Waarom is De Vrij beter?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sowieso
De Vrij had naast Dumfries moeten staan voor stabiliteit
Bombarda!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
We hebben nog een type Fran Sol nodig
jammer dat hij een Spanjaard is
Kut trainer wel mega goede spelersquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.
Beter dan wie ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Presteert al een paar jaar goed op topniveau
Veel meer ervaring op een hoger niveau.quote:
Als marketingstudent ben ik het met jou eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd of een cruise wat voor jou is? Boek het nu!
Wat is dat nou voor aanbod dan
cringe jaquote:
Dat is een ander verhaal. Hebben een ploeg om iedere tegenstander om ver te blazen. Doen ze zelden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een anti voetbal ploeg, hadden het WK niet mogen winnen met hun anti voetbal.
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens
Ik trek even een Davo Saint Dmitry Ivanovich Donskoy overquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:44 schreef R-woud88 het volgende:
Best wel leuk dat voetbal op de zaterdagavond, lekker biertjes klappen
Op papier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik trek even een Davo Saint Dmitry Ivanovich Donskoy over
Boksquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens
Alleen in de jeugdelftallen dacht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fran Sol is toch al voor Spanje uitgekomen?
naja dan heb je mensen met centjes nodig. dat is niet zo zeer mijn doelgroep waar ik ervaring mee heb. dan moet je echt de wat ouderen onder ons nemen. die zitten al achter de geraniumsquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?
Scherp, lichtbak aan en gaanquote:
Klopt, moest wel even wennen aan dat fullscreen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef tralalala het volgende:
Die nieuwe versie van Haxball werkt wel als een tiet.
GGMM en ik willen picsquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Bugno2 het volgende:
Ik heb overigens een mooie Nieuw-Zeelandse Sauvignon Blanc.
was jij 123?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
mijn eerste potje haxball was geen teleurstelling, bedankt GGMM
Iets als: durft u niet te vliegen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de HAL promoten? Als marketingexpert?
Dat was vorige week nog niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, moest wel even wennen aan dat fullscreen hoor
Graag gedaan maatquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
mijn eerste potje haxball was geen teleurstelling, bedankt GGMM
kan je de volgende keer 20 man doen? LR en ik konden niet in die roomquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, moest wel even wennen aan dat fullscreen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |