LEG HET GEWOON FF UIT DRIZZTquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je uitlogt. Dit wordt niks meer
"Daar is Bergkamp!"quote:
HELEMAAL NIET.quote:
Misluktquote:
Doet 'ie?quote:
Ademen.quote:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Daar is Bergkamp!"
Vertaald naar steenkolenengels "there is bearcum!"
WE VLIEGE ERIN PATAT!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Volgende wedstrijden:
België - Nederland (vriendschappelijk) - 16 oktober
Nederland - Frankrijk (Nations League) - 15 november
Maar net wel gelezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.
Frank Snoeks zat ook aan de drugs. Wat een enorme teringdebiel is dat zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we ons dit resultaat over tien jaar nog herinneren
Kom jij nooit op Engelse fora?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.
Ik word agressief van Frank Snoeks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Frank Snoeks zat ook aan de drugs. Wat een enorme teringdebiel is dat zeg.
wie was volgens jou MOTM?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch is fan van hemquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij nooit op Engelse fora?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand neemt onlogisch serieus op dit forum.
Wijnaldum en Depay.quote:
De Roon en van Dijk.quote:
Je gaat niet zo raar doen van drugs hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |