Wat probeer je nou te zeggen. Verwelken teams met V/d Vaart?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:46 schreef GGMM het volgende:
Met van der vaart welk ieder elftal beter.
Lol
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen. Verwelken teams met V/d Vaart?
"Moet je een paar klappen."quote:
Die gozer doet ook alles.quote:
Ik heb geen reden om aan jou te twijfelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik post hem gewoon opnieuw
peter heerschop is een serieverkrachter
Nou nou nouquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik post hem gewoon opnieuw
peter heerschop is een serieverkrachter
Rip Uri Coronelstrontquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef Bugno2 het volgende:
Bobo van PraagStraks pimpelen met Hennie.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden ook meteen ff afscheid van Van Persie en Huntelaar moeten nemen
Ik doe het alleen voor de mount in WoW, maar kan pas tegen eckte eckten spelen wanneer een van m'n chars lvl 10 is. Jaina is net lvl 8 ofzo. Duurt nog wel ff.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd voor maar doe wel al jarenlang netjes mijn quests met af en toe een sportieve uitschieter.
Ik sta op oneindig veel dust.
Dit wordt nu toch een jaarlijkse traditie? Dus die komen nog wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dinsdagquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie de Jong heeft 72 minuten lang rondjes gelopen om de grote Kroos. Wanneer moet Nederland weer?
Genot he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie de Jong heeft 77 minuten lang rondjes gelopen om de grote Kroos. Wanneer moet Nederland weer?
Dat zie je moeder ook gisteravond...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Poeh zo'n livetopic hakt er wel in zeg. Ik ben kapot
Huntelaar ook? Zoveel interlands heeft die toch niet gespeeld. Dadelijk moeten we dit ook voor vormer en de Roon gaan doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wordt nu toch een jaarlijkse traditie? Dus die komen nog wel.
En van Dost, Strootman, Vormer, Vorm, Janssen, Weghorst, Rekikiquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Geen graadmeter, sinds Toni heeft besloten lekker te gaan relaxen van zijn heerlijke Madrileense leven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Frenkie de Jong heeft 77 minuten lang rondjes gelopen om de grote Kroos. Wanneer moet Nederland weer?
Op welk forum post ze dan? Ik hoop toch niet fokquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zie je moeder ook gisteravond...
Ik kom dinsdag weer...
Douglasquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
En van Dost, Strootman, Vormer, Vorm, Janssen, Weghorst, Rekiki
Niet? Wel jarenlang van waarde geweest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huntelaar ook? Zoveel interlands heeft die toch niet gespeeld. Dadelijk moeten we dit ook voor vormer en de Roon gaan doen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op welk forum post ze dan? Ik hoop toch niet fok![]()
![]()
![]()
De ex-vrouw van Van der Vaart daarentegen probeert waarschijnlijk Donald Trump aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er mis met de girl van Kuyt? Wat mij betreft ontzettend weinig. Zo zie je maar dat geld een hoop kan.²
wtfquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:51 schreef Max23 het volgende:
Sinds Dirk gisteravond live op stream Call of Duty zat te spelen, kan ik hem niet meer serieus nemen.
Ik vind die gozer zó goed. Hij moet naar Manchester City. De Ligt is er nog zo een. Mbappé in verdedigersvorm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |