Ik heb een sollicitatie verstuurd en drie hertog Jan gedronken (in deze volgorde).quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Goedenavond. Wat heb je te melden?
Ik voel mij toch gepasseerd nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
er zijn twee apps trouwens, eentje met en eentje zonder haags.
Jullie snappen wel waarom
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij hebt recht op je eigen mening. Mooi, hé?
Je hebt al weekend?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een sollicitatie verstuurd en drie hertog Jan gedronken (in deze volgorde).
Zo houden we elkaar scherpquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, er ontbreekt een woord.
Goed opgemerkt!
Ik wel. Ik heb morgen een vrije dag om mijn ouders naar de haven in Rotterdam te brengen voor zo'n minicruise naar Engeland.quote:
Kunnen ze zelf niet rijden ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb morgen een vrije dag om mijn ouders naar de haven in Rotterdam te brengen voor zo'n minicruise naar Engeland.
Saind moest ook lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren? Jij negeert mij dus ook.
Bedankt, kameraad. Helaas voelt dit als mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:03 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar alle gekheid op een stokje!
Leuk dat je er bent Kapi!
Wat is nieuw in de 2.0 versie van Scrummie?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb morgen een vrije dag om mijn ouders naar de haven in Rotterdam te brengen voor zo'n minicruise naar Engeland.
Nog meer baggerquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is nieuw in de 2.0 versie van Scrummie?
Wiens poststijl ligt je wel?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zijn poststijl ligt me niet.
Hopelijk kan ik iets doen om je humeur te verbeteren.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt, kameraad. Helaas voelt dit als mosterd na de maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |