abonnement Unibet Coolblue
pi_182373176
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 16:45:33 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_182373188
Larsson wisselen voor van Beek :D _O- om te gieren weer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_182373208
Was Jan Wouters niet gewoon het succes achter Feyenoord?
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:50:51 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182373298
Oprotten.
pi_182373352
'Gio': ''Als je hier op voorsprong komt, moet je ook winnen'

Geen speld tussen te krijgen ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:55:04 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182373374
Keurig weer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:55:10 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182373377
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:53 schreef Ali_boo het volgende:
'Gio': ''Als je hier op voorsprong komt, moet je ook winnen'

Geen speld tussen te krijgen ^O^
Wat een kneus van een trainer toch _O-
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:55:31 #8
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182373379
Lekker man, zit in een kroeg vol neuzen. Allenaal lachen bij die wissel Van Beek. En daarna 1-1.

Feyenoord TOPCLUB _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 16:56:29 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182373401
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef satecl het volgende:
Lekker man
Dat vonden de meeste hier op FOK! ook :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182373437
Met wat geluk win je dan nog van PEC. En dan de jaarlijkse wanvertoning in de Bijlmer.

Maar even naar de apotheek voor antidepressiva .
pi_182373540
Kritiek op Van Bronckhorst: ''Snap die wissels niet''

Feyenoord verspeelde zondagmiddag voor de derde keer dit seizoen punten. De Rotterdammers kwamen in Tilburg niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II, al kwam het eerst nog op een voorsprong. Marcel Meeuwis is kritisch op de wissels van trainer Giovanni van Bronckhorst.

"Deze uitslag is wel terecht als je kijkt naar de verhouding op het veld", zegt de oud-speler van Feyenoord en Willem II bij RTV Rijnmond. "Ik vond Feyenoord niet goed spelen, af en toe zag je wel iets van combinatiespel maar ik snap die wissels niet heel goed."

"Robin van Persie werd eruit gehaald en onze vriend die een beetje onder vuur ligt, Sam Larsson. Giovanni brengt dan Sven van Beek en geeft dus aan de 1-1 voldoende is. Dan krijg je nog tien moeilijke minuten, dan roep je het op jezelf af. Het kan dat Van Persie op was, maar hij kan een wedstrijd wel altijd beslissen met bijvoorbeeld een vrije trap."

"Toen de wissels kwamen, zag je de 1-1 aankomen. Feyenoord moet juist voor de 2-0 gaan en overtuiging hebben, dat ontbrak een beetje", vervolgt hij. "Ik denk ook niet dat Van Beek echt fit is. Je zag dat hij een bal kreeg en hij struikelde een soort van naar die bal toe. Misschien dat Van Bronckhorst hem minuten gaf om hem vertrouwen te geven, maar daarin hielp deze invalsbeurt zeker niet."
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182373558
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat een kneus van een trainer toch _O-
Hij had stand up comedian moeten worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:07:10 #13
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182373633
Willem II uit is gewoon altijd erg lastig.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 17:08:28 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182373653
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Willem II uit is gewoon altijd erg lastig.
Bedankt Badder. Maar ik had van jou een betere troll-post verwacht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182373677
Koppen moeten rollen!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Forum Admin zondag 7 oktober 2018 @ 17:10:07 #16
35723 crew  GGMM
pi_182373679
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Willem II uit is gewoon altijd erg lastig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182373699
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef satecl het volgende:
Lekker man, zit in een kroeg vol neuzen. Allenaal lachen bij die wissel Van Beek. En daarna 1-1.

Feyenoord TOPCLUB _O_
Was ook gewoon een mogolenwissel. Zelfs al wil je de 0-1 over de streep trekken dan ga je niet je tactiek zo omgooien.

Van Bronckhorst faalt voor de zoveelste keer op tactisch vlak. Groot trainer, respect voor z’n prijzen maar onder zijn hoede maken we geen enkele progressie door.

Maar het zal wel weer een jaartje aanploeteren worden. Feyenoord City gaat alles oplossen.
#12 is not for sale!
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:19:50 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182373861
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt Badder. Maar ik had van jou een betere troll-post verwacht.
Ik probeer jullie wat uit een depressie te houden. PSV verloor vorig jaar met 5-0 in Tilburg.

Doen jullie het nog best aardig.
pi_182373900
Malacia was het slechtste van het veld vandaag. :) Stond bijna elke keer verkeerd, dat werd nog erger toen Van Beek nog in het centrum kwam te staan.

Er waren hier mensen die hem beter vonden dan Haps, toch?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 17:23:34 ]
pi_182373928
Weet iemand waarom ze bij Willem 2 allemaal Ajaxliedjes zingen?
pi_182373938
''Zeven punten achter, dat is lastig om in te halen''

Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.

"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."

Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:35:01 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182374087
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
''Zeven punten achter, dat is lastig om in te halen''

Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.

"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."

Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los :')
Clasie :') _O-
pi_182374103
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
''Zeven punten achter, dat is lastig om in te halen''

Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.

"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."

Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los :')
Dit is beschamend ja. Wat is er mis mee om jezelf gewoon een subtopper te noemen? Dat is namelijk de afgelopen twintig jaar al het geval
pi_182374106
Clasie mag niet eens op het veld staan zo slecht
AFCA!
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 17:36:43 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182374113
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie mag niet eens op het veld staan zo slecht
Dit. En niets meer dan dit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182374116
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit. En niets meer dan dit.
Ja maar hij is een echte Feyenoorder.
pi_182374181
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja maar hij is een echte Feyenoorder.
Met wat geluk mogen we hem van de zomer gratis overnemen. Al zou het nog treuriger zijn als er van de zomer geld voor wordt neergelegd.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 17:44:20 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_182374198
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Met wat geluk mogen we hem van de zomer gratis overnemen.
Waarom precies? Wat heb je aan Jordy Clasie als selectielid? Zijn jeugdspelers die dat in kunnen vullen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:44:54 #29
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182374200
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Keyos op 07-10-2018 17:53:13 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 17:45:54 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_182374217
Zie nu pas wie je bent lol
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_182374227
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom precies? Wat heb je aan Jordy Clasie als selectielid? Zijn jeugdspelers die dat in kunnen vullen.
Het was sarcastisch.
pi_182374246
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als in de afgelopen 12 maanden terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan nu op het veld staat.
Ze moesten nu toevallig op 5 minuutjes fietsen foebbele, maar ik ga ook niet meer vaak nee. Er zijn ook bijzonder weinig spelers waar je graag voor gaat.
pi_182374390
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Het kampioenschap heeft een hoop verpest.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:55:58 #34
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182374398
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ze moesten nu toevallig op 5 minuutjes fietsen foebbele, maar ik ga ook niet meer vaak nee. Er zijn ook bijzonder weinig spelers waar je graag voor gaat.
Erge is nog dat we allemaal een seizoenskaart hebben hé. Alleen vinden we gewoon steeds meer leukere dingen om te doen op een vrije zaterdag of zondag dan naar die Kuip te gaan (waar het ook al seizoenenlang geen zak meer aan is).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_182374425
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Erge is nog dat we allemaal een seizoenskaart hebben hé. Alleen vinden we gewoon steeds meer leukere dingen om te doen op een vrije zaterdag of zondag om naar die Kuip te gaan (waar het ook al seizoenenlang geen zak meer aan is).
Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:57:20 #36
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182374428
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Het is ook alleen maar ergeren, ergeren en ergeren in het stadion. Je voelt je als supporter ook machteloos, want er wordt niets aan gedaan. Het mag maar blijven aanmodderen.
pi_182374439
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen dan dat we 4de worden met Toornstra en Arie.

Je bent niet de enige hoor . Vandaag ben ik pas de tweede helft ingeschakeld omdat de live stream aan het kijken was . . Niet dat het boeiend was ofzo maar iig beter dan de wedstrijd tegen willem2

Paar jaar terug was zoiets nog ondenkbaar

De 30 M die we hebben ontvangen voor onze spelers heeft ons niet goed gedaan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182374452
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
Het 'selecte' groepje wat met dit soort wedstrijden het uitvak in mag vind je doordeweeks bij een sociale werkplaats.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:04:24 #39
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182374624
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
Lijkt ook een soort berusting erin te zijn geslopen. Het voetbal is niet om aan te zien, er zit geen vuur in deze selectie, geen chemie tussen deze spelers en de fans, maar tegelijkertijd blijven we (tot nu toe) wel ‘class’ om Gio niet snoeihard te laten vallen na de prijzen die hij heeft mogen pakken omdat we één seizoen een selectie hadden met het juiste vuur (met dito ervaring en Elia) en alles thuis hebben geloot in de beker. Als we straks keihard de boot in gaan in de Arena zou het me niets verbazen als het vuur eindelijk eens aangestoken gaat worden dat er dingen moeten veranderen in de dug-out.

Misschien zijn de jeugdspelers niet zo goed als we denken, maar als je basispelers het niet doen en vervolgens de jeugd geen kans krijgt (denk aan Burger), dan voel je je machteloos. Zeker met het oog op de toekomst waar je weet dat Toornstra, Clasie en onze gehele centrale achterhoede niet beter wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Keyos op 07-10-2018 18:12:44 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:12:08 #40
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182374849
Er is inderdaad sprake van stagnatie en berusting. De fanatieke aanhang lijkt zich meer druk te maken om de Kuip, er zit helemaal niks sprankelends in de ploeg, alles gebeurt maar. Die lijn was al gestart in 15/16, maar de bekerwinst en het opvolgende kampioenschap verbloemden veel. Sinds midden vorig seizoen is de boel weer echt een beetje dood.

Ik zeg het niet graag, maar wat Feyenoord nodig heeft is een hoop gedoe. En dan niet rondom het stadion, maar rondom de rest.
Makkelijk tweede.
pi_182374936
Ach Gio is slechts een symptoom van een veel groter probleem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182374949
Hoeren-Gio :r
pi_182374960
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is inderdaad sprake van stagnatie en berusting. De fanatieke aanhang lijkt zich meer druk te maken om de Kuip, er zit helemaal niks sprankelends in de ploeg, alles gebeurt maar. Die lijn was al gestart in 15/16, maar de bekerwinst en het opvolgende kampioenschap verbloemden veel. Sinds midden vorig seizoen is de boel weer echt een beetje dood.

Ik zeg het niet graag, maar wat Feyenoord nodig heeft is een hoop gedoe. En dan niet rondom het stadion, maar rondom de rest.
Dit. Maar het klapvee komt toch wel elke week naar de Kuip.
pi_182374984
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Heb ik ook. Beetje bier drinken van tevoren is gezellig maar voor de wedstrijd hoef je echt niet te gaan dit jaar/vorig jaar/heel vaak
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_182375007
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
pi_182375018
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Same here. Gewoon geen enkele zin meer om naar deze parodie op Feyenoord te zitten kijken.
pi_182375025
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Hetzelfde hier. Komt ook omdat weinig perspectief is. In het verleden kon je nog wel eens genieten van jeugdspeler als Wijnaldum. Prachtig hoe hij voor het eerst debuteerde. Je ziet er nu gewoon niets van terug. Allemaal spelers die al jaar in, jaar uit dezelfde fouten maken. Niemand heeft een idee hoe we willen voetballen. En als er over versterkingen wordt gepraat zijn nagenoeg alleen maar oud-voetballers.
Als je ons (technische) beleid dan vergelijkt met een AZ, Heracles of PEC in het verleden, lijkt het allemaal behoorlijk visieloos.
#12 is not for sale!
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:22:35 #48
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375066
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Helemaal mee eens.

Dat zingen en klappen na de thuiswedstrijd tegen Trencin was echt een dieptepunt.
pi_182375076
‘Dit mag ons niet gebeuren’

Gio na de wedstrijd tegen:
-Trencin (2x)
- Graafschap
- Heerenveen
- AZ
- Vitesse (eerste helft)
- Willem 2

Vergeet ik er nog één?
#12 is not for sale!
pi_182375107
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
#12 is not for sale!
pi_182375177
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
Bij een gelijkspel tegen Willem II zou bij Ajax de wereld in brand staan. Bij Feyenoord haalt men hun schouders op en hoopt men dat het volgende wedstrijd beter gaat. Want iedereen doet tenslotte z'n best.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:28:17 #52
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375182
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
Ik zou willen dat we wat kritischer zijn op onze spelers en trainer. Het seizoen gaat nu alweer als een nachtkaars uit. Bij een topclub reden genoeg om de trainer te ontslaan, maar dat zijn we op veel fronten niet meer.
pi_182375345
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zou willen dat we wat kritischer zijn op onze spelers en trainer. Het seizoen gaat nu alweer als een nachtkaars uit. Bij een topclub reden genoeg om de trainer te ontslaan, maar dat zijn we op veel fronten niet meer.
Zwaar storend ook, de tienduizenden supporters die wekelijks totaal uit hun dak gaan na een drama-wedstrijd als RvP de boel verbloemt met een vrije trap en ze met geluk laat winnen. Dat doe je in een fase als het even moeilijk is, niet als het al een jaar structureel kut is.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:38:11 #54
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375395
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.

en dan klagen dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen.

Hef jezelf op joh als club
pi_182375408
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:20 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Hetzelfde hier. Komt ook omdat weinig perspectief is. In het verleden kon je nog wel eens genieten van jeugdspeler als Wijnaldum. Prachtig hoe hij voor het eerst debuteerde. Je ziet er nu gewoon niets van terug. Allemaal spelers die al jaar in, jaar uit dezelfde fouten maken. Niemand heeft een idee hoe we willen voetballen. En als er over versterkingen wordt gepraat zijn nagenoeg alleen maar oud-voetballers.
Als je ons (technische) beleid dan vergelijkt met een AZ, Heracles of PEC in het verleden, lijkt het allemaal behoorlijk visieloos.
De enige reden dat we jeugdspelers lieten debuteren is omdat we geen cent te besteden hadden.

Ik mis de tijd toen we 40m in het rood stonden . Ze hadden toen geen enkele andere keus dan jeugd in te brengen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182375433
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.

en dan klagen dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen.

Hef jezelf op joh als club
Mijn Jew-dar slaat op tilt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 18:40:54 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182375461
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.

en dan klagen dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen.

Hef jezelf op joh als club
Heb je gedronken?
pi_182375527
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Heb je gedronken?
Kun je beter aan Gio/Van Geel vragen.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 18:45:23 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182375583
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kun je beter aan Gio/Van Geel vragen.
Nee die kunnen gewoon niet beter.
pi_182375593
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
Ik vraag me wel eens af of er een verband is tussen het Amsterdamse fluiten en een bepaald niveau tegenover ons eeuwige steunen en de gezapigheid van onze club en spelers.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:51:05 #61
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375692
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
pi_182375731
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:56:10 #63
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375751
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
pi_182375758
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
Zolang we geld hebben om middelmatige troep te halen zullen de jonkies nooit een eerlijke kans krijgen

Je hoopt bijna op een nieuwe financiële crises _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:57:12 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375771
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
Gio / van Geel.

Overigens: Bijlow is echt een prima keeper. Komt wel goed met die jongen.
pi_182375795
De situatie is echt uitzichtloos. Maar het makke volk op de tribunes pikt alles maar. Ergens is dat idee onder supporters ontstaan dat het legioen geen mening mag hebben en maar alles moet accepteren onder het mom van "onvoorwaardelijke steun".

Bij letterlijk élke andere club was er nu onrust en waren supporters boos. Hier is het gelaten, het zal wel. Even schelden en toch nog even klappen en door naar de volgende kutpot op zondagmiddag half drie. Gio en Van Geel hoor je niet klagen, die worden mooi doorbetaald, de seizoenkaarten zijn uitverkocht en het stadion zit elke thuiswedstrijd nog nagenoeg vol. Waarom zou je iets anders doen?
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:58:46 #67
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375796
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Gio / van Geel.

Overigens: Bijlow is echt een prima keeper. Komt wel goed met die jongen.
ga dan naar De Kuip / maasgebouw

ga daar even keihard klagen met 1000 man ofzo dan zullen ze wel luisteren

of gaan jullie dat doen wanneer het al te laat is?
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:00:46 #68
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375826
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ga dan naar De Kuip / maasgebouw

ga daar even keihard klagen met 1000 man ofzo dan zullen ze wel luisteren

of gaan jullie dat doen wanneer het al te laat is?
Ik denk dat daar nooit 1000 man op af gaan komen. Zoals al eerder gezegd; het is nogal gezapig dit jaar en afgelopen jaar.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:01:48 #69
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375843
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik denk dat daar nooit 1000 man op af gaan komen. Zoals al eerder gezegd; het is nogal gezapig dit jaar en afgelopen jaar.
Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:03:04 #70
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375862
Geef Van Geel eens ongelijk
pi_182375863
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.
AFCA!
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:03:23 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375868
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
Ik ben het met je eens dat de enige manier om nu iets te veranderen vanuit de supporters moet komen.

Aan de andere kant betwijfel ik wel een beetje of dat echt gaat werken. Ze houden elkaar daarboven allemaal de hand boven het hoofd.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:04:05 #73
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375877
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.
Dit ook inderdaad. Amper kritiek op de trainer / het bestuur. Wel jammer, want die hebben veel macht.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:05:56 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182375912
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.
Dat heeft toch gewoon met verwachtingen te maken. Niemand verwacht iets van Feyenoord, dus hoef je ook geen kritiek te hebben als ze niets presteren.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:09:10 #75
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375961
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de enige manier om nu iets te veranderen vanuit de supporters moet komen.

Aan de andere kant betwijfel ik wel een beetje of dat echt gaat werken. Ze houden elkaar daarboven allemaal de hand boven het hoofd.
De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.

Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:09:35 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375970
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat heeft toch gewoon met verwachtingen te maken. Niemand verwacht iets van Feyenoord, dus hoef je ook geen kritiek te hebben als ze niets presteren.
Dit is nogal simplistisch gesteld. Jij verwacht niets van Feyenoord vanuit je hautaine ivoren toren en ten opzichte van PSV. Dat Feyenoord dit jaar geen kampioen zou worden wist iedereen wel.

Er mag van Feyenoord wél worden verwacht dat ze minimaal redelijk tot goed voetbal op de mat leggen, groepsfase EL halen, winnen van W2, AZ en de Graafschap en op (met gepaste afstand) redelijk gemakkelijke wijze derde worden. Daarnaast mag je verwachten dat het maximale uit de spelers wordt gehaald en jeugdspelers zo nu en dan de kans krijgen; al helemaal als de gevestigde orde niet presteert.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:10:50 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182375992
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.

Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik vind dat de supporters over het algemeen veel kritischer moeten zijn op de (prestaties van) de club.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:15:12 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182376095
Tijd om het Maasgebouw maar weer eens te bestormen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:17:23 #79
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182376136
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Tijd om het Maasgebouw maar weer eens te bestormen.
Verhuisdozen liggen al klaar.
pi_182376365
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Gio / van Geel.

Overigens: Bijlow is echt een prima keeper. Komt wel goed met die jongen.
Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang afgemaakt zijn. Zie daar het verschil.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:28:22 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182376368
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang afgemaakt zijn. Zie daar het verschil.
Bedankt, hafcfan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:28:45 #82
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182376381
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang het Nederlands elftal ingepraat zijn. Zie daar het verschil.
Fixed.

Oh, en; zo’n iemand :')
pi_182376918
Wow, het was weer pure aids in Tilburg. Allereerst ging de aanschaf van een camera niet door omdat de verkopende partij op het laatste moment zijn keutel introk. Daarna de geweldige wedstrijd natuurlijk.

Twee keer kutten met een bus tussen Breda en Lage Zwaluwe wegens werkzaamheden. Waanzinnig kut, zit nu in de bus. Zit een meid naast me die opzichtig begon te zuchten toen ik een blik bier opentrok. Zit nu zo hard en ranzig mogelijk te ruften :D

De broer van Donraja had vrijkaarten voor ons en heeft fantastisch lekker Surinaams gekookt. Op dat vlak een genotstrip, 10/10 zou opnieuw doen
pi_182376966
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef aTypisch het volgende:
Weet iemand waarom ze bij Willem 2 allemaal Ajaxliedjes zingen?
Joodse sympathie op de tribune was best lachwekkend
pi_182377023
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
pi_182377115
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Bosz, alsjeblieft zeg :')

Van de afgelopen tien jaar vond ik het meest een lijn in het voetbal zitten onder Rutten. Die met een krankzinnig kutte selectie Europees overwinterde. Maar die werd verguisd in de kuip, ik begrijp nog waarom ook. Maar doe mij maar honderd keer liever zoiets dan de afgelopen anderhalf jaar.
pi_182377135
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:17 schreef exile79 het volgende:

[..]

Heb ik ook. Beetje bier drinken van tevoren is gezellig maar voor de wedstrijd hoef je echt niet te gaan dit jaar/vorig jaar/heel vaak
Precies dit. De kaarten in Tilburg waren vrijkaarten en zelfs ondanks dat ze gratis waren, waren ze het geld niet waard
pi_182377172
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
Er zit totaal geen echt bijzonder talent in onze jeugd.
pi_182377199
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.

Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:09:15 #90
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182377240
Wat lees ik allemaal
pi_182377271
Oh, en de oude harde kern is inmiddels alweer 40-45 terwijl nieuwe generaties tuig niet opstaan. Geheel logisch gezien de moderne maatschappij en de ontwikkeling die de veiligheidsdiensten hebben doorgemaakt. Een instituut om de boel lekker compleet te laten ontploffen is er dus niet meer
pi_182377296
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:22 schreef fetX het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Dat zingen en klappen na de thuiswedstrijd tegen Trencin was echt een dieptepunt.
Het is ongeveer het beeld dat ik al een decennium zie in de Kuip met het publiek dat gestoord hard is gaan geloven in het feit dat ze echt altijd achter de spelers staan!!!11 Joe neffer wok aloon jode lope altijd weg ja tog
  Forum Admin zondag 7 oktober 2018 @ 20:12:21 #93
35723 crew  GGMM
pi_182377299
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
Wow, het was weer pure aids in Tilburg. Allereerst ging de aanschaf van een camera niet door omdat de verkopende partij op het laatste moment zijn keutel introk. Daarna de geweldige wedstrijd natuurlijk.

Twee keer kutten met een bus tussen Breda en Lage Zwaluwe wegens werkzaamheden. Waanzinnig kut, zit nu in de bus. Zit een meid naast me die opzichtig begon te zuchten toen ik een blik bier opentrok. Zit nu zo hard en ranzig mogelijk te ruften :D

De broer van Donraja had vrijkaarten voor ons en heeft fantastisch lekker Surinaams gekookt. Op dat vlak een genotstrip, 10/10 zou opnieuw doen
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Joodse sympathie op de tribune was best lachwekkend
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bosz, alsjeblieft zeg :')

Van de afgelopen tien jaar vond ik het meest een lijn in het voetbal zitten onder Rutten. Die met een krankzinnig kutte selectie Europees overwinterde. Maar die werd verguisd in de kuip, ik begrijp nog waarom ook. Maar doe mij maar honderd keer liever zoiets dan de afgelopen anderhalf jaar.
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Precies dit. De kaarten in Tilburg waren vrijkaarten en zelfs ondanks dat ze gratis waren, waren ze het geld niet waard
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er zit totaal geen echt bijzonder talent in onze jeugd.
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.
Ok.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:14:11 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377335
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
Clasie, Vilhena en Bijlow ook wel toch? Goede gasten, echte Feyenoorders. En daar komt in de winterstop ook Karsdorp nog bij. Ow en Burgert natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:18:05 #95
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377409
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
Oh, en de oude harde kern is inmiddels alweer 40-45 terwijl nieuwe generaties tuig niet opstaan. Geheel logisch gezien de moderne maatschappij en de ontwikkeling die de veiligheidsdiensten hebben doorgemaakt. Een instituut om de boel lekker compleet te laten ontploffen is er dus niet meer
Letterlijk gisteren nog 'actief', die nieuwe generatie.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:18:51 #96
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182377421
quote:
Ronald de Boer en Kenneth Perez zijn niet te spreken over het veldspel van Feyenoord. De Rotterdammers kwamen zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door de remise verspeelde Feyenoord zondag voor de derde keer dit seizoen punten.

"Het is moeilijk de vrije man vinden bij Feyenoord", zegt De Boer. "Ze zijn niet balvast, maar ook het tactisch plan, het idee van lopende mensen bijvoorbeeld, komt er totaal niet uit. Het klopt op dit moment totaal niet qua hoe ze met elkaar in de opbouw staan."

"Je ziet ook een buitenspeler en back op dezelfde lijn staan aan de zijlijn, dat is dodelijk. Dat kan helemaal niet. Als je de backs van PSV en Ajax bekijkt, die staan bijna twintig meter hoger dan die van Feyenoord. Dat geeft aan dat je eigenlijk niet de intentie hebt om aan te vallen."

"Feyenoord heeft twee buitenspelers die graag naar binnen willen", vervolgt de analist in Dit Was Het Weekend. "Dan moeten de backs er overheen gaan. Dat is totaal niet het geval. Op dit moment kunnen ze elkaar niet vinden, dat is wel zorgwekkend."

"Je zou denken dat Giovanni van Bronckhorst dat ook ziet, hij heeft het hoogste trainersdiploma", voegt analist Kenneth Perez toe. "Maar blijkbaar brengt hij het niet over op zijn ploeg of zijn spelers vinden het te moeilijk of niet prettig."

fr12.nl

pi_182377428
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Clasie, Vilhena en Bijlow ook wel toch? Goede gasten, echte Feyenoorders. En daar komt in de winterstop ook Karsdorp nog bij. Ow en Burgert natuurlijk.
Clasie, Vilhena en Bijlow laten geen kut zien. Lieve gasten hoor, maar ik heb liever een jeugdspeler die het wekelijks waarmaakt.
pi_182377467
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:18 schreef PIETR het volgende:

[..]

Letterlijk gisteren nog 'actief', die nieuwe generatie.
Ik ga hierop zeggen wat ik tegen Rens zeg als hij begint met geneuzel over 'fifths': het echte werk bestaat al pakweg tien jaar niet meer in Nederland.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:22:10 #99
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377485
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie, Vilhena en Bijlow laten geen kut zien. Lieve gasten hoor, maar ik heb liever een jeugdspeler die het wekelijks waarmaakt.
Die Burger dus, verwacht ik wel veel van.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_182377500
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:22 schreef PIETR het volgende:

[..]

Die Burger dus, verwacht ik wel veel van.
Ja en zo hoor je ook verhalen over Geertruida, Kokcü enzovoort enzovoort. Ik heb er allemaal baggerweinig vertrouwen in, zeker met deze technische staf
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 20:25:05 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182377536
In de winterstop wordt Karsdorp teruggehaald, trekken we Sol aan en komt BMI in beeld.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:27:25 #102
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182377585
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:25 schreef onlogisch het volgende:
In de winterstop wordt Karsdorp teruggehaald, trekken we Sol aan en komt BMI in beeld.
De Guzman wil misschien ook wel komen afbouwen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:30:05 #103
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377640
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:25 schreef onlogisch het volgende:
In de winterstop wordt Karsdorp teruggehaald, trekken we Sol aan en komt BMI in beeld.
Sol zal wel niet komen aangezien ik niet verwacht dat er clubs miljoenen neer gaan leggen voor Jorgensen. Helaas een verkeerde gok geweest van Van Geel om hem niet te verkopen toen dat kon.

Karsdorp is een versterking. Kan St. Juste mooi naar het centrum.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:32:47 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377703
En wat is er met Van Beek gebeurd? Tegen Trenchin wastie dramatisch en ook vandaag debet aan het tegendoelpunt. Lijkt het helemaal kwijt te zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 20:33:02 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182377709
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:30 schreef PIETR het volgende:

[..]

Sol zal wel niet komen aangezien ik niet verwacht dat er clubs miljoenen neer gaan leggen voor Jorgensen. Helaas een verkeerde gok geweest van Van Geel om hem niet te verkopen toen dat kon.

Karsdorp is een versterking. Kan St. Juste mooi naar het centrum.
Sol is er juist 1 die ik typisch bij van Geel vind passen. Sol wil zelf graag naar Feyenoord. En laten we eerlijk zijn, de Jorg mag wel wat concurrentie gebruiken. Vanmiddag zag ik 'm ook een paar keer sjokken en leek het wel alsof hij er helemaal geen zin in had. Maar een Vente is geen serieuze bedreiging voor de Jorg. En ik vermoed dat van Geel van mening is dat Sol echt een versterking is.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:40:10 #106
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377846
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sol is er juist 1 die ik typisch bij van Geel vind passen. Sol wil zelf graag naar Feyenoord. En laten we eerlijk zijn, de Jorg mag wel wat concurrentie gebruiken. Vanmiddag zag ik 'm ook een paar keer sjokken en leek het wel alsof hij er helemaal geen zin in had. Maar een Vente is geen serieuze bedreiging voor de Jorg. En ik vermoed dat van Geel van mening is dat Sol echt een versterking is.
Feyenoord heeft niet genoeg geld om Sol te halen, daarvoor zal er eerst een speler verkocht moeten worden.

En hoe Jorgensen erbij liep vanmiddag kan echt niet. Mooiste baan van de wereld heeftie, maar dat straalde er niet vanaf ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:48:16 #107
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182378041
Opbokken met die kutcoach en kankerdirecteur, was even leuk maar nu nooit meer! FC twente speelt beter voetbal in de koek koek competitie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182378136
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:32 schreef PIETR het volgende:
En wat is er met Van Beek gebeurd? Tegen Trenchin wastie dramatisch en ook vandaag debet aan het tegendoelpunt. Lijkt het helemaal kwijt te zijn.
Die zouden ze bij FC Dordrecht nog wegsturen. Lange slungel.
pi_182378149
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:32 schreef PIETR het volgende:
En wat is er met Van Beek gebeurd? Tegen Trenchin wastie dramatisch en ook vandaag debet aan het tegendoelpunt. Lijkt het helemaal kwijt te zijn.
Onbegrijpelijke wisse ook, Van Beek inbrengen...
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:56:51 #110
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182378293
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijke wisse ook, Van Beek inbrengen...
Extreem laf inderdaad. Larsson eruit voor Sinisterra was veel logischer geweest wmb. Willem II gaat komen, er gaan dus ruimtes komen en dan kun je met een snelle speler vaak naar een doelpunt counteren.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_182378319
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:32 schreef PIETR het volgende:
En wat is er met Van Beek gebeurd? Tegen Trenchin wastie dramatisch en ook vandaag debet aan het tegendoelpunt. Lijkt het helemaal kwijt te zijn.
Heeft het gewoon nooit gehad. Wat een slechte speler. Ik vraag mij echt af wat de criteria zijn om bij Feyenoord de jeugdopleiding te mogen doorlopen? Zoveel beperkte voetballers die gewoon basiskwaliteiten missen.
#12 is not for sale!
pi_182378338
Ho Ho, jongens! Niet te kritisch op die wissel. Dat is zo makkelijk volgens Gio.
#12 is not for sale!
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:02:53 #113
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182378441
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.

De frustratie is echter bij mij enorm omdat het kampioenschap meer een maaltijd tegen de honger was dan een opzetje om echt door te groeien. Ik geloofde heilig dat de titel geen incident was, en het frustreert mij dat mijn ongelijk is bewezen.

Afzakken gaat ook niet gebeuren want in tegenstelling tot de vorige keren dat dat gebeurde is de rest van de Eredivisie knudde. Twente is weg, AZ verdedigt niet, Heerenveen is een middenmoter, Groningen vecht tegen degradatie, en er zijn geen clubs op die plekken gekomen.

Gio zal deze zomer wel vertrekken, maar naar alle waarschijnlijk zal vdBrom wel zijn plekkie overnemen. Dan verandert er praktisch dus niets.
Makkelijk tweede.
pi_182378449
Ik krijg steeds meer een hekel aan die teksten van Gio.
pi_182378521
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.

De frustratie is echter bij mij enorm omdat het kampioenschap meer een maaltijd tegen de honger was dan een opzetje om echt door te groeien. Ik geloofde heilig dat de titel geen incident was, en het frustreert mij dat mijn ongelijk is bewezen.

Afzakken gaat ook niet gebeuren want in tegenstelling tot de vorige keren dat dat gebeurde is de rest van de Eredivisie knudde. Twente is weg, AZ verdedigt niet, Heerenveen is een middenmoter, Groningen vecht tegen degradatie, en er zijn geen clubs op die plekken gekomen.

Gio zal deze zomer wel vertrekken, maar naar alle waarschijnlijk zal vdBrom wel zijn plekkie overnemen. Dan verandert er praktisch dus niets.
als Van Persie stopt en Berghuis/Vilhena/Jorgensen gaan weg kan je ook zo 7de worden elk jaar.
Welke betere spelers hebben we dan nog ?
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:11:00 #116
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182378677
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.

De frustratie is echter bij mij enorm omdat het kampioenschap meer een maaltijd tegen de honger was dan een opzetje om echt door te groeien. Ik geloofde heilig dat de titel geen incident was, en het frustreert mij dat mijn ongelijk is bewezen.

Afzakken gaat ook niet gebeuren want in tegenstelling tot de vorige keren dat dat gebeurde is de rest van de Eredivisie knudde. Twente is weg, AZ verdedigt niet, Heerenveen is een middenmoter, Groningen vecht tegen degradatie, en er zijn geen clubs op die plekken gekomen.

Gio zal deze zomer wel vertrekken, maar naar alle waarschijnlijk zal vdBrom wel zijn plekkie overnemen. Dan verandert er praktisch dus niets.
vd Brom :') Het zou me ook helemaal niets verbazen dat we één dezer lezen dat het contract van Van Bronckhorst verlengd gaat worden, want hij pakt toch zoveel prijzen!!11@

Enige goede, beschikbare trainer is Bosz. Maar dat vind ik zo'n misselijke vent. Moet altijd een beetje kotsen als ik hem hoor praten.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_182378692
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

als Van Persie stopt en Berghuis/Vilhena/Jorgensen gaan weg kan je ook zo 7de worden elk jaar.
Welke betere spelers hebben we dan nog ?
Ja want dan komen er geen vervangers natuurlijk.
blablablabla
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:15:03 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182378794
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:57 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Heeft het gewoon nooit gehad. Wat een slechte speler. Ik vraag mij echt af wat de criteria zijn om bij Feyenoord de jeugdopleiding te mogen doorlopen? Zoveel beperkte voetballers die gewoon basiskwaliteiten missen.
Heeft een periode echt heel goed gespeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Forum Admin zondag 7 oktober 2018 @ 21:18:34 #119
35723 crew  GGMM
pi_182378883
KIJK JONGENS IK HEB EEN LEUK TOPIC GEMAAKT!

VBL / Van Bronckhorst en Van Geel moeten ontslagen worden #1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:25:04 #120
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182379005
Meteen gereageerd.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:28:45 #121
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182379062
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

als Van Persie stopt en Berghuis/Vilhena/Jorgensen gaan weg kan je ook zo 7de worden elk jaar.
Welke betere spelers hebben we dan nog ?
Pff daar kan je zomaar gelijk in hebben. En dan zijn Vilhena en Jørgensen sowieso spelers die zich al erg aanpassen aan het niveau van de rest.

StJuste en Tapia zijn spelers die het basisniveau van een Nederlandse topploeg kunnen halen (waarbij ik niet wil zeggen dat ze dit constant doen). Bijlow is een leuk talent, Haps is een redelijke back. En ja, verder... Botteghin, vdHeijden, vBeek, Nieuwkoop, Ayoub, Toornstra, Larsson, Hankouri, Sinisterra, het zijn allemaal namen die je ook bij échte subtoppers terug kunt lezen.

Het begint langzamerhand een beetje op die circusploeg te lijken van 04/05 waarin Kuyt en Kalou (en vooruit, Goor) al het werk deden terwijl clowns als Gibbs en Ostlünd gewoon basisspelers waren.
Makkelijk tweede.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:37:42 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182379235
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.

Het lijkt wel wat op het Ajax onder De Boer en in mindere mate ook wel PSV onder Cocu waar het spel eigenlijk elke week intens kut is, maar er toch prijzen mee gepakt werden omdat het niveau zo laag is in deze competitie. Maar dankzij het zaaddodende U-voetbal ramt het elke liefde die je voor voetbal hebt uit je lichaam en maakt het je meer hersendood dan dat je er zin in hebt.

Ik denk oprecht dat een trainer als Bosz wel weer wat vuur kan brengen in Feyenoord, maar dan moet hij ook wel mogelijkheden hebben om door te selecteren in dit elftal. Want hoog druk zetten met Botteghin en Jan-Arie gaat hij niet doen.
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:42:40 #123
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182379325
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het lijkt wel wat op het Ajax onder De Boer en in mindere mate ook wel PSV onder Cocu waar het spel eigenlijk elke week intens kut is, maar er toch prijzen mee gepakt werden omdat het niveau zo laag is in deze competitie. Maar dankzij het zaaddodende U-voetbal ramt het elke liefde die je voor voetbal hebt uit je lichaam en maakt het je meer hersendood dan dat je er zin in hebt.

Ik denk oprecht dat een trainer als Bosz wel weer wat vuur kan brengen in Feyenoord, maar dan moet hij ook wel mogelijkheden hebben om door te selecteren in dit elftal. Want hoog druk zetten met Botteghin en Jan-Arie gaat hij niet doen.
Doorselecteren is een must met deze selectie. Dat zou bijna een voorwaarde moeten zijn.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:43:20 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182379342
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Doorselecteren is een must met deze selectie. Dat zou bijna een voorwaarde moeten zijn.
Maar als er geen geld is is dat lastig, en die spelers zijn ook niet te verkopen.
Oh.
pi_182379389
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar als er geen geld is is dat lastig, en die spelers zijn ook niet te verkopen.
niet weten dat we vilhena voor 100 mio gaan verkopen :') _O-
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:46:46 #126
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182379419
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar als er geen geld is is dat lastig, en die spelers zijn ook niet te verkopen.
En daarom graag wat meer jeugd inpassen. Zo’n Kokcu, Geertruida en Bouchataoui blinken bijna wekelijks uit. Dat kun je dus best proberen. En al helemaal als je 0-4 voorstaat bij Heerenveen of 3-0 tegen Excelsior.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:47:27 #127
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182379434
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het lijkt wel wat op het Ajax onder De Boer en in mindere mate ook wel PSV onder Cocu waar het spel eigenlijk elke week intens kut is, maar er toch prijzen mee gepakt werden omdat het niveau zo laag is in deze competitie. Maar dankzij het zaaddodende U-voetbal ramt het elke liefde die je voor voetbal hebt uit je lichaam en maakt het je meer hersendood dan dat je er zin in hebt.

Ik denk oprecht dat een trainer als Bosz wel weer wat vuur kan brengen in Feyenoord, maar dan moet hij ook wel mogelijkheden hebben om door te selecteren in dit elftal. Want hoog druk zetten met Botteghin en Jan-Arie gaat hij niet doen.
Ja, dat vat het eigenlijk wel samen. Als we nu gewoon rustig derde worden, Gio door de voordeur vertrekt en er inderdaad een type Bosz komt die waar nodig doorselecteert en weer gaat teren op automatismen in plaats van toeval, dan heb je echt wel een ploeg die het Ajax en PSV in ieder geval lastig kan maken.

Het lastige met Bosz is dat hij bovenstaand riedeltje al een keer eerder geprobeerd heeft bij Feyenoord, met als gevolg bijna een faillissement. Daarnaast blijft het een probleem dat op bepaalde andere organen bij Feyenoord mensen zitten die al veel te lang niks nuttigs doen maar die heel graag niet hun baan willen verliezen. Dat zit al een jaartje of 20 ons dwars. Gio en vGeel zijn wel het mikpunt, maar ze zijn niet het grote probleem.
Makkelijk tweede.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:48:21 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182379453
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

niet weten dat we vilhena voor 100 mio gaan verkopen :') _O-
Die kon toch weg afgelopen zomer maar gingen ze ervoor liggen?
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:51:23 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182379516
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:46 schreef fetX het volgende:

[..]

En daarom graag wat meer jeugd inpassen. Zo’n Kokcu, Geertruida en Bouchataoui blinken bijna wekelijks uit. Dat kun je dus best proberen. En al helemaal als je 0-4 voorstaat bij Heerenveen of 3-0 tegen Excelsior.
Waar blinken ze uit dan?
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ja, dat vat het eigenlijk wel samen. Als we nu gewoon rustig derde worden, Gio door de voordeur vertrekt en er inderdaad een type Bosz komt die waar nodig doorselecteert en weer gaat teren op automatismen in plaats van toeval, dan heb je echt wel een ploeg die het Ajax en PSV in ieder geval lastig kan maken.

Het lastige met Bosz is dat hij bovenstaand riedeltje al een keer eerder geprobeerd heeft bij Feyenoord, met als gevolg bijna een faillissement. Daarnaast blijft het een probleem dat op bepaalde andere organen bij Feyenoord mensen zitten die al veel te lang niks nuttigs doen maar die heel graag niet hun baan willen verliezen. Dat zit al een jaartje of 20 ons dwars. Gio en vGeel zijn wel het mikpunt, maar ze zijn niet het grote probleem.
Maar dat kwam omdat Bosz toen een TD was, maar dat moet hij dan ook niet worden bij Feyenoord. Als hij gewoon een trainer is kan hij jullie nauwelijks een faillissement bezorgen, of hij moet degraderen :').

Maarja het is duidelijk dat Feyenoord in alle gelederen doodziek is aangezien ook de beleidsbepalers hiervoor er een puinhoop van maakten, en die daarvoor ook. Wellicht omdat er nooit een eenduidige visie is op het spel wat Feyenoord wil gaan spelen of een plan waar de jeugdopleiding jaren mee vooruit kan. Het is altijd maar aanrommelen.
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:01:49 #130
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182379818
Feyenoord O19/Jong Feyenoord en vorig jaar Youth League.
pi_182379835
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

niet weten dat we vilhena voor 100 mio gaan verkopen :') _O-
Die gaat ook met het jaar slechter spelen. Gewoon een keer een bal in één keer aannemen en doorspelen zit er niet in. Die had je afgelopen seizoen moeten verkopen met z’n 10 goals, toen leek het nog wat.
#12 is not for sale!
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:09:16 #132
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182379990
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ja, dat vat het eigenlijk wel samen. Als we nu gewoon rustig derde worden, Gio door de voordeur vertrekt en er inderdaad een type Bosz komt die waar nodig doorselecteert en weer gaat teren op automatismen in plaats van toeval, dan heb je echt wel een ploeg die het Ajax en PSV in ieder geval lastig kan maken.

Het lastige met Bosz is dat hij bovenstaand riedeltje al een keer eerder geprobeerd heeft bij Feyenoord, met als gevolg bijna een faillissement. Daarnaast blijft het een probleem dat op bepaalde andere organen bij Feyenoord mensen zitten die al veel te lang niks nuttigs doen maar die heel graag niet hun baan willen verliezen. Dat zit al een jaartje of 20 ons dwars. Gio en vGeel zijn wel het mikpunt, maar ze zijn niet het grote probleem.
Het idee van Bosz was simpel en ook niet heel gek: haal grote, ervaren, dure spelers naar de Kuip om zo Champions League te halen. Dat dit fout ging, en bijna de ondergang van Feyenoord betekende, is dat de fout van Bosz of van onze financiele man (Onno Jacobs) die al die transfers en bijbehorende salarissen goedkeurde?
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:15:35 #133
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182380144
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.
dat kankerbestuur mag van geluk spreken dat de supporters nu niets doen
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:17:48 #134
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182380193
Uiteraard, maar het houdt een beetje tegen dat Bosz naar Feyenoord komt, in welke positie dan ook. Ik denk namelijk dat hij anders als opvolger van Koeman of Rutten was gehaald.

En ik weet niet of het overal ziek is, maar op bepaalde plekken zitten de verkeerde mensen ja. Met name de scouting, waar de familie Beukers maar aankloot ondanks een afschuwelijke track-record. Wat er is gebeurd met de jeugdopleiding begrijp ik ook niet, alhoewel dat langzamerhand weer de goede kant op lijkt te gaan. De RvC heeft momenteel 0 mensen met een voetbalachtergrond. Die mensen doen nog veel meer schade dan een vGeel.
Makkelijk tweede.
pi_182380292
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want dan komen er geen vervangers natuurlijk.
Ja Bilal 2.0 en Amrabat halen we terug
pi_182380434
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Het idee van Bosz was simpel en ook niet heel gek: haal grote, ervaren, dure spelers naar de Kuip om zo Champions League te halen. Dat dit fout ging, en bijna de ondergang van Feyenoord betekende, is dat de fout van Bosz of van onze financiele man (Onno Jacobs) die al die transfers en bijbehorende salarissen goedkeurde?
Allebei maar nu wordt toch hetzelfde gedaan op kleiner schaal en met iets jongere spelers ?
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:28:49 #137
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182380578
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Allebei maar nu wordt toch hetzelfde gedaan op kleiner schaal en met iets jongere spelers ?
Niet echt vergelijkbaar. Je doelt toch op de transferzomer na het kampioenschap?
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:58:36 #138
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182381149
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteraard, maar het houdt een beetje tegen dat Bosz naar Feyenoord komt, in welke positie dan ook. Ik denk namelijk dat hij anders als opvolger van Koeman of Rutten was gehaald.

En ik weet niet of het overal ziek is, maar op bepaalde plekken zitten de verkeerde mensen ja. Met name de scouting, waar de familie Beukers maar aankloot ondanks een afschuwelijke track-record. Wat er is gebeurd met de jeugdopleiding begrijp ik ook niet, alhoewel dat langzamerhand weer de goede kant op lijkt te gaan. De RvC heeft momenteel 0 mensen met een voetbalachtergrond. Die mensen doen nog veel meer schade dan een vGeel.
Oneens. Het gaat over voetbal en het is evident dat gio en vangeel verzaken, punt uit. Daar heeft geen RvC of Directeur invloed op, de enige invloed die zei hebben is het ontslaan of niet verlengen van de contracten van giokanhetnie en pisgeel. En dat is maar goed ook, want zei zitten voor de langere termijn. Die RvC wordt wel wakker zodra de jaarrekening er minder positief uitziet door devalutatie van de prijs van de selectie alsmede de verminderde doorstroming vanaf varkenoord.
Qua jeugdopleiding is mijn verwachting dat feyenoord net als psv veel last heeft van engeland die de beste jongens wegkapen als ze net 16 zijn. Maar de andere zijn ook prima voetballers en het probleem zit niet bij het talent, maar bij hoeveel kansen er worden geboden aan deze talentjes. Heel dit jeugdopleidingprobleem zit tussen de oren van gio en vangeelzucht. De enige keren wanneer er wordt teruggegrepen op de jeugdopleiding is als er echt geen andere optie meer is. Malacia is daar een mooi voorbeeld van, gio moest wel en toen bleek dat hij kon ballen! Gio en Vangeel moeten opkankeren.

[ Bericht 8% gewijzigd door govie op 07-10-2018 23:04:48 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182381227
'Gio' over Willem II - Feyenoord: ''Dit mag ons niet gebeuren''

Feyenoord is er zondag niet in geslaagd te winnen van Willem II. In Tilburg werd het 1-1. De Rotterdammers stonden vlak voor tijd nog voor, maar gaven de overwinning nog uit handen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182381427
Gio is een echte Feyenoorder, een aardige vent en een keurig uithangbord voor de club. Dat maakt het allemaal een stuk lastiger om van hem af te komen. Zelfs 7 wedstrijden op rij verliezen wordt bij hem door de vingers gezien. Een nieuwe trainer is lang niet altijd zaligmakend, maar iedereen ziet dat Feyenoord vast zit en het chagrijn rond de club neemt met de week toe. We zijn toe aan iets anders. Gio is denk ik wel een goede people manager, maar als tacticus heeft hij in 3 jaar tijd niets laten zien.
pi_182381671
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
. Gio is denk ik wel een goede people manager, maar als tacticus heeft hij in 3 jaar tijd niets laten zien.
Ik heb niemand beter zien worden in de tijd dat Gio bij ons trainer is. Nul komma nul ontwikkeling.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_182381797
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:28 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik heb niemand beter zien worden in de tijd dat Gio bij ons trainer is. Nul komma nul ontwikkeling.
Echt 0,0 ontwikkeling op kwaliteiten van spelers, spelinzicht inderdaad, maar ook niet op tactisch vlak, qua wisselbeleid, fitheid of presentatie. :r

Zo'n beste people manager schijnt het ook niet te zijn trouwens, aangezien je heel veel (ex) reservespelers in de media heb zien klagen dat Gio totaal geen oog schijnt te hebben voor spelers die buiten de vaste kern van zo'n 15 spelers vallen.

Al kunnen dat natuurlijk ook allemaal verbitterde rancuneuze oud-werknemers zijn die nog even hun frustratie kwijt willen in de media.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182382003
Na 8 wedstrijden is er al niks meer aan, mooi moment om de trainer eruit te gooien en het met iemand anders te proberen zodat we volgend seizoen direct goed kunnen beginnen,
Met deze ellende kunnen we een telraam meenemen naar de Arena, dat wordt gewoon een slachtpartij
  maandag 8 oktober 2018 @ 00:06:56 #144
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182382153
Het punt is gewoon dat het niet veel zin heeft om over Gio te schreeuwen. Ja ik begrijp de frustraties, maar hoogstwaarschijnlijk worden we gewoon derde en vertrekt hij eind dit seizoen. Het lijkt mij in ieder geval heel sterk als hij nog gaat verlengen.

vGeel is voor mij een twijfelgeval, beetje een mixed bag. Hij heeft goede en slechte seizoenen gehad en hij is nogal risicoloos. Hij heeft twee vreselijke blunders gemaakt maar die liggen inmiddels al redelijk ver in het verleden (het jong-team en Kazim), terwijl andere TD’s toch een stuk vaker de mist in gingen. Ik weet niet of vGeel ontslaan het beste is, ik denk zelfs een beetje dat we over dat punt heen zitten. Hij is niet geschikt als de man om grote successen te boeken, maar hij is wel in staat om de rust te bewaren waardoor de club niet helemaal afzakt. Want dat risico lopen we echt wel een beetje hoor. Liever gefrustreerd zijn na een 1-1 bij Willem II dan een feestje vieren na een onverdiende 2-1 thuis tegen Heracles.

Dat de problematiek gedeeltelijk veroorzaakt is door het niet doorselecteren na het kampioenschap en het totale gebrek aan lange termijn visie bij Gio de afgelopen seizoenen, dat staat vrij vast. Maar er is nog een hoop andere rotzooi in de club, die ten eerste een stuk vaster zitten dan Gio en vGeel, ten tweede niet zo opvallen, en daarnaast net zo veel fout doen en nog veel minder goed. Met het ontslaan van de twee wat meer opvallende kopstukken heb je nog niet de hele bagger weg die er achter zit. Sterker zelfs, die werken zo Gio en vGeel voor ons weg als hun stoeltje daardoor steviger zit.
Makkelijk tweede.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 00:18:11 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182382314
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het punt is gewoon dat het niet veel zin heeft om over Gio te schreeuwen. Ja ik begrijp de frustraties, maar hoogstwaarschijnlijk worden we gewoon derde en vertrekt hij eind dit seizoen. Het lijkt mij in ieder geval heel sterk als hij nog gaat verlengen.

vGeel is voor mij een twijfelgeval, beetje een mixed bag. Hij heeft goede en slechte seizoenen gehad en hij is nogal risicoloos. Hij heeft twee vreselijke blunders gemaakt maar die liggen inmiddels al redelijk ver in het verleden (het jong-team en Kazim), terwijl andere TD’s toch een stuk vaker de mist in gingen. Ik weet niet of vGeel ontslaan het beste is, ik denk zelfs een beetje dat we over dat punt heen zitten. Hij is niet geschikt als de man om grote successen te boeken, maar hij is wel in staat om de rust te bewaren waardoor de club niet helemaal afzakt. Want dat risico lopen we echt wel een beetje hoor. Liever gefrustreerd zijn na een 1-1 bij Willem II dan een feestje vieren na een onverdiende 2-1 thuis tegen Heracles.

Dat de problematiek gedeeltelijk veroorzaakt is door het niet doorselecteren na het kampioenschap en het totale gebrek aan lange termijn visie bij Gio de afgelopen seizoenen, dat staat vrij vast. Maar er is nog een hoop andere rotzooi in de club, die ten eerste een stuk vaster zitten dan Gio en vGeel, ten tweede niet zo opvallen, en daarnaast net zo veel fout doen en nog veel minder goed. Met het ontslaan van de twee wat meer opvallende kopstukken heb je nog niet de hele bagger weg die er achter zit. Sterker zelfs, die werken zo Gio en vGeel voor ons weg als hun stoeltje daardoor steviger zit.
Lekker getikt pik maar wat is nou eigenlijk je punt?
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 00:19:17 #146
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182382335
Wat een wedstrijd weer, mensen in de schuldsanering staan er nog beter voor dan Feyenoord, wat een armoe :')

Toornstra brengen terwijl Ayoub op de bank heb zitten :')

Van Beek brengen omdat je 0-1 wilt verdedigen terwijl je daar al seizoenen makkelijk wint :')

Kan niet wachten tot de Kuip zondag met z'n allen you never walk alone gaat zingen ;(

#GIOROTOP

#VANGEELROTOP
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 8 oktober 2018 @ 00:33:45 #147
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182382516
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 00:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lekker getikt pik maar wat is nou eigenlijk je punt?
Gio presteert matig maar vertrekt vermoedelijk (hopelijk) eind dit seizoen, over vGeel twijfel ik of hij momenteel de juiste man is, hen vervangen lost niet de grote (constante) problemen bij Feyenoord op want er zit nog meer bagger.
Makkelijk tweede.
  maandag 8 oktober 2018 @ 01:00:41 #148
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182382855
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.

De frustratie is echter bij mij enorm omdat het kampioenschap meer een maaltijd tegen de honger was dan een opzetje om echt door te groeien. Ik geloofde heilig dat de titel geen incident was, en het frustreert mij dat mijn ongelijk is bewezen.

Afzakken gaat ook niet gebeuren want in tegenstelling tot de vorige keren dat dat gebeurde is de rest van de Eredivisie knudde. Twente is weg, AZ verdedigt niet, Heerenveen is een middenmoter, Groningen vecht tegen degradatie, en er zijn geen clubs op die plekken gekomen.

Gio zal deze zomer wel vertrekken, maar naar alle waarschijnlijk zal vdBrom wel zijn plekkie overnemen. Dan verandert er praktisch dus niets.
Je verwoord mijn gevoel perfect. :(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 01:03:10 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182382882
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 00:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Gio presteert matig maar vertrekt vermoedelijk (hopelijk) eind dit seizoen, over vGeel twijfel ik of hij momenteel de juiste man is, hen vervangen lost niet de grote (constante) problemen bij Feyenoord op want er zit nog meer bagger.
Maar blijven aanmodderen met Gio en Van Geel tot de diepere bagger weg is is toch totaal geen aantrekkelijk vooruitzicht? Een andere trainer kan veel meer bereiken dan je denkt door bijv. talenten meer kansen te geven en herkenbaarder te voetballen. Liever derde met perspectief dan derde met aids. En Van Geel had ondanks de diepere bagger moeten doorselecteren en niet zo onverklaarbaar zelfgenoegzaam moeten zijn na vorig seizoen vanwege een bekertje. Kortom, genoeg redenen om afscheid te nemen en er direct op vooruit te gaan.
pi_182383191
Gio wordt gewoon verlengd als je de pech hebt derde te worden of weer via louter thuiswedstrijden de beker wint.

En nog 8 maanden ergeren heeft ook geen zin.

en een TD die zegt dat we alles op orde hebben terwijl dat duidelijk niet zo was, tja als de trainer dat zegt tegen hem....
pi_182383235
maar het zit ook dieper, het is meer dat er gedaan wordt alsof 1-1 tegen AZ prima is, geen enkele topsportmentaliteit wat meerdere mensen al aangaven, bv Kuijt.

Dat zie je ook duidelijk bij Berghuis die vaak zo slap begint bv.

Bij de jeugd ook, bij Ajax moet er elke wedstrijd gewonnen worden, bij Feyenoord is het allemaal vrijblijvend (zei bv Koeman ook). Als ze maar hard werken.

En bij de scouting is er ook niets veranderd, terwijl die gewoon uitgelachen worden door andere clubs.
  maandag 8 oktober 2018 @ 05:42:38 #152
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182383574
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 00:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lekker getikt pik maar wat is nou eigenlijk je punt?
Lekker blijven doormodderen bedoelt hij volgens mij te zeggen. Maar mijn inziens moet je met grof geweld die twee de deur uit werken, hoe eerder hoe beter. Het probleem dat feyenoord heeft is dat az een makkelijker programma heeft. SAowieso is het een probleem dat ik AZ vergelijken moet met feyenoord... maargoed dit is wat velen willen hier in dit topic.

AZ
FC utrecht
Heerenveen
Graafschap
Ado
VVV
Willem-2-
Fortuna
Excelsior

Feyenoord
PEC Zwolle
Ajax
VVV
Heracles
Groningen
PSV
Emmen
Fortuna

Resume: Feyenoord 2 toppers, AZ 0 toppers. Dus de kans is aannemelijk dat AZ 6 punten meer pakt dan feyenoord komende periode en dan staat feyenoord 4de, net boven heracles (of eronder als je pech hebt).

[ Bericht 16% gewijzigd door govie op 08-10-2018 06:16:35 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182383628
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2018 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
Wat een wedstrijd weer, mensen in de schuldsanering staan er nog beter voor dan Feyenoord, wat een armoe :')

Toornstra brengen terwijl Ayoub op de bank heb zitten :')

Van Beek brengen omdat je 0-1 wilt verdedigen terwijl je daar al seizoenen makkelijk wint :')

Kan niet wachten tot de Kuip zondag met z'n allen you never walk alone gaat zingen ;(

#GIOROTOP

#VANGEELROTOP
Alleen zat Ayoub niet op de bank. Klein detail.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_182384105
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.
Het gaat extreem slecht, we zitten in een diepe crisis.

quote:
De frustratie is echter bij mij enorm omdat het kampioenschap meer een maaltijd tegen de honger was dan een opzetje om echt door te groeien. Ik geloofde heilig dat de titel geen incident was, en het frustreert mij dat mijn ongelijk is bewezen.
Dan ben je echt extreem naïef.

quote:
Gio zal deze zomer wel vertrekken, maar naar alle waarschijnlijk zal vdBrom wel zijn plekkie overnemen. Dan verandert er praktisch dus niets.
Brom, ja hoor :')
pi_182384198
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat er is gebeurd met de jeugdopleiding begrijp ik ook niet, alhoewel dat langzamerhand weer de goede kant op lijkt te gaan. De RvC heeft momenteel 0 mensen met een voetbalachtergrond. Die mensen doen nog veel meer schade dan een vGeel.
Als je niet weet waar het mis gegaan is met de jeugd, heb je liggen slapen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 08:52:09 #156
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182384466
hoe lang blijf je nog?
Makkelijk tweede.
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:13:10 #157
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182384741
Zo snel mogelijk Bosz en Brard halen. En een goede vervanger voor Van Geel gaan zoeken.

Gio bedanken voor de vele prijzen en een seizoenkaart voor het leven geven, misschien in de Skybox naast Dirk Kuijt.
pi_182384757
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:13 schreef Rocket Ride het volgende:
Zo snel mogelijk Bosz en Brard halen. En een goede vervanger voor Van Geel gaan zoeken.

Gio bedanken voor de vele prijzen en een seizoenkaart voor het leven geven, misschien in de Skybox naast Dirk Kuijt.
Het is geen FM waar je even stats kunt vergelijken en gewoon een random 'betere' TD kunt halen hé. Ze moeten wel beschikbaar zijn en zin hebben in Feyenoord.
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:19:07 #159
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182384837
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:13 schreef Rocket Ride het volgende:
Zo snel mogelijk Bosz en Brard halen. En een goede vervanger voor Van Geel gaan zoeken.

Gio bedanken voor de vele prijzen en een seizoenkaart voor het leven geven, misschien in de Skybox naast Dirk Kuijt.
Patty Brard zal zeerzeker niet gaan zorgen voor nog minder vermakelijk voetbal. Daarnaast kan ze goed tegen al dat gezeik, dus ik zeg doen! :9 B-) :7 >:)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 09:19:35 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182384843
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’.

G-g-gio???? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182384871
Giogod _O_


Maar het is nu wel klaar, volgende zomer onder luid applaus eruit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 09:21:57 ]
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:32:44 #162
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182385024
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Post van de dag.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:38:30 #163
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182385113
Ik heb het al eerder gezegd: Bij een directie moet je geen vriendjes zijn. Dan ben je niet meer objectief. Gisteravond hebben Gio, van Geel, Landzaat, De Jong vast weer lekker samen wezen eten.

https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a8f24ee4/

Hoe kan je iemand van de NOS nou verkiezen boven R. Eenhoorn?

Idealistische beeld is dat we helemaal een schoon schip maken.

Gio -» Peter Bosz
Richard Grootscholten -» Stanley Brard
Martin van Geel -» Max Huiberts
Jan de Jong -» Robert Eenhoorn

En die Landzaat mag van mij ook meteen wel weer vertrekken. Wat die man toevoegt is mij een groots raadsel.

Maarja, zo makkelijk is het helaas niet. Iedereen houdt elkaars hand boven het hoofd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:57:18 #164
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182385440
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:38 schreef satecl het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd: Bij een directie moet je geen vriendjes zijn. Dan ben je niet meer objectief. Gisteravond hebben Gio, van Geel, Landzaat, De Jong vast weer lekker samen wezen eten.

https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a8f24ee4/

Hoe kan je iemand van de NOS nou verkiezen boven R. Eenhoorn?

Idealistische beeld is dat we helemaal een schoon schip maken.

Gio -» Peter Bosz
Richard Grootscholten -» Stanley Brard
Martin van Geel -» Max Huiberts
Jan de Jong -» Robert Eenhoorn

En die Landzaat mag van mij ook meteen wel weer vertrekken. Wat die man toevoegt is mij een groots raadsel.

Maarja, zo makkelijk is het helaas niet. Iedereen houdt elkaars hand boven het hoofd.
Ik kan begrijpen dat je voorkeuren hebt qua directeur maar DeJong is niet incapabel gebleken en daarnaast niet verantwoordelijk korte termijn resultaten of het aanstellen van vangeel ofwel GvB. De rest kan ik het wel in vinden behalve max huiberts: Nieuwe HT en TD betekent vind ik ook nieuwe VT.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:11:24 #165
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_182385699
Hoe kan je gio nou de schuld geven. Hebben mensen die selectie wel eens goed bekeken _O-
pi_182385835
Zie je trouwens Toornstra, Vilhena, Botteghin, St Juste, V/d Heijden en Malacia al meedoen in het spelletje van een Bosz? :') Ook een Clasie kan dat helemaal niet belopen.

Trouwens nog een keer: Malacia was positioneel echt zo fucking zwak gisteren.
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:20:41 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182385867
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan je gio nou de schuld geven. Hebben mensen die selectie wel eens goed bekeken _O-
Het feit dat je als trainer niet met piepende banden de eerste training na de zomer verlaat is natuurlijk ook veelzeggend over het ambitieniveau van Gio.
pi_182386009
Willem is er ook helemaal klaar mee, en terecht. Wat een oog-aids om naar te kijken.
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:32:18 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182386041
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het feit dat je als trainer niet met piepende banden de eerste training na de zomer verlaat is natuurlijk ook veelzeggend over het ambitieniveau van Gio.
moet er nog wel een andere optie zijn dan de geraniums
pi_182386157
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het feit dat je als trainer niet met piepende banden de eerste training na de zomer verlaat is natuurlijk ook veelzeggend over het ambitieniveau van Gio.
Je hebt het wel over de meest succesvolle Feyenoordtrainer alle tijden (oké na Happel)
Die gaat natuurlijk nooit uit vrije wil zijn contract eenzijdig beëindigen. Hoe jammer wij dat ook vinden hier.
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:40:05 #171
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182386196
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

G-g-gio???? :{
Je leest toch ook wel aan mijn posts dat ik het momenteel vreselijk kut vind.

Maar vanuit Feyenoords opzicht valt het te verdedigen dat het gewoon redelijk gaat. Lekker risicoloos derde eindigen en bekertjes aan elkaar rijgen is hoe je het wendt of keert beter dan de situatie tussen 2003 en 2011, toen Feyenoord slechtst twee van de acht seizoenen in de top drie eindigde, één beker won en in korte tijd afzakte van potentiële Europese subtopper naar financiëel kapotte Eredivisie-middenmoter.

De frustratie is vooral dat Feyenoord na het kampioenschap totaal niet is doorgegroeid en zonder enige ambitie vreselijk lelijk voetbal speelt, niet dat we op het punt staan kapot te gaan ofzo.
Makkelijk tweede.
pi_182386402
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je leest toch ook wel aan mijn posts dat ik het momenteel vreselijk kut vind.

Maar vanuit Feyenoords opzicht valt het te verdedigen dat het gewoon redelijk gaat. Lekker risicoloos derde eindigen en bekertjes aan elkaar rijgen is hoe je het wendt of keert beter dan de situatie tussen 2003 en 2011, toen Feyenoord slechtst twee van de acht seizoenen in de top drie eindigde, één beker won en in korte tijd afzakte van potentiële Europese subtopper naar financiëel kapotte Eredivisie-middenmoter.

De frustratie is vooral dat Feyenoord na het kampioenschap totaal niet is doorgegroeid en zonder enige ambitie vreselijk lelijk voetbal speelt, niet dat we op het punt staan kapot te gaan ofzo.
Vorig seizoen werden we alleen geen derde, maar vierde. Met een shitload achterstand qua punten op AZ.
Bekerwinst is puur mazzel met gunstige lotingen elke keer. Als je deze editie een keer Ajax uit loot of sowieso een serie lastige uitwedstrijden vliegen die gasten er geheid uit.
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:03:50 #173
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182386625
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan je gio nou de schuld geven. Hebben mensen die selectie wel eens goed bekeken _O-
Een (dikke) verlies tegen Ajax en/of PSV zal iedereen begrepen. Maar Feyenoord heeft een selectie die makkelijk van De Graafschap, Trecin en Willem II moet winnen. Desnoods dat soort wedstrijden domineren.

Dat lukt niet, dus geven we Gio en de spelers de schuld.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:04:45 #174
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182386641
Is ‘ie al weg?
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:05:52 #175
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182386653
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Een (dikke) verlies tegen Ajax en/of PSV zal iedereen begrepen. Maar Feyenoord heeft een selectie die makkelijk van De Graafschap, Trecin en Willem II moet winnen. Desnoods dat soort wedstrijden domineren.

Dat lukt niet, dus geven we Gio en de spelers de schuld.
Tegen Ajax en PSV gaan we er in de uitwedstrijden sowieso hard af. Die hebben dit jaar dan ook wel een belachelijk sterke selectie voor Eredivisie begrippen.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 11:06:44 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182386666
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Een (dikke) verlies tegen Ajax en/of PSV zal iedereen begrepen. Maar Feyenoord heeft een selectie die makkelijk van De Graafschap, Trecin en Willem II moet winnen. Desnoods dat soort wedstrijden domineren.

Dat lukt niet, dus geven we Gio en de spelers de schuld.
een dikke verlies
iedereen begrepen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:10:14 #177
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182386722
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

een dikke verlies
iedereen begrepen
Tegenwoordig moeten mensen bang zijn om spelfouten (en fouten in grammatica) te maken.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 11:10:53 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182386744
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Tegenwoordig moeten mensen bang zijn om spelfouten te maken.
Niet bang :? Waar staat dat?
Een beter FOK! begint bij jezelf :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:12:34 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182386777
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet bang :? Waar staat dat?
Een beter FOK! begint bij jezelf :)
Een uitvloeisel van jouw strenge doch rechtvaardig taalnazibeleid.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 11:13:21 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182386790
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:12 schreef fetX het volgende:

[..]

Een uitvloeisel van jouw strenge doch rechtvaardig taalnazibeleid.
Iemand moet het doen makker :)
Anders praat iedereen straks met termen als 'lanks' of 'ik vindt'
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:14:48 #181
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182386817
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iemand moet het doen makker :)
Anders praat iedereen straks met termen als 'lanks' of 'ik vindt'
Ik moedig het ook alleen maar aan. Niets zo frustrerend en onprofessioneel als een brief/post vol met fouten.

Maar goed, ben zelf ook niet foutloos natuurlijk. :)
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:15:03 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182386822
#GioOut #vanGeelOut
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:25:44 #183
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_182387032
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Een (dikke) verlies tegen Ajax en/of PSV zal iedereen begrepen. Maar Feyenoord heeft een selectie die makkelijk van De Graafschap, Trecin en Willem II moet winnen. Desnoods dat soort wedstrijden domineren.

Dat lukt niet, dus geven we Gio en de spelers de schuld.
Joh je staat gewoon derde. Beter kan niet.
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:28:25 #184
438851 Oldground
El Poderoso
pi_182387095
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:25 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Joh je staat gewoon derde. Beter kan niet.
Joh kijk eens verder dan je neus lang is.
Van alles is weer waardeloos.
pi_182387107
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:28 schreef Oldground het volgende:

[..]

Joh kijk eens verder dan je neus lang is.
Je gaat in op een troll, Oldground. Gewoon lekker laten zwetsen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:29:03 #186
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182387112
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Vorig seizoen werden we alleen geen derde, maar vierde. Met een shitload achterstand qua punten op AZ.
Bekerwinst is puur mazzel met gunstige lotingen elke keer. Als je deze editie een keer Ajax uit loot of sowieso een serie lastige uitwedstrijden vliegen die gasten er geheid uit.
Mij hoef je niet te overtuigen, alhoewel ik in 15/16 de loting niet heel gunstig vond, maar dat staat los.
Makkelijk tweede.
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:41:45 #187
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182387454
We hebben een td & een trainer/coach nodig met veel internationale faam die talenten kunnen paaien en vooruit kijken zonder naief te doen. Dan kom ik toch weer terug op gullit in een van de twee rollen, misschien samen met VanBasten en/of Bergkamp ofzo. Bosz is geen naam met faam. Van Persie wilde ook naar arsenal omdat bergkamp is een mooi voorbeeld, want zo goed was arsenal internationaal destijds helemaal niet.

Ja ik ben knettergek, maar als je goed kan voetballen als toptalent dan kom je naar dit feyenoord niet. Dus die aanlokkelijkheid voor talentjes moet dan komen met grote namen van weleer. Daarnaast heeft bergkamp vanuit zichzelf eendrive jeugddrivers te laten slagen. Misschien is Bergkamp daarom juist wel een goede beleidsmaker/trainer/coach voor feyenoord. If you can not beat them, join'm! ~O>
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182387528
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mij hoef je niet te overtuigen, alhoewel ik in 15/16 de loting niet heel gunstig vond, maar dat staat los.
Achteraf gelul natuurlijk maar Ajax uit had waarschijnlijk wel een heel lastig verhaal geworden.
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:57:06 #189
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182387776
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Achteraf gelul natuurlijk maar Ajax uit had waarschijnlijk wel een heel lastig verhaal geworden.
Tuurlijk maar goed, in de tweede ronde Ajax is sowieso pittig. In 16/17 haalde AZ de finale met als tegenstanders Lienden, Emmen, ASWH, Heerenveen en Cambuur, met enkel Lienden als uitwedstrijd. Zo bizar simpel kan het ook gaan.
Makkelijk tweede.
pi_182387933
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:41 schreef govie het volgende:
We hebben een td & een trainer/coach nodig met veel internationale faam die talenten kunnen paaien en vooruit kijken zonder naief te doen. Dan kom ik toch weer terug op gullit in een van de twee rollen, misschien samen met VanBasten en/of Bergkamp ofzo. Bosz is geen naam met faam. Van Persie wilde ook naar arsenal omdat bergkamp is een mooi voorbeeld, want zo goed was arsenal internationaal destijds helemaal niet.

Ja ik ben knettergek, maar als je goed kan voetballen als toptalent dan kom je naar dit feyenoord niet. Dus die aanlokkelijkheid voor talentjes moet dan komen met grote namen van weleer. Daarnaast heeft bergkamp vanuit zichzelf eendrive jeugddrivers te laten slagen. Misschien is Bergkamp daarom juist wel een goede beleidsmaker/trainer/coach voor feyenoord. If you can not beat them, join'm! ~O>
Ik denk dat ik nog liever nog een keer Been zie dan Gullit als hoofdcoach of td. :')
pi_182387961
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Tuurlijk maar goed, in de tweede ronde Ajax is sowieso pittig. In 16/17 haalde AZ de finale met als tegenstanders Lienden, Emmen, ASWH, Heerenveen en Cambuur, met enkel Lienden als uitwedstrijd. Zo bizar simpel kan het ook gaan.
Absoluut.
Verwacht wel dat Ajax stiekem vol op de beker gaat inzetten. Staan inmiddels al weer behoorlijk achter PSV qua punten en 5 jaar zonder prijs zou wel heel pijnlijk worden. Al zullen ze te trots zijn om dat toe te geven.

Sowieso als je Ajax of PSV loot ben je in principe kansloos zo groot zijn de verschillen in kwaliteit wel. Tenzij zij die wedstrijd om de een of andere reden laten schieten en met een b-elftal aantreden.
blablablabla
pi_182388008
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Absoluut.
Verwacht wel dat Ajax stiekem vol op de beker gaat inzetten. Staan inmiddels al weer behoorlijk achter PSV qua punten en 5 jaar zonder prijs zou wel heel pijnlijk worden. Al zullen ze te trots zijn om dat toe te geven.

Sowieso als je Ajax of PSV loot ben je in principe kansloos zo groot zijn de verschillen in kwaliteit wel. Tenzij zij die wedstrijd om de een of andere reden laten schieten en met een b-elftal aantreden.
:')!
pi_182388064
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')!
:?

Normaal gesproken geven ze in Amsterdam geen neuk om die beker hoor, in Eindhoven trouwens ook niet. Is meer ons dingetje om daar mee in de zevende hemel te zijn :D .
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:30:41 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388375
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:41 schreef govie het volgende:
We hebben een td & een trainer/coach nodig met veel internationale faam die talenten kunnen paaien en vooruit kijken zonder naief te doen. Dan kom ik toch weer terug op gullit in een van de twee rollen, misschien samen met VanBasten en/of Bergkamp ofzo. Bosz is geen naam met faam. Van Persie wilde ook naar arsenal omdat bergkamp is een mooi voorbeeld, want zo goed was arsenal internationaal destijds helemaal niet.

Ja ik ben knettergek, maar als je goed kan voetballen als toptalent dan kom je naar dit feyenoord niet. Dus die aanlokkelijkheid voor talentjes moet dan komen met grote namen van weleer. Daarnaast heeft bergkamp vanuit zichzelf eendrive jeugddrivers te laten slagen. Misschien is Bergkamp daarom juist wel een goede beleidsmaker/trainer/coach voor feyenoord. If you can not beat them, join'm! ~O>
Ik zou best Van Basten en Gullit samen bij Feyenoord willen zien ja.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 8 oktober 2018 @ 12:31:29 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182388393
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:41 schreef govie het volgende:
We hebben een td & een trainer/coach nodig met veel internationale faam die talenten kunnen paaien en vooruit kijken zonder naief te doen. Dan kom ik toch weer terug op gullit in een van de twee rollen, misschien samen met VanBasten en/of Bergkamp ofzo. Bosz is geen naam met faam. Van Persie wilde ook naar arsenal omdat bergkamp is een mooi voorbeeld, want zo goed was arsenal internationaal destijds helemaal niet.

Ja ik ben knettergek, maar als je goed kan voetballen als toptalent dan kom je naar dit feyenoord niet. Dus die aanlokkelijkheid voor talentjes moet dan komen met grote namen van weleer. Daarnaast heeft bergkamp vanuit zichzelf eendrive jeugddrivers te laten slagen. Misschien is Bergkamp daarom juist wel een goede beleidsmaker/trainer/coach voor feyenoord. If you can not beat them, join'm! ~O>
Dirk Kuijt ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:35:50 #196
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182388470
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

:?

Normaal gesproken geven ze in Amsterdam geen neuk om die beker hoor, in Eindhoven trouwens ook niet. Is meer ons dingetje om daar mee in de zevende hemel te zijn :D .
Die eerste beker in 16 was heel leuk ja, dikverdiend ook na een aantal spannende potten. Vorig jaar was het een doekje voor het bloeden, na een serie eenvoudige thuiswedstrijden. Zelfs PSV en AZ boden weinig tegenstand. Verschil maakte ook dat ik in 15/16 aanwezig was bij de finale, dan is het toch iets echter.

Maar goed, als de beker zwaarbevochten is, of als je even geen prijs hebt gepakt, dan is het zeker leuk.
Makkelijk tweede.
pi_182388522
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die eerste beker in 16 was heel leuk ja, dikverdiend ook na een aantal spannende potten. Vorig jaar was het een doekje voor het bloeden, na een serie eenvoudige thuiswedstrijden. Zelfs PSV en AZ boden weinig tegenstand. Verschil maakte ook dat ik in 15/16 aanwezig was bij de finale, dan is het toch iets echter.

Maar goed, als de beker zwaarbevochten is, of als je even geen prijs hebt gepakt, dan is het zeker leuk.
Vond de beker vorig seizoen eigenlijk alleen tof omdat het de snelste route was naar Europees voetbal (lol).
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:47:25 #198
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182388715
Die beker is leuk, maar niet meer dan dat. Feyenoord is aan haar stand verplicht minimaal 3e te worden en Europees voetbal te halen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:51:43 #199
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182388803
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dirk Kuijt ?
Ik had het over een kinderlokker van internationale faam, niet een kolenschepper. Het gaat er om dat je talentjes kunt lokken, vind jij kuijt een kinderlokker? Ik niet.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182388809
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de meest succesvolle Feyenoordtrainer alle tijden (oké na Happel)

:')
pi_182389088
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Vorig seizoen werden we alleen geen derde, maar vierde. Met een shitload achterstand qua punten op AZ.
Bekerwinst is puur mazzel met gunstige lotingen elke keer. Als je deze editie een keer Ajax uit loot of sowieso een serie lastige uitwedstrijden vliegen die gasten er geheid uit.
Zoals we ook tegen de joden kansloos zouden zijn in de beker in een jaar waarin ze absoluut kampioen gingen worden (lol) met wereldtalent Dolberg (lol) na zeven verliespartijen (lol)
pi_182389164
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan je gio nou de schuld geven. Hebben mensen die selectie wel eens goed bekeken _O-
Er is totaal geen lijn in het spel te ontdekken, er zit geen idee achter, spelers ontwikkelen zich niet, spelers presteren zelfs met het jaar slechter, enzovoort.

Als Rutten met spelers als Kazim en Immers Sevilla en Rome kapotspeelde, moet er meer te halen zijn uit deze overigens redelijk dramatische selectie.

#ALLESWEG
#Ruttenterug
pi_182389263
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zoals we ook tegen de joden kansloos zouden zijn in de beker in een jaar waarin ze absoluut kampioen gingen worden (lol) met wereldtalent Dolberg (lol) na zeven verliespartijen (lol)
Dat soort dingen heb ik niet geroepen maar in de Arena winnen is gewoon wel heel lastig, nagenoeg onmogelijk (zelfs in goede doen) . Laat staan nu ze zo?n bizar goed elftal hebben.

Was toen wel een heerlijke pot trouwens _O-
blablablabla
pi_182389299
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:41 schreef govie het volgende:
We hebben een td & een trainer/coach nodig met veel internationale faam die talenten kunnen paaien en vooruit kijken zonder naief te doen. Dan kom ik toch weer terug op gullit in een van de twee rollen, misschien samen met VanBasten en/of Bergkamp ofzo. Bosz is geen naam met faam. Van Persie wilde ook naar arsenal omdat bergkamp is een mooi voorbeeld, want zo goed was arsenal internationaal destijds helemaal niet.

Ja ik ben knettergek, maar als je goed kan voetballen als toptalent dan kom je naar dit feyenoord niet. Dus die aanlokkelijkheid voor talentjes moet dan komen met grote namen van weleer. Daarnaast heeft bergkamp vanuit zichzelf eendrive jeugddrivers te laten slagen. Misschien is Bergkamp daarom juist wel een goede beleidsmaker/trainer/coach voor feyenoord. If you can not beat them, join'm! ~O>
Compleet gestoord
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 13:09:41 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182389332
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:41 schreef govie het volgende:
We hebben een td & een trainer/coach nodig met veel internationale faam die talenten kunnen paaien en vooruit kijken zonder naief te doen. Dan kom ik toch weer terug op gullit in een van de twee rollen, misschien samen met VanBasten en/of Bergkamp ofzo. Bosz is geen naam met faam. Van Persie wilde ook naar arsenal omdat bergkamp is een mooi voorbeeld, want zo goed was arsenal internationaal destijds helemaal niet.

Ja ik ben knettergek, maar als je goed kan voetballen als toptalent dan kom je naar dit feyenoord niet. Dus die aanlokkelijkheid voor talentjes moet dan komen met grote namen van weleer. Daarnaast heeft bergkamp vanuit zichzelf eendrive jeugddrivers te laten slagen. Misschien is Bergkamp daarom juist wel een goede beleidsmaker/trainer/coach voor feyenoord. If you can not beat them, join'm! ~O>
:')

Log uit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182389382
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Vond de beker vorig seizoen eigenlijk alleen tof omdat het de snelste route was naar Europees voetbal (lol).
De beker was een prijs toen je je direct plaatste voor Europees voetbal. Nu is t echt geen reet meer waard.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:13:10 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182389397
Wie is er gestoorder, de mensen die om Bosz roepen, die Feyenoord al een keer op het randje van de afgrond heeft gebracht, of iemand die om de combi van Basten/Bergkamp vraagt.

Het scheelt niet veel, beiden zijn keukenkampioendom
Laffe huichelaar
pi_182389492
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:13 schreef timmmmm het volgende:
Wie is er gestoorder, de mensen die om Bosz roepen, die Feyenoord al een keer op het randje van de afgrond heeft gebracht, of iemand die om de combi van Basten/Bergkamp vraagt.

Het scheelt niet veel, beiden zijn keukenkampioendom
Je zou kunnen zeggen kkdom
pi_182389523
Joop Munsterman heeft vast veel vrije tijd deze dagen . Ja ik weet wat er bij Twente is gebeurd maar ik denk dat de beste man van zijn fouten heeft geleerd . Hij is wel iemand die Feyenoord naar een hoger niveau zou kunnen tillen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:18:12 #210
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182389525
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen kkdom
Dat zou ik natuurlijk nooit doen
Laffe huichelaar
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:19:48 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182389567
Wat doet Scheringa eigenlijk op het moment?
Laffe huichelaar
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:21:18 #212
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182389586
Weet iemand het nummer van Gertjan Verbeek? Dan heb je in ieder geval weer gedoe op de club.
Makkelijk tweede.
pi_182389599
Bergkamp wtf?
Dan heb je echt niet begrepen wat er in Amsterdam allemaal gebeurt is.
Misselijk ventje schijnt.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:18 schreef Ali_boo het volgende:
Joop Munsterman heeft vast veel vrije tijd deze dagen . Ja ik weet wat er bij Twente is gebeurd maar ik denk dat de beste man van zijn fouten heeft geleerd . Hij is wel iemand die Feyenoord naar een hoger niveau zou kunnen tillen
Wtf die vent zou in de gevangenis moeten zitten man.


Wat gebeurt hier. ;(
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182389624
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:13 schreef timmmmm het volgende:
Wie is er gestoorder, de mensen die om Bosz roepen, die Feyenoord al een keer op het randje van de afgrond heeft gebracht, of iemand die om de combi van Basten/Bergkamp vraagt.

Het scheelt niet veel, beiden zijn keukenkampioendom
Technisch directeur =/ trainer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 13:24:31 ]
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:24:17 #215
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182389630
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Compleet gestoord
Manisch!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:24:38 #216
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182389633
Trouwens, Merab Zjordania wil denk ik ook wel van ons een topclub maken, gegarandeerd binnen drie jaar een titel!
Makkelijk tweede.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:25:34 #217
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182389654
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:')

Log uit.
In ieders geval kon iemand er om lachen. :')
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182389672
Feyenoord kennende komen ze met Maurice Steijn aanzetten mocht Gio vertrekken eind dit seizoen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:27:26 #219
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182389690
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:26 schreef Maastoren het volgende:
Maurice Steijn
Wat hij laat zien met VVV-materiaal qua organisatie en de nul houden is wel knap, maar ik denk niet dat hij past bij een club die het spel moet maken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182389697
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:26 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord kennende komen ze met Maurice Steijn aanzetten mocht Gio vertrekken eind dit seizoen.
Die van Sparta komt, geef het je op een briefje
pi_182389701
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:27 schreef govie het volgende:

[..]

Wat hij laat zien met VVV-materiaal qua organisatie en de nul houden is wel knap, maar ik denk niet dat hij past bij een club die het spel moet maken.
Ze wilden 'm al als assistent dus waarom dan niet als hoofdtrainer. Past perfect bij de middelmatige selectie.
pi_182389711
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die van Sparta komt, geef het je op een briefje
Die zit voorlopig wel bij Sparta.
pi_182389713
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Technisch directeur =/ trainer.
Lekker een trainer nemen die z'n spelers blind naar voren laat rennen.

Jullie zijn totaal verblind door gelukkig gewonnen potjes tegen Schalke :') en :') Lyon :'), de nummer tien en zes van Duitsland en Frankrijk, als je denkt dat Bosz een goede trainer is.

Heel die Europese campagne van FC de neus stelde geen reet voor met een extreem gelukkige loting. Blijkt ook wel sinds ze verloren van United, dat United waar onze povere selectie wel van won
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:28:35 #224
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182389717
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ze wilden 'm al als assistent dus waarom dan niet als hoofdtrainer. Past perfect bij de middelmatige selectie.
het zou een echte vangeel-move zijn ja.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182389744
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lekker een trainer nemen die z'n spelers blind naar voren laat rennen.

Jullie zijn totaal verblind door gelukkig gewonnen potjes tegen Schalke :') en :') Lyon :'), de nummer tien en zes van Duitsland en Frankrijk, als je denkt dat Bosz een goede trainer is.

Heel die Europese campagne van FC de neus stelde geen reet voor met een extreem gelukkige loting. Blijkt ook wel sinds ze verloren van United, dat United waar onze povere selectie wel van won
Schone tegenover Fellaini zetten, dan snap je er ook niks van
pi_182389751
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lekker een trainer nemen die z'n spelers blind naar voren laat rennen.

Jullie zijn totaal verblind door gelukkig gewonnen potjes tegen Schalke :') en :') Lyon :'), de nummer tien en zes van Duitsland en Frankrijk, als je denkt dat Bosz een goede trainer is.

Heel die Europese campagne van FC de neus stelde geen reet voor met een extreem gelukkige loting. Blijkt ook wel sinds ze verloren van United, dat United waar onze povere selectie wel van won
Natuurlijk is Bosz een goede trainer. Hij heeft Ajax beter laten voetballen dan ze de jaren daarvoor deden en bij Vitesse en vooral Heracles werd ook heel aardig voetbal op de mat gelegd.

De vraag is alleen of hij de juiste trainer voor óns is. Wij hebben niet de spelers die passen bij zijn spelopvatting. Dat zou een reden kunnen zijn om hem niet te nemen, want Bosz is niet een type trainer die zijn tactiek aanpast op zijn materiaal.
pi_182389783
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Natuurlijk is Bosz een goede trainer. Hij heeft Ajax beter laten voetballen dan ze de jaren daarvoor deden en bij Vitesse en vooral Heracles werd ook heel aardig voetbal op de mat gelegd.

De vraag is alleen of hij de juiste trainer voor óns is. Wij hebben niet de spelers die passen bij zijn spelopvatting. Dat zou een reden kunnen zijn om hem niet te nemen, want Bosz is niet een type trainer die zijn tactiek aanpast op zijn materiaal.
De bezem moet toch door de selectie dus dat is een mooi moment om een nieuwe start te maken.

Van Geel heeft er net zo'n potje van gemaakt als TD als Bosz heeft gedaan. 30 miljoen aan waardeloze aankopen. 0 kapitaal op het veld. Niet doorselecteren. Alleen pure middelmaat of oud-spelers aantrekken. De jeugdopleiding wat niks oplevert. Chapeau.

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lekker een trainer nemen die z'n spelers blind naar voren laat rennen.

Jullie zijn totaal verblind door gelukkig gewonnen potjes tegen Schalke :') en :') Lyon :'), de nummer tien en zes van Duitsland en Frankrijk, als je denkt dat Bosz een goede trainer is.

Heel die Europese campagne van FC de neus stelde geen reet voor met een extreem gelukkige loting. Blijkt ook wel sinds ze verloren van United, dat United waar onze povere selectie wel van won
Bosz heeft Heracles, Vitesse en Ajax beter laten voetballen dan Gio ooit bij Feyenoord.
Er moet een totale cultuuromslag komen bij Feyenoord. Zo niet moet je gewoon accepteren dat je voor eeuwig middelmaat zal blijven. Bouw dan dat nieuwe stadion niet en maak er een soort cult-club van net als NAC en het Avondje Breda.
pi_182389869
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bergkamp wtf?
Dan heb je echt niet begrepen wat er in Amsterdam allemaal gebeurt is.
Misselijk ventje schijnt.

[..]

Wtf die vent zou in de gevangenis moeten zitten man.

Wat gebeurt hier. ;(
Beter dan wat we nu hebben

In Joop we trust *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182389885
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef Maastoren het volgende:

[..]

De bezem moet toch door de selectie dus dat is een mooi moment om een nieuwe start te maken.

Van Geel heeft er net zo'n potje van gemaakt als TD als Bosz heeft gedaan. 30 miljoen aan waardeloze aankopen. 0 kapitaal op het veld. Niet doorselecteren. Alleen pure middelmaat of oud-spelers aantrekken. De jeugdopleiding wat niks oplevert. Chapeau.
Dit dus ^^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:36:12 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182389907
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ze wilden 'm al als assistent dus waarom dan niet als hoofdtrainer. Past perfect bij de middelmatige selectie.
Lijkt me toch te licht voor een club als Feyenoord
pi_182389927
En dan laten we buiten beschouwing dat hij alleen Pelle en Janmaat met dikke winst heeft verkocht _O- . En dan in de VI beweren dat hij het beter heeft gedaan dan Marcel Brands. Mensen worden voor minder gedwongen opgenomen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt me toch te licht voor een club als Feyenoord
"Hij past perfect in de profiel-schets."
pi_182389946
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lekker een trainer nemen die z'n spelers blind naar voren laat rennen.

Jullie zijn totaal verblind door gelukkig gewonnen potjes tegen Schalke :') en :') Lyon :'), de nummer tien en zes van Duitsland en Frankrijk, als je denkt dat Bosz een goede trainer is.

Heel die Europese campagne van FC de neus stelde geen reet voor met een extreem gelukkige loting. Blijkt ook wel sinds ze verloren van United, dat United waar onze povere selectie wel van won
Die Bosz presteerde het met Heracles om in De Kuip (wat toen als een semi-onneembare vestig gold) om met 3 verdedigers te beginnen _O_ 1x raden hoe dat afliep.
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:39:36 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182389998
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Die Bosz presteerde het met Heracles om in De Kuip (wat toen als een semi-onneembare vestig gold) om met 3 verdedigers te beginnen _O_ 1x raden hoe dat afliep.
dat is wel een probleem met Bosz maar of je 3e wordt met oogaids waar je nu naar kijkt of met leuk aanvallend voetbal dan liever dat laatste
pi_182390082
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef Maastoren het volgende:

[..]

De bezem moet toch door de selectie dus dat is een mooi moment om een nieuwe start te maken.
Wat je aan kwaliteit hebt staan (Vermeer, Van Beek (als hij zich herpakt), St. Juste, Haps, Clasie, Vilhena, Ayoub, Jörgenson, Larsson, Berghuis, Van Persie), daar zou Bosz best mee uit de voeten kunnen denk ik ja. Maar dan moet er wel geld zijn om de gaten op te vullen. In de as misschien we gewoon minstens twee eredivisietoppers. Zonder zal Bosz ook niet renderen, want het is nou niet zo dat hij van de organisatie en speldiscipline uitgaat. Wat dat betreft kun je de komende jaren beter met een trainer uit de voeten die dat wel doet denk ik.

quote:
[..]

Bosz heeft Heracles, Vitesse en Ajax beter laten voetballen dan Gio ooit bij Feyenoord.
Er moet een totale cultuuromslag komen bij Feyenoord. Zo niet moet je gewoon accepteren dat je voor eeuwig middelmaat zal blijven. Bouw dan dat nieuwe stadion niet en maak er een soort cult-club van net als NAC en het Avondje Breda.
Die cultclub is het al. Feyenoord is lijden enzo. Structureel meedoen in de top past helemaal niet bij Feyenoord.
pi_182390141
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel een probleem met Bosz maar of je 3e wordt met oogaids waar je nu naar kijkt of met leuk aanvallend voetbal dan liever dat laatste
Je wordt geen derde als je met dit Feyenoord zoals Bosz alles naar voren speelt, elke counter of diepe bal is bij ons op het moment een tegendoelpunt.
blablablabla
pi_182390162
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat je aan kwaliteit hebt staan (Vermeer, Van Beek (als hij zich herpakt), St. Juste, Haps, Clasie, Vilhena, Ayoub, Jörgenson, Larsson, Berghuis, Van Persie), daar zou Bosz best mee uit de voeten kunnen denk ik ja. Maar dan moet er wel geld zijn om de gaten op te vullen. In de as misschien we gewoon minstens twee eredivisietoppers. Zonder zal Bosz ook niet renderen, want het is nou niet zo dat hij van de organisatie en speldiscipline uitgaat. Wat dat betreft kun je de komende jaren beter met een trainer uit de voeten die dat wel doet denk ik.

[..]

Die cultclub is het al. Feyenoord is lijden enzo. Structureel meedoen in de top past helemaal niet bij Feyenoord.
Van de spelers die jij noemt zal Van Beek vertrekken want zijn contract loopt af. Van Vermeer is het ook nog maar de vraag hoe lang hij nog op de bank wil blijven zitten. Vilhena zal eind dit seizoen (hopelijk) vertrekken. Jørgensen zal ook bij een redelijk bod weg zijn. Van Persie zit nu in zijn laatste seizoen. Het is nog maar de vraag of Clasie volgend seizoen bij Feyenoord speelt. Gezien zijn spel moeten we hopen van niet.
Feyenoord pretendeert nog altijd een topclub te zijn. Daarom zeggen de spelers na elke wedstrijd dat het Feyenoord-onwaardig is. Terwijl de wanprestaties meestal typisch Feyenoord zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Je wordt geen derde als je met dit Feyenoord zoals Bosz alles naar voren speelt, elke counter of diepe bal is bij ons op het moment een tegendoelpunt.
Vind je het heel gek met Botteghin en Van Der Heijden. Dat was vorig seizoen al een regelrechte schande.
pi_182390236
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vind je het heel gek met Botteghin en Van Der Heijden. Dat was vorig seizoen al een regelrechte schande.
Klopt, al gaan er op het moment op zoveel facetten enorm mis dat het nog amper te bevatten, laat staan te benoemen is :') .
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:06:51 #238
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182390460
Het zou overigens wel grappig zijn als het zo loopt:

> volgend seizoen eindigt Feyenoord, nadat door het vertrek van Vilhena, Jørgensen, vPersie en Berghuis een pijnlijk matige selectie overblijft, op een 7e plek.
> vGeel moet ruimen en er komt een nieuwe TD die allemaal oude spelers tegen een hoog salaris haalt, om daarmee CL te begroten.
> Feyenoord wordt zesde en pakt de beker
> seizoenen daarna wordt het enkel onkunde en financieel gedoe, uiteindelijk worden we in 23/24 tiende na lang tegen degradatie te vechten
> het seizoen daarna wordt Feyenoord tegen ieders verwachting in tweede door slim beleid met weinig geld
> na jaren bovenin meehangen wordt Feyenoord kampioen in 2029
> herinvesterigen mislukken, Feyenoord speelt slecht voetbal en wordt vierde
> we gaan weer door.
Makkelijk tweede.
pi_182390690
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:31 schreef Maastoren het volgende:

Van Geel heeft er net zo'n potje van gemaakt als TD als Bosz heeft gedaan. 30 miljoen aan waardeloze aankopen. 0 kapitaal op het veld. Niet doorselecteren. Alleen pure middelmaat of oud-spelers aantrekken. De jeugdopleiding wat niks oplevert. Chapeau.

Een kampioensselectie samengesteld, meer dan 100 miljoen aan transferopbrengsten, een nieuw trainingscomplex versus een A4'tje waarop Bosz letterlijk schreef "5 topspelers = 30 miljoen = kampioen = champions league = 30 miljoen terugverdienen". De club in je eentje uit een faillissement trekken vs. De club in je eentje richting faillissement brengen.

Wat een KOLDER. Geel is in ALLES een zegen voor Feyenoord geweest tot het seizoen 2016/2017. Zelfs zijn bedenkelijke resultaten in de jaren waarin aankopen als Kazim en Kramer gedaan werden, zijn ruimschoots gecompenseerd door topaankopen als Pelle, Guidetti en zijn vele topverkopen.

Je bent verblind door haat of je weet totaal niet waar je over praat.

quote:
Bosz heeft Heracles, Vitesse en Ajax beter laten voetballen dan Gio ooit bij Feyenoord.
Wederom, wat een gelul. Die smouzen hebben twee keer 45 minuten leuk gevoetbald in Europa, nou poeh, het is wat. En Heracles zullen we het maar helemaal niet over hebben.


quote:
Er moet een totale cultuuromslag komen bij Feyenoord. Zo niet moet je gewoon accepteren dat je voor eeuwig middelmaat zal blijven. Bouw dan dat nieuwe stadion niet en maak er een soort cult-club van net als NAC en het Avondje Breda.
Blindstaren op dat nieuwe stadion is juist de doodsteek, iets wat ik pas sinds 2010 roep gelukkig.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 14:20:28 ]
pi_182390750
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Natuurlijk is Bosz een goede trainer. Hij heeft Ajax beter laten voetballen dan ze de jaren daarvoor deden en bij Vitesse en vooral Heracles werd ook heel aardig voetbal op de mat gelegd.

De vraag is alleen of hij de juiste trainer voor óns is. Wij hebben niet de spelers die passen bij zijn spelopvatting. Dat zou een reden kunnen zijn om hem niet te nemen, want Bosz is niet een type trainer die zijn tactiek aanpast op zijn materiaal.
Een trainer die z'n tactiek niet kan aanpassen heb je geen reet aan, dat zie je nu al aan hoefijzervoetbal Gio.

Of zie je aan Bosz tegen United in de finale van die smouzen
pi_182390766
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:36 schreef Maastoren het volgende:
En dan laten we buiten beschouwing dat hij alleen Pelle en Janmaat met dikke winst heeft verkocht _O- .
Dit is gewoonweg niet waar.
pi_182390813
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zou overigens wel grappig zijn als het zo loopt:

> volgend seizoen eindigt Feyenoord, nadat door het vertrek van Vilhena, Jørgensen, vPersie en Berghuis een pijnlijk matige selectie overblijft, op een 7e plek.
> vGeel moet ruimen en er komt een nieuwe TD die allemaal oude spelers tegen een hoog salaris haalt, om daarmee CL te begroten.
> Feyenoord wordt zesde en pakt de beker
> seizoenen daarna wordt het enkel onkunde en financieel gedoe, uiteindelijk worden we in 23/24 tiende na lang tegen degradatie te vechten
> het seizoen daarna wordt Feyenoord tegen ieders verwachting in tweede door slim beleid met weinig geld
> na jaren bovenin meehangen wordt Feyenoord kampioen in 2029
> herinvesterigen mislukken, Feyenoord speelt slecht voetbal en wordt vierde
> we gaan weer door.
Het is maar wat je definitie van grappig is.
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:26:34 #243
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182390841
Aan de andere kant: Doelstelling van Feyenoord is gewoon 3e plaats. Aangezien Ajax en PSV 4 klassen beter is. En we staan 1 punt boven Heracles en al 5 punten los van AZ en Vitesse. Best knap.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182390858
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een trainer die z'n tactiek niet kan aanpassen heb je geen reet aan, dat zie je nu al aan hoefijzervoetbal Gio.

Of zie je aan Bosz tegen United in de finale van die smouzen
En een van de belangrijkere redenen dat hij gefaald is in Duitsland. Alleen kan je er in Nederland nog ver mee komen omdat 80% van de teams zo voorspelbaar als de tering zijn. En het materiaal in dit elftal is ook niet per se geschikt voor zijn voetbal. Ik denk niet dat Bosz de ideale optie is. Voor Feyenoord zou het kostentechnisch ook niet slim zijn om je zo uit te leveren aan een specifieke trainer.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182391392
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:26 schreef satecl het volgende:
Aan de andere kant: Doelstelling van Feyenoord is gewoon 3e plaats. Aangezien Ajax en PSV 4 klassen beter is. En we staan 1 punt boven Heracles en al 5 punten los van AZ en Vitesse. Best knap.
Is de doelstelling de derde plaats ja? Wat ambitieus!
blablablabla
  maandag 8 oktober 2018 @ 15:34:15 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182392200
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Is de doelstelling de derde plaats ja? Wat ambitieus!
Misschien nog een bekertje?
pi_182392203
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit is gewoonweg niet waar.
Nee dat Van Geel Pelle zelf heeft aangetrokken, dat is waar....
pi_182392238
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee dat Van Geel Pelle zelf heeft aangetrokken, dat is waar....
Dat klopt inderdaad.
pi_182392256
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Misschien nog een bekertje?
Prijs is al binnen he, was belangrijker dan Trencin.

Maar ws gokken ze wel weer op de beker, als PSV en Ajax overwinteren (of dicht bij elkaar blijven in de competitie) stellen die toch een b-team op in de beker, dus nog best grote kans.
pi_182392746
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit is gewoonweg niet waar.
Welke spelers nog meer dan?
pi_182392771
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welke spelers nog meer dan?
Boetius :)
pi_182392831
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welke spelers nog meer dan?
Ongeveer de halve lichting van 1994 is met dikke winst verkocht, vergeleken met de investeringen die je doet om ze als jeugd op te leiden.

Wat jij natuurlijk bedoelde is dat hij vrijwel niemand zelf gehaald heeft en later verkocht tegen een hogere som. Misschien iets doen aan je Nederlandse zinsopbouw.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 16:12:18 #253
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182393069
Lang stuk maar wel een interessante analyse.
quote:
FEYENOORD FAALT: EEN ANALYSE IN VIJF BEDRIJVEN
Door Birol Akkus

Het voetbalseizoen 2018-2019 is nog maar acht wedstrijden oud. Feyenoord staat op niet onverdienstelijke derde plaats op de ranglijst. Dat lijkt geen slechte start, maar Feyenoord heeft ook al laten zien dat het nog steeds kampt met bekende problemen. De ploeg speelt matig voetbal en wint zelden makkelijk. Een analyse van vijf terreinen waarop Van Bronckhorst en zijn team falen.

In het kampioensjaar had Feyenoord, naast een gedegen middenveld, twee opbouwende, sterke backs in Rick Karsdorp en Terrence Kongolo. Daarnaast waren er twee gevaarlijke buitenspelers in Eljero Elia en Steven Berghuis. Met Nicolai Jørgensen had Feyenoord een spits die alle elementen met elkaar kon verbinden of als eindstation kon fungeren. De ploeg wist in dat kampioensjaar maar liefst 86 doelpunten te scoren (met een indrukwekkend doelsaldo van +61). In het jaar dat erop volgde viel de ploeg sterk terug, scoorde niettemin 76 doelpunten, maar incasseerde tegelijkertijd 56% meer doelpunten (39 tegenover 25 het jaar ervoor). Een deel van deze spelers is er nog steeds, maar Feyenoord stokt nu al meer dan een seizoen. Waar ligt dat aan?

1. GEBREKKIGE OPBOUW
Veel goals scoren begint doorgaans met een gedegen opbouw. Daar slaagt Feyenoord lang niet altijd in. Een goed voorbeeld waaruit dit blijkt, is het uitduel tegen AZ (16 september 2018, eindstand 1-1). AZ hanteert de tactiek die alle coaches van alle Eredivisieclubs nu wel kennen: zet druk op de middenvelders en op Jan-Arie van der Heijden. Als dit goed gebeurt, weet Feyenoord het middenveld en vooral de aanval met Berghuis, Van Persie en/of Jörgensen niet meer te vinden. Vorig seizoen schoot de verder solide keeper Brad Jones de bal dan maar doel- en richtingloos naar voren. Dit seizoen laat centrale verdediger Eric Botteghin zien dat hij bijzonder weinig aan de bal kan. Resultaat is ideeëloos toevalsvoetbal, dat paradoxaal genoeg bijzonder voorspelbaar is. Niemand weet waar de medespeler heen zal bewegen. Iedereen gaat pas iets doen als de bal met enig toeval en geluk bij hem terecht is gekomen.

Zeker, AZ speelt in deze wedstrijd met vier middenvelders tegenover de drie van Feyenoord, waardoor Clasie, Toornstra en Vilhena moeilijk aanspeelbaar waren. Dat zou echter voor een goed ingespeeld team niet hoeven te betekenen dat de opbouw daardoor volledig ontregeld wordt, zoals vrijwel de hele wedstrijd het geval was bij Feyenoord. Het patroon dat zich maar blijft herhalen: keeper Bijlow levert de bal in bij centrale verdediger Botteghin. Die wordt immers vrijgelaten door het slim pressende AZ. Van der Heijden, die Botteghins gebrek aan snelheid deelt, maar beter aan de bal is, wordt onder druk gezet, net als de backs St. Juste en Malacia en middenvelder Clasie.

De ‘opbouw’ die volgt, bestaat uit Botteghin die radeloos en dralend probeert een medespeler te vinden die aanspeelbaar is. In het beste geval weet hij één van de backs aan te spelen, die hem meestal weer met kerende post terug bezorgt. In het slechtste geval leidt deze eindeloos herhalende martelgang voor de Braziliaanse centrale verdediger tot balverlies en gevaarlijke uitbraken van AZ.

Bij wedstrijden in de Kuip durven de meeste ploegen het niet altijd aan om hoog druk zetten, omdat de flanken op het relatief grote veld makkelijker bereikbaar zijn. Dit zorgt echter niet voor een vlekkeloze opbouw van Feyenoord. Ook wanneer de pressing pas op het middenveld (of later) begint, komt de ploeg maar moeilijk tot uitgespeelde kansen.

Zo weet Feyenoord tegen Utrecht (23 september 2018, 1-0) pas te scoren in de 87ste minuut, na een wedstrijd lang ploeteren. Tegen Vitesse (30 september 2018, eindstand 2-1) wordt de voorsprong zelfs pas bereikt in de 88ste minuut, na zo mogelijk nog meer geploeter. Utrecht en Vitesse zetten pas druk op de eigen helft, maar weten beide met snelle uitbraken veel gevaar te creëren tegen het niet met veel snelheid gezegende verdedigingscentrum.

Feyenoords aanvalsspel komt in wedstrijden tegen ploegen die zich verdedigend opstellen doorgaans niet verder dan het rondspelen van de bal tussen de eigen verdediging en de beide flanken, zonder daarmee veel kansen af te dwingen. Het verschil moet gemaakt worden door individuele bevliegingen van spelers zoals Steven Berghuis, Tonny Vilhena, Nicolai Jørgensen of in dit seizoen vooral Robin van Persie. Dat is uiteindelijk een riskante en wankele basis voor wie consistent dominant wil zijn.

2. SLECHTE AFSTEMMING SPELERS EN TACTIEK
De beste manier om het spel van Feyenoord te frustreren, is zoals gezegd de achterste linie onder druk te zetten. Maar hoe kan het dat pressing tegenover Feyenoord zo succesvol kan zijn? Ligt dat aan de kwaliteiten van de spelers of is de ploeg simpelweg niet goed genoeg getraind in hoe te bewegen om het opbouwspel te kunnen blijven spelen?

Wat betreft de eerste mogelijkheid: het is geen toeval dat Eric Botteghin vrij wordt gelaten. Botteghin maakt een bovengemiddeld aantal fouten in zijn passing (ruim 13,5% van zijn passes dit seizoen kwam niet aan, volgens Whoscored.com). Daarnaast is de 1.93m lange Botteghin niet overdreven beweeglijk of snel, evenmin als zijn vaste verdedigingspartner Jan-Arie van der Heijden. Dat gebrek aan snelheid wordt gecompenseerd doordat dit ervaren duo zich doorgaans goed weet te positioneren, maar dat houdt meteen in dat de twee relatief ver naar achteren staan.


In bovenstaande heatmaps, van Whoscored.com, vergelijken we AZ’s centrale duo Hatzidiakos-Koopmeiners met Botteghin-Van der Heijden. Die hebben gemiddeld de meeste tijd vlak voor hun strafschopgebied doorgebracht, terwijl het AZ-duo vijf tot tien meter verder naar voren staat. Directe consequentie is dat óf de afstand tot middenveld en aanval groter wordt (en de tussenliggende ruimte geëxploiteerd kan worden door de tegenstander), óf dat de rest van het team ook wat verder naar achter komt te staan, en daarmee logischerwijs verder van het vijandelijke doel.

Het probleem heeft dus deels te maken met het beschikbare personeel. De selectie van Feyenoord herbergt wel degelijk spelers die de rol van verdediger met opbouwende kwaliteiten beter kunnen invullen (Tapia en misschien Van Beek), net zoals er ook spelers voorhanden zijn die de snelheid hebben om fouten te kunnen corrigeren (zoals St. Juste, die bij zijn vorige club Heerenveen centrale verdediger was).

Aangezien ook de alternatieven geen wereldtoppers zijn, zullen ook bij een andere bezetting zwaktes en kwaliteiten tegen elkaar afgewogen moeten worden. Het is Van Bronckhorst echter aan te rekenen zijn tactiek en zijn spelers niet beter op elkaar afstemt.

3. FEYENOORD EN DE ONTBREKENDE AUTOMATISMEN
De individuele kwaliteiten van spelers zoals Botteghin zijn natuurlijk maar de helft van het verhaal. De opbouwende verdedigers worden ook tot fouten gedwongen, omdat hun medespelers zich niet op een voor hen voorspelbare manier aanbieden. Andere ploegen die in grote lijnen dezelfde veldbezetting hebben, hanteren een aantal patronen bij de opbouw: soms zakt de achterste middenvelder in. Deze neemt een positie in tussen de centrale verdedigers, die breed gaan staan.

In andere gevallen dribbelt een centrale verdediger in en laat een middenvelder zich terugzakken. Wanneer de keeper aan de bal is, kan de bal achterin rondgespeeld worden. Dit gebeurt wederom volgens vaste patronen, totdat één van de aanvallers of middenvelders aanspeelbaar is.

De sleutel is de voortdurende beweging van de spelers volgens vaste patronen. Bij Feyenoord lijkt de opbouw simpelweg een kwestie van improvisatie en niet van gecoördineerde en ingeslepen bewegingspatronen, waaraan de spelers zich kunnen vasthouden. Als er al iets gebeurt, hanteert de ploeg zulke voorspelbare patronen, dat deze makkelijk te verhinderen zijn door de tegenstander.

Van buitenaf kunnen we er alleen maar naar gissen, maar óf er wordt niet specifiek (en hard genoeg) op getraind, óf het wordt niet uitgevoerd in wedstrijden. Beide mogelijkheden zijn onvergeeflijk voor een club als Feyenoord, met kampioensambities. Dat moet toch vooral als het falen van de technische staf van Feyenoord en hoofdverantwoordelijke Gio van Bronckhorst worden gezien.

4. GIO’S TACTISCH FALEN
Giovanni van Bronckhorst is sinds het seizoen 2015-2016 de hoofdtrainer van Feyenoord. Hij heeft in die hoedanigheid een indrukwekkende lijst prijzen weten te pakken. De KNVB-beker werd al twee keer gewonnen, net als de Johan Cruijff-schaal. Zijn grootste prestatie tot op heden is natuurlijk het winnen van de landstitel in 2017.

Daarnaast is Van Bronckhorst ook als mens een sieraad voor de club met zijn sympathieke en integere uitstraling. Als kind van de club is hij in vele opzichten de juiste man op de juiste plaats geweest. Wedstrijden zoals die tegen AZ, die deel uitmaken van een langere trend, laten toch ook zien dat Feyenoord onder zijn leiding stagneert. De club dreigt weer op grotere achterstand gezet te worden. Niet alleen door de traditionele rivalen PSV en Ajax, maar ook door het al vaker genoemde AZ. Op termijn zijn zelfs Vitesse en Utrecht concurrenten.

Van Bronckhorst hanteert qua bezetting meestal een 4-3-3, waarin de twee backs mee opkomen. Het middenveld bestaat uit één speler die voor de verdediging speelt (voorheen El Ahmadi, nu Clasie) en twee lopende spelers (doorgaans Vilhena en Toornstra). De aanval bestaat uit twee geïnverteerde vleugelspelers (een linksbenige speler op rechts en vice versa op links) en een spits die als aanspeelpunt fungeert.

Een gangbare tactiek, waarmee de meeste Eredivisie-spelers wel uit de voeten zouden moeten kunnen. In ieder geval zouden na drie seizoenen alle finesses en details bekend zou moeten zijn bij de Feyenoord-spelers. Niettemin lijkt er geen sprake van ingesleten loop- en pass-patronen.

Als Van Bronckhorst al iets wijzigt in zijn tactische set-up, dan blijft er al helemaal niets over van teamspel. In de thuiswedstrijd tegen Vitesse zet Gio een 4-2-3-1 neer. Robin van Persie is als aanvallende middenvelder opgesteld en Dylan Vente als spits. Omdat Sam Larsson niet helemaal fit is, of om enige zekerheid in te bouwen, staat Toornstra linksbuiten.

Deze op het oog meer aanvallende opstelling resulteert in een tactische chaos in de eerste helft. Voor Berghuis lijkt pas tijdens de wedstrijd duidelijk te worden dat hij nu wordt geacht zijn directe tegenstander te verdedigen. Op de andere flank blijkt het samenspel tussen back Malacia en buitenspeler Toornstra niet goed op elkaar afgestemd. Ook moet Vilhena meer controlerend spelen, waardoor hij zijn kenmerkende aanvallende runs niet kan maken. Van Persie staat verder van het doel af en moet meer loopwerk verrichten. Allemaal voorbeelden van spelers die niet in hun kracht worden gebruikt.

Effectief maakt de aanvallend bedoelde opstelling de ploeg juist minder dreigend. Zelfs als Vitesse met 10 man komt te staan na een rode kaart, durft Van Bronckhorst de meest voor de hand liggende oplossing, namelijk een inschuivende centrale verdediger (de multifunctionele Tapia bijvoorbeeld), niet aan.

Uiteindelijk wint Feyenoord de wedstrijd tegen Vitesse door strijd, individuele klasse en De Kuip. Dat was ook het recept van het kampioenschap van 2016/2017. Dat kampioenschap leek de onvermijdelijke uitkomst van 18 jaar lang opgespaarde frustratie, omgezet in onverzettelijkheid. De overwinning op Vitesse was meer een voorbeeld van meer geluk dan wijsheid. Van Bronckhorst hanteert zelden een tactische opstelling die het surplus aan kwaliteit dat Feyenoord in de Eredivisie regelmatig wel degelijk heeft, optimaal tot zijn recht doet komen.

Dat geluk ontbreekt tegen Willem II (7 oktober 2018, eindstand 1-1), met als resultaat een gelijkspel. Ook blijkt dan dat de Feyenoord-coach het stroeve spel niet als een groot probleem ziet. Voor de camera’s van FOX Sports beaamt tweede aanvoerder Jordy Clasie het probleem nog na de wedstrijd. In zijn woorden: “Het loopt al weken niet lekker bij ons“

Van Bronckhorst blijkt het daarmee niet eens te zijn in zijn persconferentie: “We komen uit een heel goede reeks qua resultaat. We weten allemaal dat het voetballend beter kan en beter moet. Daar moet je ook kritisch naar kijken. Maar vandaag mag je de wedstrijd niet verliezen op de manier zoals wij gedaan hebben.”

Voor wie op een verbetering van het spel hoopt, is zo’n pure resultaatanalyse geen goede voorbode. Van Bronckhorst lijkt hier geen oorzakelijk verband te zien tussen dat resultaat en het proces (het spel). Hij focust op details (in dit geval een individuele fout). In een low scoring game zoals voetbal is het verleidelijk om op detailniveau en puur op het resultaat te analyseren. Het resultaat is uiteraard het enige wat telt. Ook vind je altijd wel een beslissend moment waar je het resultaat aan kunt toeschrijven.

Wie echter structureel beter wil spelen, zal moeten analyseren (en trainen) op systematisch niveau. Waarom maakt de ploeg relatief veel individuele fouten? Hoe komt het dat Feyenoord zoveel doelpunten tegen krijgt en zo weinig scoort, bijvoorbeeld? Van Bronckhorst geeft met zulke uitspraken niet bepaald aan dat hij zulke systematische vragen stelt, laat staan weet te beantwoorden.

5. GEBREK AAN PRESSING
De opbouw en veldbezetting zijn niet de enige aspecten van tactisch modern, dominant voetbal die Feyenoord mist. Ook het gecoördineerd onder druk zetten van de tegenstander is niet iets wat de ploeg weet in te zetten. Pressing is een onmisbare tactiek voor een ploeg die dominant en verzorgd spel wil verzorgen. Feyenoord zet ook dit slechts ad hoc en inconsistent in. Dat kan een bewuste keuze zijn. Sommige spelers hebben misschien niet het loopvermogen om het vele werk te verzetten dat gepaard gaat met pressing. Die keuze zou echter onlogisch zijn, want dominant voetbal is niet meer mogelijk zonder pressing.

In de Champions League-wedstrijd Liverpool – Paris Saint-Germain (18 september 2018, 3-2 einduitslag) laten de Engelsen zien dat een goed pressende ploeg een tegenstander over de kling kan jagen. De uitslag doet geen recht aan het spelbeeld. PSG laat tegelijkertijd zien wat er gebeurt als niet iedereen bereid is om defensieve arbeid te verrichten.

De beide vleugelaanvallers van PSG, Neymar en Mbappé, zijn van wereldklasse. Ze blijken echter niet bereid de tegenstander onder druk te zetten. Daar komt PSG in de Ligue 1 mee weg. Tegen een tegenstander die kwaliteit, organisatie én werklust heeft, bleek dat onmogelijk. Als Liverpool wat klinischer was omgegaan met de kansen die het wist uit te spelen, was een monsteruitslag mogelijk geweest.

Feyenoord is geen PSG of Liverpool, maar de vergelijking loopt maar een beetje mank. De Feyenoord-spelers zijn geen wereldtoppers, noch vertonen ze de desinteresse in teamspel van het PSG-duo. De ploeg heeft ontegenzeggelijk wél een duidelijk bovengemiddelde kwaliteit voor Eredivisiebegrippen. Die kwaliteiten komen echter pas tot hun recht wanneer Van Persie en Berghuis dichter bij het doel kunnen spelen. Laat dat nou net niet mogelijk zijn als je niet als ploeg goed druk zet.

Om goed druk te zetten, heb je een ploeg nodig die zich goed kan positioneren. Ook heb je verdedigers nodig die voldoende snelheid hebben om de 40-50 meter in hun rug te kunnen controleren. Zo is het cirkeltje weer rond.

CONCLUSIE
Feyenoord presteert ondermaats, met name op tactisch vlak. De moeilijke vraag, of Gio van Bronckhorst degene is die dat probleem kan oplossen, is inmiddels gerechtvaardigd. Als het Feyenoord-bestuur besluit dat Van Bronckhorst nog steeds de beste man voor de club is, dan zou de eis moeten zijn dat hij échte beslissingen neemt.

Wil hij verzorgd en dominant voetbal spelen, dan zal hij daar de meest geschikte spelers voor moeten opstellen, consequent daarop moeten trainen en moeten eisen dat iedereen uitvoert wat daarvoor nodig is. Feyenoord zou zelfs kunnen kiezen voor groei en toekomst. Ze kunnen jeugdspelers opstellen die de potentie hebben om door te groeien. Zijn de juiste spelers echt niet voorhanden (het eventuele waarom is een thema voor een andere keer)? Dan zal hij een andere tactiek moeten toepassen, minder verzorgd en wat directer misschien, en díe keuze consequent moeten doorvoeren. Doorgaan op dezelfde heilloze weg, kan alleen maar leiden tot meer falen. Dat betekent onherroepelijk een vertrek door de achterdeur voor de trainer die het kampioenschap bracht na 18 jaar wachten.

De negatieve optie, een andere hoofdtrainer, mag inmiddels ook geopperd worden. Misschien had Van Bronckhorst na drie seizoenen met elk jaar een prijs moeten vertrekken. Zoals het hoort: door de voordeur en met opgeheven hoofd. Zolang hij er is, verdient hij met zijn conduitestaat enig krediet. Hopen op beter spel lijkt echter tegen beter weten in. Met een moderne, tactisch onderlegde trainer als Peter Bosz vrij op de markt, is er een realistisch alternatief voorhanden. Hier mag het trouwe Legioen namelijk geen genoegen meer mee nemen.
https://doeldenkers.nl/fe(...)e-in-vijf-bedrijven/
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:13:32 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182393107
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Is de doelstelling de derde plaats ja? Wat ambitieus!
Realistisch gezien wel. Of bij Ajax moet de griep uitbreken en spelen ze 8 wedstrijden met het 4e elftal. Maar dat heeft Feyenoord niet in de hand.

Beleid voeren kunnen ze gewoon niet in Rotterdam. Zie Feyenoord City.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182393185
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ongeveer de halve lichting van 1994 is met dikke winst verkocht, vergeleken met de investeringen die je doet om ze als jeugd op te leiden.

Wat jij natuurlijk bedoelde is dat hij vrijwel niemand zelf gehaald heeft en later verkocht tegen een hogere som. Misschien iets doen aan je Nederlandse zinsopbouw.
Je wist dondersgoed dat ik dat bedoelde. Of je bent echt zo achterlijk als je posts doen vermoeden.

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[quote]Een kampioensselectie samengesteld, meer dan 100 miljoen aan transferopbrengsten, een nieuw trainingscomplex versus een A4'tje waarop Bosz letterlijk schreef "5 topspelers = 30 miljoen = kampioen = champions league = 30 miljoen terugverdienen". De club in je eentje uit een faillissement trekken vs. De club in je eentje richting faillissement brengen.
Kampioenschap is meer geluk dan wijsheid. Kuyt heeft een grotere inbreng gehad dan Van Geel door iedereen een seizoen lang helemaal gek te maken.
Dat trainingscomplex stond al jarenlang op de agenda. Was alleen nooit geld voor. Je doet net alsof Van Geel hoogstpersoonlijk de palen in de grond heeft getikt.
Je doet ook net alsof Bosz Feyenoord in z'n eentje in de problemen heeft gebracht. De RVC stond erbij en keek ernaar. Onno Jacobs vergeten? Van Well?

quote:
Wat een KOLDER. Geel is in ALLES een zegen voor Feyenoord geweest tot het seizoen 2016/2017. Zelfs zijn bedenkelijke resultaten in de jaren waarin aankopen als Kazim en Kramer gedaan werden, zijn ruimschoots gecompenseerd door topaankopen als Pelle, Guidetti en zijn vele topverkopen.

Je bent verblind door haat of je weet totaal niet waar je over praat.
Van Geel is een aardige TD al je geen geld hebt. Je ziet wat van Van Geel overblijft als je iets te besteden hebt.
En dan hebben we het nog niet eens over zijn gebrek aan visie. Hij kan de scouting totaal niet aansturen blijkbaar. Jeugdopleiding>Eredivisie>Scandinavië is geen visie. Van Geel heeft de jeugdopleiding om zeep geholpen door de verkeerde hoofd jeugdopleiding aan te stellen en in stand te houden. De beslissing om Jong Feyenoord niet mee te laten doen aan de JL heeft ook goed uitgepakt. Maar hij heeft wel Guidetti en Pellè gehaald!!11!!!

[ Bericht 19% gewijzigd door Maastoren op 08-10-2018 16:30:36 ]
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:50:29 #256
438851 Oldground
El Poderoso
pi_182393876
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:12 schreef Slobeend het volgende:
Lang stuk maar wel een interessante analyse.

[..]

Ik ben het helemaal met de beste man eens. Grappig, die Birol is geen domme kerel, maar lijkt wel veel meer tactisch inzicht te bezitten dan onze gehele technische staf bij elkaar.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een Tapia - St. Juste. Misschien nog met Botteghin er bij als breker en kopkracht zowel verdedigend als aanvallend.

Bijna al onze backs voldoen niet (Haps wel), dus misschien maar de lopers aan de flanken positioneren en de drie centrale middenvelders laten opbouwen: Clasie-Ayoub-Berghuis bijvoorbeeld. Vilhena/Haps de linkerflank en Toornstra de rechter en dus box-to-box. Van Persie en Jorgensen in de spits, waarbij Robin lekker in een vrije rol en samen met Berghuis in de halfspaces kan duiken.

Geen idee of het werkt, maar ben wel benieuwd.
Van alles is weer waardeloos.
pi_182394177
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Je wist dondersgoed dat ik dat bedoelde. Of je bent echt zo achterlijk als je posts doen vermoeden.
Met al die onzin die jij hier uitkraamt kan ik nergens vanuit gaan.

quote:
Kampioenschap is meer geluk dan wijsheid.
Zo lust ik er nog wel een paar. Geldt zeker ook voor de komst voor vakantie-Pelle en DVD-Guidetti? En de verkoop van vele spelers voor een topprijs is ook geluk natuurlijk. Maar als er dan een keer gegokt en verloren wordt met Amrabat, is Geel een kankerlul. :D

quote:
Kuyt heeft een grotere inbreng gehad dan Van Geel door iedereen een seizoen lang helemaal gek te maken.
Ah, daar is de geschiedvervalsing, dit was natuurlijk het kampioenschap van Kuyt! :')

Vertel trouwens eens, wie heeft die Kuyt warmgemaakt om te komen naar Feyenoord, jarenlang zelfs contact gehouden toen Kuyt besloot dat ie eerst nog even ordinair geld wilde gaan halen in Turkije en veel supporters riepen dat ie dan nooit meer hoefde te komen? Was ook allemaal geluk zeker. Net als de komst van Koeman die een topsportklimaat introduceerde en waar Gastel en Gio konden rijpen. Allemaal geluk en totaal niets met die Martin Middelmaat te maken.

quote:
Dat trainingscomplex stond al jarenlang op de agenda. Was alleen nooit geld voor. Je doet net alsof Van Geel hoogstpersoonlijk de palen in de grond heeft getikt.
En jij schrijft alle teringzooi weg op Geel, waar hij gewoon de belangrijkste TD van de afgelopen twee decennia geweest is.

Zonder Van Geel had Feyenoord praktisch niet meer bestaan en al helemaal nooit meer enigszins een rol van betekenis gespeeld.

quote:
je doet ook net alsof Bosz Feyenoord in z'n eentje in de problemen heeft gebracht. De RVC stond erbij en keek ernaar. Onno Jacobs vergeten? Van Well?
Bosz was hoofdelijk verantwoordelijk voor het technisch beleid, net zo goed als Van Geel dat nu is. De één bracht de club zestig miljoen schuld, de ander maakte Feyenoord kampioen en schuldenvrij. Joe!


quote:
Van Geel is een aardige TD al je geen geld hebt. Je ziet wat van Van Geel overblijft als je iets te besteden hebt.
Dat doet geen afbreuk van het statement dat ik reeds uitte, dat Van Geel de perfecte TD was tot vorig seizoen. Bedankt voor het bevestigen van m'n punt, hansworst.

quote:
dan hebben we het nog niet eens over zijn gebrek aan visie. Hij kan de scouting totaal niet aansturen blijkbaar.
Knap dat jij dat kan beoordelen. Ik denk dat je nog geen twee scouts kan noemen. Bovendien werd door dezelfde scouting kampioenmaker Jorgenson gehaald.

quote:
Jeudopleiding>Eredivisie>Scandinavië is geen visie. Van Geel heeft de jeugdopleiding om zeep geholpen door de verkeerde hoofd jeugdopleiding aan te stellen en in stand te houden.
Het* verkeerde hoofd. Verder is het vertrek van Brard inderdaad niet super opgevangen. Daarbuiten hebben we verder gewoon een aantal aidslichtingen. Het is niet reëel om te denken dat je altijd een lichting als 1994 kan hebben.

quote:
De beslissing om Jong Feyenoord niet mee te laten doen aan de JL heeft ook goed uitgepakt. Maar hij heeft wel Guidetti en Pellè gehaald!!11!!!
Dit is inderdaad een grove fout geweest.

Al met al verdraai je de werkelijkheid nogal, net als m'n woorden. Geel had direct na het kampioensjaar op moeten stappen. Überhaupt omdat het niet realistisch is zo'n succes bij Feyenoord te enervaren, pas eenmaal gelukt in onze geschiedenis.

De man heeft echter vijftig miljoen schuld weggewerkt, een kampioensselectie samengesteld, de club in staat gesteld voor haar topspelers 25 miljoen te vragen (Jorgenson) ipv 5 toen hij aangesteld werd (Wijnaldem).

Mensen die de krankzinnige groei die Feyenoord heeft doorgemaakt niet erkennen, moeten of pas recentelijk supporter zijn, of niet snappen hoe tyfusslecht het er tien jaar geleden voor stond.

Het is nu tijd voor nieuw elan, wat ons naar een nieuw niveau gaat tillen.

Van Geel heeft zeker zo z'n fouten gemaakt, best veel zelfs. Maar de man is ongelofelijk belangrijk geweest voor Feyenoord. Was hij 2016/2017 de deur uit gegaan, had hij met een dikke 8,5 de deur uit gegaan. Nu scoort ie een 6, waarbij het gemiddelde enorm in elkaar dondert door deze twee seizoenen.

Een zes voor een TD bij Feyenoord is praktisch hoger dan enig ander TD die ik ooit heb meegemaakt bij m'n club.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 17:12:28 ]
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:09:29 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182394243
#TeamMaastoren
  Forum Admin maandag 8 oktober 2018 @ 17:15:36 #259
35723 crew  GGMM
pi_182394338
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
#TeamMaastoren
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 8 oktober 2018 @ 17:15:55 #260
35723 crew  GGMM
pi_182394349
Leuk met Badder in het team :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:17:15 #261
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182394374
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:15 schreef GGMM het volgende:
Leuk met Badder in het team :)
Genieten inderdaad.
pi_182394388
Ik sta wel altijd met onderbroek onder de douche jongens.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:19:00 #263
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182394403
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:18 schreef Maastoren het volgende:
Ik sta wel altijd met onderbroek onder de douche jongens.
Ik ook als GGMM meedoucht.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:19:01 #264
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182394404
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
#TeamMaastoren
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182394405
Verder is de verdediging centraal achterin zo mensonterend slecht, daar had men al twee seizoenen geleden wat aan moeten doen. Het begint bij voetbal achterin. Maar met twee spelers die niet 5 meter van de zestien af durven te komen wegens hun gebrek aan snelheid, wordt het weer een enorm kutseizoen.

Bij Feyenoord gaan supporters dan vooral roepen dat er te weinig creatieve spelers rondlopen, we missen een tien, dat soort geneuzel. Totaal niet relevant. Het middenveld functioneert niet omdat het centrale duo totaal ongeschikt is.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:20:28 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182394436
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
Verder is de verdediging centraal achterin zo mensonterend slecht, daar had men al twee seizoenen geleden wat aan moeten doen. Het begint bij voetbal achterin. Maar met twee spelers die niet 5 meter van de zestien af durven te komen wegens hun gebrek aan snelheid, wordt het weer een enorm kutseizoen.

Bij Feyenoord gaan supporters dan vooral roepen dat er te weinig creatieve spelers rondlopen, we missen een tien, dat soort geneuzel. Totaal niet relevant. Het middenveld functioneert niet omdat het centrale duo totaal ongeschikt is.
En omdat Clasie en zij maatjes op het middenveld gewoon niet op voetballen zitten.

Jullie missen een type Gutiérrez.
  Forum Admin maandag 8 oktober 2018 @ 17:20:41 #267
35723 crew  GGMM
pi_182394437
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ook als GGMM meedoucht.
Verstandig, ik zou elke vergelijking uit de weg gaan :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:22:06 #268
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182394461
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
Verder is de verdediging centraal achterin zo mensonterend slecht, daar had men al twee seizoenen geleden wat aan moeten doen. Het begint bij voetbal achterin. Maar met twee spelers die niet 5 meter van de zestien af durven te komen wegens hun gebrek aan snelheid, wordt het weer een enorm kutseizoen.

Bij Feyenoord gaan supporters dan vooral roepen dat er te weinig creatieve spelers rondlopen, we missen een tien, dat soort geneuzel. Totaal niet relevant. Het middenveld functioneert niet omdat het centrale duo totaal ongeschikt is.
En je backup is mensonterend slecht en goed voor een eigen doelpuntje of 5 indien basisklant :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:22:18 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182394464
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Verstandig, ik zou elke vergelijking uit de weg gaan :)
Wat heeft wat jij gaat doen er nou weer mee te maken? :?
pi_182394471
Supporters die Van Geel uitkotsen mogen ze van mij ook oprecht aan het stadion weigeren.

De man mag van mij ook liever vandaag dan morgen oprotten, maar zijn stempels heeft hij absoluut in positieve zin gedrukt op Feyenoord.
pi_182394484
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En omdat Clasie en zij maatjes op het middenveld gewoon niet op voetballen zitten.

Jullie missen een type Gutiérrez.
Uh, oké.
  Forum Admin maandag 8 oktober 2018 @ 17:23:15 #272
35723 crew  GGMM
pi_182394488
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat heeft wat jij gaat doen er nou weer mee te maken? :?
Als ik jou was bedoel ik. Sorry, misschien was ik niet helemaal duidelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:24:20 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182394518
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Supporters die Van Geel uitkotsen mogen ze van mij ook oprecht aan het stadion weigeren.

De man mag van mij ook liever vandaag dan morgen oprotten, maar zijn stempels heeft hij absoluut in positieve zin gedrukt op Feyenoord.
Van Geel heeft heel veel goed werk verricht bij Feyenoord. Misschien wel de meeste belangrijke persoon om Feyenoord weer aan een titel te helpen.

Maar nu in 2 jaar tijd zoveel fouten gemaakt, dat hij nu zo snel mogelijk weg moet. Net als Gio.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182394539
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Van Geel heeft heel veel goed werk verricht bij Feyenoord. Misschien wel de meeste belangrijke persoon om Feyenoord weer aan een titel te helpen.

Maar nu in 2 jaar tijd zoveel fouten gemaakt, dat hij nu zo snel mogelijk weg moet. Net als Gio.
Daar ben ik het dan weer volledig mee eens.
  Forum Admin maandag 8 oktober 2018 @ 17:25:40 #275
35723 crew  GGMM
pi_182394543
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Supporters die Van Geel uitkotsen mogen ze van mij ook oprecht aan het stadion weigeren.

De man mag van mij ook liever vandaag dan morgen oprotten, maar zijn stempels heeft hij absoluut in positieve zin gedrukt op Feyenoord.
Vergeet niet in mijn topic te reageren. :)

VBL / Van Bronckhorst en Van Geel moeten ontslagen worden #1

Helaas loopt dat topic nog niet echt. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:42:55 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182394911
Gio laat trouwens ook zien dat hij totaal geen grip heeft op deze spelersgroep. Klinkt erg cliché: maar sinds Dirk Kuyt weg is lijkt het wel alsof iedereen z'n eigen wedstrijd aan het spelen is.

Jorgensen, Berghuis, Vilhena... Ze doen maar wat. Vooral Jorgensen gister liep overal maar een beetje over het veld als een blind paard. Vilhena heeft er patent op.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182394970
Klopt en dan wordt Boetius als voorbeeld gesteld maar ik vind het gedrag van Berghuis erger, niet meeverdedigen, geen duels aangaan, zo slap als wat spelen.
pi_182395021
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ongeveer de halve lichting van 1994 is met dikke winst verkocht, vergeleken met de investeringen die je doet om ze als jeugd op te leiden.

Wat jij natuurlijk bedoelde is dat hij vrijwel niemand zelf gehaald heeft en later verkocht tegen een hogere som. Misschien iets doen aan je Nederlandse zinsopbouw.
Op jeugdspelers maak je vaak winst, het was eerder geluk dat Koeman trainer werd en dat Van Gaal 3de werd op de WK.

Maar op bijna geen enkele aankoop heeft Van Geel winst gemaakt.....

Het zwakke punt van Van Geel blijft zijn aankoopbeleid.

[ Bericht 3% gewijzigd door macca728 op 08-10-2018 18:01:22 ]
pi_182395501
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef satecl het volgende:
Gio laat trouwens ook zien dat hij totaal geen grip heeft op deze spelersgroep. Klinkt erg cliché: maar sinds Dirk Kuyt weg is lijkt het wel alsof iedereen z'n eigen wedstrijd aan het spelen is.

Jorgensen, Berghuis, Vilhena... Ze doen maar wat. Vooral Jorgensen gister liep overal maar een beetje over het veld als een blind paard. Vilhena heeft er patent op.
Had hij ook al niet toen Kuyt er nog zat. Is gewoon een van zijn zwakke kanten. Samen met het wisselbeleid en een eenzijdige tactische visie en nog de nodige mankementen.
blablablabla
pi_182395593
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Op jeugdspelers maak je vaak winst, het was eerder geluk dat Koeman trainer werd en dat Van Gaal 3de werd op de WK.

Maar op bijna geen enkele aankoop heeft Van Geel winst gemaakt.....

Het zwakke punt van Van Geel blijft zijn aankoopbeleid.
Geluk dat er een dvd van Guidetti op de mat van Van Geel landde, geluk dat de zoon van Koeman Pelle op vakantie tegenkwam, dat Van Gaal derde werd op het WK, geluk dat Koeman trainer werd, geluk dat Bakkal op kosten van PSV bij Feyenoord kwam voetballen, geluk dat Kuyt kwam, geluk dat heel de selectie boven zich uitsteeg, geluk dat Advocaat zijn diensten gratis aan Gio aanbood, geluk dat Vilhena z'n moeder kanker had waardoor hij in Nederland bleef, geluk dat Zoet de bal over z'n eigen doellijn trok, geluk dat de jeugdspelers allemaal bijtekenden in een vlaag van verstandsverbijstering, geluk dat de VVF instapte, geluk dat Vermeer geblesseerd raakte en geluk dat Jones een schot in de roos bleek...

Die Van Geel heeft me een portie geluk jongen, niet te zuinig
pi_182395605
Jaarcijfers die vorige week zijn gepresenteerd:



De opbrengsten waren al eerder naar buiten gekomen natuurlijk en zijn voor het overgrote deel toe te wijzen aan de CL. Ze kunnen als volgt nader worden gesplitst:



De boost in wedstrijdopbrengsten en mediabaten ben je dit jaar nagenoeg volledig weer kwijt. Wel is het op zich goed om te zien dat de commerciële activiteiten op het gebied van business seats en merchandising een beetje vruchten beginnen af te werpen, al valt het in absolute zin in het niet bij de Europese opbrengsten. Maar we komen daar aardig in lijn met Ajax: die halen 28M uit partnerships en 14M uit merchandising. Overigens is het wel raar dat het Ajax 5M kost om die 14M aan shirtjes in te kopen en ons 8M, toch ergens een betere deal blijkbaar.

Wat verder wel zorgen baart is het negatieve transferresultaat: de som van transferopbrengsten min de afschrijving van de betaalde transfersommen. Je ziet duidelijk dat Feyenoord meer een koopclub is geworden en vooral dat dat kopen bepaald geen financiële waarde toevoegt. Ook voor 2018/2019 verwacht men verlies te lijden op de transfers:



In totaal staat de (extern aangekochte) selectie nu voor 25M in de boeken. Bij Ajax is dat 55M.

De nieuwe trainingslocatie is gefinancierd bij de bank voor 3M, wat op zich logisch is. Uiteindelijk leidt de forse winst echter niet tot een toename in cash: die blijft gelijk op 11M. Maar er moet op korte termijn nog 36M (!) betaald worden aan (voornamelijk) transfersommen. En we verkopen blijkbaar ook op de pof: bijna 13M aan transferopbrengsten komt (hopelijk) "over meer dan een jaar" pas binnen:



Ter vergelijking: bij Ajax is dat 0.

Ben benieuwd wat dit jaar gaat opleveren, maar weer terug naar een verliessituatie lijkt me niet zo heel vreemd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182395615
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Op jeugdspelers maak je vaak winst, het was eerder geluk dat Koeman trainer werd en dat Van Gaal 3de werd op de WK.

Maar op bijna geen enkele aankoop heeft Van Geel winst gemaakt.....

Het zwakke punt van Van Geel blijft zijn aankoopbeleid.
Geluk dat er een dvd van Guidetti op de mat van Van Geel landde, geluk dat de zoon van Koeman Pelle op vakantie tegenkwam, dat Van Gaal derde werd op het WK, geluk dat Koeman trainer werd, geluk dat Bakkal op kosten van PSV bij Feyenoord kwam voetballen, geluk dat Kuyt kwam, geluk dat heel de selectie boven zich uitsteeg, geluk dat Advocaat zijn diensten gratis aan Gio aanbood, geluk dat Vilhena z'n moeder kanker had waardoor hij in Nederland bleef, geluk dat Zoet de bal over z'n eigen doellijn trok, geluk dat de jeugdspelers allemaal bijtekenden in een vlaag van verstandsverbijstering, geluk dat de VVF instapte, geluk dat Vermeer geblesseerd raakte en geluk dat Jones een schot in de roos bleek, geluk dat Elia geen reet te doen had buiten voetballen voor Feyenoord, geluk dat Wattford geen reet aan Berghuis had, geluk dat Jorgenson blessurevrij bleef en 28 keer totaal toevallig scoorse...

Die Van Geel heeft me een portie geluk jongen, niet te zuinig
pi_182395643
Lijstje van dingen die Geel gedaan heeft die goed waren:
N.b., alles is een gevolg van geluk, de gouden pik van Been is er niets bij
pi_182395781
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Natuurlijk is Bosz een goede trainer. Hij heeft Ajax beter laten voetballen dan ze de jaren daarvoor deden en bij Vitesse en vooral Heracles werd ook heel aardig voetbal op de mat gelegd.

De vraag is alleen of hij de juiste trainer voor óns is. Wij hebben niet de spelers die passen bij zijn spelopvatting. Dat zou een reden kunnen zijn om hem niet te nemen, want Bosz is niet een type trainer die zijn tactiek aanpast op zijn materiaal.
Bij Heracles haalde hij alles behalve het maximale uit de groep. Logisch als je liever 5-3 verliest dan 1-0 wint.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_182396059
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geluk dat er een dvd van Guidetti op de mat van Van Geel landde, geluk dat de zoon van Koeman Pelle op vakantie tegenkwam, dat Van Gaal derde werd op het WK, geluk dat Koeman trainer werd, geluk dat Bakkal op kosten van PSV bij Feyenoord kwam voetballen, geluk dat Kuyt kwam, geluk dat heel de selectie boven zich uitsteeg, geluk dat Advocaat zijn diensten gratis aan Gio aanbood, geluk dat Vilhena z'n moeder kanker had waardoor hij in Nederland bleef, geluk dat Zoet de bal over z'n eigen doellijn trok, geluk dat de jeugdspelers allemaal bijtekenden in een vlaag van verstandsverbijstering, geluk dat de VVF instapte, geluk dat Vermeer geblesseerd raakte en geluk dat Jones een schot in de roos bleek...

Die Van Geel heeft me een portie geluk jongen, niet te zuinig
Ja het is allemaal de verdienste van Van Geel.....
pi_182397534
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja het is allemaal de verdienste van Van Geel.....
Nee nee, alleen de dingen die niet goed gaan zijn de verdienste van Martin Middelmaat.
pi_182403691
quote:
Een vernieuwde Eredivisie zonder kunstgras is een stap dichterbij, zo meldt het Algemeen Dagbladmaandagavond. Ajax, PSV en Feyenoord hebben een concreet voorstel op tafel gelegd om de televisiegelden die zij binnenhalen vanuit Europese wedstrijden per 2021 ‘revolutionair’ anders te gaan verdelen. "Het kan nu heel snel gaan, ik ben heel positief gestemd", aldus Jan de Jong, algemeen directeur van Feyenoord.

De krant schrijft dat minimaal tien procent van de inkomsten die Nederlandse clubs uit de Champions League en Europa League halen, voortaan moeten terugvloeien naar de overige clubs in de Eredivisie. Dit zou al snel neerkomen op een bedrag van ongeveer tien miljoen euro. In ruil voor dat geld willen de topclubs af van de kunstgrasvelden in de Eredivisie. Een speciaal fonds moet tevens worden ingericht om ook de gepromoveerde clubs op natuurgras te laten spelen.

Daarnaast willen de Nederlandse topclubs ook een nieuwe competitieopzet. Ajax, PSV en Feyenoord willen het aantal wedstrijden onder weerstand vergroten. Er wordt rekening gehouden met play-offs en eventueel zestien in plaats van achttien clubs in de Eredivisie. Hoe de vernieuwde competitie precies zal worden opgezet, wordt nog onderzocht. Bovendien willen Ajax en PSV hun beloftenteams in de Keuken Kampioen Divisie behouden.

De discussie over een nieuwe opzet van de Eredivisie en het verbieden van kunstgras speelt al langer, maar kwam de afgelopen maanden in een stroomversnelling doordat de Eredivisie CV een onafhankelijk Engels bureau heeft ingeschakeld dat de plannen ontwikkelde. Het plan komt medio november al in stemming en het is de bedoeling dat de ‘Eredivisie 2.0’ per 2021 van start gaat.
Hahaha. Ja makkelijk praten van Feyenoord "topclub". Speelt toch nooit Europees. Dus het gaat aankomen op PSV en Ajax.
Land of the free. Home of the brave.
pi_182404020
Ben heel benieuwd, maar komende zomer gaan er toch wel wat flinke dingen veranderen..

- Van Persie stopt, Clasie vertrekt weer
- Aantal spelers (b.v. Vilhena, Jorgensen, Toornstra) verkocht.
- Meer jeugdspelers krijgen de kans
- Van Geel (die deze zomer al buitenspel gezet leek te worden) vertrekt wellicht, scouting bij alleen NL subtoppers zoals hij die deed zal sowieso stoppen omdat het verliesgevend blijkt.
- Knoop nieuwe stadion doorgehakt (als het NU niet lukt, wordt het richten op renovatie van de Kuip, lijkt me)

Please sluit dit seizoen af met een 3e plek en een bekerwinst (plus kom volgend seizoen eens ver in de Europa League, want dat scheelt miljoenen) en laat Gio daarna met enigzins opgeheven hoofd vertrekken. Zou ie zoiets zelf nou niet in z'n hoofd hebben?
pi_182404046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:32 schreef Roland010 het volgende:
Ben heel benieuwd, maar komende zomer gaan er toch wel wat flinke dingen veranderen..

- Van Persie stopt, Clasie vertrekt weer
- Aantal spelers (b.v. Vilhena, Jorgensen, Toornstra) verkocht.
- Meer jeugdspelers krijgen de kans
- Van Geel (die deze zomer al buitenspel gezet leek te worden) vertrekt wellicht, scouting bij alleen NL subtoppers zoals hij die deed zal sowieso stoppen omdat het verliesgevend blijkt.
- Knoop nieuwe stadion doorgehakt (als het NU niet lukt, wordt het richten op renovatie van de Kuip, lijkt me)

Please sluit dit seizoen af met een 3e plek en een bekerwinst (plus kom volgend seizoen eens ver in de Europa League, want dat scheelt miljoenen) en laat Gio daarna met enigzins opgeheven hoofd vertrekken. Zou ie zoiets zelf nou niet in z'n hoofd hebben?
Alsjeblieft geen bekerwinst. Geef ze geen excuses.
pi_182404089
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen bekerwinst. Geef ze geen excuses.
:') Ga anders effe voor een andere club juichen dan.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:38:09 #291
438851 Oldground
El Poderoso
pi_182404108
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:') Ga anders effe voor een andere club juichen dan.
Iets met korte en lange termijn.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:38:31 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182404113
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:32 schreef Roland010 het volgende:
Ben heel benieuwd, maar komende zomer gaan er toch wel wat flinke dingen veranderen..

- Van Persie stopt, Clasie vertrekt weer
- Aantal spelers (b.v. Vilhena, Jorgensen, Toornstra) verkocht.
- Meer jeugdspelers krijgen de kans
- Van Geel (die deze zomer al buitenspel gezet leek te worden) vertrekt wellicht, scouting bij alleen NL subtoppers zoals hij die deed zal sowieso stoppen omdat het verliesgevend blijkt.
- Knoop nieuwe stadion doorgehakt (als het NU niet lukt, wordt het richten op renovatie van de Kuip, lijkt me)

Please sluit dit seizoen af met een 3e plek en een bekerwinst (plus kom volgend seizoen eens ver in de Europa League, want dat scheelt miljoenen) en laat Gio daarna met enigzins opgeheven hoofd vertrekken. Zou ie zoiets zelf nou niet in z'n hoofd hebben?
Dan had Van Bronckhorst afgelopen seizoen toch al wel vertrokken.
Oh.
pi_182404116
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:38 schreef Oldground het volgende:

[..]

Iets met korte en lange termijn.
Ja, hopen dat je club geen prijsjes wint heeft daar alleen weinig mee te maken.
pi_182404172
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef satecl het volgende:
Gio laat trouwens ook zien dat hij totaal geen grip heeft op deze spelersgroep. Klinkt erg cliché: maar sinds Dirk Kuyt weg is lijkt het wel alsof iedereen z'n eigen wedstrijd aan het spelen is.
Kuyt had als speler idd zelfs meer invloed op de spelersgroep dan Gio. Zou over 2 jaar perfect assist-trainer samen met RvP zijn.
quote:
Jorgensen, Berghuis, Vilhena... Ze doen maar wat. Vooral Jorgensen gister liep overal maar een beetje over het veld als een blind paard. Vilhena heeft er patent op.
Yep, het is tijd voor een grote schoonmaak. Er is best wat materiaal om verder mee te bouwen (Haps, st. Juste, Mallacia, Ayoub, Bijlow b.v.) dus ga daarmee verder. Een seizoen 4e kan ik nog best accepteren, als het om een duidelijk tussenjaar gaat en er een stijgende lijn in zit. Maar dan moet die er wel zijn.
pi_182404242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen bekerwinst. Geef ze geen excuses.
Heb je ook wel weer gelijk in, maar straks verkloot je de PO's voor Europa League ook nog eens.
Plus een beker schijnt toch weer enkele miljoenen op te leveren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 09-10-2018 01:03:13 ]
pi_182404287
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan had Van Bronckhorst afgelopen seizoen toch al wel vertrokken.
Toen had ie nog de hoop dat het wel goed zou komen (blessures, redelijk goede 2e seizoenshelft vorig jaar), maar na weer zo'n seizoen zal zelfs hij toch ook wel conclusies gaan trekken? Sowieso, welke trainer bij een NL topclub houdt het langer dan 5 jaar vol? Geen schande om te vertrekken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roland010 op 09-10-2018 00:58:24 ]
pi_182404353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:') Ga anders effe voor een andere club juichen dan.
Ik snap z'n ergens punt wel. Je wil je club altijd zien winnen en al helemaal altijd prijzen zien winnen. Maar als zo'n prijs (een beker b.v.) ten koste gaat van een structureel goed beleid kun je bijna beter 5 keer verliezen of geen prijs winnen.
pi_182404585
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geluk dat er een dvd van Guidetti op de mat van Van Geel landde, geluk dat de zoon van Koeman Pelle op vakantie tegenkwam, dat Van Gaal derde werd op het WK, geluk dat Koeman trainer werd, geluk dat Bakkal op kosten van PSV bij Feyenoord kwam voetballen, geluk dat Kuyt kwam, geluk dat heel de selectie boven zich uitsteeg, geluk dat Advocaat zijn diensten gratis aan Gio aanbood, geluk dat Vilhena z'n moeder kanker had waardoor hij in Nederland bleef, geluk dat Zoet de bal over z'n eigen doellijn trok, geluk dat de jeugdspelers allemaal bijtekenden in een vlaag van verstandsverbijstering, geluk dat de VVF instapte, geluk dat Vermeer geblesseerd raakte en geluk dat Jones een schot in de roos bleek, geluk dat Elia geen reet te doen had buiten voetballen voor Feyenoord, geluk dat Wattford geen reet aan Berghuis had, geluk dat Jorgenson blessurevrij bleef en 28 keer totaal toevallig scoorse...

Die Van Geel heeft me een portie geluk jongen, niet te zuinig
Van Geel is gewoon ontzettend goed met een klein budget. Heeft ons financieel weer gezond gemaakt, alleen je moet hem zodra je winst hebt die miljoenen gewoonweg niet laten uitgeven. Dan transformeert ie je echt naar een subtopper (het niveau waarop hij denkt/handelt ook).
Om die reden ook eerder bij ajax geflopt.
pi_182404618
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:57 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik snap z'n ergens punt wel. Je wil je club altijd zien winnen en al helemaal altijd prijzen zien winnen. Maar als zo'n prijs (een beker b.v.) ten koste gaat van een structureel goed beleid kun je bijna beter 5 keer verliezen of geen prijs winnen.
Ja, dat helemaal niks winnen en voor niks mee doen aan alle (landelijke) competities beviel ook wel goed hé. Het is niet alsof er voor Gio een periode is geweest waarin we het beter deden. Dus er vanuit gaan dat het automatisch beter gaat in dat soort posts slaat nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 01:19:01 ]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 01:24:12 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182404675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:52 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Toen had ie nog de hoop dat het wel goed zou komen (blessures, redelijk goede 2e seizoenshelft vorig jaar), maar na weer zo'n seizoen zal zelfs hij toch ook wel conclusies gaan trekken? Sowieso, welke trainer bij een NL topclub houdt het langer dan 5 jaar vol? Geen schande om te vertrekken.
Ik zou sowieso al extreem depressief raken als je trainer bent van dit Feyenoord en als ik hem was had ik er al lang mee gekapt. Zeker als je geld genoeg hebt.
Oh.
pi_182404688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 01:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik snap z'n ergens punt wel. Je wil je club altijd zien winnen en al helemaal altijd prijzen zien winnen. Maar als zo'n prijs (een beker b.v.) ten koste gaat van een structureel goed beleid kun je bijna beter 5 keer verliezen of geen prijs winnen.
Ja, dat helemaal niks winnen en voor niks mee doen aan alle (landelijke) competities beviel ook wel goed hé.
Graag die prijzen blijven winnen, maar dan niet met 20 punten achterstand in de competitie, en met ZULK slecht spel.
quote:
Het is niet alsof er voor Gio een periode is geweest waarin we het beter deden. Dus er vanuit ga
Het zal zeker niet automatisch beter gaan. Maar momenteel is het gewoon totaal vastgelopen en Gio helpt ze hier niet uit, dat moge duidelijk zijn toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')