je moet gewoon abn praten ja anders word ik helemaal para hieroquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja leuk, ik typ iets met shift en vergeet daardoor een ' en de autisten staan weer in de rij om mij te veroordelen.
Wanneer is Saind jarig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdgebonden.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technology
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdgebonden.
31 februariquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:34 schreef Saind het volgende:
Als iemand dat spontaan weet is het wel een ECHTE vriend
Dit wist ik, je werd ook helemaal para toen ik je vanuit het niets feliciteerde in DM, omdat je dacht dat ik speelde met je privé.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit wist ik, je werd ook helemaal para toen ik je vanuit het niets feliciteerde in DM, omdat je dacht dat ik speelde met je privé.
Ik geef niet zo extreem veel om mijn privé als sommige andere hier (Hoi Jojoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit wist ik, je werd ook helemaal para toen ik je vanuit het niets feliciteerde in DM, omdat je dacht dat ik speelde met je privé.
en ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die speelt met onlo zijn privé, en dat is onlo zelf.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
24 november.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die speelt met onlo zijn privé, en dat is onlo zelf.
Dat blijkt na het praktisch posten van je fb-page hier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef niet zo extreem veel om mijn privé als sommige andere hier (Hoi Jojo)
Daarbij vroeg ik het me gewoon af hoe je het wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |