Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liet jij vroeger op school de nerdjes struikelen en schopte je hun boeken weg?
Ajax speelde gelijk tegen Héracles Hèracles.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bayern heeft het de laatste weken ook lastig tegen clubs van een niveautje lager dan ajax tho
(dus misschien is er hoop)
Is de menselijke natuur.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik kon niet goed tegen als mensen andere kinderen liepen te pesten.
Wacht, die loopt heel traag ofzo,quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helpmefok die wanhopig probeert te trollen in het Ajax-topic.
[ afbeelding ]
Inmiddels staat er wel een aardig ingespeeld team ten opzichte van toen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Héracles Hèracles.
ik moet zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht, die loopt heel traag ofzo,
zo dan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachten om het te gebruiken in de juiste context!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht, die loopt heel traag ofzo,
zo dan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Tadic maar in de spits tegen Botteghin en Jan-Scharie, genot zeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels staat er wel een aardig ingespeeld team ten opzichte van toen.
speel je de nieuwe fifa weer?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat we deze nog vaak gaan zien
Bijleveld is toch gewoon typisch zo'n spelertje die uiteindelijk bij een PEC Zwolle of Groningen gaat eindigen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Cerny ook weer mooi goaltje en assist vandaag tegen PEC, bijleveld trouwens wel iemand die ajax 1 potentie heeft.
Ik begin er niet aanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
speel je de nieuwe fifa weer?
misschien volgende week eens tijd voor een oldskool oorwassing voor jou
net als dat gastje dat in mocht vallen in de CL? wtf doet hij in de huidige selectie van ajax?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijleveld is toch gewoon typisch zo'n spelertje die uiteindelijk bij een PEC Zwolle of Groningen gaat eindigen.
Ik heb hardop gelachen toen Dani de Wit inviel tegen Bayern.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als dat gastje dat in mocht vallen in de CL? wtf doet hij in de huidige selectie van ajax?
Al mijn coins zijn vandaag verwijderdquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van FIFA raak je alleen maar agressief.
Ben je daar ook al zo'n boefje?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Al mijn coins zijn vandaag verwijderd
Waarom werd Totti uitgefloten in De Kuip?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:17 schreef aTypisch het volgende:
ik zat dus zondag in een willem 2 vak en waar ze het meeste over zaten te ouwehoeren was van persie
het uitfluiten van zijn wissel gaf mij net zo'n gevoel als toen totti uitgefloten werd in de kuip
einde bericht
hij werd gewisseld en toen ging iedereen fluitenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom werd Totti uitgefloten in De Kuip?
Je hebt mijn teams in het verleden toen jij ook nog speelde toch wel eens gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je daar ook al zo'n boefje?
Geen andere reden verder? Doodschop gegeven of een kaart aangenaaid?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij werd gewisseld en toen ging iedereen fluiten
Nee moet zeggen dat hij nu bij jong ajax wel aan het bewijzen is dat hij wel meer talent heeft dan alleen dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijleveld is toch gewoon typisch zo'n spelertje die uiteindelijk bij een PEC Zwolle of Groningen gaat eindigen.
die hele pot was kut omdat Te Vrede (quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen andere reden verder? Doodschop gegeven of een kaart aangenaaid?
Mijn laatste FIFA was FIFA15 denk ik, voor de rest geloof ik het allemaal wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt mijn teams in het verleden toen jij ook nog speelde toch wel eens gezien?
Zou wel heel raar zijn als ik jarenlang de boel kan flessen en nu pas gepakt zou worden.
Speel jij helemaal niet meer op de pc?
is lamprou nu jullie tweede keeper?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee moet zeggen dat hij nu bij jong ajax wel aan het bewijzen is dat hij wel meer talent heeft dan alleen dat.
Kotarski trouwens prima keeper ook voor ajax 1 later
Maar jij bent ook een gigantische fan van Eiting, dat vind ik ook niet veel.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee moet zeggen dat hij nu bij jong ajax wel aan het bewijzen is dat hij wel meer talent heeft dan alleen dat.
Kotarski trouwens prima keeper ook voor ajax 1 later
Dat gedoe met die banaan ook echtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die hele pot was kut omdat Te Vrede () een bijzonder gare rode kaart kreeg van die Turpin (?)
dus daarna was alles kut
Opblaasbanaanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die hele pot was kut omdat Te Vrede () een bijzonder gare rode kaart kreeg van die Turpin (?)
dus daarna was alles kut
is toch een beetje een strootmanachtige?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een gigantische fan van Eiting, dat vind ik ook niet veel.
Jullie hebben Vermeer als eerste keeper.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is lamprou nu jullie tweede keeper?
dat is dan trouwens misschien wel de enige positie naast de spits waar feyenoord het beter voor elkaar heeft dan ajax
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben Vermeer als eerste keeper.
En die kan er echt helemaal niks van.
Nu benjamin van leer al zon 2 jaar geblesseerd is wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is lamprou nu jullie tweede keeper?
dat is dan trouwens misschien wel de enige positie naast de spits waar feyenoord het beter voor elkaar heeft dan ajax
Komt lichamelijk tekort voor ajax 1 helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een gigantische fan van Eiting, dat vind ik ook niet veel.
Nee geen Strootman, juist niet. Iemand met weinig fysieke vermogens, die best leuk kan ballen op een laag tempo maar als het allemaal hoger komt te liggen heb je er weinig aan. Ik zie hem meer als een soort Clasie.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch een beetje een strootmanachtige?
eentje met iets meer voetballendvermogen kan gewoon nuttig zijn, ook voor ajax
ik zag hem juichen in de CLquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu benjamin van leer al zon 2 jaar geblesseerd is wel ja
Ik vind hem echt helemaal niks.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]Goede keeper man. Bij Feyenoord bijzonder weinig slechte potjes gespeeld.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:23 schreef Elan het volgende:
Dolberg is wel een klasse beter dan V Persie.
Dolberg moet eerst maar weer in betere vorm komen en momenten afwisselen met meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:23 schreef Elan het volgende:
Dolberg is wel een klasse beter dan V Persie.
Ik hoop niet dat hij speelt, of niet in de basis althans.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:24 schreef Elan het volgende:
Huntelaar zal wel weer scoren tegen ons
wat is jouw ideale ajax elftal in de CL?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij speelt, of niet in de basis althans.
Die halve karatekick in die counter tegen az was wel gaaf van dolbergquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had wel weer een paar mooie flitsen tegen AZ.
Doet het wel aardig met kools in een Klassieker.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij speelt, of niet in de basis althans.
Onanaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw ideale ajax elftal in de CL?
Neres Tadic Ziyechquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw ideale ajax elftal in de CL?
jr godquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - De Ligt - Wöber - Tagliafico
v/d Beek - Blind - Frenkie
Ziyech - Tadic - Neres
Voor nu, en dan mag Dolberg invallen en langzaam weer in vorm komen.
Ja en die goal maakt hij ook nog prima af.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die halve karatekick in die counter tegen az was wel gaaf van dolberg
Maar hij is voetballend echt niet goed genoeg meer voor de basis.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet het wel aardig met kools in een Klassieker.
Al zal die Sjaak niet meer inhalen
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - De Ligt - Wöber - Tagliafico
v/d Beek - Blind - Frenkie
Ziyech - Tadic - Neres
Voor nu, en dan mag Dolberg invallen en langzaam weer in vorm komen.
Jullie zijn het dus eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neres Tadic Ziyech
Frenkie Blind Vd Beek
Tagliafico Wober De Ligt Mazraoui
Onana
Ik denk niet dat we dat missen, omdat Blind en Frenkie ook wel in zo'n rol kunnen spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het dus eens.
Het enige wat jullie echt missen is een type Busquets (of van een minder niveau toen Anita) dit jaar. Die kklul van een Overmars heeft een goede selectie neergezet.
Nee nee, daar walg jij van. Van die balafpakkers.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat missen, omdat Blind en Frenkie ook wel in zo'n rol kunnen spelen.
Missen we eerder een type Kanté erbij.
Kanté
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee nee, daar walg jij van. Van die balafpakkers.
Noem er dan nog een paar naast Kanté, dan weet ik over wat voor type speler je het hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik walg van middenvelders die er alleen maar staan om balletjes af te wachten voorin en zich onttrekken aan de opbouw, zoals een Siem de Jong.
Enoh, maar dat hij dan kan voetballen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Noem er dan nog een paar naast Kanté, dan weet ik over wat voor type speler je het hebt.
klaassen in de jaren van frank de boer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Noem er dan nog een paar naast Kanté, dan weet ik over wat voor type speler je het hebt.
Sarris chelsea is wel andersquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zeker in het huidige voetbal. Jammer dat hij bij Chelsea zit.
Klaassen lijkt echt niets op Kanté.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klaassen in de jaren van frank de boer.
Huh.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klaassen in de jaren van frank de boer.
Schöne en Janssen lijken wle een beetje op elkaar. Met als verschil dat Janssen zonder peuken en drank nog wel een stapje hoger had gekund.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anita als 6 was ook goddelijk, maar De Boer was helaas een idioot en wilde ineens Janssen daar proberen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Klaassen lijkt echt niets op Kanté.
ik bedoel als iemand die de hele wedstrijd zich verstoptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |