??quote:
Dat is een manquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Extra pittig kapsel op de achtergrond.
Tomatenpuree?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Jullie raden nooit wat ik op mijn gezicht ga smeren.
Pindakaas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:38 schreef monkyyy het volgende:
disaronno?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Perenmaskertje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Zegt me niets.quote:
Bij monopoly vaak genoeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie heeft er hier weleens in de gevangenis gezeten?
Nog niet.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie heeft er hier weleens in de gevangenis gezeten?
De onderhoudskosten werden waarschijnlijk te hoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij heeft er wel goed aan gedaan om die Sylvia Meis in te ruilen.
waarom zoekt ze niks in het midden oosten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sylvie hoopt nieuwe liefde in VS te vinden: 'Hier is het verloren zaak'
Broertjes de boerquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan me alleen nog het Nederlands elftal herinneren met Bergkamp, Overmars, Davids, Stam, Bogarde, van Bronckhorst
40 alweerquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sylvie hoopt nieuwe liefde in VS te vinden: 'Hier is het verloren zaak'
Heb je die kont weleens gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
40 alweerMaar man man wat een waanzinnige Milf is dat ook.
Dat is nou niet echt het eerste waar ik naar kijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heb je die kont weleens gezien
http://www.imagebam.com/gallery/ruj1jlv859jnwzwu51qofw6n2r3ng1x7quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt het eerste waar ik naar kijk.
Mooi poppie toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
http://www.imagebam.com/gallery/ruj1jlv859jnwzwu51qofw6n2r3ng1x7
Denk dat vd Vaart met al die spelers in Oranje heeft gespeeld. Alleen Bogarde weet ik niet, die zat liever op de bank bij Chelsea dan gewoon te voetballen en die carrière was al voorbij voor hij begonnen was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan me alleen nog het Nederlands elftal herinneren met Bergkamp, Overmars, Davids, Stam, Bogarde, van Bronckhorst
Sowieso, mensen die niet-inhoudelijk en bijdehand gaan lopen doen tijdens andermans items is not done.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:01 schreef bamibij het volgende:
Witzier was irritant tijdens van der Vaart.
Het was handig als ze ook de onderwerpen in die afbeeldingen zouden zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:12 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Jesse gaat janken dat die 1.9 miljard naar het bedrijfsleven gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Jesse Klaver is heel blij dat de dividendbelasting niet wordt afgeschaft, hierdoor gaat hij vanavond Rutte 20 minuten lang de hemel in prijzen vanwege zijn verstandige keuze
Daar is het geld altijd al voor geweest. Hopelijk krijgt het nu WEL een goede bestemming.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jesse gaat janken dat die 1.9 miljard naar het bedrijfsleven gaat.
Daar hoef je inderdaad niet voor te kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2018 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jesse gaat janken dat die 1.9 miljard naar het bedrijfsleven gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Youp had vorige week een column geschreven over dat #MeToo gejank dus daar zal hij zich vanavond voor moeten verantwoorden.Brett Kavanaugh stond aan de wieg van de Patriot act en veegt zijn kont af met de 4th en 5th amendement, waarom heeft niemand het daarover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja dat krijg je met die #metoo hype, daardoor raken de echt relevante zaken ondergesneeuwd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Brett Kavanaugh stond aan de wieg van de Patriot act en veegt zijn kont af met de 4th en 5th amendement, waarom heeft niemand het daarover?
En terecht!quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:59 schreef monkyyy het volgende:
viesveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er echt belachelijk uitquote:Op maandag 15 oktober 2018 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vies veel borsthaar gesignaleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |