Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liet jij vroeger op school de nerdjes struikelen en schopte je hun boeken weg?
Ajax speelde gelijk tegen Héracles Hèracles.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bayern heeft het de laatste weken ook lastig tegen clubs van een niveautje lager dan ajax tho
(dus misschien is er hoop)
Is de menselijke natuur.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik kon niet goed tegen als mensen andere kinderen liepen te pesten.
Wacht, die loopt heel traag ofzo,quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helpmefok die wanhopig probeert te trollen in het Ajax-topic.
[ afbeelding ]
Inmiddels staat er wel een aardig ingespeeld team ten opzichte van toen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Héracles Hèracles.
ik moet zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht, die loopt heel traag ofzo,
zo dan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachten om het te gebruiken in de juiste context!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht, die loopt heel traag ofzo,
zo dan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Tadic maar in de spits tegen Botteghin en Jan-Scharie, genot zeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels staat er wel een aardig ingespeeld team ten opzichte van toen.
speel je de nieuwe fifa weer?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat we deze nog vaak gaan zien
Bijleveld is toch gewoon typisch zo'n spelertje die uiteindelijk bij een PEC Zwolle of Groningen gaat eindigen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Cerny ook weer mooi goaltje en assist vandaag tegen PEC, bijleveld trouwens wel iemand die ajax 1 potentie heeft.
Ik begin er niet aanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
speel je de nieuwe fifa weer?
misschien volgende week eens tijd voor een oldskool oorwassing voor jou
net als dat gastje dat in mocht vallen in de CL? wtf doet hij in de huidige selectie van ajax?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijleveld is toch gewoon typisch zo'n spelertje die uiteindelijk bij een PEC Zwolle of Groningen gaat eindigen.
Ik heb hardop gelachen toen Dani de Wit inviel tegen Bayern.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als dat gastje dat in mocht vallen in de CL? wtf doet hij in de huidige selectie van ajax?
Al mijn coins zijn vandaag verwijderdquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van FIFA raak je alleen maar agressief.
Ben je daar ook al zo'n boefje?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Al mijn coins zijn vandaag verwijderd
Waarom werd Totti uitgefloten in De Kuip?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:17 schreef aTypisch het volgende:
ik zat dus zondag in een willem 2 vak en waar ze het meeste over zaten te ouwehoeren was van persie
het uitfluiten van zijn wissel gaf mij net zo'n gevoel als toen totti uitgefloten werd in de kuip
einde bericht
hij werd gewisseld en toen ging iedereen fluitenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom werd Totti uitgefloten in De Kuip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |