SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
20 kg en 5cm haarlijn geleden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn Tinder tekst is hilarisch. Trek alleen maar vrouwen aan met humor.
Kreeg van een maatje te horen dat mijn profielfoto 'te gunstig' was.
Ik hou van hobby'squote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:02 schreef Vinniiee het volgende: Ik hou van humor. Die ga ik eens proberen
Waarom zit jij op tinderquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van hobby's
Kwam er laatst 1 tegen: ik hou van babykutjes.
google is je vriend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:04 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon een quote van een toffe schrijver
Als je hem herkent is het een instant date
Wel makkelijk voor het batsenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Misschien moet ik CL d'r tekst maar in m'n profiel opnemen, dan match ik niet meer met die basic bitches die in het gesprek ermee komen dat ze niet van kamperen houden.
Ja een foto is wel naar links jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:02 schreef Allures het volgende:
[..]geen tekst is een automatische nee hier
Net als maar 1 foto
Goeiequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet er meteen even bij dat je hobbies hebt.
Blijkbaar eentje waarop je niet ziet hoe lelijk ik ben. Als ik die maat mag geloven. Maar hij kan dan ook onmogelijk goed op een foto staan. Hij is net Chandler.quote:
Wutquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van hobby's
Kwam er laatst 1 tegen: ik hou van babykutjes.
Ook dat kun je in je profiel erbij zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar eentje waarop je niet ziet hoe lelijk ik ben. Als ik die maat mag geloven. Maar hij kan dan ook onmogelijk goed op een foto staan. Hij is net Chandler.
'Ik ben lelijker dan m'n foto doet vermoeden.'quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook dat kun je in je profiel erbij zetten natuurlijk
Waarom zit jij op tinder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja not done he? Heb gerapporteerd
misschien moet ik die disclaimer ook maar even opnemen er inquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik ben lelijker dan m'n foto doet vermoeden.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar eentje waarop je niet ziet hoe lelijk ik ben. Als ik die maat mag geloven. Maar hij kan dan ook onmogelijk goed op een foto staan. Hij is net Chandler.
Ik gebruik het eigen merk van de Kruidvat. Scheren net zo glad als Gilette voor een fractie van de kosten. Prima dingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:01 schreef Samzz het volgende: Ik scheer de boel gewoon met m'n Gilette fusion. Geen gedoe met appaten, brrr
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef Allures het volgende:
[..]
zo veel moeite doen ze normaal niet voor me
ja die zijn ook wel aardig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigen merk van de Kruidvat. Scheren net zo glad als Gilette voor een fractie van de kosten. Prima dingen
Zeg ik ook altijd als we een match zijn. Plus dat ik het gewicht van een rode dwerg heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik ben lelijker dan m'n foto doet vermoeden.'
Een vriend van mij heeft foto's op zijn profiel waarop het lijkt alsof hij wel nog haar op z'n hoofd heeftquote:
Idemquote:
Oh, dat heeft een match me ook ooit geflikt. Alleen maar foto's met pet of oude met haar. Hartstikke kaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft foto's op zijn profiel waarop het lijkt alsof hij wel nog haar op z'n hoofd heeft
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat heeft een match me ook ooit geflikt. Alleen maar foto's met pet of oude met haar. Hartstikke kaal.
Ja zou ik ook doen. Niet dat ik zoiets tegen zou komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja not done he? Heb gerapporteerd
Kaal met baard is zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:12 schreef Allures het volgende:
Kaal met baard is wel mijn ding eigenlijk
Haar met baard trouwens ook
Gewoon baard eigenlijk
Faxiequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat heeft een match me ook ooit geflikt. Alleen maar foto's met pet of oude met haar. Hartstikke kaal.
Deze vriend zit nog in een soort ontkenningsfase, waarbij het echt beter zou zijn als die even de tondeuse erbij pakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:12 schreef Allures het volgende:
Kaal met baard is wel mijn ding eigenlijk
Haar met baard trouwens ook
Gewoon baard eigenlijk
Denk niet dat een vrouw dst in haar profiel neerzet neequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. Niet dat ik zoiets tegen zou komen
Op een bepaald moment gewoon de beste optie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lees het al. Tondeuse er over bij mij.
Er komt een flinke bos uit mn neus, telt dat ook?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dit.
Als er maar ergens haar op het gezicht zit.
Eeuwig zonde altijd, mannen die het laatste restje willen behouden. Gewoon millimeteren en klaar met het gedoe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze vriend zit nog in een soort ontkenningsfase, waarbij het echt beter zou zijn als die even de tondeuse erbij pakt.
Dit is wel weer waar. Inhammen tot de kruin zijn nog erger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op een bepaald moment gewoon de beste optie.
Bahquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Er komt een flinke bos uit mn neus, telt dat ook?
Ga je nooit naar de kapper ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Er komt een flinke bos uit mn neus, telt dat ook?
Of zo'n kale plek midden op het achterhoofdquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is wel weer waar. Inhammen tot de kruin zijn nog erger.
Dit is... bijzonder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt vreselijk maar ik hou ook van mannen die veel eten en niet zo netjes eten
Het liefst iets van een vlek op het shirt na het eten
Ach ja ieder zijn ding
Waarom vertel ik dit?
Kwam er net nog een tegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat een vrouw dst in haar profiel neerzet nee![]()
Ben ook wel eens een profiel tegen gekomen dat ik dacht: uhm jij bent echt nog niet legaal.
Ineens worden er hier ene hoop dingen me duidelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt vreselijk maar ik hou ook van mannen die veel eten en niet zo netjes eten
Ach ja ieder zijn ding
Waarom vertel ik dit?
Acceptabele kappers werken bij de man het oor- en neushaar bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw kapper doet iets met je neusharen?
Ik kan je nog wel voorstellen aan mn exquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Ach ja ieder zijn ding
Waarom vertel ik dit?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ineens worden er hier ene hoop dingen me duidelijk.
jij zit meer in die leeftijdscategorie jaquote:
Ja. Dan de tondeuse hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of zo'n kale plek midden op het achterhoofd![]()
Dat komt ik echt maar bij hoge uitzondering tegen, vaak in het buitenland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Acceptabele kappers werken bij de man het oor- en neushaar bij.
Precies. Moet de rest van de wereld dan maar even aan wennen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde altijd, mannen die het laatste restje willen behouden. Gewoon millimeteren en klaar met het gedoe.
Oh is dat niet bij iedereen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:17 schreef Crooyzwans het volgende:
Vriend van me werd laatst boos toen ik vertelde dat mijn haar altijd wordt uitgedund bij de kapper omdat het anders te vol is.
Ik wilde zeggen dat ik denk dat we niet het zelfde type hebben maar dat is niet waar herinner ik mrquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel voorstellen aan mn ex![]()
Zonder baard wel.
Hoeveel dm's krijg je nu?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Ach ja ieder zijn ding
Waarom vertel ik dit?
Ik moet ook weer eens. Dooie puntjes zijn ondertussen zo'n 5 cm denk ikquote:
Ik heb ondertussen meer dooie punten dan gezond haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens. Dooie puntjes zijn ondertussen zo'n 5 cm denk ik.
Hhahah nee. Je gaat hem niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik denk dat we niet het zelfde type hebben maar dat is niet waar herinner ik mr
Op hummeltje plassen. Draagt toch een luier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet plassen maar er ligt een hummeltje voor pampus bij me
ik ben vet onhandig en ik knoei altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:19 schreef Allures het volgende:
[..]echt 0 helaas
Kan iedereen hier zo netjes eten dan? Jammer
wat een goed ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op hummeltje plassen. Draagt toch een luier.
Tochtig much?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben vet onhandig en ik knoei altijd
Wat is er met hem dat ze hem niet leuk zou vinden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hhahah nee. Je gaat hem niet leuk vinden.
Hij kan alleen niet eten
Good luck with thatquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Binnenkort moet ik blijkbaar 'representatief' op de foto hier in het bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |