abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2018 @ 19:23:55 #176
386633 Adnap
I love Life !
pi_182576976
Breekt even in voor Kleurdoos -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182577152
Wij hebben het in de familie heel dichtbij meegemaakt dat het niet goed ging met het ongeboren kindje. (Hersenafwijking te zien op de echo's). Uiteindelijk is tot heel ver in de zwangerschap nog gehoopt, gebeden en gezocht naar dat het misschien toch nog goed zou zijn/komen. Of niet te erg zou zijn.

Slechts een paar weken voor het einde is besloten om het toch af te breken omdat het kindje onvoldoende kwaliteit van leven zou hebben, als het al levend te wereld zou komen.

Waarom ik dit vertel? Het heeft de ouders en familie heel goed gedaan dat er toch een naam was voor het kindje. Er is zelfs een besloten uitvaart geweest.

Schroom niet wel met je omgeving te praten over de zwangerschap en de rollercoaster waar je nu inzit! Wij hebben gezien wat het met iemand doet die níet wilde praten...
pi_182577844
Heftig kleurdoos! Het moeten afwachten lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin hoor!
pi_182577869
Pfff KD... Dikke knuffel :*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_182579865
:* Kleurdoos, wat heftig allemaal..
pi_182580226
Heel veel sterkte kleurdoos. Wat heftig en zwaar allemaal.

Ik hoop dat er gauw duidelijkheid is voor jullie (en dat het niets of niets ernstigs is).

En vergeet niet dat delen verlichting kan geven.
pi_182580418
Kleurdoos, wat loodzwaar! Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe :*
pi_182580503
Sluit me bij Nicolas en Adnap aan. Kleurdoos, ik wens je heel veel sterkte.
:)
pi_182582676
Wat vreselijk kleurdoos. Ik zou ook graag alles willen weten. Sterkte met dit alles :* !
♥ J & S
pi_182583079
Jemig kd wat een ellende.
Begrijp ik het goed dat het puur het vocht is dat zorgwn baart?
pi_182584073
Kleurdoos, wat een ontzettend lastige situatie moet dat zijn. Je zit echt vast in limbo zo!

Ik weet natuurlijk niets van jouw specifieke situatie en ben ook geen arts. Maar is er nog met je gesproken over de mogelijkheid om drains te plaatsen bij de baby om het vocht af te voeren? Dat was een aantal jaren geleden een experimentele methode om vocht in de borstkas bij foetussen te behandelen. Ik ben er alleen van op de hoogte omdat een familielid van mij deze operatie ondergaan heeft tijdens haar zwangerschap (nou eigenlijk, haar baby dus). Ik weet dat de kans van slagen heel klein was, maar er zijn wel voorbeelden waarbij dit goed is afgelopen. Al waren die aantallen heel klein. Ik weet dus ook niet of deze procedure nu nog wordt aangeboden. Mocht je hier meer informatie over willen kan ik je eventueel via PB wel in contact brengen met de moeder als je wil. Maar ik begrijp het ook volkomen als je daar helemaal niet op zit te wachen.

Sterkte in ieder geval.

Hier gaat de hele week nog steeds meh. Bedankt voor jullie lieve woorden van steun! Man begint langzaamaan een beetje bij te draaien en positiever te worden. Ik had gisteren verschrikkelijke buikkrampen. Ik lag echt dubbelgeslagen op de grond te kermen. En ze kwamen ineens iedere 2.5 minuut. Ik dacht echt dat dit een miskraam was, maar van de een op het andere moment (nadat ik gepoept had) hielden ze ook weer op. Ik snap het niet. Mijn lijf voelt heel raar. Gelukkig heb ik morgen een echo, dan weten we tenminste of het nog goed gaat daarbinnen of niet. Mijn gevoel zegt van niet, maar ik wacht het maar af voor nu.
  Moderator donderdag 18 oktober 2018 @ 06:11:47 #187
447051 crew  Peejtur
pi_182584321
Mijn vrouw had die pijn ook waardoor ze echt dubbel lag. Bleek maagzuur te zijn en met 2 Rennies was het klaar.
  Moderator donderdag 18 oktober 2018 @ 06:13:04 #188
447051 crew  Peejtur
pi_182584322
En Kleurdoos: wat lijkt het mij verschrikkelijk om door te maken. Wachten op uitslagen en dergelijke. Hoop dat je veel mensen om je heen hebt waar je goed mee kunt praten.

Sterkte!
pi_182584879
Kleurdoos jeetje wat een rollercoaster maar ik zou idd ook alles willen weten hoe en wat.. maar die onzekerheid steeds; dat lijkt me zo vreselijk zwaar.... heel heel veel sterkte en kracht toegewenst.. :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182585008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 04:26 schreef dodoria het volgende:
Kleurdoos, wat een ontzettend lastige situatie moet dat zijn. Je zit echt vast in limbo zo!

Ik weet natuurlijk niets van jouw specifieke situatie en ben ook geen arts. Maar is er nog met je gesproken over de mogelijkheid om drains te plaatsen bij de baby om het vocht af te voeren? Dat was een aantal jaren geleden een experimentele methode om vocht in de borstkas bij foetussen te behandelen. Ik ben er alleen van op de hoogte omdat een familielid van mij deze operatie ondergaan heeft tijdens haar zwangerschap (nou eigenlijk, haar baby dus). Ik weet dat de kans van slagen heel klein was, maar er zijn wel voorbeelden waarbij dit goed is afgelopen. Al waren die aantallen heel klein. Ik weet dus ook niet of deze procedure nu nog wordt aangeboden. Mocht je hier meer informatie over willen kan ik je eventueel via PB wel in contact brengen met de moeder als je wil. Maar ik begrijp het ook volkomen als je daar helemaal niet op zit te wachen.

Sterkte in ieder geval.

Hier gaat de hele week nog steeds meh. Bedankt voor jullie lieve woorden van steun! Man begint langzaamaan een beetje bij te draaien en positiever te worden. Ik had gisteren verschrikkelijke buikkrampen. Ik lag echt dubbelgeslagen op de grond te kermen. En ze kwamen ineens iedere 2.5 minuut. Ik dacht echt dat dit een miskraam was, maar van de een op het andere moment (nadat ik gepoept had) hielden ze ook weer op. Ik snap het niet. Mijn lijf voelt heel raar. Gelukkig heb ik morgen een echo, dan weten we tenminste of het nog goed gaat daarbinnen of niet. Mijn gevoel zegt van niet, maar ik wacht het maar af voor nu.
Ik heb met die krampen in het ziekenhuis gelegen een paar mnd terug. Blijkt dus dat je gruwelijk veel pijn kan ervaren van stuwing en lucht in je darmen.. (jij kermen en miepen, blijkt dat je gewoon moet poepen :p)

We zijn nog niet in het shunstadium aangekomen idd. Voor nu is het verontrustend genoeg dat het in het eerste trimester is ontdekt (zit nu in twee) we sluiten nu eerst alle syndromen/infecties uit. Mocht er echt niets naar voren komen als onderliggend ‘defect’ dan zouden we verder kunnen kijken, maar daar zijn we nu dus (nog) niet. En geen idee of we daar aankomen. Shunts en operaties worden meestal uitgevoerd richting het einde van je zwangerschap, ik zit net in het tweede trimester.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 08:42:33 #191
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182585236
Jeetje KD, wat een achtbaan. Heel veel sterkte :* :*

Dodoria herkenbaar hoor. Darmen zouden eigenlijk verboden moeten worden kramp te creëren tijdens de zwangerschap :{w Succes bij de echo! Hoe ver denk je te zijn morgen?
pi_182585644
Kleurdoos... ik heb geen woorden... Ik sluit me aan bij Adnap.

:*
pi_182585678
Van darmen herken ik, ik heb in het verleden voedselallergieen gehad waarbij ik ook zulke darmpijn kreeg als ik toch iets verkeerds binnenkreeg...
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:50:42 #194
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182586204
Kleurdoos, wat ben je toch een sterke vrouw. Sterkte.
pi_182586400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:16 schreef elamanilo het volgende:
Van darmen herken ik, ik heb in het verleden voedselallergieen gehad waarbij ik ook zulke darmpijn kreeg als ik toch iets verkeerds binnenkreeg...
Ja die zijn ook heel naar :X.

Vervelend dodoria :*

Ik begin inmiddels wel van alles te merken. Misselijk, moe, gespannen borsten. Komende maandag komt er een consulente van moeders voor moeders langs.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 10:16:26 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182586556
Heel veel sterkte kleurdoos!

En die krampen zijn hier ook bekend ja, als ik per ongeluk lactose binnenkrijg, doet dat ook zo ontzettend pijn. Echt heel naar... Als het niet door lactose komt, maar doordat de boel niet opschiet, wil roosvicee laxo nog weleens helpen btw.

Ik heb vannacht - met tussenpozen door kramp en plaspauzes - bijna 12 uur geslapen. Wat kan een mens daarvan opknappen O+ :@
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182586654
Kleurdoos :*
Tralalalaaa
pi_182587263
Ach KD wat een roller coaster. Veel sterkte en ik hoop dat je wachttijd een beetje doorkomt. :*
pi_182587930
Kleurdoos wat een spanning en verdriet. Veel sterkte :*

Ik kwam ff spieken en Sisu veel succes wensen want die heeft volgens mij een echo vandaag? O+
pi_182589533
12 uur slaap, dat klinkt fantastisch! Jammer van de onderbrekingen.

Dodoria, wat kun je schrikken van krampen! Fijn dat het minder werd van een gang richting toilet. Als ik niet let op wat ik naar binnen werk dan lig ik in de foetushouding op bed/bank/vloer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')