Wat probeer je nou te zeggen. Verwelken teams met V/d Vaart?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:46 schreef GGMM het volgende:
Met van der vaart welk ieder elftal beter.
Lol
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen. Verwelken teams met V/d Vaart?
"Moet je een paar klappen."quote:
Die gozer doet ook alles.quote:
Ik heb geen reden om aan jou te twijfelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik post hem gewoon opnieuw
peter heerschop is een serieverkrachter
Nou nou nouquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik post hem gewoon opnieuw
peter heerschop is een serieverkrachter
Rip Uri Coronelstrontquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
Bobo van PraagStraks pimpelen met Hennie.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden ook meteen ff afscheid van Van Persie en Huntelaar moeten nemen
Ik doe het alleen voor de mount in WoW, maar kan pas tegen eckte eckten spelen wanneer een van m'n chars lvl 10 is. Jaina is net lvl 8 ofzo. Duurt nog wel ff.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd voor maar doe wel al jarenlang netjes mijn quests met af en toe een sportieve uitschieter.
Ik sta op oneindig veel dust.
Dit wordt nu toch een jaarlijkse traditie? Dus die komen nog wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dinsdagquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie de Jong heeft 72 minuten lang rondjes gelopen om de grote Kroos. Wanneer moet Nederland weer?
Genot he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie de Jong heeft 77 minuten lang rondjes gelopen om de grote Kroos. Wanneer moet Nederland weer?
Dat zie je moeder ook gisteravond...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Poeh zo'n livetopic hakt er wel in zeg. Ik ben kapot
Huntelaar ook? Zoveel interlands heeft die toch niet gespeeld. Dadelijk moeten we dit ook voor vormer en de Roon gaan doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wordt nu toch een jaarlijkse traditie? Dus die komen nog wel.
En van Dost, Strootman, Vormer, Vorm, Janssen, Weghorst, Rekikiquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Geen graadmeter, sinds Toni heeft besloten lekker te gaan relaxen van zijn heerlijke Madrileense leven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie de Jong heeft 77 minuten lang rondjes gelopen om de grote Kroos. Wanneer moet Nederland weer?
Op welk forum post ze dan? Ik hoop toch niet fokquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zie je moeder ook gisteravond...
Ik kom dinsdag weer...
Douglasquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
En van Dost, Strootman, Vormer, Vorm, Janssen, Weghorst, Rekiki
Niet? Wel jarenlang van waarde geweest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huntelaar ook? Zoveel interlands heeft die toch niet gespeeld. Dadelijk moeten we dit ook voor vormer en de Roon gaan doen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op welk forum post ze dan? Ik hoop toch niet fok![]()
![]()
![]()
De ex-vrouw van Van der Vaart daarentegen probeert waarschijnlijk Donald Trump aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er mis met de girl van Kuyt? Wat mij betreft ontzettend weinig. Zo zie je maar dat geld een hoop kan.²
wtfquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:51 schreef Max23 het volgende:
Sinds Dirk gisteravond live op stream Call of Duty zat te spelen, kan ik hem niet meer serieus nemen.
Ik vind die gozer zó goed. Hij moet naar Manchester City. De Ligt is er nog zo een. Mbappé in verdedigersvorm.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Whahahaha je ziet hem ook heel tevreden zijn nu hij die grote frikandel te pakken heeft xD
twitter:mrallor twitterde op zaterdag 13-10-2018 om 22:47:34Eet allemaal een frikandel zoals Rafael. #NEDDUI reageer retweet
pfoe ik wacht nog op een echte geweldenaar. Frenkie is nu de enige waarbij ik denk dat hij zo een grote status gaat krijgen. De rest is ook goed, maar echte toppers die elke wedstrijd het verschil maken een type a la Sneijder of Robben. Nog zo een type mis ik wel. Dan heb je met Frenkie gewoon 2 of 3 spelers die Oranje kunnen dragenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind die gozer zó goed. Hij moet naar Manchester City. De Ligt is er nog zo een. Mbappé in verdedigersvorm.
Yep...VDV had meer talent dan Sneijder. Zonde dat hij er niet alles uit heeft gehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je hebt niet alles uit je carrière gehaald, kneus
Haten op Snoeksquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kort maar krachtig.
Daar kan jij wat van leren Snoeks, enorme debiel dat je er bent.
Blijkbaar leest de KNVB niet mee hier. (Ik heb een aantal zeer goede suggesties gedaan in de TT)quote:
Dan ging het pas losquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar leest de KNVB niet mee hier. (Ik heb een aantal zeer goede suggesties gedaan in de TT)
Bergwijn wordt een topper.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pfoe ik wacht nog op een echte geweldenaar. Frenkie is nu de enige waarbij ik denk dat hij zo een grote status gaat krijgen. De rest is ook goed, maar echte toppers die elke wedstrijd het verschil maken een type a la Sneijder of Robben. Nog zo een type mis ik wel. Dan heb je met Frenkie gewoon 2 of 3 spelers die Oranje kunnen dragen
Kuyt ziet er een stuk fitter uit dan Van der Vaart, terwijl Kuyt al twee jaar is gestopt en Van der Vaart nog nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...VDV had meer talent dan Sneijder. Zonde dat hij er niet alles uit heeft gehaald.
ze hebben geen prijzen gehaald dus hebben ze gefaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Het waaaaareeeeen mooooie jaaaaren.
Die zinnen riep hij vroeger wel vaker op de kermis van Beverwijk. Samen met Laurens en Danny van het kippenkamp.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Het waaaaareeeeen mooooie jaaaaren.
De Andere Hazesquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:55 schreef KingRoland het volgende:
DIT IS NIET ANDRE
DIT IS DRE (NIET DR DRE)
Rustig Roland, gelukkig is er reclamequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:55 schreef KingRoland het volgende:
DIT IS NIET ANDRE
DIT IS DRE (NIET DR DRE)
Vdv zag er van zichzelf altijd al een beetje verlept uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kuyt ziet er een stuk fitter uit dan Van der Vaart, terwijl Kuyt al twee jaar is gestopt en Van der Vaart nog niet.
Bedankt voor je gezellig bijdrage'squote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:55 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga afscheid nemen van jullie, fijne avond en tot de volgende keer!![]()
Wat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:43 schreef Adames het volgende: [..] we hebben echt kutaanvallers wel
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
Tom Egberts en Frank Snoeks op 1 avond, dan heb je alle treurnis wel gehad
Er komen meer. 2 in Duitsland en 1 in Engeland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat? Ja, Babel moet vervangen worden, en wel meteen en niet foor Promes, Malen wellicht? Maar verder zijn Bergwijn en Depay echt puur genot hoor.
Ik kon zijn gekloot niet meer aanzien nee. Ik had zelfs geen muis nodigquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Nou, hier is wel duidelijk te zien dat 1 van jullie een verschrikkelijke amateur is
KP is een topuser.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind die gozer zó goed. Hij moet naar Manchester City. De Ligt is er nog zo een. Mbappé in verdedigersvorm.
Als Promes een basisplaats kan veroveren bij Sevilla kan het best wat worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat?
Ja, Babel moet vervangen worden, en wel meteen en niet door Promes, Malen wellicht? Maar verder zijn Bergwijn en Depay echt puur genot hoor.
Boskamp maandag bij VI?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Jan Boskamp had de Toto weer goed
Het is tijd voor opportunisme en geen enkele kritische noot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:04 schreef Bugno2 het volgende:
"Geweldige goal"
Rebound uit een corner en een falende keeper.
Rebound via de lat jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:04 schreef Bugno2 het volgende:
"Geweldige goal"
Rebound uit een corner en een falende keeper.
Die apostrof doet pijn aan mijn ogenquote:
Hij komt over als een luie Surinamer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha hoe die Dumfries erbij zit.
Broodje bakkeljauw genot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij komt over als een luie Surinamer.
Sorry, ik weet hoe erg jij dit haat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die apostrof doet pijn aan mijn ogen
Gewoon meedoen,mag wel na3 jaar shitquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mi gado dit opportunisme doet pijn aan mijn oren.
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mi gado dit opportunisme doet pijn aan mijn oren.
Oh maar ik zie genoeg perspectief en zag ik al, maar je mag best kritisch blijven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon meedoen,mag wel na3 jaar shit
THERE IS BEAR CUMquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Met het balbezit voor Frank de boer.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Met het balbezit voor Frank de boer.
Ben je Jetro vergeten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef Adames het volgende:
wanneer krijgen we eens een neger die slim overkomt
Jij wist niet dat het apostrof is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik weet hoe erg jij dit haat.
Zie ook mijn post van laatst: VBL / [VBL SC #6614] Nicki Minaj
Nu dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef Adames het volgende:
Jezus Drizzt hoe moet ik dat godverdomme weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij wist niet dat het apostrof is?
Of was dat een geintje? Zeg alsjeblieft dat het een geintje was.
"Daar is Bergkamp".quote:
Godsallejezus wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Drizzt hoe moet ik dat godverdomme weten.
Nu je het zegt. Zijn niet de snuggersten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef Adames het volgende:
Dit doe je expres.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsallejezus wat ben jij dom.
Of een IQ van niet meer dan 70.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Dumfries heeft gerookt dit kan niet anders
het is wel echt extreem pijnlijk. ga dat nou niet proberen te ontkennenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Drizzt hoe moet ik dat godverdomme weten.
Autocorrectquote:
Go your gang.quote:
Daar mogen ze apenrots op zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:11 schreef Max23 het volgende:
Gibraltar heeft voor het eerst een officiele wedstrijd gewonnen zie ik
Destijds struikelde er niemand over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
het is wel echt extreem pijnlijk. ga dat nou niet proberen te ontkennen
Ik stel voor dat je uitlogt. Dit wordt niks meerquote:
4/10quote:
Hij's fijn.quote:
LEG HET GEWOON FF UIT DRIZZTquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je uitlogt. Dit wordt niks meer
"Daar is Bergkamp!"quote:
HELEMAAL NIET.quote:
Misluktquote:
Doet 'ie?quote:
Ademen.quote:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Daar is Bergkamp!"
Vertaald naar steenkolenengels "there is bearcum!"
WE VLIEGE ERIN PATAT!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Volgende wedstrijden:
België - Nederland (vriendschappelijk) - 16 oktober
Nederland - Frankrijk (Nations League) - 15 november
Maar net wel gelezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.
Frank Snoeks zat ook aan de drugs. Wat een enorme teringdebiel is dat zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we ons dit resultaat over tien jaar nog herinneren
Kom jij nooit op Engelse fora?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.
Ik word agressief van Frank Snoeks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Frank Snoeks zat ook aan de drugs. Wat een enorme teringdebiel is dat zeg.
wie was volgens jou MOTM?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch is fan van hemquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij nooit op Engelse fora?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand neemt onlogisch serieus op dit forum.
Wijnaldum en Depay.quote:
De Roon en van Dijk.quote:
Je gaat niet zo raar doen van drugs hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.quote:
6/10quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Depay was mij bereft de man of the match. Memphis was een goede tweede.²
Zonder Frenkie geen renderende Wijnaldum.quote:
Haaaallo zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.
Maar het is wel een LIEVE jongen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.
Random selderij: gewone selderij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie is sowieso de belangrijkste man.²
De Dum als derde. Het minpuntje op zijn kerfstok is dat de afstemming met zijn medespelers en zijn acties aan de bal niet even constant zijn.quote:
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huh.quote:
quote:
Ik weet dat je dit nu in zijn DM-box gaat spammen.quote:
Ken je de BansheeBoy-gimmick nietquote:
ik word eng van jequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kans is nu wel groter dat we groepshoofd zijn bij de loting voor de EK-kwalificatie!
Wat heb je daar aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kans is nu wel groter dat we groepshoofd zijn bij de loting voor de EK-kwalificatie!
Ja, serieus. Dankzij de Roon werden heel wat potentieel gevaarlijke counters van Duitsland direct neergeslagen door een slimme overtreding. Hij heeft er stuk of 6/7 van gemaakt. Heerlijk, zo'n type van Bommel. En dat is hem volgens mij ook door Koeman opgedragen.quote:
Alleen diequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ken je de BansheeBoy-gimmick niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |