Heb je ook 0000 als pincode voor je schermbeveiliging?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarom heb ik ook klittenband en schoenen met lichtjes.
Eens wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
Je toont maar een beetje respect voor moderator GGMM.
Ik ben even weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@Onlogisch (dit werkt in de VBL SC app); schaken dan!
Alleen voor mijn simkaartquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je ook 0000 als pincode voor je schermbeveiliging?
Vreemd dat Onlogisch eerst Doublepain wilde vragen om een schaakduel en nu opeens de benen neemt.quote:
Heel vreemd ja. Maar hij zal vast terug komen om dan alsnog weggevaagd te worden op het bord.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vreemd dat Onlogisch eerst Doublepain wilde vragen om een schaakduel en nu opeens de benen neemt.
Onlogisch is niets meer dan een simpele oproerkraaier.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heel vreemd ja. Maar hij zal vast terug komen om dan alsnog weggevaagd te worden op het bord.
Krijg je daar veel packs voor? Ik doe dat niet, te weinig tijd om te kwalificeren. Maar laat even weten wat je krijgtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo WL rewards, ben fucking hyped
Nou nou nou.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch is niets meer dan een simpele oproerkraaier.
Ik kan wel streampje aangooien, nog 11 min!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Krijg je daar veel packs voor? Ik doe dat niet, te weinig tijd om te kwalificeren. Maar laat even weten wat je krijgt
wat moet ik anders kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kijken alleen zwakzinnigen naar. (Stijn is het hier mee eens)
Ik verwijs je door naar een quote van 8 oktober 2018.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Onlogisch is een prima gozer. Kom erbij in de app, dan zal je snel anders over die vriendelijke jongen denken.
quote:''Onlogisch moet iedere dag, ieder uur al dan niet op een verkapte manier melden dat hij in die verschrikkelijke teringapp zit met een hele reeks mensen waarvoor het opratelen van het alfabet al een grandioze prestatie is.''
Niet geklikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:52 schreef Doublepain het volgende:
https://www.twitch.tv/mrdpgod
Wish me luck boys
Wat krijg je als je subscribedquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Wish me luck boys
subscribetquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat krijg je als je subscribed
Ik ben geen prof dus niks, maar als je Knut volgt maak je kans op een pak melkquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat krijg je als je subscribed
Die quote slaat nergens op. We hebben gister nog met zijn allen het alfabet opgelepeld en dat ging foutloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar een quote van 8 oktober 2018.
[..]
Ik ga kijken. Vind het net zo spannend als jijquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Wish me luck boys
Wat ontzettend kansloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die quote slaat nergens op. We hebben gister nog met zijn allen het alfabet opgelepeld en dat ging foutloos.
We begonnen met de A, van Ajacied442.
Wij staan alleen in onze strijd tegen de mongolenapp.quote:
Ik vertrouw erop dat Caland het ook onzin vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wij staan alleen in onze strijd tegen de mongolenapp.
Goedenavond maatquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta niet per se te springen om zijn terugkeer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Caland het ook onzin vindt.
Hoog tijd dat hij terugkeert dus.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen magquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta niet per se te springen om zijn terugkeer.
Goedenavond. Wat heb je te melden?quote:
ja, zeg alleen niet welke volgorde.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je ook 0000 als pincode voor je schermbeveiliging?
nicequote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, zeg alleen niet welke volgorde.
Calant zit al in de appquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Caland het ook onzin vindt.
Hoog tijd dat hij terugkeert dus.
Zijn poststijl ligt me niet.quote:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zijn poststijl ligt me niet.
DUS TOCH EEN TWEEDE APPquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
er zijn twee apps trouwens, eentje met en eentje zonder haags.
Jullie snappen wel waarom
Jij hebt recht op je eigen mening. Mooi, hé?quote:
pleur toch eens op je aids.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
1 minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |