abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:10:14 #51
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_183813798
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Klopt.
Daarom doe ik dat ook niet. Schreef ik toch ?
Excuses, ik las je post verkeerd.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_183956718
Fantaseren over geweld kunnen ze ook als de beste, zie bijvoorbeeld de reacties onder dit bericht: Hulporganisaties pikken 344 migranten op op Middellandse Zee
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_184143275
En we hebben er weer eentje:
Man rijdt in op menigte in Bottrop
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_184143401
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 17:31 schreef xpompompomx het volgende:
En we hebben er weer eentje:
Man rijdt in op menigte in Bottrop
Gelukkig is ie opgepakt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184145182
Bewapenen van risico-groepen zou dit kunnen voorkomen. Racisten vallen meestal aan als ze de bovenhand hebben. Zelden zouden ze aanvallen als de playing field gelijk is of niet gunstig is.
pi_184203777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:34 schreef Atak het volgende:
Bewapenen van risico-groepen zou dit kunnen voorkomen. Racisten vallen meestal aan als ze de bovenhand hebben. Zelden zouden ze aanvallen als de playing field gelijk is of niet gunstig is.
Je bedoelt dat het verstandig beleid is om blanken wapens te geven om zich te verweren tegen racistische kleurlingen die zich vaak in groepjes op blanken storten?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_184203795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:34 schreef Atak het volgende:
Bewapenen van risico-groepen zou dit kunnen voorkomen. Racisten vallen meestal aan als ze de bovenhand hebben. Zelden zouden ze aanvallen als de playing field gelijk is of niet gunstig is.
Als bewapenen dan iedereen!
pi_184234680
Vergeleken met wanneer?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 10:09:38 #59
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184355264
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 04:45 schreef rareman1 het volgende:
Vergeleken met wanneer?
Het enige verschil met het verleden is dat ze nu efficienter te werk gaan. .
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_184564884
quote:
In het weekend zijn in de Amerikaanse staat New York vier mannen gearresteerd die van plan waren om een aanslag op een moslimgemeenschap, genaamd Islamberg, te plegen.De politie in de buitenwijk van Rochdale, Greece, arresteerde de 20-jarige Brian Colaneri, de 19-jarige Vincent Ventromile en de 18-jarige Andrew Crysel op verdenking van wapenbezit en het voorbereiden van een aanslag. De vierde jongen is nog minderjarig en blijft daarom anoniem.Volgens de rechtbank hadden de mannen naast 23 vuurwapens, meerdere cilindervormige explosieven en weckflessen omwikkeld met duct-tape in hun bezit.
Aanslag op moslimgemeenschap VS verijdeld

Make America Great Again Plan ?
pi_184569097
Best wel storend incident dit:

https://joop.bnnvara.nl/n(...)-american-stamoudste

Wellicht meer iets voor het extreemlinks geweld topic, aangezien ik toch wel een grote behoefte voel om die grijns van het gezicht van die knul te slaan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184570330
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef Molurus het volgende:
Best wel storend incident dit:

https://joop.bnnvara.nl/n(...)-american-stamoudste

Wellicht meer iets voor het extreemlinks geweld topic, aangezien ik toch wel een grote behoefte voel om die grijns van het gezicht van die knul te slaan.
Wat een agressie zeg, je begint steeds radicaler te worden.

quote:
Maar een twee uur lange video die nu is opgedoken, werpt een ander licht op hoe het tweetal wereldnieuws werd. Te zien is hoe de scholieren, die op hun bus wachtten, op een gegeven moment op de korrel werden genomen door een derde groep demonstranten.

Het betrof een groep zwarte christenen die gelooft dat Amerika’s zwarte bevolking Gods gekozen volk is. De gelovigen maakten onder andere opmerkingen over de Trump-petjes van de scholieren. Ook slingerden ze beledigende opmerkingen richting de voornamelijk witte scholieren en werd Trump door hen voor homoseksueel uitgemaakt.

De scholieren reageerden hierop door demonstratief schoolslogans te roepen. In beeld is te zien hoe Philips plotseling zingend en biddend richting Sandmann en de andere scholieren loopt. Hij zei later dat hij dat deed om een escalatie te voorkomen tussen de scholieren en de zwarte gelovigen.

‘De studenten waren niet echt agressief naar ons toe’, zei Philips tegen CBS News. Kort na zijn toenadering kwam hij tegenover een glimlachende Sandmann te staan. Philips zei dat hij om de scholier heen probeerde te lopen, richting het monument. Maar uit de nieuwe video blijkt dit niet duidelijk het geval te zijn.

Deze korte confrontatie werd vervolgens wereldnieuws. De scholier ontkent in een verklaring dat hij Philips wilde blokkeren. ‘Ik geloofde dat ik door niet te bewegen en rustig te blijven, kon helpen om de situatie niet uit de hand te laten lopen’, aldus Sandmann. ‘Ik trok niet met opzet gezichten. Ik lachte wel op een gegeven moment omdat ik hem wilde laten weten dat ik niet kwaad of geprovoceerd zou worden, met een grote confrontatie tot gevolg.
https://www.volkskrant.nl(...)risatie-vs~b084e276/
Dus scholieren worden geprovoceerd en beledigd, scholieren happen (geweldloos) toe en beginnen schoolslogans te roepen. Wat een drama zeg :')
pi_184604362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef Molurus het volgende:
Best wel storend incident dit:

https://joop.bnnvara.nl/n(...)-american-stamoudste

Wellicht meer iets voor het extreemlinks geweld topic, aangezien ik toch wel een grote behoefte voel om die grijns van het gezicht van die knul te slaan.
Dit is fakenews en is al lang en breed ontkracht. Had je zelf ook kunnen weten als je wat verder had gekeken dan dat extreemlinkse haatblogje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2019 23:36:06 ]
pi_184605301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit is fakenews en is al lang en breed ontkracht. Had je zelf ook kunnen weten als je wat verder had gekeken dan dat extreemlinkse haatblogje.
Wat fijn dat je ook een linkje geeft om dit te onderbouwen, en niet zomaar wat roept.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184605948
Mag deze dan wel? Of wordt dan het excuus gebruikt dat dit in de VS plaats vindt en niet in Europa?

Right-wing terrorists killed three times more people in US than Islamists in past decade with attacks soaring in 2018, report says

https://www.independent.c(...)ue-adl-a8742476.html
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 01:50:58 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184606007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 01:35 schreef Barbusse het volgende:
Mag deze dan wel? Of wordt dan het excuus gebruikt dat dit in de VS plaats vindt en niet in Europa?

Right-wing terrorists killed three times more people in US than Islamists in past decade with attacks soaring in 2018, report says

https://www.independent.c(...)ue-adl-a8742476.html
Er zijn niet zo veel moslims in de VS.
Dat is nog niet eens 1% van de bevolking.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184606015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 01:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er zijn niet zo veel moslims in de VS.
Dat is nog niet eens 1% van de bevolking.
:')

Aha, dus dat is de reden dat extreem rechts geweld stijgende is. Er zijn niet genoeg moslims. Dude, heb je enig idee hoe dom die opmerking van je is? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 01:55:59 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606032
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 01:35 schreef Barbusse het volgende:
Mag deze dan wel? Of wordt dan het excuus gebruikt dat dit in de VS plaats vindt en niet in Europa?

Right-wing terrorists killed three times more people in US than Islamists in past decade with attacks soaring in 2018, report says

https://www.independent.c(...)ue-adl-a8742476.html
ADL staat er om bekend dat ze allerhande apolitieke gebeurtenissen bestempelen als extreem rechts. Ik zou graag de exacte data willen zien van die cijfers.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 25 januari 2019 @ 01:59:54 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184606050
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 01:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Aha, dus dat is de reden dat extreem rechts geweld stijgende is. Er zijn niet genoeg moslims. Dude, heb je enig idee hoe dom die opmerking van je is? :')
Duuuuudeeee, waarom flikker jij niet een eind op met je valse aannames?

Ook in de VS is er Islamitische terreur. Dus maar 1% van de bevolking veroorzaakt vrij veel overlast. Weer een mooi voorbeeld waarom we die mensen en hun grafreligie kunnen missen als kiespijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184606061
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 01:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

ADL staat er om bekend dat ze allerhande apolitieke gebeurtenissen bestempelen als extreem rechts. Ik zou graag de exacte data willen zien van die cijfers.
Je hebt het stuk dus niet gelezen om te beginnen en die aanname over de ADL mag je wel even aantonen met onafhankelijke bronnen. Dus geen alt right fringe blogje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 01:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Duuuuudeeee, waarom flikker jij niet een eind op met je valse aannames?

Ook in de VS is er Islamitische terreur. Dus maar 1% van de bevolking veroorzaakt vrij veel overlast. Weer een mooi voorbeeld waarom we die mensen en hun grafreligie kunnen missen als kiespijn.
Zegt de man die slechts een gewelddadige 'oplossing' ziet voor de moslims in Europa :')

Islamophoob pur sang die loopt te claimen geen islamophoob te zijn _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 02:15:17 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606132
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je hebt het stuk dus niet gelezen om te beginnen en die aanname over de ADL mag je wel even aantonen met onafhankelijke bronnen. Dus geen alt right fringe blogje.
Ik hoef niks te bewijzen ik vraag om bewijs en exacte cijfers. Dat lijkt mij redelijk.

Iedereen kan roepen "extreem rechts doet x, y, z".

Ik heb zelf te veel ervaring met leugens mbt het labelen van de politieke achtergrond van daders. Elliot Rodger was ook alt-right totdat mensen uiteindelijk toegaven dat hij daar niks mee te maken had... chicago tribune claimt dat nu nog steeds... zelfs die gast die recentelijk dat kind had doodgeschoten was meteen alt-right white supremacist... totdat bleek dat het een neger was.

Men is doorgeslagen. Daarom wil ik de exacte gebeurtenissen zien die geteld worden als extreem rechts geweld.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 25 januari 2019 @ 02:15:26 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184606133
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zegt de man die slechts een gewelddadige 'oplossing' ziet voor de moslims in Europa :')

Islamophoob pur sang die loopt te claimen geen islamophoob te zijn _O-
En hier moet je je natuurlijk weer gaan verlagen door wat oude posts naar boven te halen. Typisch weer.

Islamofobie bestaat niet.
Een verzonnen term door blinde wegkijkers zoals jij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184606171
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik hoef niks te bewijzen ik vraag om bewijs en exacte cijfers. Dat lijkt mij redelijk.

Iedereen kan roepen "extreem rechts doet x, y, z".

Ik heb zelf te veel ervaring met leugens mbt het labelen van de politieke achtergrond van daders. Elliot Rodger was ook alt-right totdat mensen uiteindelijk toegaven dat hij daar niks mee te maken had... chicago tribune claimt dat nu nog steeds... zelfs die gast die recentelijk dat kind had doodgeschoten was meteen alt-right white supremacist... totdat bleek dat het een neger was.

Men is doorgeslagen. Daarom wil ik de exacte gebeurtenissen zien die geteld worden als extreem rechts geweld.
Zo werkt het natuurlijk niet. Jij maakt die aanname. Dan mag je die ook wel even aantonen. En niet aankomen met de eis dat je bewijs wilt zien. Verschillende bronnen in het artikel. Als jij zegt dat die niet betrouwbaar zijn toon je dat maar aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En hier moet je je natuurlijk weer gaan verlagen door wat oude posts naar boven te halen. Typisch weer.

Islamofobie bestaat niet.
Een verzonnen term door blinde wegkijkers zoals jij.
Ah, dus je kunt nog steeds geeneens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen mening en uitspraken.

En dat alleen maar om niet in te hoeven gaan op het artikel. Held :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 02:29:15 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184606189
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Jij maakt die aanname. Dan mag je die ook wel even aantonen. En niet aankomen met de eis dat je bewijs wilt zien. Verschillende bronnen in het artikel. Als jij zegt dat die niet betrouwbaar zijn toon je dat maar aan.
Want wat hij zegt is natuurlijk ook nog nooit voorgekomen. :')
Gooi jezelf toch weg man.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 02:34:41 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606207
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Jij maakt die aanname. Dan mag je die ook wel even aantonen. En niet aankomen met de eis dat je bewijs wilt zien. Verschillende bronnen in het artikel. Als jij zegt dat die niet betrouwbaar zijn toon je dat maar aan.
Ik zou het vragen voor elke claiment. Maar al helemaal de ADL...

Ondanks dat ik je niks schuldig ben, hier een mooi artikel
https://foreignpolicy.com/2013/03/12/the-hate-list/
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184606211
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Want wat hij zegt is natuurlijk ook nog nooit voorgekomen. :')
Gooi jezelf toch weg man.
Vrijwel alles is ooit voorgekomen. Dus dat is geen argument. Probeer het nog eens.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606231
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou het vragen voor elke claiment. Maar al helemaal de ADL...

Ondanks dat ik je niks schuldig ben, hier een mooi artikel
https://foreignpolicy.com/2013/03/12/the-hate-list/
Kijk, hier kunnen we wat mee. Zo moeilijk was dat toch niet?

Nu de Centre for Strategic and International Studies nog.

Verder begrijp ik niet waarom het zo moeilijk is in te zien dat het er in de wereld steeds harder en gepolariseerder aan toe gaat en dat extreem rechts daar net zo schuldig aan is als iedere andere partij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606247
Kleine sidenote; dat artikel komt uit 2013. Ik kan geen recenter artikel van hun vinden waarin ze dergelijke kritiek uiten. Het meest recente artikel waarin ze genoemd worden is deze van november 2018:

Trump First, Jews Later
Israeli government officials are helping to normalize the violent anti-Semitism of the Christian right.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 03:04:46 #81
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606262
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kijk, hier kunnen we wat mee. Zo moeilijk was dat toch niet?
Ik heb geen artikel nodig om voor mezelf te beseffen dat de ADL en de SPLC gewoon pundits zijn met een politieke agenda. Dat geven ze zelfs zelf gewoon toe. Dat jij daarover in de stress schiet is niet mijn probleem

quote:
Nu de Centre for Strategic and International Studies nog.
Kom nou maar gewoon met die data. Ik kan het nergens vinden en ik maak hier geen claims.

quote:
Verder begrijp ik niet waarom het zo moeilijk is in te zien dat het er in de wereld steeds harder en gepolariseerder aan toe gaat en dat extreem rechts daar net zo schuldig aan is als iedere andere partij.
Ik denk dat de media sneller bereid is om bepaalde gewelddadige gebeurtenissen onterecht toe te kennen aan rechts dan aan links. Ik denk dat er een soort bias bestaat waardoor die cijfers consistent verder opgeblazen worden dan aan de andere kant.

Laten we wel wezen. Links kan er flink wat van maar daar hoor je nauwelijks wat over. Weet nog hoe schoorvoetend de media Eric Clanton zelfs wilde bespreken en besef je dat die gast er zonder gevangenisstraf vanaf is gekomen. En dan hebben we het nog over een small fry.. James Hodgkinson iemand? Anti-fa in het algemeen de afgelopen 4 jaar? Die halen de lijsten niet eens hoewel ze overduidelijk extreem-links terrorisme zijn met hun black blocks.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 25 januari 2019 @ 03:06:22 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606265
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:56 schreef Barbusse het volgende:
Kleine sidenote; dat artikel komt uit 2013. Ik kan geen recenter artikel van hun vinden waarin ze dergelijke kritiek uiten. Het meest recente artikel waarin ze genoemd worden is deze van november 2018:

Trump First, Jews Later
Israeli government officials are helping to normalize the violent anti-Semitism of the Christian right.

Boeiend hoe oud een ware conclusie uit een artikel is. De waarheid kent geen tijd. ADL en SPLC zijn belangengroepen.

Elk artikel wat een belangenorganisatie uitspuugt is een "wij van WC eend... adviseren WC eend" situatie. Kan zijn dat WC eend het beste is. Maar kan ook zijn dat je er de vinkentering van krijgt. Daarom graag inzicht in de formule.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184606272
Het 'jamaar hullie' argument is totaal off topic. Je zult mij niet horen zeggen dat extreem links zo lief is. Maar de cijfers niet willen geloven omdat de bron je niet aanstaat zonder enige onderbouwing behalve dat eendargument slaat natuurlijk nergens op en dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Als hun cijfers niet zouden kloppen kun je dat aantonen.

FBI goed genoeg voor je?

https://www.forbes.com/si(...)traight-infographic/

https://www.fbi.gov/news/(...)tics-released-111318

En hier een uitlichting van het volledige rapport: https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2017/topic-pages/offenders

De cijfers van 2018 zijn voor zover ik weet nog niet vrijgegeven (shutdown maybe).
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606304
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 03:34:28 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184606305
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 03:13 schreef Barbusse het volgende:
Het 'jamaar hullie' argument is totaal off topic.
Dat was geen whataboutism. Ik geef slechts aan dat de media vaak de narrative bepaalt van een bepaalde aanval en dat als het niet helemaal duidelijk is wat de motivatie nou was al heel snel (als de dader blank is) het labeltje alt-right wordt opgeplakt. Want dat is de nieuwe boe-man.

Dat verneukt de cijfers als mensen achteraf gaan proberen te categoriseren.

quote:
Je zult mij niet horen zeggen dat extreem links zo lief is. Maar de cijfers niet willen geloven omdat de bron je niet aanstaat zonder enige onderbouwing behalve dat eendargument slaat natuurlijk nergens op en dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Als hun cijfers niet zouden kloppen kun je dat aantonen.

FBI goed genoeg voor je?

https://www.forbes.com/si(...)traight-infographic/

https://www.fbi.gov/news/(...)tics-released-111318

En hier een uitlichting van het volledige rapport: https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2017/topic-pages/offenders

De cijfers van 2018 zijn voor zover ik weet nog niet vrijgegeven (shutdown maybe).
Valt zo te zien in de standaard deviatie die toenamen waar je het over hebt. Er zullen dus altijd kleine toenames en afnames zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184606309
'Increased for the third year' is een standaard deviatie? Dat is serieus jouw excuus? Jij denkt dat ze die niet hebben meegenomen in de calculatie? Dus zelfs de FBI heeft het fout en jij weet het beter? Kom op man :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184606312
Als jij zo overtuigd bent van je eigen gelijk kun je dat vast aantonen. Of niet. Maar dan neem ik gewoon aan dat je uit je nek lult. Ok?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184607295
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 02:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Islamofobie bestaat niet.
Een verzonnen term door blinde wegkijkers zoals jij.
_O-

Nou ben ik algemeen anti-religieus, maar veel mensen die bang zijn voor de Islam zijn echt net zo wappie als jonge aarde creationisten en flat earthers. Er is - in elk geval in Nederland en de VS - niets rationeel aan die angsten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Molurus op 25-01-2019 08:56:56 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184608777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit is fakenews en is al lang en breed ontkracht. Had je zelf ook kunnen weten als je wat verder had gekeken dan dat extreemlinkse haatblogje.
joop.nl is geen haatblogje .... dat is je eigen haat die je projecteeert.
Maar dat nileuws over die arrogante puber is wereldwijd en er zijn foto;'s, films, getuigenverhalen van. Dat is geen verzinsel van joop.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 25-01-2019 11:58:06 ]
pi_184609072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 00:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Aanslag op moslimgemeenschap VS verijdeld

Make America Great Again Plan ?
Er was al eerder een terroristisch plan gericht tegen islamitische bewoners van de wijk Islamberg

quote:
JUNE 15, 2017
A former Congressional candidate from Tennessee has been sentenced to nearly 20 years in prison for plotting to burn down a mosque, a school and a cafeteria in upstate New York, the U.S. Department of Justice said on Thursday.Robert Doggart, 65, was sentenced on Wednesday in U.S. District Court in Chattanooga, where he was convicted in February of trying to recruit people to commit arson and violate civil rights.
https://www.reuters.com/a(...)munity-idUSKBN1962R7

Is de 65-jarige Robert Doggart een notoire extreemrechtse acivist ?
Of is hij een gewone nette burger met een sicke inslag?
Je ziet het meer bij de geweldplegers vanuit extreemrechtse motieven.
En eigenlijk is dit erger.... Het zijn de gewone burgers.
Dat doet me denken aan Hannah Arendt met haar boek "de banaliteit van het kwaad"

quote:
Terwijl ze in Eichmann een meedogenloos ‘monster’ verwachtte aan te treffen, zag ze niets meer dan een onbeholpen, gebrild mannetje zonder ook maar enig charisma. Hannah Arendt vroeg zich af hoe zo’n 'onbetekenend individu' in staat kon zijn tot zulke gruweldaden en kwam tot de conclusie dat het ‘kwaad’ eigenlijk beangstigend gewoon was.
https://isgeschiedenis.nl(...)liteit-van-het-kwaad
  vrijdag 25 januari 2019 @ 11:49:53 #91
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184610163
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:30 schreef Molurus het volgende:
Nou ben ik algemeen anti-religieus
Anti christendom zul je bedoelen. Je neemt mij niet in de maling. Jij hebt ook allang kleur bekend hier.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184610177
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Anti christendom zul je bedoelen.
Als ik dat bedoelde dan had ik dat wel gezegd.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184610224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Anti christendom zul je bedoelen. Je neemt mij niet in de maling. Jij hebt ook allang kleur bekend hier.
Net als jij, met je gelul over 'gewelddadige oplossingen' voor de 'Muslim Question'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184610325
Ja, en als je niet meegaat in de extreemrechtse pleidooien voor gewelddadige oplossingen voor "het moslim probleem" dan ben je een moslim-knuffelaar. |:(

Ik mag dan algemeen anti-religieus zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik religie wil verbieden, en al zeker niet zo selectief als PVV idioten dat willen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:02:31 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184610411
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:57 schreef Molurus het volgende:
Ja, en als je niet meegaat in de extreemrechtse pleidooien voor gewelddadige oplossingen voor "het moslim probleem" dan ben je een moslim-knuffelaar. |:(

Ik mag dan algemeen anti-religieus zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik religie wil verbieden, en al zeker niet zo selectief als PVV idioten dat willen.
Jij hebt al meerdere malen gezegd geen probleem te zien met moslim immigratie, islamisering en de derde wereld toestanden die dat met zich meebrengt. Maar als een paar christenen die bijna niemand serieus neemt ergens een handtekeningetje onder gaan zetten dan ga je 10 reeksen lang er over klagen. Hilarisch.

Ik stem trouwens geen PVV.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184611061
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij hebt al meerdere malen gezegd geen probleem te zien met moslim immigratie, islamisering
Klopt. Vooral omdat de Islam in Nederland nauwelijks groeit en ook niet aanwijsbaar een groter probleem is dan het Christendom, eerder andersom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:

en de derde wereld toestanden die dat met zich meebrengt.
Dat is een claim van jouw kant die niet noodzakelijk klopt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:

Maar als een paar christenen die bijna niemand serieus neemt ergens een handtekeningetje onder gaan zetten dan ga je 10 reeksen lang er over klagen. Hilarisch.
Dat jij de harde cijfers tav (bijv) homo-intolerantie negeert om daarmee je zeer selectieve verontwaardiging te rechtvaardigen is hilarisch. Vooral als je mij selectiviteit verwijt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:42:17 #97
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_184611160
Extreemrechts _O_ Nodig omdat extreemlinks inmiddels de bovenhand heeft.
pi_184611191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:42 schreef incel het volgende:
Extreemrechts _O_ Nodig omdat extreemlinks inmiddels de bovenhand heeft.
Extreemlinks is iets anders dan tegen extreemrechts zijn, hoewel extreemrechtsen dat wel graag zo uitleggen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184611405
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:30 schreef Molurus het volgende:

[..]
Er is - in elk geval in Nederland en de VS - niets rationeel aan die angsten.
Vertel dat maar aan de nabestaanden van aanslagen.

Oohja, de kans is groter dat je door de bliksem getroffen wordt :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184611473
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan de nabestaanden van aanslagen.

Oohja, de kans is groter dat je door de bliksem getroffen wordt :')
Je weet het wel. Nu nog de reflex om iets anders te denken bedwingen.

Geloof kwijtraken is lastig, ik weet het.

Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')