Veel te vroeg om iets over te zeggen. Maar er staat in ieder geval weer iets van een basis, dat vind ik al heel wat gezien de laatste jaren.quote:
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen verwachten teveel van de NOS
Bergwijn heb ik ook nog niet echt gezien of ben ik gewoon teveel met fok bezig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ligt is vandaag niet fantastisch hoor.
het was iig heel leuk, heeeeel leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Bugno2 het volgende:
Haha, gaan ze nu doen alsof Nederland goed speelt?
Onbegrijpelijk dat Feyenoord Dumfries niet heeft opgepikt als opvolger van Karsdorp.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Van Dijk, De Ligt, Frenkie, Memphis en Bergwijn zijn allemaal fantastisch. Dumfries net iets daaronder. Prima vooruitzicht.
Als ze de kansen beter benutten winnen ze zeker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind ze dramatisch spelen.
En die Tom Egbers als presentator maakt het helemaal af. Wat een pijnlijk geheel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom nodigt de NOS steeds Raf en Pi-air uit?
Maar ze spelen dramatisch. Duitsland ook slecht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als ze de kansen beter benutten winnen ze zeker.
De Roon hadden ze ook laten gaan. Wat een debielen lopen daar zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Feyenoord Dumfries niet heeft opgepikt als opvolger van Karsdorp.
Zet daar lekker een frisse presentator neer. Maarja wie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die Tom Egbers als presentator maakt het helemaal af. Wat een pijnlijk geheel.
Blind moet eruit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Maar ze spelen dramatisch. Duitsland ook slecht.
Michel Bastos ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Roon hadden ze ook laten gaan. Wat een debielen lopen daar zeg.
Genoeg opties die beter zijn dan Egbers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zet daar lekker een frisse presentator neer. Maarja wie?
SJEK MOET TERUGquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zet daar lekker een frisse presentator neer. Maarja wie?
Klopt, dat eerste.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bergwijn heb ik ook nog niet echt gezien of ben ik gewoon teveel met fok bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |