Raar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepakt
Geen idee, maar dit jaar maakte diezelfde persoon ook een flater, weet ff niet meer wat het wasquote:
"Wie stopt Ajax?" zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit jaar maakte diezelfde persoon ook een flater, weet ff niet meer wat het was
Alleen een ezel gaat daar dan ook voor z'n lol staan kijken of überhaupt in de buurt lopen terwijl die tocht al maanden aangekondigd is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepakt
Ik denk dat je daar op doelt ja, of ik heb een andere cover gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ja? Was wel iets met Ajax geloof ik
Hallo HMF!quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen een ezel gaat daar dan ook voor z'n lol staan kijken of überhaupt in de buurt lopen terwijl die tocht al maanden aangekondigd is.
Het is geschreven door een journalist, idioot.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Feyenoorders die zichzelf overschatten
En het is algemeen bekend dat journalisten altijd objectief zijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is geschreven door een journalist, idioot.
Dat van Valentijn laatst was ook leuk, dat vBommel een voorbeeld moest nemen aan Ten Hag omdat die aan zijn tegenstander ging aanpassen. Paar dagen later --> PSV - Ajax 3 - 0quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
En het is algemeen bekend dat journalisten altijd objectief zijn
Kinderlijk. Snap wel dat jij hierom moet lachen.quote:
had Mark in zijn eigen kleedkamer opgehangen natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van Valentijn laatst was ook leuk, dat vBommel een voorbeeld moest nemen aan Ten Hag omdat die aan zijn tegenstander ging aanpassen. Paar dagen later --> PSV - Ajax 3 - 0
Haagse Koos Godquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Mocro met dat rasta haar zit er ook nog steeds zie ik
wat een onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een Jap. Daar heeft werkelijk waar nog nooit iemand op kunnen bouwen.
Nee. Fake News moet bestrijden worden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat Knut voortaan eerst happen ok?
bestrijdenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee. Fake News moet bestrijden worden.
Had je gisteren nicotinevrije tabak in je joint?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5e dag al René
Gaat uitstekend
bestrijdenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Knut.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5e dag al René
Gaat uitstekend
Wacht, wat?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Had je gisteren nicotinevrije tabak in je joint?
Niet zo muggenziftenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Had je gisteren nicotinevrije tabak in je joint?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Knut.
[..]
Wacht, wat?
Als je in de app zat wist je hetquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Knut.
[..]
Wacht, wat?
HOERENAPPquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je in de app zat wist je het
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vreselijk kinderachtig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik moest hier ook om glimlachen.
Waar lach jij dan zoal om, amice?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vreselijk kinderachtig.
Jouw kop.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar lach jij dan zoal om, amice?
Ik hoop het wel!quote:
Hoef niet meer te kotsen, dus ja!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo.
Gaat het alweer wat beter met je?
Dat doet mij deugd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoef niet meer te kotsen, dus ja!
Ja!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd.
Tijd voor koffie dus!
De aankoop van de camera ging niet door, meneer kwam plots tot de conclusie dat het toestel kapot was. Wat natuurlijk niets meer betekent dan "je krijgt m niet voor de afgesproken prijs".quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo HMF!Ik kreeg via via te horen dat je gisteren een hele mooie camera hebt gekocht.
Ben je er blij mee? wat ga je allemaal filmen? En kan je pics uploaden?
Ik heb last van eye floaters.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De aankoop van de camera ging niet door, meneer kwam plots tot de conclusie dat het toestel kapot was. Wat natuurlijk niets meer betekent dan "je krijgt m niet voor de afgesproken prijs".
Hij is gestopt met zijn Feyenoord-feitjes.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:45 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel dagen nog tot de comeback van scrummie?
Hij moest ook lang zoeken voor wat positieve berichten over feyenoordquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is gestopt met zijn Feyenoord-feitjes.
Morgen is er een nieuw hoofdstuk te meldenquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:45 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel dagen nog tot de comeback van scrummie?
Er zitten dus heel veel domme mensen op FOK!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:46 schreef KingRoland het volgende:
Hmf typisch scrummie en caland IN dus
De aanhang van feyenoord op fok begint weer de grootste te worden
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zitten dus heel veel domme mensen op FOK!
Nou, gister had ik 9 jaar een relatie.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Is het feest in huize Inso of zo? Je steekt nogal van wal maat.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoef niet meer te kotsen, dus ja!
Hoe hou je het vol? Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou, gister had ik 9 jaar een relatie.
Maar op moment ben ik op kantoor.
Jalapeño is een prima peperquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Drie eitjes, kipfilet en jalapeno
lekker hoor
Waar blijven de pics?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Drie eitjes, kipfilet en jalapeno
lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |