SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ohhhhhh, en nu 1 maand met je nieuwe vlam?
Nederlandse versie?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zap voorbij Ink Master. Tokkies die matige tattoos zetten, wat een concept
Mwoah, dat valt toch wel meequote:
Neem ik ze wel mee. Scheelt mij ook weer werk. Hoppa.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:34 schreef Allures het volgende:
Ik zie de OP en wil eigenlijk wel hapjes maken voor secret santa maar niet komen
Dit is de US versie zo te zien. Amerikanen die hun eigen vlag verkeerd zetten op het lichaam van een soldaatquote:
2x zelfs.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:35 schreef Allures het volgende:
Maar je was toch ook met zo'n pokemon kerel?
Omdat make up topic.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:35 schreef DrMarten het volgende:
Waarom krijg ik o der dit topic reclame van Hudson Bay
Waardeloze winkel
rood staat mij nietquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:35 schreef Elvi het volgende:
Als je hoerenlipstick zoekt dan raad ik je Rich Blood aan:
[ afbeelding ]
Dan Cherry Wet. Die is meer rozig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:36 schreef Allures het volgende:
[..]
rood staat mij nietmaat die paarsige eerste van je wel!
jezus die is mooi!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:35 schreef Elvi het volgende:
Als je hoerenlipstick zoekt dan raad ik je Rich Blood aan:
[ afbeelding ]
Rich bloodquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:36 schreef Elvi het volgende:
Of 1 van deze kleuren. Hnnggg
[ afbeelding ]
nog te rood denk ikquote:
Ik wilde al bijna de webshop openen. Ik doe het niet, want ik heb echt GEEN geldquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:39 schreef Elvi het volgende:
Snappen jullie nu waarom ik deze aankoop niet kon weerstaan
Is het een limited edition?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:39 schreef Elvi het volgende:
Nee want ik koop nooit make upquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:39 schreef Elvi het volgende:
Duur die vriendjes natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna de webshop openen. Ik doe het niet, want ik heb echt GEEN geld.
Hoiguit dat ik er nog eens kom als er uitverkoop is. Als het dan nog bestaat.quote:
Ontzettend! Daarom probeer ik die games ook te slijten!quote:
Ik ben zelf ook nog niet volleerd natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien kun je haar dan nog e.e.a. leren.
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog niet volleerd natuurlijk
Overschrijdt het budgetquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn dit al de cadeautips voor jullie secret santa?
Wilde hetzelfde zeggen.quote:
Ik wil geen rode lippenstift. Dan weet je dat vast.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor je geheime crush is gewoon wat extra's geven.
Herkenbaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja kut, dan moet ik ook gaan bedenken wat ik wil hebben... ik weet nooit iets.
Oh dus als ik ineens 6 lipsticks krijg dan weet ik dat Linda een crush op me heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor je geheime crush is gewoon wat extra's geven.
Zou hier ook komen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoiguit dat ik er nog eens kom als er uitverkoop is. Als het dan nog bestaat.
Ben er zaterdag nog even binnen geweest op zoek naar overhemden. Denk dat er misschien 150 mensen binnen liepen in een gigantisch pand van 3 verdiepingen
Bij de V&D die daar eerder zst en ook de Bijenkorf die we hier hadden hingen ze er met de benen uit op zaterdagmiddag.
Trouwen?quote:
Ik ga meteen je dossier updaten!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen rode lippenstift. Dan weet je dat vast.
Hmm..quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dus als ik ineens 6 lipsticks krijg dan weet ik dat Linda een crush op me heeft.
Geef jij lipstick kado?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
De laatste die ik cadeau deed koste 35 euro, maar dat was een vrij dure.
Heus wel!quote:
Ik skip warenhuizen sowieso.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef Allures het volgende:
Ik hou wel van de lege luxe uitstraling van de hudsons
Maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel drukke en volle winkels
Koraal wel. Koraalrood/roze.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga meteen je dossier updaten!
[..]
Hmm..
Moet het natuurlijk wel helemaal de goede zijn, juiste naam, nummer en merk, en niet dat ie zelf wat heeft uitgekozen 'die misschien wel leuk staat'.quote:
maw, je kan net zo goed je bankpas meegeven.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het natuurlijk wel helemaal de goede zijn, juiste naam, nummer en merk, en niet dat ie zelf wat heeft uitgekozen 'die misschien wel leuk staat'.
Gewoon een cadeaubon. Romantischquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
maw, je kan net zo goed je bankpas meegeven.
Nog beter.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jeffree Star is 20,95 per stuk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Hoeveel kosten die lipstiks dan.
In een mooi envelopje van de winkel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een cadeaubon. Romantisch
Ja maar anders kan je het net zo goed niet kopen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veeleisende wijven altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar anders kan je het net zo goed niet kopen.
Verkeerde kleur is niks.
Nou ja, je weet iig wel vooraf zelf al welke kring je om je penis krijgt!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zo vreemd is dat toch niet.
Van die Rachels die alles ruilenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar een goeie vent let gewoon op als jij staat te kwijlen bij de counter en 'm niet koopt "want duur". Om je er vervolgens mee te verrassen. Romantischquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het natuurlijk wel helemaal de goede zijn, juiste naam, nummer en merk, en niet dat ie zelf wat heeft uitgekozen 'die misschien wel leuk staat'.
Oh nee. Ik vind hem niks dus hoef ook niks van zijn zooi.quote:
Beetje vooronderzoek doen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rood jurkje staat me ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:53 schreef Elvi het volgende:
Ik ben gek op rode lipstick. Heb ook een rood jurkje. En rood haar gehad uiteraard
Nou nou nou jezusquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. Ik vind hem niks dus hoef ook niks van zijn zooi.
Nice.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vooronderzoek doen.
Vrouwen zijn meestal wel zo subtiel dat ze bepaalde dingen meer dan 1x laten vallen dat ze het graag willen hebben.
Ik vind dat zo'n vreselijk persoon, kan er niks aan doen.quote:
Dat dus, iets wat ze graag wil hebben maar niet voor haarzelf kan verantwoorden qua aankoopquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar een goeie vent let gewoon op als jij staat te kwijlen bij de counter en 'm niet koopt "want duur". Om je er vervolgens mee te verrassen. Romantisch.
Dat wens je ook niemand toe.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dus als ik ineens 6 lipsticks krijg dan weet ik dat Linda een crush op me heeft.
Staat dit in je Tinderprofielquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus, iets wat ze graag wil hebben maar niet voor haarzelf kan verantwoorden qua aankoop
Ik heb nu donkerrood aanquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:53 schreef Elvi het volgende:
Ik ben gek op rode lipstick. Heb ook een rood jurkje. En rood haar gehad uiteraard
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. Ik vind hem niks dus hoef ook niks van zijn zooi.
O dat is wel triest ja. Die haat tussen sommige artiesten is dan wel weer leukquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is de US versie zo te zien. Amerikanen die hun eigen vlag verkeerd zetten op het lichaam van een soldaat
'Zooi' danquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Elvi het volgende:
[..]hij heeft echt geen zooi. Het is goede kwaliteit, en volgens mij nog vegan ook. En niet getest op dieren.
Ik zeg toch, come to the gay side.quote:
Kadootjes voor jezelf kopenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niemand om cadeaus voor te kopen nu![]()
Jaar geen cadeaus gekocht en wel een nieuwe TV
Ook zo nep altijd. Vrouwen die zo doen verwachten ergens gewoon dat hij het wel koopt. Hoe overduidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar een goeie vent let gewoon op als jij staat te kwijlen bij de counter en 'm niet koopt "want duur". Om je er vervolgens mee te verrassen. Romantisch.
Komt wel weer.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niemand om cadeaus voor te kopen nu![]()
Zou mooi zijn, vegan maar wel getest op dieren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Elvi het volgende:
[..]hij heeft echt geen zooi. Het is goede kwaliteit, en volgens mij nog vegan ook. En niet getest op dieren.
Ik ben nu overgeschakeld naar BBC. Escape to the country begint zo, lekker kneuterig naar cottages kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O dat is wel triest ja. Die haat tussen sommige artiesten is dan wel weer leuk
Je kunt gewoon The Body Shop noemen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, vegan maar wel getest op dieren.
Ik laat heel subtiel nu vallen dat ik Shadow of the Tomb Raider van de PS4 wil. Ok?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vooronderzoek doen.
Vrouwen zijn meestal wel zo subtiel dat ze bepaalde dingen meer dan 1x laten vallen dat ze het graag willen hebben.
Staat ze soms anders best wel:quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Elvi het volgende:
Dat is toch niet vegan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kunt gewoon The Body Shop noemen hoor
Dat is misschien wel waarquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook zo nep altijd. Vrouwen die zo doen verwachten ergens gewoon dat hij het wel koopt. Hoe overduidelijk
Kun je zulke dingen makkelijk ergens terug vinden?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kunt gewoon The Body Shop noemen hoor
Sommige dingen dacht ik wel. Of ik haal al mn nieuwsbrieven door elkaarquote:
Deed ik veel te weinig, laatste jaar beetje te veelquote:
Dat trekt weer de verkeerde vrouwen aan vrees ik, maar ga het overwegen.quote:
Salaris en condoommaat.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deed ik veel te weinig, laatste jaar beetje te veel
[..]
Dat trekt weer de verkeerde vrouwen aan vrees ik, maar ga het overwegen.
Dat zijn de betere cadeausquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm ook weer waar. Subtiele manier bedenken om het te vermelden danquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Hey kun je een foto van jezelf sturen per dm?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere cadeaus![]()
Welke is het geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help Angel Lara verwennen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat heel subtiel nu vallen dat ik Shadow of the Tomb Raider van de PS4 wil. Ok?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Jezus wat een bedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet niet... ik lees gewoon artikelen daarover. Maar er zijn nu veel vegan make-up merken hoor. Of in ieder geval niet op dieren getest. Lush en Hema zijn de bekende merkenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je zulke dingen makkelijk ergens terug vinden?
Ik ben nu steeds bewuster van wat ik koop en wil geen dieren getest spul natuurlijk
[..]Mag ik bij jou komen PlaystationenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:
[..]Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Tss, niet eens AmbiLightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Body Shop is toch dierproefvrij?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik lees gewoon artikelen daarover. Maar er zijn nu veel vegan make-up merken hoor. Of in ieder geval niet op dieren getest. Lush en Hema zijn de bekende merkenMaar de make-up van Lush is echt slecht
Playstation and chill?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen Playstationen?
[..]Nice! Welk formaat had je eerder in huis? Ik ben van 32 inch met een korte tijd op 55 inch op 65 inch oled uitgekomen uiteindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
En dan nog, het is jouw geldquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is praktisch de helft vanaf gevallen en betaald met een berg vakantie-uren.
37" ofzo, moet nu mijn huiskamer opnieuw inrichtenquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nice! Welk formaat had je eerder in huis? Ik ben van 32 inch met een korte tijd op 55 inch op 65 inch oled uitgekomen uiteindelijk.
Ik zou me aan alle kanten laten raiden voor zo'n tv!quote:
O fuck dat.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Hier komende maanden van kado's bedenken en kopen en okk weer in alle hevigheid aan.
Komende weem mijn nichtje jarig, twee week later mijn broer en ik, dag erna stiefdochter van andere broer, twee week daarna pa en schoonzus, twee weken daarna ma, anderhalve week daarna Sinterklaas
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is praktisch de helft vanaf gevallen en betaald met een berg vakantie-uren.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me aan alle kanten laten raiden voor zo'n tv!
Alhoewel, soms vind ik echte hele erge HD zo scherp dat ik t niet meer mooi vind.
Sommige mensen lichaamsdelen wil je gewoon niet in HD zien!
Heb ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
37" ofzo, moet nu mijn huiskamer opnieuw inrichten
Daar zijn trucjes voor. Zoals trouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en daar gaat het mis
Was het maar mijn geld
Mja dat was voor mij optie 2. Reizen kan altijd nog. De keer dat ik nog eens zoveel geld aan een tv uitgeef is toch een stuk kleinerquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvan ga ik liever een paar weekjes op reis.
Nee. Misschien inmiddels wel hoor. Maar ze waren tegen dierproeven, maar zelf niet dierproefvrij. Ze zijn onderdeel van een groter bedrijf ('l oreal dacht ik?) dus bepaalde ingrediënten en formules waren wel op dieren getest.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Body Shop is toch dierproefvrij?
Ik denk juist 'die tv kan altijd nog'.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja dat was voor mij optie 2. Reizen kan altijd nog. De keer dat ik nog eens zoveel geld aan een tv uitgeef is toch een stuk kleiner
Ik weet niet hoe blij ik daarvan zou worden.quote:
Meteen al die pukkels in full HD in beeld van die goedkope Oostblok snollenquote:
Mijn broer en ik zijn dezelfde dag jarig, dat scheelt. En we kopen voor elkaar de laatste jaren geen kado's meer. Beetje onzin om geld uit te wisselenquote:
Ja, maar zijn die ingrediënten ook door hen getest? Vind ik ook nog wel een verschil. Anders blijft er weinig over en krijg je dus die meuk van Lush. Ze zijn ondertussen alweer overgenomen dacht ik.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Misschien inmiddels wel hoor. Maar ze waren tegen dierproeven, maar zelf niet dierproefvrij. Ze zijn onderdeel van een groter bedrijf ('l oreal dacht ik?) dus bepaalde ingrediënten en formules waren wel op dieren getest.
Mooie soundbar eronder. Je hoort het geklots in DTS surround Skywalker sound.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe blij ik daarvan zou worden.
Ik heb laatst op een beurs het in VR gekeken, dat was best wel raar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe blij ik daarvan zou worden.
Alsof dieren t erg vinden als er make-up op ze getest wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die ingrediënten ook door hen getest? Vind ik ook nog wel een verschil. Anders blijft er weinig over en krijg je dus die meuk van Lush. Ze zijn ondertussen alweer overgenomen dacht ik.
Gewoon een gat in de muur zagen, kan ie zo door als schilderij aan de muurquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
37" ofzo, moet nu mijn huiskamer opnieuw inrichten
Waarbij t perk op " > 1.000,- EUR" ligt?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:06 schreef Allures het volgende:
Ik ben gek op cadeautjes krijgen
Binnen de perken natuurlijk
En dan moet ik de klitten uit m'n cavia wassen en denk ik 'fuck dit is allemaal niet getest'.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dieren t erg vinden als er make-up op ze getest wordt.
Free make-over!
Ieuw.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst op een beurs het in VR gekeken, dat was best wel raar.
In de app heb ik een linkje gegeven jaquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die ingrediënten ook door hen getest? Vind ik ook nog wel een verschil. Anders blijft er weinig over en krijg je dus die meuk van Lush. Ze zijn ondertussen alweer overgenomen dacht ik.
klitten uit je caviaquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan moet ik de klitten uit m'n cavia wassen en denk ik 'fuck dit is allemaal niet getest'.
Je hebt al een soort van spat-bril op, dus veel kan er niet mis gaan.quote:
Oh dat is handig! Ik had deze lijst gevonden: https://styletone.com/brands maar die van jou is uitgebreiderquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Debsterr het volgende:
https://naoki.nl/nederlandse-dierproefvrije-cosmetica-lijst/
Beter dan een cavia uit je klit vissen. Hue hue hue.quote:
Ik draag lenzenquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt al een soort van spat-bril op, dus veel kan er niet mis gaan.
Nee joh. 25 of zoquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij t perk op " > 1.000,- EUR" ligt?
De gordijnen vergeten dicht te doen en met je bril op de bank zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt al een soort van spat-bril op, dus veel kan er niet mis gaan.
Ik ook. maar je heb dan toch een VR bril op!!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gordijnen vergeten dicht te doen en met je bril op de bank zitten.
Op de beurs was het om die reden ook wel beetje ongemakkelijke situatie
Nee want dan krijg ik niks meer gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de app heb ik een linkje gegeven jazet je notificaties eens aan
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef TaMieke het volgende:
Mijn collega vertelde me vandaag dat hij wel eens porno keek met zn vriendengroep.
Zeg me dat dat niet standaard is...
Vraag me niet waarom hij het nodig vond me dat te vertellen
Oeh!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef TaMieke het volgende:
Mijn collega vertelde me vandaag dat hij wel eens porno keek met zn vriendengroep.
Verkapt?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Toch een beetje verkapte homosensuele neigingen daar.
En dan komt ie er nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk juist 'die tv kan altijd nog'.
Anders had je dat geld gewoon op je bankrekening gekregen, dus je hebt hem helemaal zelf betaald.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan komt ie er nooit.![]()
Scheelde dat ik een meevaller had van het UWV. Zo hoefde ik maar weinig zelf bij te betalen. Anders had ik dezelfde gedachte
Mag ik hem aan je voorstellen? Mssn kun jij er meer van maken.quote:
Wizardstatus? Zit ie bij de KKK?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mag ik hem aan je voorstellen? Mssn kun jij er meer van maken.
sidenote: hij heeft afgelopen week zn wizardstatus "behaald"
Bleef het bij alleen kijken?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef TaMieke het volgende:
Dat is niet standaardquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef TaMieke het volgende:
O heet dat zo?quote:
Jij hebt t beter geregeld hoor ik al.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:11 schreef Debsterr het volgende:
DGE en ik kregen vorig jaar een nieuwe TV van mijn vader, dus die heb ik bij de split gewoon geclaimd.
Ik ben ook enorm geinteresseerd in t vervolgquote:
Telt dat dan ook bij mij?quote:
True, maar ik had geen rekening gehouden met een nabetaling oid. Had zelf iets van 400 euro apart gehouden voor een nieuwe tv. Nabetaling erbij en hallo 65 inch oledquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders had je dat geld gewoon op je bankrekening gekregen, dus je hebt hem helemaal zelf betaald.
Zou ik gewoon googlen. Ik gebruik ook geen make up maar wil wel dat al mijn verzorgingsproducten proefdiervrij zijn. Dus dagcreme en shampoo enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:11 schreef CherryLips het volgende:
En douchegel dan? Want make-up gebruik ik toch amper want ben oud en niet meer te redden fabulous van mezelf maar gebruik wel veel van die douchemeuk.
Damn, ben jij zo oud?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt dat dan ook bij mij?
Want ik ben 40 en heb t nog nooit met een vrouw gedaan.
Wat is dat danm, Grand Wizard? Gandalf?
Ik liep wel eens bij de overburen naar binnen toen ze met zijn 4ren porno aan het kijken waren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb juist de auto van mijn ex meegekregen, en de tv, de zonnevank, het bankstel, de sslaapkamer kasten en t bed. Was allemaal van hem. Ik nam t mee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt t beter geregeld hoor ik al.
Mn ex probeerde me "mijn" meubels terug te verkopen. De tv van mn vader heeft hij nu volgens mij bij het huis verkocht.
Gastendoekjes, etageres...quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist de auto van mijn ex meegekregen, en de tv, de zonnevank, het bankstel, de sslaapkamer kasten en t bed. Was allemaal van hem. Ik nam t mee.
Don;t get even. Get everything!
Ik weet niet wat standaard is. Ik kan je wel verzekeren dat ik dit nooit meegemaakt heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef TaMieke het volgende:
JA!quote:
Ok true.quote:Nee, je hebt je piemel vast al eens in een menselijk gat gestoken.
Hamstereren!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist de auto van mijn ex meegekregen, en de tv, de zonnevank, het bankstel, de sslaapkamer kasten en t bed. Was allemaal van hem. Ik nam t mee.
Ik helaas ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat standaard is. Ik kan je wel verzekeren dat ik dit nooit meegemaakt heb.
Als jij t nooit gedaan hebt, dan zal t wel niet standaard zijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat standaard is. Ik kan je wel verzekeren dat ik dit nooit meegemaakt heb.
Het was een productiebedrijf van dat type content, de film die ze daar als voorbeeld hadden was vrij beschaafd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]maar waarom kozen ze dan ook "dat soort films"?
Is ie overleden ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gebruiken wizard niet meer bij de kkk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt dat dan ook bij mij?
Want ik ben 40 en heb t nog nooit met een vrouw gedaan.
Wat is dat danm, Grand Wizard? Gandalf?
Ik heb hem de dvd's gegeven die ik dubbel had.quote:
Enkele penetratie, geen a2m.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was een productiebedrijf van dat type content, de film die ze daar als voorbeeld hadden was vrij beschaafd.
De bank was het duurste wat ik heb meegenomen. Rest was oude troep van mn ouders. Of Ikea. Dat telt niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Leeft nogquote:
Want ik ben zo standaard? Thanks.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als jij t nooit gedaan hebt, dan zal t wel niet standaard zijn
Want als t a2m is, dan is t geen vanille, dan is t chocolade pudding?quote:
De Tomb Raider films met Angelina erin had je vast niet dubbelquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem de dvd's gegeven die ik dubbel had.
Zo ben ik dan ook welw eer.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want als t a2m is, dan is t geen vanille, dan is t chocolade pudding?
Die staan tussen de porno.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De Tomb Raider films met Angelina erin had je vast niet dubbel
Wat?quote:
Dan zei je het verkeerdquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Ik maak echt vrienden vandaag
Het idee dat je zo'n poepstok in je gezicht krijg is niet onaangenaam voor je?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?
Bonkje, sliertje, opgedroogd, dit dat ALLES! #wraak
Dat is me nou echt nog nooit gebeurd!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het idee dat je zo'n poepstok in je gezicht krijg is niet onaangenaam voor je?
Nooit een stukje pinda tegengekomen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is me nou echt nog nooit gebeurd!
Nou ja, altijd wel fijn om ff te snacken toch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nooit een stukje pinda tegengekomen?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, altijd wel fijn om ff te snacken toch?
Niet nodig hoor, ik wist wel wat je bedoeldequote:Op maandag 8 oktober 2018 16:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker last van. Pardon
Hoe kan ik het goed maken
Je kon het niet laten he?!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik wist wel wat je bedoelde
Hier bij de chocoladewinkel hebben ze altijd aanbiedingen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:34 schreef DrMarten het volgende:
er zijn fans zie ik.
Denk dat ik die dingen zeker al 20 jaar niet meer gehad heb
Ja vanmorgen al dankjequote:Op maandag 8 oktober 2018 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je kon het niet laten he?!
Voel je je alweer beter?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier bij de chocoladewinkel hebben ze altijd aanbiedingen.
2 silo's (geen idee hoeveel gram daarin zit) voor 8 euro ofzo. Dat is altijd even inslaan
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tamieke heeft weer pindarotsjes gekocht.
Denk dat ze deze bedoelt...quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tamieke heeft weer pindarotsjes gekocht.
handwerk hue hue.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:50 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat ze deze bedoeld...
[ afbeelding ]
Weer een pallet met chocoladepindakaasdingen voor CL?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:52 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ik moet ook nog dingen maken voor zaterdag
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer een pallet met chocoladepindakaasdingen voor CL?
Owquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:50 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat ze deze bedoeld...
[ afbeelding ]
Liefde van CL gaat door het mondjequote:Op maandag 8 oktober 2018 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
iedereen weet dit. JIj koopt de liefde van CL
Hoe krijg je anders liefde?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
iedereen weet dit. JIj koopt de liefde van CL
Mja, bij t goede handwerk krijg je soms wel chocolade vingers ja.quote:
Vuist vol met poep.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, bij t goede handwerk krijg je soms wel chocolade vingers ja.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:50 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat ze deze bedoelt...
[ afbeelding ]
Kaarsen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laffe handjobs en koekjes. En kaarsen.
Ja dat was nog het meest vreemdequote:Op maandag 8 oktober 2018 17:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kaarsen is waar je over valt in deze post?
Wat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:52 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ik moet ook nog dingen maken voor zaterdag
Ruiken lekker als je goed koopt. En romantisch als fuck joh.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe kaarsen helpen.
Ik vind ze vooral een onnodig brandgevaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ruiken lekker als je goed koopt. En romantisch als fuck joh.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:37 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral een onnodig brandgevaar.
Ik brand ook zelden kaarsenquote:
Enkel waxine lichtjes.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik brand ook zelden kaarsenDan lig ik in bed of bad of ben ergens anders ofzo en denk ik OMG ZIJN ZE WEL UIT
Helemaal naakt weer bad uit om uit te blazen, vervelendquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik brand ook zelden kaarsenDan lig ik in bed of bad of ben ergens anders ofzo en denk ik OMG ZIJN ZE WEL UIT
Ja zo'n gedoe.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Helemaal naakt weer bad uit om uit te blazen, vervelend
Ja, dat zijn de enige die ik nog gebruik. Heb een paar van die houders op tafel staan en klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel waxine lichtjes.
Je schrikt je de pleuris als snachts het brandalarm gaat
Of zo'n cavia die opeens kaars omstoot bij het loswaggelenquote:Op maandag 8 oktober 2018 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige die ik nog gebruik. Heb een paar van die houders op tafel staan en klaar.
Heb natuurlijk ook de hele toko volstaan met planten, dus dat helpt niet echt.
In paniek onderuit, gebroken heup en vliegt je huis ook nog eens in de fikquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Helemaal naakt weer bad uit om uit te blazen, vervelend
Naakt gevonden worden door een knappe brandweerman - - - > liefdesbabyquote:Op maandag 8 oktober 2018 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In paniek onderuit, gebroken heup en vliegt je huis ook nog eens in de fik
Alleen maar onhandig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In paniek onderuit, gebroken heup en vliegt je huis ook nog eens in de fik
5 euro.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh alwetende Hosti, mag ik je aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |