Die speelt echt heerlijk idd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Dumfries geraakt zijn plek niet kwijt
Blijft link met al die Duitsers in de buurt.quote:
Jezus liep ook met een kruis achterop, lijkt me een logische keuze dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Twiitch het volgende:
Heeft Memphis nou een kruis op z'n achterhoofd getatoeëerd?
Met Memphis bedoel ik trouwens Depay.
Hij is gelovigquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Twiitch het volgende:
Heeft Memphis nou een kruis op z'n achterhoofd getatoeëerd?
Met Memphis bedoel ik trouwens Depay.
Ik ben te ziek om onder de plak te zitten vanavond.quote:
Joël Veltman hoopt na de jaarwisseling aan te sluiten bij de selectie van Ajax.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Dumfries geraakt zijn plek niet kwijt
Met Nederlanders ook wel hoor, NSBers overalquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft link met al die Duitsers in de buurt.
Eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jezus liep ook met een kruis achterop, lijkt me een logische keuze dus
hoop dat reserveaanvoerder De Ligt daar mee kan omgaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joël Veltman hoopt na de jaarwisseling aan te sluiten bij de selectie van Ajax.
Zit je nog even aan vast inderdaad.
Vorig jaar 14 goals in de Bundesligaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:27 schreef RavenArtus het volgende:
Uth is ook een mafklapper, In de eredivisie was hij wel oke, Maar hij is wel erg afgezakt.
Misschien mogen we met allebei spelen, zal Frankrijk niet moeilijk over doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joël Veltman hoopt na de jaarwisseling aan te sluiten bij de selectie van Ajax.
Zit je nog even aan vast inderdaad.
one season wonder?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar 14 goals in de Bundesliga
Beterschap broquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben te ziek om onder de plak te zitten vanavond.
Je bedoelt Memphisquote:
Goede post klaas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Adames het volgende:
depay is weer bijzonder matig
waarom zit boetius niet erbij
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Kan Frank Snoeks niet ff zijn tyfus bek houden?
Zoveel teringonzin uit zijn bakkus..
Zo dan, nu zal hij wel onder de indruk zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Blind speelt elke wedstrijd aan de downersquote:
had tbh lievver een gezellig feestje gehad dan deze wedstrijd, maar het is effe niet anders.quote:
leef jij ook nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef vincenzo78 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Adames het volgende:
Heeft die überhaupt al gespeeld voor Mainz?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Adames het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_FIFA_country_codes
ja
hapquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Adames het volgende:
toch is het onze beste keuze. hoe erg het ook isquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef RipCity het volgende:
Jongens Babel is toch niet goed genoeg voor het NL elftal??
Type Maduro?
Ik kan simpelweg niet vertrouwen op juistheid van je uitsprakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ik dat bedoelde zei ik het wel.
*vaderquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel vet dat hij Nicki als moeder heeft
De laatste minuten moet je alleen rekening meehouden.[quote]quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:29 schreef Twiitch het volgende:
Wel ff 1-0 tot de rust houden. Na de 45 kunnen die moffen toch niet meer.
Ik dacht dat ze voor de grap zeiden dat je een ebola hoofd had, maar je bent dus oprecht ziek?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had tbh lievver een gezellig feestje gehad dan deze wedstrijd, maar het is effe niet anders.
Het ging goed totdat van Dijk scoorde ipv de Bergquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
hoe gaat het broeder van een andere moeder met de heer als onze vader?
Maar die speelt nooit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Promes zou ook nog wel kunnen op de positie van Babel?
nee die ziet er niet uit als een shemale en heeft ook geen snicker kleur.quote:
TR wegens racisme.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee die ziet er niet uit als een shemale en heeft ook geen snicker kleur.
Ben jij rapper sjors ofzo? dat dit soort figuren jouw aandacht trekt?
Oh, hmm. Is ook lastig bij Sevilla.quote:
We geloven je. Als iemand weet wat vet is ben jij het wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel vet dat hij Nicki als moeder heeft
In de 90e minuut doen ze weer een blitzkrieg en staan we met lege handen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
De laatste minuten moet je alleen rekening meehouden.[quote]
net als met zuid koreaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
De laatste minuten moet je alleen rekening meehouden.
racismequote:
Wow wat een comeback.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee die ziet er niet uit als een shemale en heeft ook geen snicker kleur.
Ben jij rapper sjors ofzo? dat dit soort figuren jouw aandacht trekt?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
RUST..... TIJD VOOR HAXBALL!!!!!!!![]()
![]()
https://www.haxball.com/play?c=QOhO2ea3_9g
![]()
![]()
moet je dat willen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babel is de enige zwakke schakel in dit elftal, jammer genoeg is Promes nou ook niet iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
20v20 volgende keer aubquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt mij geen haxball debuut gegund
Hij is wel verfijnder. Ik zou Promes brengen voor Jason Babel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Babel is de enige zwakke schakel in dit elftal, jammer genoeg is Promes nou ook niet iets om naar uit te kijken.
Hola Kapo...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincenzo, makker. Lang geleden.
gaan we winnen jr?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Duitsers kunnen er geen reet van.
Hij speelt adequaat. Maar hij is 31, dus een eventueel volgend toernooi is hij echt niet meer geschikt als basisspeler. Beter zo snel mogelijk vervangen dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je dat willen?
Ben geen Babelfan, maar hij speelt wel lekker bij Oranje om een of andere reden.
Aanstelling van Strootman.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit is het beste NL Elftal sinds?
Nederland-Zweden in 2017quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Die winnen gewoon met 1-2 zometeenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Duitsers kunnen er geen reet van.
Laat ze zich eerst weer eens voor iets kwalificeren of in ieder geval het stempel van lachertje van Europa van zich afspelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hij speelt adequaat. Maar hij is 31, dus een eventueel volgend toernooi is hij echt niet meer geschikt als basisspeler. Beter zo snel mogelijk vervangen dus.
2020 EK kansje en 2022 WK kans.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
okquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind van Dijk een beetje overgewaardeerd. Zeker niet beter dan Sergio Ramos wat mensen beweren.
Van Dijk, De Ligt, Frenkie, Memphis en Bergwijn zijn allemaal fantastisch. Dumfries net iets daaronder. Prima vooruitzicht.quote:
Dat heb ik nog nooit gehoord en met een reden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind van Dijk een beetje overgewaardeerd. Zeker niet beter dan Sergio Ramos wat mensen beweren.
De Ligt is vandaag niet fantastisch hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Van Dijk, De Ligt, Frenkie, Memphis en Bergwijn zijn allemaal fantastisch.
We gaan de goede kant op...ik dm/pm je binnenkort wel weer ffquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed wel. Met jou ook makker?
Vooral Van der Vaart voegt niks toe. En hij heeft teveel rimpels.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom nodigt de NOS steeds Raf en Pi-air uit?
nooitquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ligt is vandaag niet fantastisch hoor.
Mensen verwachten teveel van de NOSquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Kost alleen maar een schaal bittergarnituurquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Veel te vroeg om iets over te zeggen. Maar er staat in ieder geval weer iets van een basis, dat vind ik al heel wat gezien de laatste jaren.quote:
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen verwachten teveel van de NOS
Bergwijn heb ik ook nog niet echt gezien of ben ik gewoon teveel met fok bezig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ligt is vandaag niet fantastisch hoor.
het was iig heel leuk, heeeeel leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Bugno2 het volgende:
Haha, gaan ze nu doen alsof Nederland goed speelt?
Onbegrijpelijk dat Feyenoord Dumfries niet heeft opgepikt als opvolger van Karsdorp.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Van Dijk, De Ligt, Frenkie, Memphis en Bergwijn zijn allemaal fantastisch. Dumfries net iets daaronder. Prima vooruitzicht.
Als ze de kansen beter benutten winnen ze zeker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind ze dramatisch spelen.
En die Tom Egbers als presentator maakt het helemaal af. Wat een pijnlijk geheel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Maar ze spelen dramatisch. Duitsland ook slecht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als ze de kansen beter benutten winnen ze zeker.
De Roon hadden ze ook laten gaan. Wat een debielen lopen daar zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Feyenoord Dumfries niet heeft opgepikt als opvolger van Karsdorp.
Zet daar lekker een frisse presentator neer. Maarja wie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die Tom Egbers als presentator maakt het helemaal af. Wat een pijnlijk geheel.
Blind moet eruit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Maar ze spelen dramatisch. Duitsland ook slecht.
Michel Bastos ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Roon hadden ze ook laten gaan. Wat een debielen lopen daar zeg.
Genoeg opties die beter zijn dan Egbers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zet daar lekker een frisse presentator neer. Maarja wie?
SJEK MOET TERUGquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zet daar lekker een frisse presentator neer. Maarja wie?
Klopt, dat eerste.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bergwijn heb ik ook nog niet echt gezien of ben ik gewoon teveel met fok bezig?
Ja die speelde in de jeugd. Dumfries zat bij Barendrecht en ging naar Sparta. Heerenveen haalde hem toen Feyenoord Diks huurde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Roon hadden ze ook laten gaan. Wat een debielen lopen daar zeg.
Die frikandellen moeten toch ergens van betaald wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef Parafernalia het volgende:
Van der Vaart lult ook gewoon altijd maar wat mee he
Komt vooral door het slappe middenveld. Duitsland staat steeds zo aan de rand van het strafschopgebied.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef Monolith het volgende:
Voor een counterploeg is het nog wel wat gammel achterin.
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zegt allemaal weinig tegen het slechtste Duitsland van de afgelopen 40-45 jaar. Uth
Kan er toch weinig vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
We hebben nog een type Fran Sol nodig
jammer dat hij een Spanjaard is
Feyenoord kon hem niet betalen, want geen nieuw stadion nog. Ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja die speelde in de jeugd. Dumfries zat bij Barendrecht en ging naar Sparta. Heerenveen haalde hem toen Feyenoord Diks huurde.
Kloptquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef Haringkop het volgende:
De Vrij is toch beter dan De Ligt? Groot talent, maar heeft nog genoeg te leren.
Tweede helft tegen Frankrijk waren ze ook beter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zegt allemaal weinig tegen het slechtste Duitsland van de afgelopen 40-45 jaar. Uth
Heeft hij al gespeeld voor Spanje? Gewoon inburgeren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Tweede helft tegen Frankrijk waren ze ook beter.
Volgens mij wel denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:42 schreef Groby het volgende:
[..]
Heeft hij al gespeeld voor Spanje? Gewoon inburgeren.
Dat ie weer speelt he.. Hebben we nou echt geen betere?quote:
Egbers is mensonterend slecht. Studio Voetbal is een parodie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genoeg opties die beter zijn dan Egbers.
Frankrijk neemt dit niet heel serieus. Dat bleek ook wel tegen Oranje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Tweede helft tegen Frankrijk waren ze ook beter.
Introduction.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:42 schreef Slobeend het volgende:
4 - Denzel Dumfries made more tackles (4), recoveries (6) and clearances (5) than any other player in the first half of Netherlands - Germany, while also winning the most duels (7). Introduction.
Sowiesoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef Haringkop het volgende:
De Vrij is toch beter dan De Ligt? Groot talent, maar heeft nog genoeg te leren.
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Frankrijk neemt dit niet heel serieus. Dat bleek ook wel tegen Oranje.
Waarom is De Vrij beter?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sowieso
De Vrij had naast Dumfries moeten staan voor stabiliteit
Bombarda!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Kut trainer wel mega goede spelersquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.
Beter dan wie ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Presteert al een paar jaar goed op topniveau
Veel meer ervaring op een hoger niveau.quote:
Als marketingstudent ben ik het met jou eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd of een cruise wat voor jou is? Boek het nu!
Wat is dat nou voor aanbod dan
cringe jaquote:
Dat is een ander verhaal. Hebben een ploeg om iedere tegenstander om ver te blazen. Doen ze zelden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens
Ik trek even een Davo Saint Dmitry Ivanovich Donskoy overquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:44 schreef R-woud88 het volgende:
Best wel leuk dat voetbal op de zaterdagavond, lekker biertjes klappen
Op papier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik trek even een Davo Saint Dmitry Ivanovich Donskoy over
Boksquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens
Alleen in de jeugdelftallen dacht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fran Sol is toch al voor Spanje uitgekomen?
naja dan heb je mensen met centjes nodig. dat is niet zo zeer mijn doelgroep waar ik ervaring mee heb. dan moet je echt de wat ouderen onder ons nemen. die zitten al achter de geraniumsquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?
Scherp, lichtbak aan en gaanquote:
Klopt, moest wel even wennen aan dat fullscreen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef tralalala het volgende:
Die nieuwe versie van Haxball werkt wel als een tiet.
GGMM en ik willen picsquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Bugno2 het volgende:
Ik heb overigens een mooie Nieuw-Zeelandse Sauvignon Blanc.
was jij 123?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
mijn eerste potje haxball was geen teleurstelling, bedankt GGMM
Iets als: durft u niet te vliegen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?
Dat was vorige week nog niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, moest wel even wennen aan dat fullscreen hoor
Graag gedaan maatquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
mijn eerste potje haxball was geen teleurstelling, bedankt GGMM
kan je de volgende keer 20 man doen? LR en ik konden niet in die roomquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, moest wel even wennen aan dat fullscreen hoor
Als marketingexpert dien je jezelf in elke doelgroep te kunnen inleven. Kun je geen buyer persona ontwikkelen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja dan heb je mensen met centjes nodig. dat is niet zo zeer mijn doelgroep waar ik ervaring mee heb. dan moet je echt de wat ouderen onder ons nemen. die zitten al achter de geraniums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |