quote:
De linkjes staan toch al naar Samzz PM of zie ik het fout?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoe ik mijn eigen inbox moet linken/faal. Dus als iemand dat nog even kan vertellen dan maak ik de OP compleet
.
Ja, dat heb ik net aangepast na een behulpzame DMquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
De linkjes staan toch al naar Samzz PM of zie ik het fout?
Super,quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net aangepast na een behulpzame DM.
Klopt. Niet vanuit FOK!, en dat vond ik jammer dus neem de organisatie op me.quote:
Ow ok. Succes ermeequote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Niet vanuit FOK!, en dat vond ik jammer dus neem de organisatie op me.
Het concept is gewoon helemaal hetzelfde verder, zelfs de OPquote:
Oh waarom niet vanuit fok?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu...Shoppen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:22 schreef Elvi het volgende:
Ik wil wel shoppen voor iemand die daar geen zin in heeft
Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ik heb echt heel veel plezier (gehad) van jouw pakket vorig jaarquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:23 schreef Tink89 het volgende:
Ik sla voor het eerst in jaren over, omdat ik eind november uitgerekend ben van ons eerste kindje, maar wilde toch even jompelen voor de organisatie![]()
Laat me even weten of dit een date is, kayquote:
Wil je even een DM sturen met de info zoals in de OP onder gever? Dat is voor mij wat makkelijker overzicht houdenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:37 schreef DJMO het volgende:
Ik stel me beschikbaar als gever dit jaar
Ik zou het daarnaast leuk vinden om een pakketje voor de kinderen te ontvangen, gewoon omdat de verwondering op die snoetjes onbetaalbaar ismaar als niemand zich geroepen voelt om mij als ontvanger te willen, even goede vrienden
Super Samzz dat je het over neemt!
is vaker gebeurd hoorquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je even een DM sturen met de info zoals in de OP onder gever? Dat is voor mij wat makkelijker overzicht houden.
Zowel gever als ontvanger zijn is wel een beetje vreemd, tho. Denk niet dat dat m gaat worden.
Geen idee, dit staat helemaal los van eerdere acties dus ik weet van niks daarover. Lijkt me dat de pakketten in de eerste instantie voor users zijn die het met de kerst goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
is vaker gebeurd hoor![]()
Je krijgt straks of morgen pm
Wil je mijn shopper zijn dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:43 schreef Elvi het volgende:
Ik ben wel gek op shoppen(zeker als het niet mijn eigen geld is
) dus ik kan ook voor meerdere mensen shoppen eventueel
Ja ik weet niet hoe dat gaat? Ik heb nooit meegedaan met de actiequote:
Oh geen idee.. vroegah zochten sponsors en shoppers elkaar op. Misschien kan Samzz daar iets van vinden?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat gaat? Ik heb nooit meegedaan met de actie(maar wel gevolgd
) worden shoppers en sponsors ook aan elkaar gekoppeld of doet de organisatie dat?
Je mag zelf ook je sponsor zoekenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat gaat? Ik heb nooit meegedaan met de actie(maar wel gevolgd
) worden shoppers en sponsors ook aan elkaar gekoppeld of doet de organisatie dat?
Ik ben voorquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Poes. het volgende:
Mochten er meer mensen zijn die net als ik niet een compleet pakket kunnen sponsoren.. ideetje om met z'n allen een tientje ofzo in te leggen?
Dat mogen jullie onderling organiseren en t doorgeven als er een pakket gegeven kan wordenquote:
We hebben wel wat meer mensen nodig hoorquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mogen jullie onderling organiseren en t doorgeven als er een pakket gegeven kan worden.
just sendquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, dit staat helemaal los van eerdere acties dus ik weet van niks daarover. Lijkt me dat de pakketten in de eerste instantie voor users zijn die het met de kerst goed kunnen gebruiken.
Ik wacht je PM af>
Het kwam idd vaker voor, voornamelijk omdat je het ook goed kunt kunnen gebruiken omdat je om een andere reden dan een puur financiële wel een leuk pakketje kunt gebruiken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, dit staat helemaal los van eerdere acties dus ik weet van niks daarover. Lijkt me dat de pakketten in de eerste instantie voor users zijn die het met de kerst goed kunnen gebruiken.
Ik wacht je PM af>
Niet eens bij stilgestaanquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het kwam idd vaker voor, voornamelijk omdat je het ook goed kunt kunnen gebruiken omdat je om een andere reden dan een puur financiële wel een leuk pakketje kunt gebruiken.
Topper!!!!quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is inderdaad eerder gebeurd..quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht je PM af>
wij (Symphonic en ik) geven al een pakket, maar als je geen shopper vindt, dan shoppen wij met liefde ook jouw pakket ook bij elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:07 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wil wel weer gever zijn als iemand voor mij wil shoppen.
Ik wil wel shoppenquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:07 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wil wel weer gever zijn als iemand voor mij wil shoppen.
Ja dat snap ik. Ik vroeg ook niet naar het tarief, ik vroeg naar een richtlijn... ik heb namelijk geen idee wat normaal is?quote:
Er word normaal niet echt over bedragen gesproken hier, zolang het uit een goed hart komt is dat genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik vroeg ook niet naar het tarief, ik vroeg naar een richtlijn... ik heb namelijk geen idee wat normaal is?
Ik denk dat niemand dat echt weet. De een maakt een pakket van een paar tientjes, de ander van 100 euro. Je moet kijken wat voor jou uit kan en wat goed voeltquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik vroeg ook niet naar het tarief, ik vroeg naar een richtlijn... ik heb namelijk geen idee wat normaal is?
Dat is je goed recht! Toch bedankt voor de uitgebreide reactiequote:Op maandag 8 oktober 2018 11:48 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Er word normaal niet echt over bedragen gesproken hier, zolang het uit een goed hart komt is dat genoeg.
Mocht je het idee hebben dat je meer wil bieden dan je kan bieden, kan je altijd samenwerken met iemand anders, er zijn vaak wel mensen die samen willen werken.
Misschien dat iemand anders nog wel een bedrag voor je wil noemen maar zelf houd ik dat liever voor me omdat ik het niet belangrijk vind.
Als Ferrari al genoeg heeft, zou jij dan voor ons willen shoppen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind shoppen en inpakken leuk, en wil zelf ook wel het pakketje aanvullen, maar geen heel pakket vullen zelf. Misschien nog een gever over die de winkels liever overslaat?
Mocht je het heel leuk vinden dan mag je namens mij ook geld uitgeven naast dat je dat misschien al voor Poes doet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind shoppen en inpakken leuk, en wil zelf ook wel het pakketje aanvullen, maar geen heel pakket vullen zelf. Misschien nog een gever over die de winkels liever overslaat?
Tuurlijk, maar ik wacht eerst even het antwoord van Ferrari af.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:56 schreef Poes. het volgende:
Als Ferrari al genoeg heeft, zou jij dan voor ons willen shoppen?
Dat wil ik sowieso wel doen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:59 schreef d4v1d het volgende:
Mocht je het heel leuk vinden dan mag je namens mij ook geld uitgeven naast dat je dat misschien al voor Poes doet.
Ik stuur je vanavond een PM met hoewatwaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:49 schreef Samzz het volgende:
8 pakketten om weg te geven tot nu toe! Superlief, mensen
.
Ik heb een deel van de lijst weggewerkt, mocht je geen antwoord hebben gehad, dan paste t niet meer in m'n pauze, dus hoor je vanavond wat.
Edit: Ik heb de sponsors nog niet meegeteld, dat gebeurt pas als er ook een shopper gevonden is! Dus als jullie dat willen doorgeven, dan ben ik blij.
Ferrari wordt onze shopperquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik wacht eerst even het antwoord van Ferrari af.
[..]
Dat wil ik sowieso wel doen.
Prima!quote:
Kom maar even schuiven jongen.quote:
Ahw jeez..not this shit againquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kom maar even schuiven jongen.
Grote praatjes weer, we weten dat je geen cent te makken hebt !quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ahw jeez..not this shit again
Beetje moe van, elk jaar opnieuw dat je me dit probeert aan te smeren. Weet je wat? Ik match wat jij doet. Doe jij een pakketje, dan ik ook. Doe jij er geen, dan ik ook niet.
Choose.
Leuk rookgordijntje.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Grote praatjes weer, we weten dat je geen cent te makken hebt !
Je rolexes zijn nep maat hahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Leuk rookgordijntje.![]()
Anyway, de keuze staat.
Ik héb helemaal geen Rolexen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je rolexes zijn nep maat hahahaha
4 pakketjes van 50 euro dan maar doen? Dat zijn er 8 in totaal. Samzzzzz schrijf ons maar op! Wie wil er shoppen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik héb helemaal geen Rolexen.Anyway, doe je een pakketje of niet, met je grote waffel?
Ik wil wel voor jou shoppen!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:30 schreef Cyanide- het volgende:
Heb ik nu eigenlijk een shopper, Elvi ging jij dat doen nog of een ander? Misschien handig om vooralsnog uit te gaan van 1-op-1 shopper/sponsor, aangezien er zo te zien ook genoeg shoppers zich aanbieden lijkt een shopper voor meerdere sponsoren (nog) niet nodig?
En voor jullie wil ik ook wel shoppen. Niet alle 8 maar 1 of 2 pakketten is ook goedquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
4 pakketjes van 50 euro dan maar doen? Dat zijn er 8 in totaal. Samzzzzz schrijf ons maar op! Wie wil er shoppen?
Ik schrijf de pakketten pas op als er ook een shopper gevonden is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
4 pakketjes van 50 euro dan maar doen? Dat zijn er 8 in totaal. Samzzzzz schrijf ons maar op! Wie wil er shoppen?
Als je me even toestuurt voor wie je shopt en hoeveel pakketten, dan wel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil wel voor jou shoppen!
[..]
En voor jullie wil ik ook wel shoppen. Niet alle 8 maar 1 of 2 pakketten is ook goed![]()
Dan ben ik op zich als shopper wel compleet. Samzz hou jij dit bij?
Hey dikkop doe je mee met mij en CG, je hebt toch geld zat. Gewoon 4 pakketjes doen maat, kom opquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:30 schreef Cyanide- het volgende:
Heb ik nu eigenlijk een shopper, Elvi ging jij dat doen nog of een ander? Misschien handig om vooralsnog uit te gaan van 1-op-1 shopper/sponsor, aangezien er zo te zien ook genoeg shoppers zich aanbieden lijkt een shopper voor meerdere sponsoren (nog) niet nodig?
Nou als Elvi er 1 van mij doet en 1 van cG is het ook goedquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schrijf de pakketten pas op als er ook een shopper gevonden is.
Je probeert er hier even tussendoor te fietsen dat je gewoon maar 1 pakketje doet he, in plaats van 4quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou als Elvi er 1 van mij doet en 1 van cG is het ook goed
Primaaaaa. Waar is Ireth?!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je probeert er hier even tussendoor te fietsen dat je gewoon maar 1 pakketje doet he, in plaats van 4jij geinponem
![]()
Maar is goed, I'm game. Ik doe wel mee met een pakketje. Shopster mag zich aanmelden
Dus Elvi doet drie pakketten? Toppiequote:Op maandag 8 oktober 2018 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, Elvi meldt zich in DM. Zij wil wel een kwartetje met JSD, Cyanide en mij
Ja ik ben de shop-sletquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus Elvi doet drie pakketten? Toppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |