omdat ik dan in amsterdam moet wonenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in zo'n studentencontainerwoning in Amsterdam-Noord wonen en daar lekker wat in de rondte neuken?
Valid argument maat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik dan in amsterdam moet wonen
Maar dan maak je wel kans op kinderen die goed lukken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik dan in amsterdam moet wonen
Ik zou best wat extra vingers gehad willen hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar dan maak je wel kans op kinderen die goed lukken.
Als VI in het weekend was zou ik de herhaling ook nog meepakken inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:24 schreef JanCees het volgende:
ik vind het wel leuk om naar te kijken
maar ik heb verder ook niks leuks in mn leven om anders te doen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar dan maak je wel kans op kinderen die goed lukken.
zonquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
IK HEB ZON ZIN IN DE WEDSTRIJD VANAVOND
MIJN EERSTE LIVETOPIC SINDS IK WEER POST
zonquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
IK HEB ZON ZINquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik weeg bijna meer dan Connor en Khabib bij elkaar. Scheelt 30kg of zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Er bestaat een mannelijke judo gewichtsklasse tot 60 kilo. Hoe dan.
Ik ben een beetje bang dat mijn eerste ban ook direct mijn laatste is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Overigens reken ik er wel op dat je vanavond ook weer tegen je eerste ban aanloopt maat
oke ik wacht met smartquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien dat Saind 'm wil uitleggen.
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdgebonden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technology
je moet gewoon abn praten ja anders word ik helemaal para hieroquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja leuk, ik typ iets met shift en vergeet daardoor een ' en de autisten staan weer in de rij om mij te veroordelen.
Wanneer is Saind jarig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdgebonden.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technology
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdgebonden.
31 februariquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:34 schreef Saind het volgende:
Als iemand dat spontaan weet is het wel een ECHTE vriend
Dit wist ik, je werd ook helemaal para toen ik je vanuit het niets feliciteerde in DM, omdat je dacht dat ik speelde met je privé.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit wist ik, je werd ook helemaal para toen ik je vanuit het niets feliciteerde in DM, omdat je dacht dat ik speelde met je privé.
Ik geef niet zo extreem veel om mijn privé als sommige andere hier (Hoi Jojoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit wist ik, je werd ook helemaal para toen ik je vanuit het niets feliciteerde in DM, omdat je dacht dat ik speelde met je privé.
en ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die speelt met onlo zijn privé, en dat is onlo zelf.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
24 november.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die speelt met onlo zijn privé, en dat is onlo zelf.
Dat blijkt na het praktisch posten van je fb-page hier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef niet zo extreem veel om mijn privé als sommige andere hier (Hoi Jojo)
Daarbij vroeg ik het me gewoon af hoe je het wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |