abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 25 januari 2019 @ 02:29:15 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184606189
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Jij maakt die aanname. Dan mag je die ook wel even aantonen. En niet aankomen met de eis dat je bewijs wilt zien. Verschillende bronnen in het artikel. Als jij zegt dat die niet betrouwbaar zijn toon je dat maar aan.
Want wat hij zegt is natuurlijk ook nog nooit voorgekomen. :')
Gooi jezelf toch weg man.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 02:34:41 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606207
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Jij maakt die aanname. Dan mag je die ook wel even aantonen. En niet aankomen met de eis dat je bewijs wilt zien. Verschillende bronnen in het artikel. Als jij zegt dat die niet betrouwbaar zijn toon je dat maar aan.
Ik zou het vragen voor elke claiment. Maar al helemaal de ADL...

Ondanks dat ik je niks schuldig ben, hier een mooi artikel
https://foreignpolicy.com/2013/03/12/the-hate-list/
It's muffin time.
pi_184606211
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Want wat hij zegt is natuurlijk ook nog nooit voorgekomen. :')
Gooi jezelf toch weg man.
Vrijwel alles is ooit voorgekomen. Dus dat is geen argument. Probeer het nog eens.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606231
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou het vragen voor elke claiment. Maar al helemaal de ADL...

Ondanks dat ik je niks schuldig ben, hier een mooi artikel
https://foreignpolicy.com/2013/03/12/the-hate-list/
Kijk, hier kunnen we wat mee. Zo moeilijk was dat toch niet?

Nu de Centre for Strategic and International Studies nog.

Verder begrijp ik niet waarom het zo moeilijk is in te zien dat het er in de wereld steeds harder en gepolariseerder aan toe gaat en dat extreem rechts daar net zo schuldig aan is als iedere andere partij.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606247
Kleine sidenote; dat artikel komt uit 2013. Ik kan geen recenter artikel van hun vinden waarin ze dergelijke kritiek uiten. Het meest recente artikel waarin ze genoemd worden is deze van november 2018:

Trump First, Jews Later
Israeli government officials are helping to normalize the violent anti-Semitism of the Christian right.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 03:04:46 #81
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606262
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kijk, hier kunnen we wat mee. Zo moeilijk was dat toch niet?
Ik heb geen artikel nodig om voor mezelf te beseffen dat de ADL en de SPLC gewoon pundits zijn met een politieke agenda. Dat geven ze zelfs zelf gewoon toe. Dat jij daarover in de stress schiet is niet mijn probleem

quote:
Nu de Centre for Strategic and International Studies nog.
Kom nou maar gewoon met die data. Ik kan het nergens vinden en ik maak hier geen claims.

quote:
Verder begrijp ik niet waarom het zo moeilijk is in te zien dat het er in de wereld steeds harder en gepolariseerder aan toe gaat en dat extreem rechts daar net zo schuldig aan is als iedere andere partij.
Ik denk dat de media sneller bereid is om bepaalde gewelddadige gebeurtenissen onterecht toe te kennen aan rechts dan aan links. Ik denk dat er een soort bias bestaat waardoor die cijfers consistent verder opgeblazen worden dan aan de andere kant.

Laten we wel wezen. Links kan er flink wat van maar daar hoor je nauwelijks wat over. Weet nog hoe schoorvoetend de media Eric Clanton zelfs wilde bespreken en besef je dat die gast er zonder gevangenisstraf vanaf is gekomen. En dan hebben we het nog over een small fry.. James Hodgkinson iemand? Anti-fa in het algemeen de afgelopen 4 jaar? Die halen de lijsten niet eens hoewel ze overduidelijk extreem-links terrorisme zijn met hun black blocks.
It's muffin time.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 03:06:22 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606265
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:56 schreef Barbusse het volgende:
Kleine sidenote; dat artikel komt uit 2013. Ik kan geen recenter artikel van hun vinden waarin ze dergelijke kritiek uiten. Het meest recente artikel waarin ze genoemd worden is deze van november 2018:

Trump First, Jews Later
Israeli government officials are helping to normalize the violent anti-Semitism of the Christian right.

Boeiend hoe oud een ware conclusie uit een artikel is. De waarheid kent geen tijd. ADL en SPLC zijn belangengroepen.

Elk artikel wat een belangenorganisatie uitspuugt is een "wij van WC eend... adviseren WC eend" situatie. Kan zijn dat WC eend het beste is. Maar kan ook zijn dat je er de vinkentering van krijgt. Daarom graag inzicht in de formule.
It's muffin time.
pi_184606272
Het 'jamaar hullie' argument is totaal off topic. Je zult mij niet horen zeggen dat extreem links zo lief is. Maar de cijfers niet willen geloven omdat de bron je niet aanstaat zonder enige onderbouwing behalve dat eendargument slaat natuurlijk nergens op en dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Als hun cijfers niet zouden kloppen kun je dat aantonen.

FBI goed genoeg voor je?

https://www.forbes.com/si(...)traight-infographic/

https://www.fbi.gov/news/(...)tics-released-111318

En hier een uitlichting van het volledige rapport: https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2017/topic-pages/offenders

De cijfers van 2018 zijn voor zover ik weet nog niet vrijgegeven (shutdown maybe).
pi_184606304
  vrijdag 25 januari 2019 @ 03:34:28 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606305
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 03:13 schreef Barbusse het volgende:
Het 'jamaar hullie' argument is totaal off topic.
Dat was geen whataboutism. Ik geef slechts aan dat de media vaak de narrative bepaalt van een bepaalde aanval en dat als het niet helemaal duidelijk is wat de motivatie nou was al heel snel (als de dader blank is) het labeltje alt-right wordt opgeplakt. Want dat is de nieuwe boe-man.

Dat verneukt de cijfers als mensen achteraf gaan proberen te categoriseren.

quote:
Je zult mij niet horen zeggen dat extreem links zo lief is. Maar de cijfers niet willen geloven omdat de bron je niet aanstaat zonder enige onderbouwing behalve dat eendargument slaat natuurlijk nergens op en dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Als hun cijfers niet zouden kloppen kun je dat aantonen.

FBI goed genoeg voor je?

https://www.forbes.com/si(...)traight-infographic/

https://www.fbi.gov/news/(...)tics-released-111318

En hier een uitlichting van het volledige rapport: https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2017/topic-pages/offenders

De cijfers van 2018 zijn voor zover ik weet nog niet vrijgegeven (shutdown maybe).
Valt zo te zien in de standaard deviatie die toenamen waar je het over hebt. Er zullen dus altijd kleine toenames en afnames zijn.
It's muffin time.
pi_184606309
'Increased for the third year' is een standaard deviatie? Dat is serieus jouw excuus? Jij denkt dat ze die niet hebben meegenomen in de calculatie? Dus zelfs de FBI heeft het fout en jij weet het beter? Kom op man :')
pi_184606312
Als jij zo overtuigd bent van je eigen gelijk kun je dat vast aantonen. Of niet. Maar dan neem ik gewoon aan dat je uit je nek lult. Ok?
  vrijdag 25 januari 2019 @ 08:30:12 #88
167383 Molurus
the talking snake
pi_184607295
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Islamofobie bestaat niet.
Een verzonnen term door blinde wegkijkers zoals jij.
_O-

Nou ben ik algemeen anti-religieus, maar veel mensen die bang zijn voor de Islam zijn echt net zo wappie als jonge aarde creationisten en flat earthers. Er is - in elk geval in Nederland en de VS - niets rationeel aan die angsten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Molurus op 25-01-2019 08:56:56 ]
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_184608777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit is fakenews en is al lang en breed ontkracht. Had je zelf ook kunnen weten als je wat verder had gekeken dan dat extreemlinkse haatblogje.
joop.nl is geen haatblogje .... dat is je eigen haat die je projecteeert.
Maar dat nileuws over die arrogante puber is wereldwijd en er zijn foto;'s, films, getuigenverhalen van. Dat is geen verzinsel van joop.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 25-01-2019 11:58:06 ]
pi_184609072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 00:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Aanslag op moslimgemeenschap VS verijdeld

Make America Great Again Plan ?
Er was al eerder een terroristisch plan gericht tegen islamitische bewoners van de wijk Islamberg

quote:
JUNE 15, 2017
A former Congressional candidate from Tennessee has been sentenced to nearly 20 years in prison for plotting to burn down a mosque, a school and a cafeteria in upstate New York, the U.S. Department of Justice said on Thursday.Robert Doggart, 65, was sentenced on Wednesday in U.S. District Court in Chattanooga, where he was convicted in February of trying to recruit people to commit arson and violate civil rights.
https://www.reuters.com/a(...)munity-idUSKBN1962R7

Is de 65-jarige Robert Doggart een notoire extreemrechtse acivist ?
Of is hij een gewone nette burger met een sicke inslag?
Je ziet het meer bij de geweldplegers vanuit extreemrechtse motieven.
En eigenlijk is dit erger.... Het zijn de gewone burgers.
Dat doet me denken aan Hannah Arendt met haar boek "de banaliteit van het kwaad"

quote:
Terwijl ze in Eichmann een meedogenloos ‘monster’ verwachtte aan te treffen, zag ze niets meer dan een onbeholpen, gebrild mannetje zonder ook maar enig charisma. Hannah Arendt vroeg zich af hoe zo’n 'onbetekenend individu' in staat kon zijn tot zulke gruweldaden en kwam tot de conclusie dat het ‘kwaad’ eigenlijk beangstigend gewoon was.
https://isgeschiedenis.nl(...)liteit-van-het-kwaad
  vrijdag 25 januari 2019 @ 11:49:53 #91
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184610163
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:30 schreef Molurus het volgende:
Nou ben ik algemeen anti-religieus
Anti christendom zul je bedoelen. Je neemt mij niet in de maling. Jij hebt ook allang kleur bekend hier.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 11:50:38 #92
167383 Molurus
the talking snake
pi_184610177
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Anti christendom zul je bedoelen.
Als ik dat bedoelde dan had ik dat wel gezegd.
pi_184610224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Anti christendom zul je bedoelen. Je neemt mij niet in de maling. Jij hebt ook allang kleur bekend hier.
Net als jij, met je gelul over 'gewelddadige oplossingen' voor de 'Muslim Question'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 januari 2019 @ 11:57:56 #94
167383 Molurus
the talking snake
pi_184610325
Ja, en als je niet meegaat in de extreemrechtse pleidooien voor gewelddadige oplossingen voor "het moslim probleem" dan ben je een moslim-knuffelaar. |:(

Ik mag dan algemeen anti-religieus zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik religie wil verbieden, en al zeker niet zo selectief als PVV idioten dat willen.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:02:31 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184610411
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:57 schreef Molurus het volgende:
Ja, en als je niet meegaat in de extreemrechtse pleidooien voor gewelddadige oplossingen voor "het moslim probleem" dan ben je een moslim-knuffelaar. |:(

Ik mag dan algemeen anti-religieus zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik religie wil verbieden, en al zeker niet zo selectief als PVV idioten dat willen.
Jij hebt al meerdere malen gezegd geen probleem te zien met moslim immigratie, islamisering en de derde wereld toestanden die dat met zich meebrengt. Maar als een paar christenen die bijna niemand serieus neemt ergens een handtekeningetje onder gaan zetten dan ga je 10 reeksen lang er over klagen. Hilarisch.

Ik stem trouwens geen PVV.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:38:11 #96
167383 Molurus
the talking snake
pi_184611061
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij hebt al meerdere malen gezegd geen probleem te zien met moslim immigratie, islamisering
Klopt. Vooral omdat de Islam in Nederland nauwelijks groeit en ook niet aanwijsbaar een groter probleem is dan het Christendom, eerder andersom.

quote:

en de derde wereld toestanden die dat met zich meebrengt.
Dat is een claim van jouw kant die niet noodzakelijk klopt.

quote:

Maar als een paar christenen die bijna niemand serieus neemt ergens een handtekeningetje onder gaan zetten dan ga je 10 reeksen lang er over klagen. Hilarisch.
Dat jij de harde cijfers tav (bijv) homo-intolerantie negeert om daarmee je zeer selectieve verontwaardiging te rechtvaardigen is hilarisch. Vooral als je mij selectiviteit verwijt.
pi_184611160
Extreemrechts _O_ Nodig omdat extreemlinks inmiddels de bovenhand heeft.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:44:07 #98
167383 Molurus
the talking snake
pi_184611191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:42 schreef incel het volgende:
Extreemrechts _O_ Nodig omdat extreemlinks inmiddels de bovenhand heeft.
Extreemlinks is iets anders dan tegen extreemrechts zijn, hoewel extreemrechtsen dat wel graag zo uitleggen.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:54:02 #99
453049 BoneThugss
often copied, never duplicated
pi_184611405
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:30 schreef Molurus het volgende:

[..]
Er is - in elk geval in Nederland en de VS - niets rationeel aan die angsten.
Vertel dat maar aan de nabestaanden van aanslagen.

Oohja, de kans is groter dat je door de bliksem getroffen wordt :')
Fan van Kim-Holland
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:56:39 #100
167383 Molurus
the talking snake
pi_184611473
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan de nabestaanden van aanslagen.

Oohja, de kans is groter dat je door de bliksem getroffen wordt :')
Je weet het wel. Nu nog de reflex om iets anders te denken bedwingen.

Geloof kwijtraken is lastig, ik weet het.

2016-09-01-1472759565-493250-extreme_extreme_vetting.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')