Nee hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet jij misselijk geweest zijn.
dus iedereen die OMAD is misselijk na het eten?quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
2500 kcal wegdouwen en dan niet misselijk zijn.
Dan gaat er iets niet goed man.
Precies dit. Wat een stel wijven hier.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus iedereen die OMAD is misselijk na het eten?
Wel als die ene maaltijd uit 2 kapsalons bestaatquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus iedereen die OMAD is misselijk na het eten?
Opzich nog best te overwegen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daar kom ik ook net weer achter, ik had 7 uur in gedachten maar is toch wat langer
En die ene maaltijd bestaat dan uit 2 kapsalons?quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies dit. Wat een stel wijven hier.
Nee, die at ik gewoon bovenop een normale eet dag. Maar de discussie met Elan, over dat je bij 250kcal wel misselijk MOET zijn, slaat natuurlijk nergens op zoals JC terecht aangeeft in het geval van OMAD.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En die ene maaltijd bestaat dan uit 2 kapsalons?
Eensquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Stelling: dit soort foto's zijn echt verschrikkelijk gay.
Na een zak chocolade kruidnoten ben ik wel misselijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, die at ik gewoon bovenop een normale eet dag. Maar de discussie met Elan, over dat je bij 250kcal wel misselijk MOET zijn, slaat natuurlijk nergens op zoals JC terecht aangeeft in het geval van OMAD.
Pfff. Sterkte.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Eind van deze maand met twee neefjes van m'n vrouw naar het voetbal. Ze zijn 8 en 10.
Dat wordt echt vermoeiend lijkt me zo.
Koop een jointje voor ze, dan blijven ze wel rustig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Drukke leeftijd lijkt me zo
Zeker met twee jongens
Welk voetbal?quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Eind van deze maand met twee neefjes van m'n vrouw naar het voetbal. Ze zijn 8 en 10.
Dat wordt echt vermoeiend lijkt me zo.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koop een jointje voor ze, dan blijven ze wel rustig.
Doe marrakechquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Opzich nog best te overwegen.
Mits fatsoenlijke nachtvlucht
Ik zou er zelf ook niet voor kiezen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar
Agadir wellicht ook optie
Weer is topshow enige maanden met een gemiddelde onder 20 zijn december en januari en zelfs dan vaak warm nogquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar
Agadir wellicht ook optie
Dan weet je zeker dat ze daarna nooit meer een voetbalwedstrijd hoeven te zien.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ie ze niet naar Willem II - Feyenoord heeft meegenomen.
Maar die kinderen zijn niet voor Feyenoord lijkt me.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord dus hij is wel wat gewend.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die kinderen zijn niet voor Feyenoord lijkt me.
Naar Arsenal - Blackpool? Huhquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Anders neemt hij ze niet mee.
Je had het gisteren weer mooi bij het rechte eind in livetopic dat Feyenoord het nog ging weggevenquote:
Hoeft niet perse zee hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Weer is topshow enige maanden met een gemiddelde onder 20 zijn december en januari en zelfs dan vaak warm nog
Wil je per se aan de zee.
Daar is geen hogere wiskunde voor nodig makker.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had het gisteren weer mooi bij het rechte eind in livetopic dat Feyenoord het nog ging weggeven
Denk dat je aan zee meer kans hebt op warmtequote:
Fran sol had nog geen goal gemaakt dus vanzelfsprekend dat de 1-1 zou vallen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had het gisteren weer mooi bij het rechte eind in livetopic dat Feyenoord het nog ging weggeven
Gio die van Beek brengt voor Larssonquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fran sol had nog geen goal gemaakt dus vanzelfsprekend dat de 1-1 zou vallen.
Als feyenoord gewoon bezig was om de 2-0 te maken in plaats van de 1-0 vast te houden dan hadden ze nu 3 punten gepakt.
Echt hoor, gevalletje karma.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio die van Beek brengt voor Larsson
Paar verhuisdozen meenemen dan naar de volgende thuiswedstrijd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sluiten ze tegenwoordig af hé. Daar kan je niet zomaar meer bijkomen.
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepaktquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar verhuisdozen meenemen dan naar de volgende thuiswedstrijd.
Ceterum censeo Maasgebouw esse delendamquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepakt
Raar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan die laatste protestmars bewaar ik weinig goede herinneringen. Toen bijna opgepakt
Geen idee, maar dit jaar maakte diezelfde persoon ook een flater, weet ff niet meer wat het wasquote:
"Wie stopt Ajax?" zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit jaar maakte diezelfde persoon ook een flater, weet ff niet meer wat het was
Alleen een ezel gaat daar dan ook voor z'n lol staan kijken of überhaupt in de buurt lopen terwijl die tocht al maanden aangekondigd is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar op doelt ja, of ik heb een andere cover gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ja? Was wel iets met Ajax geloof ik
Hallo HMF!quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen een ezel gaat daar dan ook voor z'n lol staan kijken of überhaupt in de buurt lopen terwijl die tocht al maanden aangekondigd is.
Het is geschreven door een journalist, idioot.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Feyenoorders die zichzelf overschatten
En het is algemeen bekend dat journalisten altijd objectief zijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is geschreven door een journalist, idioot.
Dat van Valentijn laatst was ook leuk, dat vBommel een voorbeeld moest nemen aan Ten Hag omdat die aan zijn tegenstander ging aanpassen. Paar dagen later --> PSV - Ajax 3 - 0quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
En het is algemeen bekend dat journalisten altijd objectief zijn
Kinderlijk. Snap wel dat jij hierom moet lachen.quote:
had Mark in zijn eigen kleedkamer opgehangen natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van Valentijn laatst was ook leuk, dat vBommel een voorbeeld moest nemen aan Ten Hag omdat die aan zijn tegenstander ging aanpassen. Paar dagen later --> PSV - Ajax 3 - 0
Haagse Koos Godquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Mocro met dat rasta haar zit er ook nog steeds zie ik
wat een onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een Jap. Daar heeft werkelijk waar nog nooit iemand op kunnen bouwen.
Nee. Fake News moet bestrijden worden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat Knut voortaan eerst happen ok?
bestrijdenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee. Fake News moet bestrijden worden.
Had je gisteren nicotinevrije tabak in je joint?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5e dag al René
Gaat uitstekend
bestrijdenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Knut.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5e dag al René
Gaat uitstekend
Wacht, wat?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Had je gisteren nicotinevrije tabak in je joint?
Niet zo muggenziftenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Had je gisteren nicotinevrije tabak in je joint?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Knut.
[..]
Wacht, wat?
Als je in de app zat wist je hetquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Knut.
[..]
Wacht, wat?
HOERENAPPquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je in de app zat wist je het
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vreselijk kinderachtig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik moest hier ook om glimlachen.
Waar lach jij dan zoal om, amice?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vreselijk kinderachtig.
Jouw kop.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar lach jij dan zoal om, amice?
Ik hoop het wel!quote:
Hoef niet meer te kotsen, dus ja!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo.
Gaat het alweer wat beter met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |