abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182614510
Ik heb 1 uitslag binnen :’) Neg. Op toxoplasmose, zou wel zuur zijn ook, je kind verliezen op poep :p
pi_182616939
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja nou ja, weet je. Alles waar "te" voor staat is schadelijk. Als je internet moet geloven kun je praktisch niets meer eten.
Dit stukje vat het eigenlijk wel mooi samen:

[..]

Maar goed, dat is allemaal heel persoonlijk :P Ik heb er voor gekozen om alleen de dingen die voor mij een reeel risico vormden te laten staan. Volg je gevoel en je gezond verstand en laat je niet gek maken door álles wat je leest (dus ook niet over kaneel en basilicum enzo).
Ja en hoe je ook je best doet het kan toch 'fout' gaan. In theorie kan je al toxoplasmose krijgen van sla die niet goed gewassen is... :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182616957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb 1 uitslag binnen :’) Neg. Op toxoplasmose, zou wel zuur zijn ook, je kind verliezen op poep :p
pffff wat een spanning, ik duim toch voor je dat je een 2e Tas hebt :*

Sowieso sterkte met alles deze tijden :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182623047
Ik kan wel janken op dit moment..

Ik draaide in bed en werd ineens kotsmisselijk en had geen tijd meer om zelfs het bed uit te springen.

Sorry voor het vieze beeld en niet verder lezen als je al misselijk bent..
De deken, vloerbedekking en mijn ipad zaten eronder. Ben net een uur bezig geweest met alles schoonmaken, schrobben en in de was gooien. En het ergste is dat ik tijdelijk bij mijn ouders logeer, die niet weten dat ik zwanger ben.

Ik zit mij met moeite in te houden om niet in janken uit te barsten. Voel me een beetje hopeloos zo.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 04:12:54 #255
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182623724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:39 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kan wel janken op dit moment..

Ik draaide in bed en werd ineens kotsmisselijk en had geen tijd meer om zelfs het bed uit te springen.

Sorry voor het vieze beeld en niet verder lezen als je al misselijk bent..
De deken, vloerbedekking en mijn ipad zaten eronder. Ben net een uur bezig geweest met alles schoonmaken, schrobben en in de was gooien. En het ergste is dat ik tijdelijk bij mijn ouders logeer, die niet weten dat ik zwanger ben.

Ik zit mij met moeite in te houden om niet in janken uit te barsten. Voel me een beetje hopeloos zo.
Och Meis toch, wat naar voor je.
Knap dat je het zelf ook hebt opgeruimd. Hadden je ouders niks in de gaten?
Waarom weten je ouders het nog niet? Wacht je op een speciaal moment of wil je het hen niet vertellen?
Tijdelijk bij je ouders logeren klinkt namelijk ook best .. zwaar.
Sterkte :*
Zonder hoop geen leven.
  Moderator zaterdag 20 oktober 2018 @ 07:54:18 #256
447051 crew  Peejtur
pi_182623947
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn, sisu! Gefeliciteerd O+
Wil je al in de OP?
(Als er anderen in de OP willen, roep maar, dan werk ik weer even bij!)
24 februari verwachten mijn vrouw en ik de kleine :)
pi_182623997
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 04:12 schreef Sisu het volgende:

[..]

Och Meis toch, wat naar voor je.
Knap dat je het zelf ook hebt opgeruimd. Hadden je ouders niks in de gaten?
Waarom weten je ouders het nog niet? Wacht je op een speciaal moment of wil je het hen niet vertellen?
Tijdelijk bij je ouders logeren klinkt namelijk ook best .. zwaar.
Sterkte :*
Bedankt sisu O+

Mijn moeder kwam even kijken wat er gebeurde, maar dat was al nadat ik klaar was. Heb maar gezegd dat ik misselijk was geworden door een verkeerde beweging.

Mijn ouders komen oorspronkelijk uit een andere cultuur en verblijven het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland. Ik verblijf in hun huis.

Aangezien ik (nog) niet getrouwd ben is het volgens hun not done om bij mijn vriend te logeren. En natuurlijk al helemaal om zwanger te raken.

Ze zijn nu pas terug in Nederland en ik heb het ze nog niet kunnen/willen vertellen. Ik gun ze even een paar dagen tijd om bij te komen.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:11:39 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182624085
Aah, da's echt heel rot! En ik kan me voorstellen dat het lastig is om het ze te vertellen, maar als je zo misselijk blijft, is het misschien wel heel fijn als ze het wel weten en je een beetje kunnen ontzien of helpen...?

Ik had een rare nacht in ons opgehoogde bed. Zo bizar om ineens 15 cm hoger te liggen...

Gisteren zat ik er even doorheen (denk: na een spuugsessie melodramatisch huilend roepen dat het kind nu geboren moet worden omdat ik het niet meer trek), maar vandaag is weer een nieuwe dag. Ik zou graag naar m'n familie willen, maar twee keer 1,5 uur in de auto trek ik echt niet meer en m'n zusje moet de hele dag werken, dus het heeft ook niet echt zin. Sinds ik zwanger ben, vind ik het wel echt jammer dat ik verder weg woon dan de rest, voel me toch een beetje het zwarte schaap....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:19:53 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182624192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:39 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kan wel janken op dit moment..

Ik draaide in bed en werd ineens kotsmisselijk en had geen tijd meer om zelfs het bed uit te springen.

Sorry voor het vieze beeld en niet verder lezen als je al misselijk bent..
De deken, vloerbedekking en mijn ipad zaten eronder. Ben net een uur bezig geweest met alles schoonmaken, schrobben en in de was gooien. En het ergste is dat ik tijdelijk bij mijn ouders logeer, die niet weten dat ik zwanger ben.

Ik zit mij met moeite in te houden om niet in janken uit te barsten. Voel me een beetje hopeloos zo.
Dat is niet leuk nee :{
Misschien helpt wat herkenning: ik moest overgeven bij een familielid in de auto. Kon het nog binnenhouden tot ik de auto uitkon, maar voelde me wel verplicht om te vertellen dat ik zwanger ben. Het was behoorlijk awkward (en goor), want zo had ik het niet willen vertellen. Plus, dit familielid kon het niet geheim houden dus toen heb ik het de hele familie maar verteld.
pi_182624389
Hing wat in de lucht gisteravond/vannacht denk ik, want ook ik ben behoorlijk aan het spugen geweest weer.
Gelukkig wel een redelijke nacht daarna.

Cava wat lastig dat je het nu nog niet kan delen. Hopenlijk zijn je ouders toch blij voor je ondanks nog niet getrouwd!

Chevice, spugen in de auto is zo naar! Ik heb vrij aan het begin van mijn zwangerschap de net nieuwe auto van mn zwager helemaal ondergespuugd.. oepsie!

Tink ik 1.5 uur in de auto.. moet er niet aan denken! 20 minuten is hier momenteel wel de max. Snap dat je je afgezonderd voelt. Niemand in staat om naar jou te komen ipv jij naar hen?


Ik mag straks voor een extra contole naar het ziekenhuis, hoop dat die bloeddruk een beetje is gezakt!
pi_182624753
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:35 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens langsgeweest eerlijk gezegd. En ik heb ook gewoon echt geen tijd om eerder te gaan dan in wk11. Maar ik kan ze altijd Appen en evt eerder terecht als ik het nodig heb.
Verder mag ik afspreken hoeveel echo's ik prettig vind om me er een beetje zeker over te gaan voelen. Ik denk dat als de termijnecho goed is, dat ik dan wel om de week even kort wil spieken tot 17wk, om die periode van 12-16 weken waar het de vorige keer mis ging te overbruggen. Maar of het helpt..

Daarom heb ik er nu niet perse behoefte aan nog, de kans blijft namelijk altijd bestaan dat het misgaat, en dat is niet uitzonderlijk. Al zei de echoscopiste wel: de kans dat het nu weer mis gaat is veel kleiner dan dat het deze keer gewoon goed gaat. Maarja kans schmanz. Bij KD gaat het ook weer mis. En bij zoveel mensen gaat het vaker mis.
Dusja he, wat doe je er verder aan :') afwachten!
klopt! maar KD heeft 3 gezonde dus de kans dat het nu ook eens 'toevallig 2 keer misgaat, is natuurlijk qua kansberekening ook veel groter! Wij hopen gewoon dat we op de voorgrond van de kutkans staan nu en hierna 12 gezonde kinderen krijgen :P (+ het feit dat dit waarschijnlijk een compleet andere oorzaak heeft dan de vorige keer) Komt goed maisje! :*
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:06:40 #262
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182625409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

klopt! maar KD heeft 3 gezonde dus de kans dat het nu ook eens 'toevallig 2 keer misgaat, is natuurlijk qua kansberekening ook veel groter! Wij hopen gewoon dat we op de voorgrond van de kutkans staan nu en hierna 12 gezonde kinderen krijgen :P (+ het feit dat dit waarschijnlijk een compleet andere oorzaak heeft dan de vorige keer) Komt goed maisje! :*
O+ :* sowieso hierna 12 gezonde you guys!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:28:35 #263
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182627110
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:06 schreef pinquit het volgende:

[..]

O+ :* sowieso hierna 12 gezonde you guys!
Minimaal!

Gister werd ik weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik echt een buik begin te krijgen. Alleen nog positie ondergoed zit lekker maar daar had ik er maar 3 van. Gelijk wat besteld vanmorgen 😁.
pi_182627172
Afgelopen vrijdag, vier weken te vroeg, vader geworden van een gezonde zoon *O*. ‘Joop’ en zijn moeder maken het gelukkig goed. Nog wel een aantal dagen in het ziekenhuis.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:42:15 #265
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182627330
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:28 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Minimaal!

Gister werd ik weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik echt een buik begin te krijgen. Alleen nog positie ondergoed zit lekker maar daar had ik er maar 3 van. Gelijk wat besteld vanmorgen 😁.
Bestaat er speciaal ondergoed? Lord.. ik wil het!
Gauw even naar op zoek.

Cava,
Oh man.. ik begrijp de moeilijke situatie, maar ben je het niet gewoon aan het uitstellen? Ik denk dat je nu ook heel veel extra spanning gaat opbouwen in je eigen lijf (bang voor negatieve reacties. Bang om weer te moeten overgeven).

Konden we je maar helpen.
Hopelijk gaan ze enthousiast reageren. En zo niet, bedenk je 1 ding. ze hebben 9 maanden om bij te draaien. Om er aan te wennen. . Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dit heel relaxed is. Als het kindje er is smelten ze toch wel omdat het kindje hun allermooiste/allerliefste/allerslimste kleinkind is.
Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe!
Hoe staat de vader hier in? Zijn jullie nog wel bij elkaar?

Kleurdoos,
Nog 12 tas’jes? Yes Please! :love:

Pinq,
Dit is de plakker allertijden. We gaan er voor!

Mijn dochtertje luistert blijkbaar Nederlandstalige schlagers op het kdv. Ik hoorde haar net (ik heb het opgezocht) een liedje van Frans Duits zingen.
Mn man kan niet stoppen met lachen, omdat hij weet hoe lelijk ik het vind. Zet nu expres radioNL aan om me te sarren. Karma kwam langs en gaf hem migraine. :D
Zonder hoop geen leven.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:39:37 #266
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182628117
Sisu drop is een YouTube linkje ik ben wel benieuwd!
Muzikale opvoeding is belangrijk 😁

Bij de Noppies hebben ze nu een goede actie voor positie ondergoed. Niet de meest sexy lingerie (het kwaad is toch al geschiedt) maar het zit echt heeeerrllijk.

Cava: hopelijk reageren ze positief! Kleinkinderen zijn leuk, mijn moeder is helemaal in de wolken.
pi_182630495
Haha leuke muzieksmaak sisu, hier een kleuter die half engels half nederlands meezingt met heel veel dingen wat voor hilarische teksten zorgt soms!

Controle in ziekenhuis was oke, bloeddruk niet gezakt maar ook niet verder omhoog gekropen. Woensdag weer terug!
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:17:36 #268
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182630887
Fijn dat hij iig niet gestegen is aapie!

En omg, schlagers, veel erger wordt het niet :X

Mijn hormonen willen een nieuwe bank... Nu m'n man nog even overhalen. Hij is wel echt tof: https://www.leenbakker.nl/hoekbank-nino-links-taupe
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182631028
Frans Duijts horen we hier gelukkig niet. Wel 'Let it go/laat het los', maar dat is mijn eigen schuld.

CaVa, ik zou het vertellen niet te lang uitstellen, zeker niet als je bij ze in huis zit. Ontzettend naar van het spugen!

*O* Goede controle voor Aapie. Het wordt wel telkens een tikje spannender voor je, denk ik?

Ik moet even op zoek naar mijn goed passende beha's van de vorige keer. Ik weet zeker dat ik meer dan twee beha's heb in mijn huidige maat. Maar waar??

Op mijn buik begint nu een echt bolletje te komen O+. Met dank aan Snoenk ben ik deze week overgestapt op positiebroeken, wat een verademing.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:53:55 #270
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182631453
Cho ik zweer bij deze. Leuk dat je een buikje hebt. Hopen dat mensen er niet ongevraagd aan gaan zitten 🙈
https://www.noppies.com/n(...)5EAQYASABEgL1tPD_BwE
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:14:24 #271
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182631739
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:53 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Cho ik zweer bij deze. Leuk dat je een buikje hebt. Hopen dat mensen er niet ongevraagd aan gaan zitten 🙈
https://www.noppies.com/n(...)5EAQYASABEgL1tPD_BwE
Ik heb nieuwe bh's nodig, en deze lijken goed en betaalbaar. Zou ik deze kunnen gebruiken als zwangerschapsbh of hoort dat niet?
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:41:44 #272
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182632183
Ik draag ze al al en zitten heerlijk. Nee, ik heb geen aandelen
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:58:05 #273
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182632516
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 18:41 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik draag ze al al en zitten heerlijk. Nee, ik heb geen aandelen
Dank je wel, gelijk 2 besteld *O* nu hopen dat ze passen, beetje op de gok besteld :@
pi_182633165
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 18:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dank je wel, gelijk 2 besteld *O* nu hopen dat ze passen, beetje op de gok besteld :@
Een kleine vier jaar heb ik deze gedragen, tijdens de borstvoedingsperiode van de oudste nog wel wat andere geprobeerd maar deze zat by far het lekkerst. Daarna bij de jongste niet eens meer iets anders geprobeerd en deze gedragen tot ze 2,5 was. Ik heb er dus ook echt een aantal versleten.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:49:46 #275
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182633648
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:26 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Een kleine vier jaar heb ik deze gedragen, tijdens de borstvoedingsperiode van de oudste nog wel wat andere geprobeerd maar deze zat by far het lekkerst. Daarna bij de jongste niet eens meer iets anders geprobeerd en deze gedragen tot ze 2,5 was. Ik heb er dus ook echt een aantal versleten.

Dat is fijn om te horen, veel sites hebben het bij voedingsbh's alleen over borstvoeding en de laatste periode in de zwangerschap, en een zwangerschapsbh voor de hele zwangerschap, maar die dingen zijn best duur en die sites zijn vaak ook bevooroordeeld (volgens die sites zou je vaak ook meerdere outfits moeten hebben wat positiekleding betreft).
Dus fijn om te weten dat het zo ook kan *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')