Je hebt mijn teams in het verleden toen jij ook nog speelde toch wel eens gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je daar ook al zo'n boefje?
Geen andere reden verder? Doodschop gegeven of een kaart aangenaaid?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij werd gewisseld en toen ging iedereen fluiten
Nee moet zeggen dat hij nu bij jong ajax wel aan het bewijzen is dat hij wel meer talent heeft dan alleen dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijleveld is toch gewoon typisch zo'n spelertje die uiteindelijk bij een PEC Zwolle of Groningen gaat eindigen.
die hele pot was kut omdat Te Vrede (quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen andere reden verder? Doodschop gegeven of een kaart aangenaaid?
Mijn laatste FIFA was FIFA15 denk ik, voor de rest geloof ik het allemaal wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt mijn teams in het verleden toen jij ook nog speelde toch wel eens gezien?
Zou wel heel raar zijn als ik jarenlang de boel kan flessen en nu pas gepakt zou worden.
Speel jij helemaal niet meer op de pc?
is lamprou nu jullie tweede keeper?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee moet zeggen dat hij nu bij jong ajax wel aan het bewijzen is dat hij wel meer talent heeft dan alleen dat.
Kotarski trouwens prima keeper ook voor ajax 1 later
Maar jij bent ook een gigantische fan van Eiting, dat vind ik ook niet veel.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee moet zeggen dat hij nu bij jong ajax wel aan het bewijzen is dat hij wel meer talent heeft dan alleen dat.
Kotarski trouwens prima keeper ook voor ajax 1 later
Dat gedoe met die banaan ook echtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die hele pot was kut omdat Te Vrede () een bijzonder gare rode kaart kreeg van die Turpin (?)
dus daarna was alles kut
Opblaasbanaanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die hele pot was kut omdat Te Vrede () een bijzonder gare rode kaart kreeg van die Turpin (?)
dus daarna was alles kut
is toch een beetje een strootmanachtige?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een gigantische fan van Eiting, dat vind ik ook niet veel.
Jullie hebben Vermeer als eerste keeper.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is lamprou nu jullie tweede keeper?
dat is dan trouwens misschien wel de enige positie naast de spits waar feyenoord het beter voor elkaar heeft dan ajax
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben Vermeer als eerste keeper.
En die kan er echt helemaal niks van.
Nu benjamin van leer al zon 2 jaar geblesseerd is wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is lamprou nu jullie tweede keeper?
dat is dan trouwens misschien wel de enige positie naast de spits waar feyenoord het beter voor elkaar heeft dan ajax
Komt lichamelijk tekort voor ajax 1 helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een gigantische fan van Eiting, dat vind ik ook niet veel.
Nee geen Strootman, juist niet. Iemand met weinig fysieke vermogens, die best leuk kan ballen op een laag tempo maar als het allemaal hoger komt te liggen heb je er weinig aan. Ik zie hem meer als een soort Clasie.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch een beetje een strootmanachtige?
eentje met iets meer voetballendvermogen kan gewoon nuttig zijn, ook voor ajax
ik zag hem juichen in de CLquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu benjamin van leer al zon 2 jaar geblesseerd is wel ja
Ik vind hem echt helemaal niks.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]Goede keeper man. Bij Feyenoord bijzonder weinig slechte potjes gespeeld.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:23 schreef Elan het volgende:
Dolberg is wel een klasse beter dan V Persie.
Dolberg moet eerst maar weer in betere vorm komen en momenten afwisselen met meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:23 schreef Elan het volgende:
Dolberg is wel een klasse beter dan V Persie.
Ik hoop niet dat hij speelt, of niet in de basis althans.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:24 schreef Elan het volgende:
Huntelaar zal wel weer scoren tegen ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |