SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vanuit jouw perspectief is bijna alles lang.quote:
Squirtelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vanuit jouw perspectief is bijna alles lang.
Kun je Kaneel niet even vragen of hij je belt?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoorde een appje bij mij binnenkomen, maar weet nog steeds niet waar het stomme ding ligt, als het me iets meer kon schelen was ik nu woest geweest.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoorde een appje bij mij binnenkomen, maar weet nog steeds niet waar het stomme ding ligt, als het me iets meer kon schelen was ik nu woest geweest.
Ik las in mij binnenkomen, dan was het snel opgelost.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
Die is op werk, kan het hem niet vragen zonder telefoon natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je Kaneel niet even vragen of hij je belt?
quote:
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Manlet
A man who's height is above midget level, but is well below that of any other man. They tend to be very muscular and wide, without a neck.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is op werk, kan het hem niet vragen zonder telefoon natuurlijk
Dat is een aanname die vaker zal kloppen dan niet op dit forum.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:46 schreef TaMieke het volgende:
Of mssn kan Fax een appje sturen (ga er even vanuit dat die jou nummer heeft)
Verrassings dickpicquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
oeps
![]()
Stuur hem een DM ofzo. Leest ie vast.
Of mssn kan Fax een appje sturen (ga er even vanuit dat die jou nummer heeft)
ja alles zonder nek tochquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vooral dat "without a neck" is creepy
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja alles zonder nek toch![]()
[ afbeelding ]
Is niet zo moeilijk he, ik ben een dwergquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Niet? Niet? zal hem eens in je nek leggen
Ik ga nogsteeds uit van Fax zn onschuld.quote:
Truequote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja alles zonder nek toch![]()
[ afbeelding ]
Oh prima lengte toch voor een man. Hoef je ook niet overal te zeuren over dat je zo zielig bent door gebrek aan beenruimte zoals die gasten van 1.90.quote:
Kleine vrouwenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk he, ik ben een dwerg.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds uit van Fax zn onschuld.
Jij snapt het!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh prima lengte toch voor een man. Hoef je ook niet overal te zeuren over dat je zo zielig bent door gebrek aan beenruimte zoals die gasten van 1.90.
Dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een aanname die vaker zal kloppen dan niet op dit forum.
Web whatsapp? Of feesboekquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is op werk, kan het hem niet vragen zonder telefoon natuurlijk
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer wat faxie nu had gepost in KPD, maar ik kreeg het meteen te zien op de telefoon van een FOK!ster.
Was dat in de douche of bij de biljarttafel?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer wat faxie nu had gepost in KPD, maar ik kreeg het meteen te zien op de telefoon van een FOK!ster.
Watquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Was dat in de douche of bij de biljarttafel?
Als je daar je pener insteekt, zie je wat in haar buik bewegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7539331/e927cc60/tartanbaan.html
Goddamn.
faxie.rar?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Loka was het al vergeten zegt ze netquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik weet dingen Dino.... Dingen die ik nooit vergeten zal
Dit roept vragen op waarvan ik het antwoord denk ik niet wil weten jbpanic.gifquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Een van zijn transformers aan het swaffelenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Pohhquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je daar je pener insteekt, zie je wat in haar buik bewegen.
Waarom zit je faxie z'n piemelfoto's te kijken dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Manletenvy.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zit je faxie z'n piemelfoto's te kijken dan.
Kan je je lekker achter je eikelrandje kriebelenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je daar je pener insteekt, zie je wat in haar buik bewegen.
Volgens mij liet Morrigan die aan me zien. Maar heb niet goed gekeken omdat ik liever geen piemels bekijk van mensen die ik ken zonder dat er concrete plannen zijn hem van dichtbij te gaan zien. :Squote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Loka was het al vergeten zegt ze net
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je je lekker achter je eikelrandje kriebelen
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij liet Morrigan die aan me zien. Maar heb niet goed gekeken omdat ik liever geen piemels bekijk van mensen die ik ken zonder dat er concrete plannen zijn hem van dichtbij te gaan zien. :S
Wat Morrigan kijkt naar dat soort dingen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij liet Morrigan die aan me zien. Maar heb niet goed gekeken omdat ik liever geen piemels bekijk van mensen die ik ken zonder dat er concrete plannen zijn hem van dichtbij te gaan zien. :S
Ja blijkbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat Morrigan kijkt naar dat soort dingen?![]()
En ja, ik weet het
Da’s een mooie vrouw toch, heb je weer mooi geregeld Faxquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat Morrigan kijkt naar dat soort dingen?![]()
En ja, ik weet het
Douche, biljarttafel, KPD.. waarom zijn deze foto's niet doorgestuurd aan Ang3l?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ze niet heul macho zijn denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:02 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Douche, biljarttafel, KPD.. waarom zijn deze foto's niet doorgestuurd aan Ang3l?
O. Ja. Dan houdt ie er niet zo van. Klopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ze niet heul macho zijn denk ik
Wiens kloontje ben jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:02 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Douche, biljarttafel, KPD.. waarom zijn deze foto's niet doorgestuurd aan Ang3l?
Mijn favoriet is met jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn favoriet is met suiker en warm fruit.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Had een match met "gek op pannenkoeken". Vraag ik wat haar favoriet is: pizza pannenkoek of normale Nederlandse pannenkoek.
[ afbeelding ]
Secret Santa is niet hier, dus jullie zullen gewoon eens casual langs moeten komenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met tomatensaus en kaas, wat je wel eens hebt in pannenkoekenrestaurants.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met tomatensaus en kaas, wat je wel eens hebt in pannenkoekenrestaurants.
In de kerstvakantie een keer?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Secret Santa is niet hier, dus jullie zullen gewoon eens casual langs moeten komen
Wij ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben die hele periode vrij als het goed is
Owquote:
Sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zaten hier echt alleen maar orcs op.
Huehuehuehuequote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij ook.![]()
Help me herinneren, dan prikken we snel een datum
Oh god je hebt opgegeven.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Achja, op Tinder neem ik ook al niet meer de moeite om tegen matches te praten ofzoSwipen is wel leuk, beetje lekkere wijven kijken, leuk voor je ego als je een match hebt, maar daarna een gesprek voeren is maar kut dus ik begin er niet meer aan
![]()
Jankbal met je "ik heb nooit matches boohooo"quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Achja, op Tinder neem ik ook al niet meer de moeite om tegen matches te praten ofzoSwipen is wel leuk, beetje lekkere wijven kijken, leuk voor je ego als je een match hebt, maar daarna een gesprek voeren is maar kut dus ik begin er niet meer aan
![]()
Jij bent nog erger in het openbaar? Ow godquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zelf minstens zo klef alleen jij schaamt je om dat in het openbaar te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |