abonnement Unibet Coolblue
pi_182512321
quote:
15s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:19 schreef Pek het volgende:
Zo zie je maar weer, je geeft ze een vinger...en ze willen de hele hand :{
hmmmm, je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand is de correcte uitdrukking.
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:30:21 #127
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_182512428
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:10 schreef Kamina het volgende:

[..]

De VS is via het internet en televisie heel dichtbij tegenwoordig. ;)
Maar we leven niet in de VS en hebben in Nederland niet hetzelfde verleden als de VS op het gebied van binnenlandse slavernij, rassendiscriminatie en interraciaal geweld. En daar was "blackface" onderdeel van. De traditie van Zwarte Piet daar zonder meer aan gelijkstellen is niet een verruiming van je blik, het is net zo myopisch als het compleet ontkennen dat Zwarte Piet ooit een zwarte Afrikaan moest voorstellen.
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:32:52 #128
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182512467
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:22 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat elk stukje informatie dat we tot ons nemen een zekere invloed op ons uitoefent, vandaar. ;)
Ben ik het niet mee oneens. Maar betekent nog steeds niet dat ik klanlid word op het moment dat ik iets van ze zie op het web.

Dat blijft persoonlijke keuze.

quote:
Nou ja, schminken ze zich zwart
Eh,

Dat denk ik niet, daar de gemiddelde huidskleur aldaar...

quote:
Overigens vind ik het ironisch dat je invloed van andere culturen bagatelliseert terwijl je een engelstalige ondertitel hebt, maar misschien mis ik hier iets (en dan doel ik niet op je signature).
Soort alles of niets redenering ofzo?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:40:10 #129
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182512588
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:22 schreef Kamina het volgende:

Kennis tot je nemen en daarmee je wereldbeeld verruimen en tot meer zelfbegrip komen, lijkt mij allesbehalve zielig. Maar dat ben ik.
En als wij vanaf morgen nu platgebombardeerd worden in de media, met een bepaalde historische wantoestand uit shithole country nummer 2394872349872.

Gaan we die gevoeligheden dat ook importeren? Als de media exposure maar net zo groot is als in dit geval je aangeeft dat die er voor blackface is?

Dan valt de volstrekt arbitraire aard van dit "gevoeligheden importeren" niet te ontkennen, me dunkt?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:42:59 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_182512621
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:22 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

hmmmm, je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand is de correcte uitdrukking.
Daarom, gaat niet gebeuren :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:53:34 #131
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182512765
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:30 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Maar we leven niet in de VS en hebben in Nederland niet hetzelfde verleden als de VS op het gebied van binnenlandse slavernij, rassendiscriminatie en interraciaal geweld. En daar was "blackface" onderdeel van. De traditie van Zwarte Piet daar zonder meer aan gelijkstellen is niet een verruiming van je blik, het is net zo myopisch als het compleet ontkennen dat Zwarte Piet ooit een zwarte Afrikaan moest voorstellen.
We zijn echter wel altijd 's wereld voorloper geweest op het gebied van tolerantie en waardering van andere culturen. Een stukje Nederlands karakter dat hedendaags lijkt te lijden onder discriminatoire sentimenten.

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:32 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee oneens. Maar betekent nog steeds niet dat ik klanlid word op het moment dat ik iets van ze zie op het web.

Dat blijft persoonlijke keuze.
Je hoeft ook niet eens te zijn met iets dat je leest, maar hoe meer je je verdiept in iets, hoe meer begrip je krijgt. Doorgaans ook voor een standpunt waar je niet achter staat, ondanks dat je het mogelijk nooit zal ondersteunen.

quote:
[..]

Eh,

Dat denk ik niet, daar de gemiddelde huidskleur aldaar...
Maar je ziet niet waarom donkere mensen aanstoot nemen aan een clownesque zwartgeverfd figuur?

quote:
[..]

Soort alles of niets redenering ofzo?
Nee, maar zeker wel opvallend.

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

En als wij vanaf morgen nu platgebombardeerd worden in de media, met een bepaalde historische wantoestand uit shithole country nummer 2394872349872.

Gaan we die gevoeligheden dat ook importeren? Als de media exposure maar net zo groot is als in dit geval je aangeeft dat die er voor blackface is?

Dan valt de volstrekt arbitraire aard van dit "gevoeligheden importeren" niet te ontkennen, me dunkt?
Je lijkt bevolkingsaantallen te verwarren met moraliteit. Om even een voorbeeld te schetsen: als morgen alle blauwogigen geen blond haar meer mogen hebben, want te Arisch, dan kunnen zij daar als minderheid niets tegenin brengen. Maar is dat is wat moreel wenselijk is?
1 + 1 = blauw
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:00:19 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_182512866
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:53 schreef Kamina het volgende:

We zijn echter wel altijd 's wereld voorloper geweest op het gebied van tolerantie en waardering van andere culturen. Een stukje Nederlands karakter dat hedendaags lijkt te lijden onder discriminatoire sentimenten.
Dus tolerantie en waardering werkt maar 1 kant op?
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:01:36 #133
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182512879
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:53 schreef Kamina het volgende:
Je hoeft ook niet eens te zijn met iets dat je leest, maar hoe meer je je verdiept in iets, hoe meer begrip je krijgt. Doorgaans ook voor een standpunt waar je niet achter staat, ondanks dat je het mogelijk nooit zal ondersteunen.
Op dit punt gaan we rond hé?:

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:17 schreef ExTec het volgende:

Het antwoord is nee: als ik ergens verneem van bepaalde standpunten, is dat beslist niet hetzelfde als dat ik spontantspontaan, instant, meteen achter die standpunten sta.
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:32 schreef ExTec het volgende:
Maar betekent nog steeds niet dat ik klanlid word op het moment dat ik iets van ze zie op het web.

Dat blijft persoonlijke keuze.
quote:
Maar je ziet niet waarom donkere mensen aanstoot nemen aan een clownesque zwartgeverfd figuur?
Maar we hadden het over dat sinterklaas + incl. zwarte piet, gewoon gevierd word in Suriname en ze ons/jouw geneuzel maar onzin vinden?

quote:
Nee, maar zeker wel opvallend.
Want?

quote:
Je lijkt bevolkingsaantallen te verwarren met moraliteit.
Die mag je uitleggen want ik heb het nergens over bevolkingsaantallen gehad.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:04:19 #134
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_182512913
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:53 schreef Kamina het volgende:
We zijn echter wel altijd 's wereld voorloper geweest op het gebied van tolerantie en waardering van andere culturen.
Het lijkt me dat je zou mogen verwachten dat die tolerantie tegenover andermans culturele eigenaardigheden twee kanten op werkt.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:15:13 #135
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182513081
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus tolerantie en waardering werkt maar 1 kant op?
Dat zeg ik niet, waarom denk je dat?

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Op dit punt gaan we rond hé?:
Dit begrijp ik niet, maar dat zal een taalbarriere zijn.

quote:
Maar we hadden het over dat sinterklaas + incl. zwarte piet, gewoon gevierd word in Suriname en ze ons/jouw geneuzel maar onzin vinden?
Weet ik niet, ik heb geen verstand van hoe Surinamers het sinterklaasfeest vieren, maar aangezien jij het aankaartte kan jij dat best toelichten denk ik.

quote:
[..]

Want?
Het lijkt tegenstrijdig met het standpunt dat je lijkt in te nemen omtrent de zwartepietendiscussie.

quote:
[..]

Die mag je uitleggen want ik heb het nergens over bevolkingsaantallen gehad.
Je hebt het over gevoeligheden van etnische minderheden, dus als het niet gaat over bevolkingsaantallen, doel je dan op mensen van mindere waarde?

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:04 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je zou mogen verwachten dat die tolerantie tegenover andermans culturele eigenaardigheden twee kanten op werkt.
Is het ervaren van racisme nu een eigenaardigheid?
1 + 1 = blauw
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:15:59 #136
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182513095
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:53 schreef Kamina het volgende:
Je lijkt bevolkingsaantallen te verwarren met moraliteit. Om even een voorbeeld te schetsen: als morgen alle blauwogigen geen blond haar meer mogen hebben, want te Arisch, dan kunnen zij daar als minderheid niets tegenin brengen. Maar is dat is wat moreel wenselijk is?
En ik snap hem wel, maar ik geef je een kans om jezelf te behoeden voor een afgang :)

Want jou standpunt is niet "het moreel juiste" :')

Wie denk je dat je bent om dat wel ff te bepalen.

Daarbij zet jij -echt- zeer extreme rassenwetgeving, op 1 lijn met...

Een kinderfeest :')
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:20:48 #137
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182513182
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:15 schreef Kamina het volgende:

Dit begrijp ik niet, maar dat zal een taalbarriere zijn.
Kort samengevat: jij kan hier praten tot je blauw bent, over hoe nuttig het is om kennis te nemen van bepaalde standpunten, maar of je die standpunten overneemt, is een bewuste keuze ;)

quote:
Weet ik niet, ik heb geen verstand van hoe Surinamers het sinterklaasfeest vieren, maar aangezien jij het aankaartte kan jij dat best toelichten denk ik.
Omdat we het over het Surinaams sinterklaas feest hebben, "kan ik best toelichten of ik me voor kan stellen dat iemand aanstoot neemt aan een geschminkt iemand?"

:')

quote:
Het lijkt tegenstrijdig met het standpunt dat je lijkt in te nemen omtrent de zwartepietendiscussie.
:')

Dat ik een engels talige ondertitel heb "is tegenstrijdig met mijn zp standpunt"?

quote:
Je hebt het over gevoeligheden van etnische minderheden, dus als het niet gaat over bevolkingsaantallen, doel je dan op mensen van mindere waarde?
Wat, werkelijk?????? :') :') :')

quote:
Is het ervaren van racisme nu een eigenaardigheid?
Want daar is sprake van?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:25:56 #138
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182513268
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:15 schreef Kamina het volgende:
Je hebt het over gevoeligheden van etnische minderheden, dus als het niet gaat over bevolkingsaantallen, doel je dan op mensen van mindere waarde?
Ff voor de duidelijkheid;

Jij komt met vage shit over bevolkingsaantallen,

En vervolgens krijg ik dit soort racisme verwijten naar me hoofd?

Ik heb je gerapporteerd.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:26:42 #139
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182513279
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

En ik snap hem wel, maar ik geef je een kans om jezelf te behoeden voor een afgang :)

Want jou standpunt is niet "het moreel juiste" :')

Wie denk je dat je bent om dat wel ff te bepalen.

Daarbij zet jij -echt- zeer extreme rassenwetgeving, op 1 lijn met...

Een kinderfeest :')
De hele pro-pietenkant valt te minimaliseren met: "Een kinderfeest: :')". Kinderen eten alles voor zoete koek, zolang het maar zoet is, of dat nou zwart, wit, geel, roze, groen of blauw is. ;)

Maar jij vindt dus dat het correct is om alles maar te kunnen zeggen, doen en vinden, ongeacht wie ook maar aanstoot neemt? Als dat het geval is kunnen we natuurlijk ongerept gaan schelden of elkaars standpunt uitmaken voor "een afgang".

Ik ben echter een persoon dat vindt dat iedereen gehoord moet worden, ongeacht het standpunt. In hoeverre dat de norm moet worden, zou bespreekbaar moeten zijn zonder elkaar af te vallen.

Overigens ben ik echt benieuwd naar wat je bedoelde met dat we rond gaan, want je lijkt de Nederlandse taal niet zodanig te beheersen dat je je duidelijk kan uiten. Wil je de kans wagen om jezelf te verduidelijken? En als je toch bezig bent, ook meteen toe te lichten hoe men het sinterklaasfeest viert in Suriname en waarom ze dat zo doen? Eventueel ook of in dat land kritiek is op hoe dat wordt gevierd tov hier?
1 + 1 = blauw
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:31:36 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_182513347
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:15 schreef Kamina het volgende:

Dat zeg ik niet, waarom denk je dat?
Nou ja, schijnbaar vind je die tolerantie een groot goed maar daar is andersom natuurlijk geen sprake van. Dan komen we alleen maar lange tenen tegen en is men "gekwetst". Ik gooi hem er nogmaals maar eens in, gekwetst zijn is een keuze.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:32:29 #141
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182513362
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Kort samengevat: jij kan hier praten tot je blauw bent, over hoe nuttig het is om kennis te nemen van bepaalde standpunten, maar of je die standpunten overneemt, is een bewuste keuze ;)
Ik blijf liever praten totdat Zwarte Piet blauw is. ;)

quote:
[..]

Omdat we het over het Surinaams sinterklaas feest hebben, "kan ik best toelichten of ik me voor kan stellen dat iemand aanstoot neemt aan een geschminkt iemand?"

:')
Onder het mom van 'stilzwijgen is toestemmen' is dit een ja.

quote:
[..]

:')

Dat ik een engels talige ondertitel heb "is tegenstrijdig met mijn zp standpunt"?
We hadden het over overnemen van informatie uit andere culturen, wat jij afkeurt, en je propageert informatie uit een andere cultuur. Dat is tegenstrijdig.

quote:
[..]

Wat, werkelijk?????? :') :') :')
Waar heb je het dan over? Ik mag toch hopen dat je dat zelf weet op zijn minst.

quote:
[..]

Want daar is sprake van?
Wel zoals diegene dat verwoordt.

quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ff voor de duidelijkheid;

Jij komt met vage shit over bevolkingsaantallen,

En vervolgens krijg ik dit soort racisme verwijten naar me hoofd?

Ik heb je gerapporteerd.
Rapporteer wat je wil, maar ik vraag naar wat je bedoelt en beticht je nergens van. Je stelt dat we geen rekening moeten houden met iedere uiting van gevoeligheid uit een klein landje uit wie weet waar, maar wat is dan de graadmeter?
1 + 1 = blauw
pi_182513375
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:08 schreef Molurus het volgende:

[..]
Aha. Als in "mensen die de Nederlandse nationaliteit bezitten, inclusief iedereen die ZP een smakeloze negerkarikatuur vindt"?
Als mensen die mening toegedaan zijn, moeten ze eens bij zichzelf te rade gaan. Niemand lijkt op ZP en ZP heeft ook niet bij de VOC gediend.

Dit hele gedoetje heeft maar 1 doel; herstelbetalingen. Verder spot ik bijzonder veel figuren -die verbonden zijn aan een bepaalde linkse partij het hoogste woord hebben,

Ik heb geen kinderen en het zal me verder aan mijn anus oxideren.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:33:52 #143
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182513386
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:31 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nou ja, schijnbaar vind je die tolerantie een groot goed maar daar is andersom natuurlijk geen sprake van. Dan komen we alleen maar lange tenen tegen en is men "gekwetst". Ik gooi hem er nogmaals maar eens in, gekwetst zijn is een keuze.
Dus als ik jou belachelijk maak, door je bijvoorbeeld witmens te noemen, dan is het jouw eigen schuld als je beledigd bent? En ik dus maar mijn gang kan gaan met jou belachelijk maken? Prima hoor, dan hoor ik dat graag meteen. ~O>
1 + 1 = blauw
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:34:42 #144
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182513404
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:26 schreef Kamina het volgende:

[..]

De hele pro-pietenkant valt te minimaliseren met: "Een kinderfeest: :')". Kinderen eten alles voor zoete koek, zolang het maar zoet is, of dat nou zwart, wit, geel, roze, groen of blauw is. ;)
Been there, done that. Is bekend.

Dat kinderen het niet erg vinden, is geen reden om de traditie dan maar af te schaffen.

quote:
Maar jij vindt dus dat het correct is om alles maar te kunnen zeggen, doen en vinden, ongeacht wie ook maar aanstoot neemt? Als dat het geval is kunnen we natuurlijk ongerept gaan schelden of elkaars standpunt uitmaken voor "een afgang".
Ik ben voor een zo ongeveer voor een volledige vrijheid van meningsuiting. Incl. shit als bijvoorbeeld de holocaust mogen ontkennen.

quote:
Ik ben echter een persoon dat vindt dat iedereen gehoord moet worden, ongeacht het standpunt. In hoeverre dat de norm moet worden, zou bespreekbaar moeten zijn zonder elkaar af te vallen.
Maar als er over en weer gediscussieerd word, is het nu eenmaal een kwestie van tijd voordat de ene kant tegen de andere zegt: jij hebt het mis want....

Als we het immers allemaal met elkaar eens waren, was er geen discussie.

En dat jij je gekwetst voelt, shit happens.

Is forum.disney.com niks voor jou?

Hoef je niet bang te zijn dat mensen je "afvallen".

quote:
Overigens ben ik echt benieuwd naar wat je bedoelde met dat we rond gaan, want je lijkt de Nederlandse taal niet zodanig te beheersen dat je je duidelijk kan uiten.
:D

Laat ik nou gewoon beter weten ok?

Jij komt hier nog maar net kijken :W

En wat ik bedoelde:

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:20 schreef ExTec het volgende:
Kort samengevat: jij kan hier praten tot je blauw bent, over hoe nuttig het is om kennis te nemen van bepaalde standpunten, maar of je die standpunten overneemt, is een bewuste keuze ;)
quote:
Wil je de kans wagen om jezelf te verduidelijken? En als je toch bezig bent, ook meteen toe te lichten hoe men het sinterklaasfeest viert in Suriname en waarom ze dat zo doen? Eventueel ook of in dat land kritiek is op hoe dat wordt gevierd tov hier?
Hey, ik merk slechts op dat ze jouw standpunten belachelijk vinden. Dat gedeelte doet er toe, voor mij.

Als jij meer achtergrond qua die topic wil, veel plezier met zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExTec op 14-10-2018 17:41:26 ]
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:35:54 #145
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182513433
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:32 schreef Kamina het volgende:
...maar wat is dan de graadmeter?
Hoe de meerderheid erin zit?

En bespaar me poging nummer 2, om het anti ZP standpunt als het moreel juiste neer te zetten.

Want dat is nogal subjectief.
&lt;signature here&gt;.
pi_182513461
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:33 schreef BoneThugss het volgende:
Dit hele gedoetje heeft maar 1 doel; herstelbetalingen.
Dit gedoetje is al ruim een halve eeuw aan de gang. Een van de eerste succesvolle aanzwengelaars was een blanke huisvrouw in de jaren 60 die simpelweg vond "dat dit niet meer kon".

Die was echt niet op zoek naar herstelbetalingen.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:38:23 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_182513486
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:32 schreef Kamina het volgende:
Onder het mom van 'stilzwijgen is toestemmen' is dit een ja.
Jammer, nee. Ik ga voor figuren zoals jij niet door hoepels springen.

quote:
We hadden het over overnemen van informatie uit andere culturen, wat jij afkeurt, en je propageert informatie uit een andere cultuur. Dat is tegenstrijdig.
Kun je quoten waar ik dat gezegd heb?

Dan specifiek waar ik aangeef dat ik dat categoraal afkeur, ipv per casus?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:39:10 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_182513500
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:33 schreef Kamina het volgende:

Dus als ik jou belachelijk maak, door je bijvoorbeeld witmens te noemen, dan is het jouw eigen schuld als je beledigd bent? En ik dus maar mijn gang kan gaan met jou belachelijk maken? Prima hoor, dan hoor ik dat graag meteen. ~O>
Even los van het feit dat zwarte piet feitelijk geen racistische bedoeling heeft mag je wmb gewoon je gang gaan. Denk je dat ik als Fries al die stereotype grapjes nog niet tegengekomen ben? Zoals, diepfries, antifries, tweepersoonsbed icm dwarsliggen en weet ik het allemaal? En denk je nou echt dat ik daar ook maar een minuut wakker van lig? Echt ik doe zelf net zo hard mee.

Daarbij is het in deze hele topicreeks ook wel duidelijk geworden dat de blokkeerfriezen gezien worden (door vnl het tegenkamp) als een stelletje achterlijke domme boeren omdat er geen academici tussen zaten of iets in die geest... Echt iets om je ook heel erg druk om te maken ja... Kweek eelt man.
pi_182513515
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dit gedoetje is al ruim een halve eeuw aan de gang.
Haha, Ok Hans.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_182513540
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:39 schreef AchJa het volgende:
Daarbij is het in deze hele topicreeks ook wel duidelijk geworden dat de blokkeerfriezen gezien worden (door vnl het tegenkamp) als een stelletje achterlijke domme boeren omdat er geen academici tussen zaten of iets in die geest...
Nee, ze werden daarvoor uitgemaakt omdat ze beweerden "dat ze niet wisten dat je niet mocht stilstaan op de snelweg om een bus te blokkeren" - en dat nog leken te menen ook ipv dat het een ingefluisterd verhaaltje van de advocaat was.

Zelfs de zwaar pro-piet telegraaf vond dat niet getuigen van veel intelligentie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')