SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Als het een echte milf is heb ik soms wel een moment van twijfel, maar uiteindelijk toch altijd links.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Foto's met een kind swipe ik direct naar links
Ja tuurlijk. Maar zo laat je wel je zorgzame kant zien enzo, veel vrouwen houden daar wel van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan denken ze meteen dat je kinderen hebt. Moet je er wel een disclaimer bij zetten.
Beste keusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het een echte milf is heb ik soms wel een moment van twijfel, maar uiteindelijk toch altijd links.
Mja zo uitgeleefde kut wil je ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zitten soms wel verdomd mooie vrouwen tussen.
Hopen op een keizersnede of een steekje extra bij het hechten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja zo uitgeleefde kut wil je ook niet
Weer een gescheurd piemelvel. Moet je niet willen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopen op een keizersnede of een steekje extra bij het hechten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer een gescheurd piemelvel. Moet je niet willen.
Zag laatst in een museum wel een heel stijlvolle vrouw met een rustig kind. Die had wel mee gemogen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het een echte milf is heb ik soms wel een moment van twijfel, maar uiteindelijk toch altijd links.
Ga je op date, zit er ineens een kind bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Momentopname.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst in een museum wel een heel stijlvolle vrouw met een rustig kind. Die had wel mee gemogen.
Geadopteerd misschien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:13 schreef Allures het volgende:
Ik had ooit een foto met een nichtje op whatsapp. Kind was toen al 2 en opeens dachten allemaal mensen dat ik een dochter had
Hoe dan? Geen zwangere buik en gewoon als 2 jarige de wereld in geschoten?
Wel makkelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:13 schreef Allures het volgende:
Ik had ooit een foto met een nichtje op whatsapp. Kind was toen al 2 en opeens dachten allemaal mensen dat ik een dochter had
Hoe dan? Geen zwangere buik en gewoon als 2 jarige de wereld in geschoten?
Heb je de meest kutte periode wel overgeslagen.quote:
ja dat is wel het eerste wat je denkt als iemand die je kent een keer met een kind op de foto staatquote:
Dan werkt het dus ook als selectiemethode, helemaal top toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
Bij foto's met kinderen krijg ik het idee dat ze zelf ook kinderen willen, dus dan maakt het me niet uit of er tante/nicht/blabla bij staat.
Ow het waren echt bekendenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is wel het eerste wat je denkt als iemand die je kent een keer met een kind op de foto staat
Niet gewoon 'oh vast een nichtje of van een vriendin of zo'
euhm, als dat kind al 2 is verwacht ik dat dat buikje ook al weg is.... Die zie ik dan toch niet op foto's?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is wel het eerste wat je denkt als iemand die je kent een keer met een kind op de foto staat
Niet gewoon 'oh vast een nichtje of van een vriendin of zo'
Van mij mogen ze best kinderen hébben, als ze ze maar niet van mij willenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
Bij foto's met kinderen krijg ik het idee dat ze zelf ook kinderen willen, dus dan maakt het me niet uit of er tante/nicht/blabla bij staat.
Hier op FOK! zijn de mensen niet echt representatief voor wat je tegenkomt in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:19 schreef TaMieke het volgende:
Waarom tref ik allemaal mannen die wel kinderen willen dan?!
Ergens gaat er iets fout.
Heb ik ook hoor. Of ik woon te ver weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:19 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb geen problemen met vrouwen met kinderen. Ik heb meer problemen met mensen die jlakkeloos hun kinderen op een datingsite gooien. Ik swipe ze eerder daarom weg dan om het feit dat ze kinderen hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
dat is wel een enorme invulling die niet echt ergens op slaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
ja maar dan had je toch wel ergens aan gemerkt dat ik een kind hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, als dat kind al 2 is verwacht ik dat dat buikje ook al weg is.... Die zie ik dan toch niet op foto's?
Lijkt me wel, waarom zet je anders een foto met kind op een datingsite? Wat wil je ermee uitstralen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is wel een enorme invulling die niet echt ergens op slaat
Liefst binnen een jaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best kinderen hébben, als ze ze maar niet van mij willen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best kinderen hébben, als ze ze maar niet van mij willen
Dus jullie zouden wel de vader van dat kind willen zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met vrouwen met kinderen. Ik heb meer problemen met mensen die jlakkeloos hun kinderen op een datingsite gooien. Ik swipe ze eerder daarom weg dan om het feit dat ze kinderen hebben
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Of ik woon te ver weg.
Ja whatsapp foto hequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow het waren echt bekenden. Dat is wel dom idd.
Ditquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me wel, waarom zet je anders een foto met kind op een datingsite? Wat wil je ermee uitstralen?
Nee, ik wil juist géén vader zijn. Die hebben ze al eentje namelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie zouden wel de vader van dat kind willen zijn?
Gewoon in je profiel zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:19 schreef TaMieke het volgende:
Oh ik had dat deel niet meegekregen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja whatsapp foto he
Ik heb niet echt vreemden op WA
dat je er leuk op staat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me wel, waarom zet je anders een foto met kind op een datingsite? Wat wil je ermee uitstralen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist géén vader zijn. Die hebben ze al eentje namelijk.
Zou je wel een rol willen spelen in de opvoeding als het serieuzer zou worden, of dat ook niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet helemaal denk ik. Je zal hoe dan ook een rol gaan spelen in t leven van dat kind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, want zo werkt dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de meeste gevallen hebben ze al een vader he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie zouden wel de vader van dat kind willen zijn?
Als je gaat samenhokken wordt dat zo goed als onvermijdelijk natuurlijk. Zou daar ook geen problemen mee hebben als het leuke jong zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je wel een rol willen spelen in de opvoeding als het serieuzer zou worden, of dat ook niet?
Waarmee je dus ook een vaderrol op je neemt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je gaat samenhokken wordt dat zo goed als onvermijdelijk natuurlijk. Zou daar ook geen problemen mee hebben als het leuke jong zijn.
Dat sowieso. Ligt ook aan de situatie die je aantreft met de ex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet helemaal denk ik. Je zal hoe dan ook een rol gaan spelen in t leven van dat kind.
Hopelijk heeft ze geen kinderenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een poepie is die poolse collega.
Laat haar voor je koken. Pools etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een poepie is die poolse collega.
Beetje straal negeren als je daar over de vloer komt (Huehue) is lastig een lange tijd vol te houden vrees ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet helemaal denk ik. Je zal hoe dan ook een rol gaan spelen in t leven van dat kind.
Inb4 Thijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik wil wel iemand daten met een konijn
Ik wil heel graag de lusten van een konijn maar niet de lasten dus een lat-stiefkonijn zie ik helemaal zitten
Lipstick lesbo's met een konijn: mijn dm is daar rechts boven onder dat knopje
Het blijven kinderen waarvoor je een vader zal moeten zijn. Denk je dat die vrouwen bij je willen blijven als je je ervan distantieert?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de meeste gevallen hebben ze al een vader he.
Maar zoals gezelgd, ik heb geen problemen met vrouwen met kinderen. Ex heeft ook een dochter.
Hangt helemaal van de verdere situatie af okm of ik er moeite mee zou hebben. Is het 1 kind of 4 bij 3 verschillende vaders waar geen contact mee is? Wereld van verschil.
De school bemoeit zich ook met de opvoeding, en het kdv, en de grootouders en en en. Je bezig houden met de opvoeding betekent niet automatisch dat je een vader wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee je dus ook een vaderrol op je meemt.
Ik wil wel weer iemand met een kat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik wil wel iemand daten met een konijn
Ik wil heel graag de lusten van een konijn maar niet de lasten dus een lat-stiefkonijn zie ik helemaal zitten
Lipstick lesbo's met een konijn: mijn dm is daar rechts boven onder dat knopje
https://www.google.nl/amp(...)k%2blesbian&=truequote:
Die mag je best af en toe langsbrengen. Ik ga hem niet daar verzorgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil je niet gewoon af en toe mijn kat verzorgen? Ook leuk.
Moeilijk mannetjequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Die mag je best af en toe langsbrengen. Ik ga hem niet daar verzorgen
hoezo een vader? Dat is juist super ongepastquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het blijven kinderen waarvoor je een vader zal moeten zijn. Denk je dat die vrouwen bij je willen blijven als je je ervan distantieert?
Ja elke Fok! vrouw toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:35 schreef Allures het volgende:
Oh ik dacht dat er stond dat je iemand wist met een kat ipv wil
Ik doel er meer op of ik een relatie met iemand aan zou gaan in het tweede voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het blijven kinderen waarvoor je een vader zal moeten zijn. Denk je dat die vrouwen bij je willen blijven als je je ervan distantieert?
Jij denkt dat een jong kind je niet als vaderfiguur gaat zien als je een relatie aangaat met z'n moeder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
hoezo een vader? Dat is juist super ongepast
ja!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat jij te lui bent om hem weg te brengen?
Nee je wordt geen vader, dat kan niet. Maar je gaat wel een vaderrol vervullen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De school bemoeit zich ook met de opvoeding, en het kdv, en de grootouders en en en. Je bezig houden met de opvoeding betekent niet automatisch dat je een vader wordt.
opvoeder/rol in de opvoeding is nog niet automatisch een vaderquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij denkt dat een jong kind je niet als vaderfiguur gaat zien als je een relatie aangaat met z'n moeder?
Voor dat kind meestal wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doel er meer op of ik een relatie met iemand aan zou gaan in het tweede voorbeeld.
En als ze al een vader hebben dan ben ik dat niet. Ja je hebt een opvoedkundige rol, maar je bent niey de vader.
Dat doe ik liever bij kinderen met wie ik niet mogelijk in 1 huis moet wonen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:39 schreef rival het volgende:
Leuk toch, dat kind allemaal nare gewoontes aanleren
Doe ik ook al met de katten dusja...
Jij mag dus nooit op mijn katten passenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:39 schreef rival het volgende:
Leuk toch, dat kind allemaal nare gewoontes aanleren
Doe ik ook al met de katten dusja...
*shrug* het is maar welke naam je eraan geeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee je wordt geen vader, dat kan niet. Maar je gaat wel een vaderrol vervullen.
katten hebben toch ook geen oppas nodig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij mag dus nooit op mijn katten passen
Ja, eerste tijd wel .inderdaad. Maar naar een paar jaar ziet zo'n kind dat toch anders lijkt me, helemaal als je samen gaat wonen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:39 schreef Allures het volgende:
[..]
opvoeder/rol in de opvoeding is nog niet automatisch een vader
Ik vind het echt ongepast als je jezelf zo gaat benaderen
En in mijn persoonlijke ervaring ga je precies het tegenovergestelde bereiken als je je zo op stelt naar dat kind dat al een vader heeft
Die van ons vindt zichzelf wel extreem zielig als ze meer dan 4 uur alleen moet zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
katten hebben toch ook geen oppas nodig?
alleen iemand die de doos brokken kan open maken en de bak verschonen..
2de kat er bij nemen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van ons vindt zichzelf wel extreem zielig als ze meer dan 4 uur alleen moet zijn.
Zo'n beest even aandacht geven als iemand 3 weken op vakantie is, vinden ze wel zo fijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En even aandacht geeft enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |