abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:25:25 #91
62913 Blik
The one and Only!
pi_182412394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:21 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Tis dat het zaterdagavond is 8)7
Wow, waarom zo laat joh
pi_182412415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zondag was Sushi? :P
Had wel gemoeten, maar hadden wat dingen gaande en niet echt tijd om te maken ;(
Ja doei.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:27:04 #93
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182412429
Voor de liefhebber
Veiling F1 artikelen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_182413117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Wow, waarom zo laat joh
Murica!

Volgens mij is er een lang voorprogramma op de zaterdagmiddag daar..
pi_182413329
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA :')

https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:27:56 #96
21467 franske19
Hit the deck!
pi_182413434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Yngwie het volgende:
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA :')

https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
Je kijgt vrijwel altijd strafpunten op je licentie als je een straf krijgt tijdens een race. In de VS raakt hij weer een punt kwijt overigens.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:30:38 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182413495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Yngwie het volgende:
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA :')

https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
zulke sites moet je niet eens volgen, is allemaal copy/paste en slechte vertalingen
pi_182413707
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik vind 11.00 uur 's ochtends een beetje te vroeg voor bier :)
De race is om 20:00 uur toch? Of zit jij in een andere tijdzone dan? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:51:26 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182413889
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:41 schreef vosss het volgende:

[..]

De race is om 20:00 uur toch? Of zit jij in een andere tijdzone dan? :@
:')

Dat soort opmerkingen worden echt enkel maar gemaakt door mensen die in een andere tijdzone zitten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182414030
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:41 schreef vosss het volgende:

[..]

De race is om 20:00 uur toch? Of zit jij in een andere tijdzone dan? :@
Yep! Dan zit ik in San Francisco.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_182415017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Yngwie het volgende:
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA :')

https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
Is normaal dat je ook punten krijgt.

Maar geen paniek, na de VS zakt hij er alweer één.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:57:24 #102
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_182415124
De hele boardradio van Max in Japan. 20 minuten in totaal.
Niks weggebleept

Veel fail :+

https://soundcloud.com/matt-betros/ver-radio-japan-gp-2018
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:51:13 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182416277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:27 schreef daNpy het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)-zeer-competitief-is

Die gast heeft echt een vreemde kijk op feiten.
Echt wel. Zolang ze zelfs met DRS niet inlopen op de Benzen op de rechte stukken is de Renault waardeloos
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:55:49 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182416378
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Echt wel. Zolang ze zelfs met DRS niet inlopen op de Benzen op de rechte stukken is de Renault waardeloos
Sainz denkt er ook anders over dan Abi etc.
autosport twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:12:27 Carlos Sainz says that a lack of progress on the engine front in the second half of 2018 is the chief reason for Renault's F1 performance slidehttps://t.co/f11EC0WiaN reageer retweet
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:25:09 #105
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182416805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:52 schreef JayHovah het volgende:
[ afbeelding ]
:) :) :) :) :) :) :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182416868
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:58 schreef XL het volgende:

[..]

Vind het altijd moeilijk, het lijkt zinloos jou iets uit te leggen. Doe het toch omdat er genoeg andere domme mensen hier meelezen die er misschien wel wat van leren.
Aan domme mensen geen gebrek, maar ik zou niet op al teveel lerend vermogen rekenen.

quote:
Dit screenshot is een mooi voorbeeld. Had Vettel hier nog controle over zijn auto dan stuurt hij iets meer naar links, daar ligt ruimte. Kijk je echter 100ms verder, vlak voor het contact daar is dan zie je dat het stuur van Vettel richting Max gaat.
Welk contact bedoel je precies? Ze maken meerdere keren contact, de eerste keer zit Vettel nog vol met zijn wiel op de kerb en zodra het eerste contact er komt trekt zijn auto naar rechts, niet eerder. Pas nadat het eerste rookpluimpje van het contact er is staat het wiel iets naar rechts gestuurd en volgt het contact tegen romp en later de achterband wat hem doet spinnen. Blijkbaar is je Verstappenbril ook niet op sterkte.

quote:
Hij stuurt daar niet bewust naartoe, hij heeft onderstuur. Hij kan niet anders, hij wil iets doen wat niet kan.
Als Verstappen nou eens zou leren om te accepteren wanneer hij gepasseerd wordt en niet de racelijn had geclaimd en ingestuurd op de apex, dan kon het wel. Onderstuur zou ik het ook niet noemen, het is gewoon een gevolg van het contact. je kunt niet met zo'n snelheid botsen en dat de auto dan precies dezelfde lijn aanhoudt.

quote:
Dat is de fout en wat betreft de anti-Duitse saus van jou, daarvoor moet je het commentaar bij RTL eens terugkijken. Die maakten hem keihard af, terwijl die zender Vettel adoreert zoals alleen jij dat kan en Ziggo dat bij Max doet.
Ik zie niet zo vaak RTL meer maar de laatste keren dat ik keek heb ik niets van enige adoratie bespeurd. Het is meer van 'we moeten de Duitsers langs met Vettel als meest prominent, en het over Mercedes hebben. Volgens mij is het geval dat de Britten en de Nederlanders niets van Vettel moeten hebben omdat hij hen teveel aan Schumacher doet denken en omdat hij Duitser is, en de Duitsers niet zo heel veel van Vettel moeten hebben omdat hij ze te weinig aan Schumacher doet denken. Het enthousiasme voor de Formule 1 is in Duitsland sowieso ingestort sinds het afscheid van Schumacher. De Italianen mogen graag doen alsof Ferrari zich zonder Vettel ook wel uit de put had getrokken maar feit is dat dat alleen lukte met een belachelijk goede Duitser die nog vergezeld was van een extreem goede teambaas ook. Zonder Vettel was Ferrari nu het derde team en hadden ze de afgelopen 4 seizoenen nauwelijks een race gewonnen.

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:57 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Je dacht soms dat de rest van het veld meteen zou stoppen om Vettel voor te laten? Of dan hij zo op de baan zou kunnen rijden zonder dat iemand vol in zijn zijkant zou rossen?
Nee de enige reden dat hij niet meteen de baan op reed was omdat hij niet anders kon.
Jawel hoor, hij had gewoon weer de baan op kunnen sturen, een andere auto een beuk kunnen geven en beschadigen, om dan een straf te krijgen en dan te gaan jammeren hoe belachelijk die is. Verschil is dat hij geen achterlijke fanclub heeft die vindt dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden zoals Verstappen en Hamilton.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_182416905
Verstappen verdedigd heel laat en agressief. Ricciardo maakt divebombs. Vettel begint altijd in te sturen op die ander, zodra hij er en halve auto voorbij is. Hamilton begint meestal te huilen over te weinig grip tijdens het volgen. Bottas probeert altijd in te halen waar het niet kan.

Zo hebben ze altijd wat, maakt het toch een beetje leuk om te zien.
.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:35:02 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182416949
Conclusie is eigenlijk dat niemand Vettel moet.

Engelsen niet, Nederlanders niet, Italianen niet, Duitsers niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182416972
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef fathank het volgende:
Conclusie is eigenlijk dat niemand Vettel moet.

Engelsen niet, Nederlanders niet, Italianen niet, Duitsers niet.
Vettel is een beetje de Weltschmerz van de formule 1 zeg maar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:37:49 #110
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182416978
Er wordt door de haters wel eens gezeurd dat Max met veel weg komt, maar het is juist Vettel die toch wel opvallend vaak geen straf krijgt voor hele discutabele acties. Z'n gejank werkt wel wat dat betreft.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:40:06 #111
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417007
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Aan domme mensen geen gebrek, maar ik zou niet op al teveel lerend vermogen rekenen.

[..]

Welk contact bedoel je precies? Ze maken meerdere keren contact, de eerste keer zit Vettel nog vol met zijn wiel op de kerb en zodra het eerste contact er komt trekt zijn auto naar rechts, niet eerder. Pas nadat het eerste rookpluimpje van het contact er is staat het wiel iets naar rechts gestuurd en volgt het contact tegen romp en later de achterband wat hem doet spinnen. Blijkbaar is je Verstappenbril ook niet op sterkte.

[..]

Als Verstappen nou eens zou leren om te accepteren wanneer hij gepasseerd wordt en niet de racelijn had geclaimd en ingestuurd op de apex, dan kon het wel. Onderstuur zou ik het ook niet noemen, het is gewoon een gevolg van het contact. je kunt niet met zo'n snelheid botsen en dat de auto dan precies dezelfde lijn aanhoudt.

[..]

Ik zie niet zo vaak RTL meer maar de laatste keren dat ik keek heb ik niets van enige adoratie bespeurd. Het is meer van 'we moeten de Duitsers langs met Vettel als meest prominent, en het over Mercedes hebben. Volgens mij is het geval dat de Britten en de Nederlanders niets van Vettel moeten hebben omdat hij hen teveel aan Schumacher doet denken en omdat hij Duitser is, en de Duitsers niet zo heel veel van Vettel moeten hebben omdat hij ze te weinig aan Schumacher doet denken. Het enthousiasme voor de Formule 1 is in Duitsland sowieso ingestort sinds het afscheid van Schumacher. De Italianen mogen graag doen alsof Ferrari zich zonder Vettel ook wel uit de put had getrokken maar feit is dat dat alleen lukte met een belachelijk goede Duitser die nog vergezeld was van een extreem goede teambaas ook. Zonder Vettel was Ferrari nu het derde team en hadden ze de afgelopen 4 seizoenen nauwelijks een race gewonnen.

[..]

Jawel hoor, hij had gewoon weer de baan op kunnen sturen, een andere auto een beuk kunnen geven en beschadigen, om dan een straf te krijgen en dan te gaan jammeren hoe belachelijk die is. Verschil is dat hij geen achterlijke fanclub heeft die vindt dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden zoals Verstappen en Hamilton.
Wat een kutjaar is het, he? En zodra Honda zijn zaken voor elkaar heeft, kan Vettel byebye zeggen tegen nog een kampioenschap, vrees ik. Of hij wordt om de oren gereden door Leclerc, ook een reeeele mogelijkheid. Jammer, hoor. Het had zo'n mooi 2018 kunnen worden. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182417035
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sainz denkt er ook anders over dan Abi etc.
autosport twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:12:27 Carlos Sainz says that a lack of progress on the engine front in the second half of 2018 is the chief reason for Renault's F1 performance slidehttps://t.co/f11EC0WiaN reageer retweet
Sainz rijdt dan ook nog met de B-spec.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:43:45 #113
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417056
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Sainz rijdt dan ook nog met de B-spec.
Want de C-spec is niet betrouwbaar, zegt Renault zelf. Dus heeft Sainz gelijk, toch?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182417146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Want de C-spec is niet betrouwbaar, zegt Renault zelf. Dus heeft Sainz gelijk, toch?
Abiteboul heeft het over de C-spec in de Red Bull, Sainz over de B-spec in de Renault. Twee verschillende motoren, dus zijn de uitspraken niet met elkaar in tegenspraak ongeacht of ze gelijk hebben of niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:50:45 #115
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182417186
Dat de C-spec echt onbetrouwbaar is hebben we nog niet kunnen concluderen. Wel dat ie wat ruwe randjes heeft. Maar blijkbaar merken ze bij RBR voldoende performanceverbetering en hebben ze voldoende handgrepen om de ruwe randjes de baas te blijven.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:51:27 #116
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417194
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:48 schreef sasquatsch het volgende:

Abiteboul heeft het over de C-spec in de Red Bull, Sainz over de B-spec in de Renault. Twee verschillende motoren, dus zijn de uitspraken niet met elkaar in tegenspraak ongeacht of ze gelijk hebben of niet.
Dat zijn ze wel. Ze hebben het allebei over de ontwikkeling van de motor. De reden dat Sainz nog met de B-spec rijdt, is omdat de C-spec niet betrouwbaar wordt geacht (door Renault zelf). Dat valt ook onder 'ontwikkeling van de motor'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182417306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef fathank het volgende:
Conclusie is eigenlijk dat niemand Vettel moet.

Engelsen niet, Nederlanders niet, Italianen niet, Duitsers niet.
ik vind Vettel een toffe gast
pi_182417310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel. Ze hebben het allebei over de ontwikkeling van de motor. De reden dat Sainz nog met de B-spec rijdt, is omdat de C-spec niet betrouwbaar wordt geacht (door Renault zelf). Dat valt ook onder 'ontwikkeling van de motor'.
Sainz heeft het specifiek over de achteruitgang van het Renault team omdat de motor niet geupgrade is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:58:48 #119
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417335
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:57 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Sainz heeft het specifiek over de achteruitgang van het Renault team omdat de motor niet geupgrade is.
Inderdaad. Geen motorontwikkeling.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182417354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Inderdaad. Geen motorontwikkeling.
Hij heeft nooit met de C-spec gereden. Dus daar kan hij niet over oordelen.

Het is imho heel simpel, volgens Abiteboul is de C-Spec competitief, volgens Sainz is de B-spec dat niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')