dat dus, ik was dus na garagebezoek ook al een keer zo'n mongool die zonder licht rond reed. Inmiddels weet ik dat ik na garagebezoek de lampen weer op auto moet zetten...quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, wisten die mensen maar dat dat ding bestond. Sowieso zet de garage hem altijd weer uit, heb ik zelf gemerkt.
Dat vind ik echt een van de de meest onzinnige opties ooit.quote:Op zondag 4 november 2018 13:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb bochtverlichting, waardoor mijn mistlamp aangaat aan de zijde waar ik de auto naartoe stuur. Ik merk wel eens een seintje van mensen die vermoeden dat ik mistverlichting voer.
Dat is juist bijzonder duidelijk, mijns inziens. Ipv een klein hoekje gewoon de hele unit die oranje knippert. Gebeurt overigens niet enkel icm dagrijverlichting. Ook icm dimlicht kom je dit tegen.quote:Op maandag 5 november 2018 10:52 schreef Piles het volgende:
Net als auto's waar de dagrijverlichting aan 1 kant uit gaat als je je richtingaanwijzer aanzet. Zodat die meer opvalt.
Op wie ben je dan boos? Ik rem als het kan, maar het moet nooit ten koste van jezelf of andere weggebruikers gaan, en heel vaak kun je gewoon niks, ze verschijnen de laatste seconde voor je koplamp...quote:Op maandag 5 november 2018 15:39 schreef itchycoo het volgende:
Een irritatie waar mensen meestal niks aan kunnen doen, maar toch: vanochtend zag ik weer eens een dode aangereden vos op de weg liggen. Prachtig beest, maar helaas de overkant niet gehaald dus. Ik kan me wel eens kwaad maken over de gigantische hoeveelheden dieren die er doodgereden worden op de weg. Helaas ontkomen we er voor een deel niet aan denk ik, maar blijft toch ontzettend sneu als je zo'n mooie vos, uil, eekhoorn of wat voor dier dan ook ziet liggen.
Niet per se op iemand, omdat mensen er dus vrijwel nooit iets aan kunnen doen, maar ik vind het een ontzettend triest gezicht en ergens voelt het zo onnodig en daar kan ik dan 'kwaad' om worden.quote:Op maandag 5 november 2018 15:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie ben je dan boos? Ik rem als het kan, maar het moet nooit ten koste van jezelf of andere weggebruikers gaan, en heel vaak kun je gewoon niks, ze verschijnen de laatste seconde voor je koplamp...
Zo heb ik van het zomer vroeg in de ochtend verschillende keren een duif dood gereden, meestal vliegen ze wel weg, maar niet altijd. Dat is het uitwijken ook echt niet waard.
A73 toevallig? Daar lag er eentje vanochtend..quote:Op maandag 5 november 2018 15:39 schreef itchycoo het volgende:
Een irritatie waar mensen meestal niks aan kunnen doen, maar toch: vanochtend zag ik weer eens een dode aangereden vos op de weg liggen. Prachtig beest, maar helaas de overkant niet gehaald dus. Ik kan me wel eens kwaad maken over de gigantische hoeveelheden dieren die er doodgereden worden op de weg. Helaas ontkomen we er voor een deel niet aan denk ik, maar blijft toch ontzettend sneu als je zo'n mooie vos, uil, eekhoorn of wat voor dier dan ook ziet liggen.
Nee A17 richting Roosendaalquote:Op maandag 5 november 2018 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
A73 toevallig? Daar lag er eentje vanochtend..
Vorig jaar een keer op de A77 om half 5 in de ochtend ofzo een wild zwijn midden op de linkerrijstrook.. Ik heb de directe nummers van de meldkamer van de wegbeheerders (die gele cowboy-pickups) in NL in mijn foon, dus meteen gemeld.. Een uurtje of 3 later reed Anne naar dr werk, toen lag hij er nog steedsJe raadt het al; ik ga dus niet meer melden..
Zaterdag was er een tunnelbuis van de Coentunnel dicht (duurde 15 min. denk ik). Dus niemand kon en mocht door. Komt er weer zo een flapdrol met PL op z’n nummerbord over de vluchtstrook er voorbij. Mag toch hopen dat hij via de camera’s nog een boete kan verwachten.quote:Op maandag 5 november 2018 16:31 schreef Albert86 het volgende:
Vorige week naar m'n werk in de auto (normaal als ik naar die locatie ga, doe ik dat op de fiets, nu ff een keer met de auto). Was file en ik moest toch rechtsaf de snelweg af, dus bleef in het treintje rechts. Was trouwens allemaal verkeer dat rechtsaf moest.
Zie ik in mijn spiegel een witte Renault Mégane aankomen rijden over de vluchtstrook. Heb de auto maar even subtiel wat verder naar rechts gestuurd (was net aan het begin van de uitvoegstrook).
Zag in de spiegel het stereotype opgefokt mannetje van 20-25 jaar in leasebak die dacht dat hij wél op de vluchtstrook mocht rijden.
Ben weleens voor iemands neus de rotonde op gereden, terwijl die ander voorrang had. De mistlamp sprong aan en ik dacht dat het een knipper was om de rotonde te verlaten. Oepsquote:Op zondag 4 november 2018 13:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb bochtverlichting, waardoor mijn mistlamp aangaat aan de zijde waar ik de auto naartoe stuur. Ik merk wel eens een seintje van mensen die vermoeden dat ik mistverlichting voer.
Dat is wel nuttig, bij sommige auto’s die met dimlicht rijden bij een strakblauwe hemel, zie je amper het knipperlicht.quote:Op maandag 5 november 2018 10:52 schreef Piles het volgende:
Net als auto's waar de dagrijverlichting aan 1 kant uit gaat als je je richtingaanwijzer aanzet. Zodat die meer opvalt.
Hele kermis tegenwoordig
Joh voor die 3 dagen in het jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:23 schreef Light het volgende:
[..]
Tot het een keer mistig is, dan is die auto-stand voor verlichting vaak niet voldoende.
kan wel janken iddquote:Op maandag 5 november 2018 15:39 schreef itchycoo het volgende:
Sjammer, dan zijn er 2 gestopt met kippen roven vandaag.quote:
Omdat ze ssssschnelllll moeten zijn!quote:Op maandag 5 november 2018 17:33 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom kunnen BMW's het niet hebben dat iemand voor ze rijdt??
quote:Op maandag 5 november 2018 18:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat ze ssssschnelllll moeten zijn!
Schneller dan jij, schneller dan iedereeeeeen.
Audi net zo altijd. Daarom noem ik ze schnaudi, ein schnelle audi!
Idd. Maar ze moeten zich houden aan het pauzequotum dus rijden ze sneller.quote:Op maandag 5 november 2018 20:32 schreef Fer het volgende:
Vrachtwagens rijden tegenwoordig ook allemaal weer 9x km/u helemaal in de begrenzer. Kom ze met 100 op de teller amper voorbij. Paar jaar terug reed de helft nog exact 80.
Als je (links) op een 100-weg precies 100 op de teller gaat rijden ben je ook best wel een lul. Dat weet je?quote:
of golfjesquote:Op maandag 5 november 2018 18:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat ze ssssschnelllll moeten zijn!
Schneller dan jij, schneller dan iedereeeeeen.
Audi net zo altijd. Daarom noem ik ze schnaudi, ein schnelle audi!
Sommige mensen menen dat je op de linkerbaan recht hebt om vooraan te gaan rijden. Prima, maar dan moet je wel bereid zijn om gas te geven.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:51 schreef JaafkeJunior het volgende:
Waarom denken mensen als je ze inhaalt dat het persoonlijk is.
Sta links bij het verkeerslicht, trek gewoon netjes op en haal de auto die rechts staat in, rij gewoon netjes verder.
Volgende verkeerslicht sta ik rechts (voor) en komt hij links naast mij staan, wederom ben ik sneller.
Bij de rotonde vliegt hij bijna uit de bocht om mij alsnog in te halen.
Geen golf of bmw deze keer, een mooie SQ5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |