abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:29:06 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_182608338
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. Als de eerste m opent, telt dat ook voor de ander.
Enige wat je dan nog kunt doen is na opstarten van het spel zsm een ei aanzetten, soms helpt dat nog.
Ja, maar dat is niet de bedoeling :) dan vist een van ons achter het net (al die moeite voor de helft van de XP ;( )
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:40:46 #152
42184 crew  DaMart
pi_182608531
Voor mijn gevoel moet ik heel wat meer stops draaien om eieren te krijgen. Hebben meer mensen daar last van?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:47:06 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_182608617
Ja ik ook. Eieren zijn schaars op het moment
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:52:06 #154
42184 crew  DaMart
pi_182608718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja ik ook. Eieren zijn schaars op het moment
En dat is best irritant... van de week geen gifts kunnen openen omdat ik nog 4 vrije plekken voor eieren had en ik die Alola-eieren niet echt boeiend meer vind.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_182608906
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar dat is niet de bedoeling :) dan vist een van ons achter het net (al die moeite voor de helft van de XP ;( )
Heel simpel...zoek contact en vraag of het uitkomt dat je bijvoorbeeld om 15:00uur de gift opent.

In Delft gebeurt het gewoon in overleg. Meestal om 12:30. Van te voren de mensen inlichten om wie het gaat. Iedereen zet ei aan...en dan gift open.
Vici, Vidi, Veni!
pi_182608957
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar dat is niet de bedoeling :) dan vist een van ons achter het net (al die moeite voor de helft van de XP ;( )
Dat was mijn punt :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:08:44 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_182608982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Heel simpel...zoek contact en vraag of het uitkomt dat je bijvoorbeeld om 15:00uur de gift opent.

In Delft gebeurt het gewoon in overleg. Meestal om 12:30. Van te voren de mensen inlichten om wie het gaat. Iedereen zet ei aan...en dan gift open.
Dat doen Sommeltje en ik nu ook :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182609837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

En dat is best irritant... van de week geen gifts kunnen openen omdat ik nog 4 vrije plekken voor eieren had en ik die Alola-eieren niet echt boeiend meer vind.
Hoe lang gaat dat Alola-gedoe eigenlijk nog door?

Ik open ook alleen cadeaus als ik negen eieren heb om die dingen te ontlopen. De paar die ik heb kan ik gelukkig zondag uitlopen met de Community Day. :)
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:32:49 #159
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_182610824
Mijn Huawei ascend P7 trekt het spel niet meer, dus nu moet ik op zoek naar een nieuwe telefoon. ;(
Ik heb de Honor play in het vizier, en hoop dat ik dan weer kan spelen zonder dat het vastloopt.
Of mijn batterij binnen het uur leeg trekt.
pi_182613816
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar dat is niet de bedoeling :) dan vist een van ons achter het net (al die moeite voor de helft van de XP ;( )
En daarom is het handig als je weet dat die ander jou ook een gift heeft gestuurd..... dan gooi je gelijk je lucky ei in het spel en dan zie je wel wat er gebeurt:
Of die 200.000 xp verschijnen meteen in je scherm :-)
of die ander heeft nog niet als eerste geopend, en dan open jij als eerste de gift, krijg je ook je dubbele xp en heb je niet voor niks je ei erin gegooid.

Je hebt dus altijd allebei evenveel voordeel, omdat het dan niet uitmaakt wie als eerste opent.
En je verliest op deze manier dus ook nooit een lucky ei.
Het enige wat je moet doen is wel even onthouden dat je de volgende dag bij de eerste keer openen gelijk je lucky ei erin gooit.

Als ik van iemand de laatste gift krijg, stuur ik altijd zelf ook een gift terug, dan weet je allebei waar je aan toe bent.

Waar ik dus een vreselijke hekel aan heb, is als ik wel een laatste gift stuur, en je hebt geen idee wanneer die ander gaat openen. Want dan kan die ander wel bepalen dat ie dubbele xp krijgt en jij niet.

Het is dus een beetje een kwestie van vertrouwen. Maar deze manier van allebei elkaar het laatste eindkadootje sturen, werkt dus wel.
pi_182614493
Ik moet nog 2 dagen met je sommeltje, je kunt je gift gerust openen en dan meld ik me hier als ik morgen of later je gift ga openen voor die 200k.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:02:17 #162
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182615688
Snappen jullie dat nou? Ik was gister in Amsterdam (zoals sommigen van jullie misschien al gemerkt hadden aan de gifts) en toen kwam ik dit tegen en dit is dus géén Gym of Stop :o :?



Dit is toch gewoon Magicarp of ben ik nu gek?
Ik denk niet dat er in Nederland meer beelden/kunstwerken zijn die meer Pokémon gerelateerd zijn dan dit beeld, of weten jullie meer van dit soort "pokémon" kunstwerken?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:21:32 #163
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182616006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Geen ballen = je faalt.

Ik kan niet begrijpen hoe je een tekort kan hebben _O-
Veel ballen = je faalt
Dan vang je gewoon te weinig.

Via gifts kan je trouwens ook nog ballen krijgen en uit sommige quests krijg je ook ballen.
Zelf heb ik er altijd 100 van elk type in reserve staan dus zelf kom ik niet snel tekort.
Ik heb ook 40 potions van elk type (max potion en max revive 50) en de berries heb ik ook minstens 40 van.

Dat je in een grote stad makkelijker stops kan spinnen klopt opzich wel maar zelf vind ik 't in een grote stad minder fijn spelen, ben dan toch meer op m'n hoede dat m'n telefoon niet uit m'n handen gegrist wordt.
Plus als ik naar de grote stad ga dan ga ik daar met een reden heen, dan ga ik geen pokemon spelen of ben ik daar in elk geval een stuk minder mee bezig dan wanneer ik hier in 't dorp even boodschappen ga doen.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:39:44 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_182616347
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:06 schreef sommeltje het volgende:

[..]

En daarom is het handig als je weet dat die ander jou ook een gift heeft gestuurd..... dan gooi je gelijk je lucky ei in het spel en dan zie je wel wat er gebeurt:
Of die 200.000 xp verschijnen meteen in je scherm :-)
of die ander heeft nog niet als eerste geopend, en dan open jij als eerste de gift, krijg je ook je dubbele xp en heb je niet voor niks je ei erin gegooid.

Je hebt dus altijd allebei evenveel voordeel, omdat het dan niet uitmaakt wie als eerste opent.
En je verliest op deze manier dus ook nooit een lucky ei.
Het enige wat je moet doen is wel even onthouden dat je de volgende dag bij de eerste keer openen gelijk je lucky ei erin gooit.

Als ik van iemand de laatste gift krijg, stuur ik altijd zelf ook een gift terug, dan weet je allebei waar je aan toe bent.

Waar ik dus een vreselijke hekel aan heb, is als ik wel een laatste gift stuur, en je hebt geen idee wanneer die ander gaat openen. Want dan kan die ander wel bepalen dat ie dubbele xp krijgt en jij niet.

Het is dus een beetje een kwestie van vertrouwen. Maar deze manier van allebei elkaar het laatste eindkadootje sturen, werkt dus wel.
Ik weet het niet hoor, werkt dat echt zo? Ik zou het wel zonde vinden als een van ons door bijvoorbeeld een lag in het spel straks die 100k XP misloopt.

Tot nu toe heb ik altijd gewoon een tijd afgesproken, even checken rond die tijd bij elkaar of iedereen er klaar voor is en allebei met zekerheid die XP binnen halen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182619868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:44 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet nog 2 dagen met je sommeltje, je kunt je gift gerust openen en dan meld ik me hier als ik morgen of later je gift ga openen voor die 200k.
Ik geef er eigenlijk de voorkeur aan dat jij jouw gift als eerste nu opent. Dan krijg je er van mij nog 1 terug. Mijn strategie werkt echt.
Zelf open ik doorgaans gelijk na 00:00 uur :-).
pi_182625613
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:06 schreef sommeltje het volgende:

[..]

En daarom is het handig als je weet dat die ander jou ook een gift heeft gestuurd..... dan gooi je gelijk je lucky ei in het spel en dan zie je wel wat er gebeurt:
Of die 200.000 xp verschijnen meteen in je scherm :-)
of die ander heeft nog niet als eerste geopend, en dan open jij als eerste de gift, krijg je ook je dubbele xp en heb je niet voor niks je ei erin gegooid.

Je hebt dus altijd allebei evenveel voordeel, omdat het dan niet uitmaakt wie als eerste opent.
En je verliest op deze manier dus ook nooit een lucky ei.
Het enige wat je moet doen is wel even onthouden dat je de volgende dag bij de eerste keer openen gelijk je lucky ei erin gooit.

Als ik van iemand de laatste gift krijg, stuur ik altijd zelf ook een gift terug, dan weet je allebei waar je aan toe bent.

Waar ik dus een vreselijke hekel aan heb, is als ik wel een laatste gift stuur, en je hebt geen idee wanneer die ander gaat openen. Want dan kan die ander wel bepalen dat ie dubbele xp krijgt en jij niet.

Het is dus een beetje een kwestie van vertrouwen. Maar deze manier van allebei elkaar het laatste eindkadootje sturen, werkt dus wel.
Uhm....dat is wel erg onhandig...dan moet iedereen tegelijk meewerken en om 0.01 een cadeau openen....ik doe het altijd in de avond. Daarbij wordt ik soms ook ultra of best, zonder een gift te openen, namelijk door een raid te doen. Scheelt me weer een gift openen van die persoon. Het is toch handiger gewoon iedereen die ultra of best met je wordt even berichten en afstemmen voor 1 tijd.

Maar goed ieder zijn eigen manier
Vici, Vidi, Veni!
pi_182625633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Veel ballen = je faalt
Dan vang je gewoon te weinig.

Via gifts kan je trouwens ook nog ballen krijgen en uit sommige quests krijg je ook ballen.
Zelf heb ik er altijd 100 van elk type in reserve staan dus zelf kom ik niet snel tekort.
Ik heb ook 40 potions van elk type (max potion en max revive 50) en de berries heb ik ook minstens 40 van.

Dat je in een grote stad makkelijker stops kan spinnen klopt opzich wel maar zelf vind ik 't in een grote stad minder fijn spelen, ben dan toch meer op m'n hoede dat m'n telefoon niet uit m'n handen gegrist wordt.
Plus als ik naar de grote stad ga dan ga ik daar met een reden heen, dan ga ik geen pokemon spelen of ben ik daar in elk geval een stuk minder mee bezig dan wanneer ik hier in 't dorp even boodschappen ga doen.

Teveel ballen is falen? Nee hoor met een gotcha zijn er trucjes te doen, waardoor je heel veel items binnenhaalt. Ik gooi geregeld 200 normal ballen weg. Potions idem dito.
Vici, Vidi, Veni!
pi_182625805
signeyep..morgen zijn we best friends, hoelaat wil je je pakje open doen ? leg ik dan even lucky egg aan ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Syphixx op 20-10-2018 12:31:13 ]
pi_182626292
Ha Avatar2017, bedankt voor je laatste gift aan Aagjecatch! Morgen worden we best friends! Ik heb jou gelijk ook een gift terug gestuurd :-).
Ik open mijn gift vanavond om 00:01 uur.
Ruudt/Sietske als je ook wil meedoen: open dan je gift dan vandaag nog. Dan stuur ik jou ook gelijk een gift terug. En kunnen we ook vanavond om 00:01 uur best friends worden!
  Moderator zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:58:07 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_182626716
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Uhm....dat is wel erg onhandig...dan moet iedereen tegelijk meewerken en om 0.01 een cadeau openen....ik doe het altijd in de avond. Daarbij wordt ik soms ook ultra of best, zonder een gift te openen, namelijk door een raid te doen. Scheelt me weer een gift openen van die persoon. Het is toch handiger gewoon iedereen die ultra of best met je wordt even berichten en afstemmen voor 1 tijd.

Maar goed ieder zijn eigen manier
Eens... ik heb vanmorgen eens getest hoe snel het spel de friends synchroniseert voor ik een ei kan openen. No way dat ik op tijd een ei open heb :')

Ik zou ook liever gewoon een (schappelijke) tijd afstemmen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:10:09 #171
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182628523
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:38 schreef Syphixx het volgende:
signeyep..morgen zijn we best friends, hoelaat wil je je pakje open doen ? leg ik dan even lucky egg aan ;)
Als afsluiter van de community day doen, rond 14:00?
pi_182628699
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Als afsluiter van de community day doen, rond 14:00?
is inorde, hopelijk zal ik het niet vergeten ... moet nog maar 1.8mil meer :9~
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:45:28 #173
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182628922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef Syphixx het volgende:

[..]

is inorde, hopelijk zal ik het niet vergeten ... moet nog maar 1.8mil meer :9~
Zelf hoef ik ook nog maar 1,25K tot lvl 39.. ik level tegenwoordig sneller dan vroeger terwijl ik vroeger minder XP nodig had.. :D
pi_182630764
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Eens... ik heb vanmorgen eens getest hoe snel het spel de friends synchroniseert voor ik een ei kan openen. No way dat ik op tijd een ei open heb :')

Ik zou ook liever gewoon een (schappelijke) tijd afstemmen
Oké Baluca, dan spreken wij volgende week even af wie de laatste gift opent en op welk tidstip.
Ruud/Sietske: ik wil best jouw pakje vandaag nog openen: maar dan wil ik wel even eerst graag weten hoe laat jij dan morgen mijn gift opent.
  Moderator zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:04:44 #175
155227 crew  Guppy
dus
pi_182632654
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:09 schreef sommeltje het volgende:

[..]

Oké Baluca, dan spreken wij volgende week even af wie de laatste gift opent en op welk tidstip.
Ruud/Sietske: ik wil best jouw pakje vandaag nog openen: maar dan wil ik wel even eerst graag weten hoe laat jij dan morgen mijn gift opent.
Dat vind ik tof van je O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')