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En natuurlijk in April 2013 toen we 266 Dollar aantikte op Mt.Gox, dat was epic!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
groeeennquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
die lijkt idd wat moeite te hebben om op one dollah te blijven...quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC hard omhoog, Tether hard omlaag...
[ afbeelding ]
BTC zuigt tether leeg!quote:
Het is niet BTC die stijgt maar tether die daalt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is wel een opmerkelijke stijging van Bitcoin, next bullrun incoming.
Whuzz was wel het meest fanatiek in het vertellen dat Bitcoin naar ¤0 zou gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hier, maar een aantal willen dat niet horen
Een virtuele munt, zonder onderliggende waarde, die door geen enkele staat erkend wordt, waar geen economie voor is, die uiteindelijk verdwijnt simpelweg door zijn eigen principe. You do the math
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Whuzz het volgende:
Was er al ergens een teken van bitcoin economie bespeurd? We zijn alweer een maandje verder en de koers lijkt nu stabiel. Volgens de jubelaars zou die economie er vol in komen als die prijs maar stabiel was...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat het principe gedoemd is te falen en bij 0 eindigt?
Ik weet niet of hij ze toen ook gecasht heeft.... Op de top was het een miljoen Dollar waard...quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Whuzz het volgende:
Zo, lang niet hier geweest!
Zoals een paar topics (naja, boel topic inmiddels?) terug gepost had ik een weddenschap met een ex-collega met als inzet van zijn kant een wallet.dat met bijna 100 bitcoins en van mijn kant 500 euro. Ik heb die weddenschap aangenomen toen een bitcoin iets 4,50 waard was. Weddenschap ging om een zakelijk project waarvan hij zei dat het compleet zou falen. Ik riep dat mijn project eerder een succes zou zijn dan dat één bitcoin weer meer dan 30 euro waard was.
Ik heb mijn weddenschap gewonnen. Kennelijk ternauwernood naar nu blijkt. Halverwege Maart mijn project met succes afgerond en de wallet.dat in ontvangst genomen. was toen (meen ik) iets van 10 of 12 euro per bitcoin, dus dat was een leuke weddenschap gebleken. Wegens drukte en wat zakenreizen nog niets mee gedaan sinds dien en was het eigenlijk half vergeten :$
Krijg ik vanochtend een appje of ik ook een Porsche ga kopen van mijn bitcoins. Op mijn "Een schaalmodel misschien ja" reply kreeg ik een linkje terug. En hier ben ik dan, met zoals beloofd: Oprechte excuses aan de "believers". Jullie hadden gelijk, ik had ongelijk. Bitcoin heeft zijn oude record wel degelijk gehaald, and then some! You were right, I was wrong. Mea culpa.
Ik heb mijn ex-collega de helft van zijn bitcoins terug gestuurd. Dus nu heb ik ~50 bitcoins. $9300. Serieus. What. The. Fuck. heb ik gemist?
Nog lang niet alles hoor. Maar gewoon een beetje paniek. Als iedereen zijn USDT omzet zie je nog wel grotere schokken. T was opzich best stabiel voor lang. Ze hebben nu problemen met hun bank dus waarschijnlijk zijn ze door de dollars heen op bepaalde accounts. Nu zullen het vooral arbitrage handelaars zijn die de prijs bepalen. Maar die geven natuurlijk geen fuck om de beloofde 1 dollar maar willen alleen winst zien.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:17 schreef metallicelmo het volgende:
Dus Tether is gedaald in prijs waardoor er paniek uit is gebroken en men alles heeft omgezet in BTC? dus meer vraag? En waarom is TrueUSD nou ineens $1,07? Niet heel stabiel dus, ik zeg al die coins die beweren op $1 te kunnen blijven mogen van mij verdwijnen, dat gaat toch nooit werken of wel
Wat is er slecht aan dan?quote:
USDT is "maar" USDT. Ik hecht minder waarde aan USDT naar fiat en andersom dan aan fiat naar crypto.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:41 schreef Rossdale het volgende:
Grote partijen trekken hun geld uit tether en zetten het om in TUSDT of gewoon in Fiat. Geld verlaat massaal de markt. Leuke pump in BTC maar dit is geen begin van een bullrun, maar een heel erg slecht signaal
USDT = cryptoquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:16 schreef recursief het volgende:
[..]
USDT is "maar" USDT. Ik hecht minder waarde aan USDT naar fiat en andersom dan aan fiat naar crypto.
Ok jij snapt het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:43 schreef Piva het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dan?
Dat je niet in USDT moet zitten was heel 2018 toch al wel bekend?
Het is zeker geen bull run ofzo maar om het nu als negatief signaal te zien voor bitcoin is een beetje overdreven.
En jij wel? Alsof iemand kan voorspellen hoe het gaat lopen.quote:
Technologisch: ja.quote:
En dus is het signaal dat er op grote schaal mensen die intentie dan nu niet meer lijken te hebben. Lijkt me toch significant.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Technologisch: ja.
Maar door de koppeling met de dollar is het speculatief gezien meer een alternatief voor fiat dan voor bitcoin. Als je in USDT bent gestapt heb je nog niet in crypto geinvesteerd. Je hebt hooguit de intentie getoond. Vanuit een speculatief oogpunt vind ik USDT daarom meer een vorm van fiat die als voordeel boven dollars heeft dat ie wat sneller in "echte" crypto is om te zetten.
Veel verkocht bij 266 Dollar en ongeveer op 1000 eind 2013quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch zeker een aantal bitcoin vanaf de $31, aangehouden he al die jaren?
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Veel verkocht bij 266 Dollar en ongeveer op 1000 eind 2013
En die koppeling is er nu dus niet meer, tether implodeertquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Technologisch: ja.
Maar door de koppeling met de dollar is het speculatief gezien meer een alternatief voor fiat dan voor bitcoin. Als je in USDT bent gestapt heb je nog niet in crypto geinvesteerd. Je hebt hooguit de intentie getoond. Vanuit een speculatief oogpunt vind ik USDT daarom meer een vorm van fiat die als voordeel boven dollars heeft dat ie wat sneller in "echte" crypto is om te zetten.
Technisch gezien, heb je ze dan nog nooit gehad?quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf zie nu pas een mail van Liqui.io dat ze coins verwijderd hebben waaronder WAVES en BAT. Ben ik ze nu kwijt?
Tether FUDquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
Wtf, volg het even niet vanaf 7:00, is btc opeens 10% in de plus...
Ook weer wat nieuws, dik in de min qua sats maar vol in de plus qua euro.
SEALquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:17 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Technisch gezien, heb je ze dan nog nooit gehad?
Not your keys, not your bitcoin.
Dit is wat ik even vind hierover:
https://liqui.io/News/#/article/1
:/
Nee, dat lijkt me een denkfout. Je gaat er dan vanuit dat men ooit de intentie had crypto te kopen maar zich nu bedacht heeft. Een andere mogelijkheid is dat de intentie nu juist in daden is omgezet door er crypto voor te kopen. Ook dan vergroot je het aanbod aan USDT en verlaag je de vraag.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dus is het signaal dat er op grote schaal mensen die intentie dan nu niet meer lijken te hebben. Lijkt me toch significant.
Als je iets verder kijkt zul je zien dat je minder in de plus staat in euro dan je denkt. Je kijkt waarschijnlijk hoe je in USDT in de plus staat maar USDT is op het moment geen USD waard.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
Denk dat niemand hoopt op winst in USDT hoor, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Nog lang niet alles hoor. Maar gewoon een beetje paniek. Als iedereen zijn USDT omzet zie je nog wel grotere schokken. T was opzich best stabiel voor lang. Ze hebben nu problemen met hun bank dus waarschijnlijk zijn ze door de dollars heen op bepaalde accounts. Nu zullen het vooral arbitrage handelaars zijn die de prijs bepalen. Maar die geven natuurlijk geen fuck om de beloofde 1 dollar maar willen alleen winst zien.
Of men realiseert zich dat dat geld nooit echt in de markt heeft gezeten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Mijn post draait dan ook om het stukje "Geld verlaat massaal de markt."
Niet door in USDT te zitten nee. Maar arbitrage handelaars handelen graag USD<>USDT voor een percentage winst natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:30 schreef illusions het volgende:
Denk dat niemand hoopt op winst in USDT hoor, of bedoel je dat niet?
BTC staat nog steeds op $6300-$6400, de waardes in delta/cmc etc zijn vertekend daar de USDT trading pairsquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
Precies dit, schijnbaar snappen mensen dit niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BTC staat nog steeds op $6300-$6400, de waardes in delta/cmc etc zijn vertekend daar de USDT trading pairs
Hangt er een beetje vanaf waartegen getrade wordt. Als het een wissel naar fiat is lijkt mijn aanname logischer (naast 20.000 andere mogelijke redenen ), als het tegen een andere coin is de jouwe.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me een denkfout. Je gaat er dan vanuit dat men ooit de intentie had crypto te kopen maar zich nu bedacht heeft. Een andere mogelijkheid is dat de intentie nu juist in daden is omgezet door er crypto voor te kopen. Ook dan vergroot je het aanbod aan USDT en verlaag je de vraag.
November.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:26 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Wavesmaand?
Nou, dat lijkt me toch erg sterk. Hoe kom je hierbij? Van alle coins zit er op dat soort stablecoins nog wel het minste movement, plus het is enorm moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, dus waarom zou je? Ik waag me er in ieder geval niet aan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:32 schreef Piva het volgende:
[..]
Niet door in USDT te zitten nee. Maar arbitrage handelaars handelen graag USD<>USDT voor een percentage winst natuurlijk.
TUSD is in een wereld van shitcoins dan toch nog wel de minst kutte IMHO. De laatste tijd schieten ze echt als paddestoelen uit de lucht, en bijna geen enkele die een transparante independent audit toelaat. Het is net of ze nu pas door hebben dat ze zo geld kunnen printen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:13 schreef Afwazig het volgende:
Al die stablecoins zijn toch allemaal kut.
Inderdaad. CMC is gewoon een gemiddelde, er is zelfs niet echt 1 prijs voor BTC, ligt er maar helemaal aan welke exchange je gebruikt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BTC staat nog steeds op $6300-$6400, de waardes in delta/cmc etc zijn vertekend daar de USDT trading pairs
PAXOS, die voldoet aan alle wetgeving. Als je jouw geld in een stablecoin wil gooien, pak dan diequote:Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me toch erg sterk. Hoe kom je hierbij? Van alle coins zit er op dat soort stablecoins nog wel het minste movement, plus het is enorm moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, dus waarom zou je? Ik waag me er in ieder geval niet aan.
[..]
TUSD is in een wereld van shitcoins dan toch nog wel de minst kutte IMHO. De laatste tijd schieten ze echt als paddestoelen uit de lucht, en bijna geen enkele die een transparante independent audit toelaat. Het is net of ze nu pas door hebben dat ze zo geld kunnen printen.
Nooit van gehoord. Zit nu op enorm traag internet dus kan even geen onderzoek naar doen, maar wordt deze ook op Binance verhandeld?quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
PAXOS, die voldoet aan alle wetgeving. Als je jouw geld in een stablecoin wil gooien, pak dan die
Wacht maar, zal ff een PNG van 400MB postenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:18 schreef illusions het volgende:
Wel mooi trouwens dat Fok gewoon redelijk snel werkt, maar andere sites laden bij mij niet eens, behalve YouTube - daar kan ik dan weer gewoon op 360p kijken. Zit op 3G en nog capped ook i.v.m. datalimiet, hoop dat de monteur voor m'n nieuwe verbinding snel komt.
Waarom zou ik in hemelsnaam naar USDT kijken...???quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je iets verder kijkt zul je zien dat je minder in de plus staat in euro dan je denkt. Je kijkt waarschijnlijk hoe je in USDT in de plus staat maar USDT is op het moment geen USD waard.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam naar USDT kijken...???
I see, had me nog niet echt verdiept in wat er precies aan de hand was. Mijn trading pair was in principe btc/usd, maar toen ik naar een andere exchange veranderde ging mijn btc waarde opeens 500 dollar omlaagquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietmaar veel apps rekenen via de USDT trading pairs. En die houden aan dat 1 USDT = 1 USD = *dollarkoers* in euro.
Je geeft aan dat je in sat omlaag ging maar in euro omhoog terwijl de "echte" waarde van BTC nog ongeveer gelijk is aan gisteren. Wat dus suggereert dat je naar je portfolio in ern app die je vermogen omrekent via USDT pairs.
Jep, staat nu alleen wel op $1,04 omdat tether massaal gedumpt wordt en mensen andere stable coins opzoekenquote:Op maandag 15 oktober 2018 18:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zit nu op enorm traag internet dus kan even geen onderzoek naar doen, maar wordt deze ook op Binance verhandeld?
Lekker hoor. Maar een beetje leuk werrek is niet per se een straf als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:09 schreef Mender het volgende:
Zo. Jaartje niet gewerkt. Volgende week weer aan het werk voor de afwisseling, wel part-time. Bitcoin heeft mijn leven totaal veranderd
Ja heb mijn werk nooit echt leuk gevonden dus vond 40 uur in de week werken echt een zware last. Daarom ga ik nu ook totaal iets anders doen. Geen zin in bijscholing of een nieuwe opleiding dus ga gewoon tijdelijke baantjes via het uitzendbureau doen. Lekker afwisselend, vrijblijvend, fysiek werk. Prima. Even kijken hoe dit bevalt en dan zien we wel weer verder.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maar een beetje leuk werrek is niet per se een straf als je het mij vraagt.
jupquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf zie nu pas een mail van Liqui.io dat ze coins verwijderd hebben waaronder WAVES en BAT. Ben ik ze nu kwijt?
Waves begrijp ik wel, die zien ze mogelijk als concurrentie vanwege de DEX en steeds meer geaccepteerde coins / tokens. Waves heeft op zich ook geen exchange nodig, zit er standaard in.quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:16 schreef illusions het volgende:
Waarom worden BAT en WAVES nou weer gedelist? Vrij stabiele projecten met een flinke market cap toch?
Is gewoon smerig. Hoe kun je nou die crypto's nou serieus nemen als ze het gewoon mogen verwijderen. Ik weet niet eens meer hoeveel ik er had maar volgens mij toch redelijk wat BATs. Ach tyf ook maar op met al die zooiquote:Op maandag 15 oktober 2018 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, naast een hack is delisting ook nog een mogelijkheid om je coins van een exchange kwijt te raken idd
Ik begrijp niet waarom je Waves op een exchange stalt, in de Waves wallet zit al een DEX... kan je alles doen en raak je ze niet kwijt...
Maar R.I.P. coins...
Not your private key, not your crypto. Dat staat overal en zou bij iedereen bekend moeten zijn. Tenzij je je niet inleest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Is gewoon smerig. Hoe kun je nou die crypto's nou serieus nemen als ze het gewoon mogen verwijderen. Ik weet niet eens meer hoeveel ik er had maar volgens mij toch redelijk wat BATs. Ach tyf ook maar op met al die zooi
Bullshit, je moet exchanges gewoon kunnen vertrouwen wat dat betreft. Naast dat het te verwachten is, hebben ze een voorbeeldrol. Daarbuiten heb je ook nog het feit dat als je trade met je funds, je niet anders kan dan ze op een exchange te hebben staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:41 schreef Tobiel het volgende:
[..]
Not your private key, not your crypto. Dat staat overal en zou bij iedereen bekend moeten zijn. Tenzij je je niet inleest.
Je bent gewoon een ei.
Ja, dat zou moeten kunnen. Maar dat kan niet. Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Bullshit, je moet exchanges gewoon kunnen vertrouwen wat dat betreft. Naast dat het te verwachten is, hebben ze een voorbeeldrol. Daarbuiten heb je ook nog het feit dat als je trade met je funds, je niet anders kan dan ze op een exchange te hebben staan.
Je bent gewoon een azijnpisser.
Dat zegt ook helemaal niemand. Niemand beweert hier dat exchanges zijn om te holden, die zijn er om te traden en dan mag je best verwachten dat als er een coin wordt gedelist dat je daar uitgebreid en op tijd van op de hoogte wordt gebracht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:56 schreef Tobiel het volgende:
[..]
Ja, dat zou moeten kunnen. Maar dat kan niet. Dat is gewoon een feit.
Het 'zomaar iets kopen', er niet meer op letten en hopen dat alles maar blijft bij het oude en je binnen gaat lopen, is gewoon naief.
Dit ja, op forex kunnen ze toch ook niet maken dat je ineens je euro's kwijt bent omdat ze daar geen zin meer in hebben, onder het mom van "tja, tis onze exchange, not yours, hihi".quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zegt ook helemaal niemand. Niemand beweert hier dat exchanges zijn om te holden, die zijn er om te traden en dan mag je best verwachten dat als er een coin wordt gedelist dat je daar uitgebreid en op tijd van op de hoogte wordt gebracht.
Het is niet handig, maar dan nog werpt het zijn statement niet omver, je zou verwachten dat je ver vantevoren op de hoogte gesteld wordt bij een delist.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
Je coins op een exchange ergens in de Oekraïne laten staan, wat kan er misgaan
Exchange om te traden, wallet om te hodlen.
En het liefst ook wallet om te traden, zoals Waves.
Dit is ook gebeurd als ik artikel moet geloven:quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is niet handig, maar dan nog werpt het zijn statement niet omver, je zou verwachten dat je ver vantevoren op de hoogte gesteld wordt bij een delist.
Die mensen kopen SEALquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:19 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dit is ook gebeurd als ik artikel moet geloven:
https://liqui.io/News/#/article/1
Dat er mensen zijn die vervolgens mails niet lezen e.d. Tja.
quote:
Kleine exhchanges moeten vaak een node draaien om de coins aan te kunnen bieden. Deze node moet ook onderhouden worden en kost vaak een VPS. Als er totaal geen volume op de exchange is dan is het volume op alts vaak helemaal kut. Dan draaien ze dus gewoon verlies. In een bullmarkt is het onmogelijk voor een exchange op pairs verlies te draaien maar hoe langer deze markt duurt hoe meer delistings van alts we zullen zien op kleine exchanges.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, naast een hack is delisting ook nog een mogelijkheid om je coins van een exchange kwijt te raken idd
Ik begrijp niet waarom je Waves op een exchange stalt, in de Waves wallet zit al een DEX... kan je alles doen en raak je ze niet kwijt...
Maar R.I.P. coins...
Ik weet niet waar jij kijkt maar je kon gisteren 1 usdt kopen voor 0.85 op kraken. En een halve dag later verkopen tegen 1.quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me toch erg sterk. Hoe kom je hierbij? Van alle coins zit er op dat soort stablecoins nog wel het minste movement, plus het is enorm moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, dus waarom zou je? Ik waag me er in ieder geval niet aan.
Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:41 schreef Tobiel het volgende:
[..]
Not your private key, not your crypto. Dat staat overal en zou bij iedereen bekend moeten zijn. Tenzij je je niet inleest.
Je bent gewoon een ei.
When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?
Ze mailden inderdaad wel van te voren maar dat kwam in m'n spam omdat ze met vet vage teksten mailen dus had het niet gezien.
Maar goed, wat is er nu feitelijk gebeurt met mijn coins? Hebben zij die dan ingenomen of zijn die gewoon verdwenen en verwijderd?
Die hebben ze verkocht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waar slaat dat op. Ik moet verificatiecodes, gezichtsidentificatie, google authenticator, email codes en alles doen alsof m'n coins op fort knox staan, maar zij mogen gewoon coins gaan verwijderen?
Ze mailden inderdaad wel van te voren maar dat kwam in m'n spam omdat ze met vet vage teksten mailen dus had het niet gezien.
Maar goed, wat is er nu feitelijk gebeurt met mijn coins? Hebben zij die dan ingenomen of zijn die gewoon verdwenen en verwijderd?
Dat dit kan in de wereld!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Zijn mensen hier coins kwijt omdat ze het op een vage exchange hebben laten staan?
Juridisch gezien is het nog maar de vraag of ze dat mogen. Maar succes met het aanvechtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht dat liqui.io best nog wel bekende wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:20 schreef Afwazig het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Zijn mensen hier coins kwijt omdat ze het op een vage exchange hebben laten staan?
Nee, gewoon laten staan. Je hebt daar nu immers goede ervaringen mee...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik dacht dat liqui.io best nog wel bekende wasnaja whatever, zoveel was het ook weer niet waard.
Is Binance nog een beetje te vertrouwen dan? Daar heb ik wat meer staan. Dus dat kan ik beter weghalen ook?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:32 schreef Tobiel het volgende:
[..]
Nee, gewoon laten staan. Je hebt daar nu immers goede ervaringen mee...
Zucht.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik dacht dat liqui.io best nog wel bekende wasnaja whatever, zoveel was het ook weer niet waard.
Is Binance nog een beetje te vertrouwen dan? Daar heb ik wat meer staan. Dus dat kan ik beter weghalen ook?
NOT YOUR SEALquote:
MobileGo in de top 100 op CMCquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo wéér omhoog, ICO prijs in zicht
Moet er wel een beetje volume zijn, meeste pairs zijn op die exchange in een bearmarket zo dood als een pierquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
Je coins op een exchange ergens in de Oekraïne laten staan, wat kan er misgaan
Exchange om te traden, wallet om te hodlen.
En het liefst ook wallet om te traden, zoals Waves.
Mja, dat zijn natuurlijk uitzonderlijke gevallen. Daytraden is al moeilijk genoeg, 1% per dag is nagenoeg niet haalbaar dus als je datzelfde dan gaat proberen met een coin waarvan je bijna zeker weet dat hij niet verder schommelt dan tussen de 0.98 en de 1.02, ben je het jezelf wel erg moeilijk aan het maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:46 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar je kon gisteren 1 usdt kopen voor 0.85 op kraken. En een halve dag later verkopen tegen 1.
Daarnaast kan je met een arbitrage bot prima winst maken op kleine schommelingen. Dat is het idee achter die 1:1 peg dat bots de koers gelijk houden. Maar nu Bitfinex wat problemen heeft en ook een hoop FUD over zich heen krijgt zijn de verschillen groter.
Als je echt helemaal niets met die shit te maken wilt hebben kan je het beste gewoon handelen op exchanges die wel een fiat gateway hebben.
als we toch stoer gaan doen:quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:09 schreef Mender het volgende:
Zo. Jaartje niet gewerkt. Volgende week weer aan het werk voor de afwisseling, wel part-time. Bitcoin heeft mijn leven totaal veranderd
Inderdaad, stelletje Bitcoin paupers. Ik doe al sinds 2015 geen ene reet meer als je strandhangen en kroegtijgeren niet meetelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:58 schreef Predator38 het volgende:
[..]
als we toch stoer gaan doen:
daar heb ik geen bitcoin voor nodig gehad
elke dag thuis beetje lamballen en toch 4000 netto binnenharken per maand volgend jaar 4 maanden ( doorbetaald) op reis.
en dat terwijl ik geen atl en ath snap 😂😂
Tja.....
wajong telt niet hequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, stelletje Bitcoin paupers. Ik doe al sinds 2015 geen ene reet meer als je strandhangen en kroegtijgeren niet meetelt.
Wajong bestaat niet waar ik woon.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:59 schreef EggsTC het volgende:
Universaaaaaaaaa HAHAHAAAA AMAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAA
jaartje of 15 a 20.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vertrouw er nog steeds op dat Universa alleen me een miljoen ¤ gaat opleveren.
Maar het wordt een lange zit.
Hopelijk nog wel genoeg eten van het vrouwtjequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom hier zelden meer. Legen chest door deze onzin joh.²
Georgequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom hier zelden meer. Legen chest door deze onzin joh.²
Ja, ik mag me gelukkig prijzen. Vrouw maakt louter voedzame kost. Ik mag er zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk nog wel genoeg eten van het vrouwtje
Dat gaat wel lukken als je alles in TMC (TimeMachineCoin) stopt, Gaat met lichtsnelheid voorbij Moooohoooohoooonquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om met pensioen te gaan
Hij ken niet eens Engelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:59 schreef EggsTC het volgende:
Universaaaaaaaaa HAHAHAAAA AMAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAA
niks mis mee als je elke dag kan uitslapen en 3 a 4 maanden per jaar ( of meer) kan reizen en lekker rond kan komen.quote:
Business idee: Lambo Dealer wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niks mis mee als je elke dag kan uitslapen en 3 a 4 maanden per jaar ( of meer) kan reizen en lekker rond kan komen.
meer geld zou leuk zijn maar gaat toch alleen maar naar meer (overbodige) luxe gaan.
😂😂😂😂quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Business idee: Lambo Dealer worden
"Goed Tweede Handsje, van een rekte crypto-investeerder, vrijwel niet in gereden, enkel paar vlekjes in het interieur".
Hij kan prima engels, alleen russen spreken hun native als ze niet persee hoeven, Poetin doet dat ook, ze zijn heel nationalistisch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij ken niet eens Engels![]()
godverdomme
dat zijn aardige centjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek een baantje en ik kan echt niet serieus kijken wetende dat ik een wallet met 3btc kwijt ben.GodVERDOMME
fake newsquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij ken niet eens Engels![]()
godverdomme
En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.quote:
Lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Je zwetst wel een eind weg hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En vorig jaar had ik ze waarschijnlijk nog ergens staan, maar was ze vergeten. Zo blut als wat zijn elke maand en dan een kleine BMW aan bitcoin op je pc heben staan maar het niet weten. Ik wil iemand slaan.
Hoe heb je ze opgeslagen dan, een phrase, keyfile?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet. Vorige week kwam 'ie zich nog introduceren als iemand die net enkele uren ervoor met Bitcoin had kennis gemaakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe heb je ze opgeslagen dan, een phrase, keyfile?
Want?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Je zwetst wel een eind weg hoor.
In een wallet gewoon en een backup op een usb die ik 9 maanden geleden met verhuizen ben kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe heb je ze opgeslagen dan, een phrase, keyfile?
Um nee. Met traden ben ik net begonnen. Ik was er in 2012 al bij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet. Vorige week kwam 'ie zich nog introduceren als iemand die net enkele uren ervoor met Bitcoin had kennis gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |