Waarom is De Vrij beter?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sowieso
De Vrij had naast Dumfries moeten staan voor stabiliteit
Bombarda!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
We hebben nog een type Fran Sol nodig
jammer dat hij een Spanjaard is
Kut trainer wel mega goede spelersquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.
Beter dan wie ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Presteert al een paar jaar goed op topniveau
Veel meer ervaring op een hoger niveau.quote:
Als marketingstudent ben ik het met jou eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd of een cruise wat voor jou is? Boek het nu!
Wat is dat nou voor aanbod dan
cringe jaquote:
Dat is een ander verhaal. Hebben een ploeg om iedere tegenstander om ver te blazen. Doen ze zelden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens
Ik trek even een Davo Saint Dmitry Ivanovich Donskoy overquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:44 schreef R-woud88 het volgende:
Best wel leuk dat voetbal op de zaterdagavond, lekker biertjes klappen
Op papier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik trek even een Davo Saint Dmitry Ivanovich Donskoy over
Boksquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens
Alleen in de jeugdelftallen dacht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fran Sol is toch al voor Spanje uitgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |