Ik zou er zelf ook niet voor kiezen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar
Agadir wellicht ook optie
Weer is topshow enige maanden met een gemiddelde onder 20 zijn december en januari en zelfs dan vaak warm nogquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar
Agadir wellicht ook optie
Dan weet je zeker dat ze daarna nooit meer een voetbalwedstrijd hoeven te zien.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ie ze niet naar Willem II - Feyenoord heeft meegenomen.
Maar die kinderen zijn niet voor Feyenoord lijkt me.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord dus hij is wel wat gewend.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die kinderen zijn niet voor Feyenoord lijkt me.
Naar Arsenal - Blackpool? Huhquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Anders neemt hij ze niet mee.
Je had het gisteren weer mooi bij het rechte eind in livetopic dat Feyenoord het nog ging weggevenquote:
Hoeft niet perse zee hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Weer is topshow enige maanden met een gemiddelde onder 20 zijn december en januari en zelfs dan vaak warm nog
Wil je per se aan de zee.
Daar is geen hogere wiskunde voor nodig makker.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had het gisteren weer mooi bij het rechte eind in livetopic dat Feyenoord het nog ging weggeven
Denk dat je aan zee meer kans hebt op warmtequote:
Fran sol had nog geen goal gemaakt dus vanzelfsprekend dat de 1-1 zou vallen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had het gisteren weer mooi bij het rechte eind in livetopic dat Feyenoord het nog ging weggeven
Gio die van Beek brengt voor Larssonquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fran sol had nog geen goal gemaakt dus vanzelfsprekend dat de 1-1 zou vallen.
Als feyenoord gewoon bezig was om de 2-0 te maken in plaats van de 1-0 vast te houden dan hadden ze nu 3 punten gepakt.
Echt hoor, gevalletje karma.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio die van Beek brengt voor Larsson
Paar verhuisdozen meenemen dan naar de volgende thuiswedstrijd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sluiten ze tegenwoordig af hé. Daar kan je niet zomaar meer bijkomen.
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepaktquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar verhuisdozen meenemen dan naar de volgende thuiswedstrijd.
Ceterum censeo Maasgebouw esse delendamquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |