omdat ik dan in amsterdam moet wonenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in zo'n studentencontainerwoning in Amsterdam-Noord wonen en daar lekker wat in de rondte neuken?
Valid argument maat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik dan in amsterdam moet wonen
Maar dan maak je wel kans op kinderen die goed lukken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik dan in amsterdam moet wonen
Ik zou best wat extra vingers gehad willen hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar dan maak je wel kans op kinderen die goed lukken.
Als VI in het weekend was zou ik de herhaling ook nog meepakken inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:24 schreef JanCees het volgende:
ik vind het wel leuk om naar te kijken
maar ik heb verder ook niks leuks in mn leven om anders te doen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar dan maak je wel kans op kinderen die goed lukken.
zonquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
IK HEB ZON ZIN IN DE WEDSTRIJD VANAVOND
MIJN EERSTE LIVETOPIC SINDS IK WEER POST
zonquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
IK HEB ZON ZINquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik weeg bijna meer dan Connor en Khabib bij elkaar. Scheelt 30kg of zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Er bestaat een mannelijke judo gewichtsklasse tot 60 kilo. Hoe dan.
Ik ben een beetje bang dat mijn eerste ban ook direct mijn laatste is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Overigens reken ik er wel op dat je vanavond ook weer tegen je eerste ban aanloopt maat
oke ik wacht met smartquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien dat Saind 'm wil uitleggen.
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdgebonden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technology
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |