Gewoon meedoen,mag wel na3 jaar shitquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mi gado dit opportunisme doet pijn aan mijn oren.
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mi gado dit opportunisme doet pijn aan mijn oren.
Oh maar ik zie genoeg perspectief en zag ik al, maar je mag best kritisch blijven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon meedoen,mag wel na3 jaar shit
THERE IS BEAR CUMquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Met het balbezit voor Frank de boer.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Met het balbezit voor Frank de boer.
Ben je Jetro vergeten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef Adames het volgende:
wanneer krijgen we eens een neger die slim overkomt
Jij wist niet dat het apostrof is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik weet hoe erg jij dit haat.
Zie ook mijn post van laatst: VBL / [VBL SC #6614] Nicki Minaj
Nu dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef Adames het volgende:
Jezus Drizzt hoe moet ik dat godverdomme weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij wist niet dat het apostrof is?
Of was dat een geintje? Zeg alsjeblieft dat het een geintje was.
"Daar is Bergkamp".quote:
Godsallejezus wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Drizzt hoe moet ik dat godverdomme weten.
Nu je het zegt. Zijn niet de snuggersten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:08 schreef Adames het volgende:
Dit doe je expres.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsallejezus wat ben jij dom.
Of een IQ van niet meer dan 70.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Dumfries heeft gerookt dit kan niet anders
het is wel echt extreem pijnlijk. ga dat nou niet proberen te ontkennenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Drizzt hoe moet ik dat godverdomme weten.
Autocorrectquote:
Go your gang.quote:
Daar mogen ze apenrots op zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:11 schreef Max23 het volgende:
Gibraltar heeft voor het eerst een officiele wedstrijd gewonnen zie ik
Destijds struikelde er niemand over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
het is wel echt extreem pijnlijk. ga dat nou niet proberen te ontkennen
Ik stel voor dat je uitlogt. Dit wordt niks meerquote:
4/10quote:
Hij's fijn.quote:
LEG HET GEWOON FF UIT DRIZZTquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je uitlogt. Dit wordt niks meer
"Daar is Bergkamp!"quote:
HELEMAAL NIET.quote:
Misluktquote:
Doet 'ie?quote:
Ademen.quote:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Daar is Bergkamp!"
Vertaald naar steenkolenengels "there is bearcum!"
WE VLIEGE ERIN PATAT!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Volgende wedstrijden:
België - Nederland (vriendschappelijk) - 16 oktober
Nederland - Frankrijk (Nations League) - 15 november
Maar net wel gelezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.
Frank Snoeks zat ook aan de drugs. Wat een enorme teringdebiel is dat zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we ons dit resultaat over tien jaar nog herinneren
Kom jij nooit op Engelse fora?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord van iemand.
Ik word agressief van Frank Snoeks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Frank Snoeks zat ook aan de drugs. Wat een enorme teringdebiel is dat zeg.
wie was volgens jou MOTM?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch is fan van hemquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij nooit op Engelse fora?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand neemt onlogisch serieus op dit forum.
Wijnaldum en Depay.quote:
De Roon en van Dijk.quote:
Je gaat niet zo raar doen van drugs hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.quote:
6/10quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Depay was mij bereft de man of the match. Memphis was een goede tweede.²
Zonder Frenkie geen renderende Wijnaldum.quote:
Haaaallo zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.
Maar het is wel een LIEVE jongen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch probeert zijn zwakheden te verbergen door steeds in de tegenaanval te gaan en recalcitrant te doen. Haal je dat weg, dan blijven er een paar oneliners over en voor de rest niets toevoegends aan de samenleving.
Random selderij: gewone selderij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie is sowieso de belangrijkste man.²
De Dum als derde. Het minpuntje op zijn kerfstok is dat de afstemming met zijn medespelers en zijn acties aan de bal niet even constant zijn.quote:
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huh.quote:
quote:
Ik weet dat je dit nu in zijn DM-box gaat spammen.quote:
Ken je de BansheeBoy-gimmick nietquote:
ik word eng van jequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kans is nu wel groter dat we groepshoofd zijn bij de loting voor de EK-kwalificatie!
Wat heb je daar aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kans is nu wel groter dat we groepshoofd zijn bij de loting voor de EK-kwalificatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |