Lekker blijven doormodderen bedoelt hij volgens mij te zeggen. Maar mijn inziens moet je met grof geweld die twee de deur uit werken, hoe eerder hoe beter. Het probleem dat feyenoord heeft is dat az een makkelijker programma heeft. SAowieso is het een probleem dat ik AZ vergelijken moet met feyenoord... maargoed dit is wat velen willen hier in dit topic.quote:Op maandag 8 oktober 2018 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker getikt pik maar wat is nou eigenlijk je punt?
Alleen zat Ayoub niet op de bank. Klein detail.quote:Op maandag 8 oktober 2018 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
Wat een wedstrijd weer, mensen in de schuldsanering staan er nog beter voor dan Feyenoord, wat een armoe![]()
Toornstra brengen terwijl Ayoub op de bank heb zitten![]()
Van Beek brengen omdat je 0-1 wilt verdedigen terwijl je daar al seizoenen makkelijk wint![]()
Kan niet wachten tot de Kuip zondag met z'n allen you never walk alone gaat zingen![]()
#GIOROTOP
#VANGEELROTOP
Het gaat extreem slecht, we zitten in een diepe crisis.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’. Het is meer zo dat het spel afzichtelijk is en dat er ook heel weinig ‘potentie tot meer’ is op het moment, en dat al die ‘potentie tot meer’ op de nieuwe Kuip wordt gezet. Alsof de club het wel best vindt als we subtop spelen totdat het nieuwe stadion er is.
Dan ben je echt extreem naïef.quote:De frustratie is echter bij mij enorm omdat het kampioenschap meer een maaltijd tegen de honger was dan een opzetje om echt door te groeien. Ik geloofde heilig dat de titel geen incident was, en het frustreert mij dat mijn ongelijk is bewezen.
Brom, ja hoorquote:Gio zal deze zomer wel vertrekken, maar naar alle waarschijnlijk zal vdBrom wel zijn plekkie overnemen. Dan verandert er praktisch dus niets.
Als je niet weet waar het mis gegaan is met de jeugd, heb je liggen slapen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat er is gebeurd met de jeugdopleiding begrijp ik ook niet, alhoewel dat langzamerhand weer de goede kant op lijkt te gaan. De RvC heeft momenteel 0 mensen met een voetbalachtergrond. Die mensen doen nog veel meer schade dan een vGeel.
Het is geen FM waar je even stats kunt vergelijken en gewoon een random 'betere' TD kunt halen hé. Ze moeten wel beschikbaar zijn en zin hebben in Feyenoord.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:13 schreef Rocket Ride het volgende:
Zo snel mogelijk Bosz en Brard halen. En een goede vervanger voor Van Geel gaan zoeken.
Gio bedanken voor de vele prijzen en een seizoenkaart voor het leven geven, misschien in de Skybox naast Dirk Kuijt.
Patty Brard zal zeerzeker niet gaan zorgen voor nog minder vermakelijk voetbal. Daarnaast kan ze goed tegen al dat gezeik, dus ik zeg doen!quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:13 schreef Rocket Ride het volgende:
Zo snel mogelijk Bosz en Brard halen. En een goede vervanger voor Van Geel gaan zoeken.
Gio bedanken voor de vele prijzen en een seizoenkaart voor het leven geven, misschien in de Skybox naast Dirk Kuijt.
G-g-gio????quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele punt is juist dat het niet zo slecht gaat. We staan derde, hebben met een kampioenschap en twee bekers de nodige succesjes, feitelijk gezien gaat het gewoon ‘een beetje matigjes’.
Post van de dag.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Ik kan begrijpen dat je voorkeuren hebt qua directeur maar DeJong is niet incapabel gebleken en daarnaast niet verantwoordelijk korte termijn resultaten of het aanstellen van vangeel ofwel GvB. De rest kan ik het wel in vinden behalve max huiberts: Nieuwe HT en TD betekent vind ik ook nieuwe VT.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:38 schreef satecl het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd: Bij een directie moet je geen vriendjes zijn. Dan ben je niet meer objectief. Gisteravond hebben Gio, van Geel, Landzaat, De Jong vast weer lekker samen wezen eten.
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a8f24ee4/
Hoe kan je iemand van de NOS nou verkiezen boven R. Eenhoorn?
Idealistische beeld is dat we helemaal een schoon schip maken.
Gio -» Peter Bosz
Richard Grootscholten -» Stanley Brard
Martin van Geel -» Max Huiberts
Jan de Jong -» Robert Eenhoorn
En die Landzaat mag van mij ook meteen wel weer vertrekken. Wat die man toevoegt is mij een groots raadsel.
Maarja, zo makkelijk is het helaas niet. Iedereen houdt elkaars hand boven het hoofd.
Het feit dat je als trainer niet met piepende banden de eerste training na de zomer verlaat is natuurlijk ook veelzeggend over het ambitieniveau van Gio.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan je gio nou de schuld geven. Hebben mensen die selectie wel eens goed bekeken
moet er nog wel een andere optie zijn dan de geraniumsquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat je als trainer niet met piepende banden de eerste training na de zomer verlaat is natuurlijk ook veelzeggend over het ambitieniveau van Gio.
Je hebt het wel over de meest succesvolle Feyenoordtrainer alle tijden (oké na Happel)quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat je als trainer niet met piepende banden de eerste training na de zomer verlaat is natuurlijk ook veelzeggend over het ambitieniveau van Gio.
Je leest toch ook wel aan mijn posts dat ik het momenteel vreselijk kut vind.quote:
Vorig seizoen werden we alleen geen derde, maar vierde. Met een shitload achterstand qua punten op AZ.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je leest toch ook wel aan mijn posts dat ik het momenteel vreselijk kut vind.
Maar vanuit Feyenoords opzicht valt het te verdedigen dat het gewoon redelijk gaat. Lekker risicoloos derde eindigen en bekertjes aan elkaar rijgen is hoe je het wendt of keert beter dan de situatie tussen 2003 en 2011, toen Feyenoord slechtst twee van de acht seizoenen in de top drie eindigde, één beker won en in korte tijd afzakte van potentiële Europese subtopper naar financiëel kapotte Eredivisie-middenmoter.
De frustratie is vooral dat Feyenoord na het kampioenschap totaal niet is doorgegroeid en zonder enige ambitie vreselijk lelijk voetbal speelt, niet dat we op het punt staan kapot te gaan ofzo.
Een (dikke) verlies tegen Ajax en/of PSV zal iedereen begrepen. Maar Feyenoord heeft een selectie die makkelijk van De Graafschap, Trecin en Willem II moet winnen. Desnoods dat soort wedstrijden domineren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan je gio nou de schuld geven. Hebben mensen die selectie wel eens goed bekeken
Tegen Ajax en PSV gaan we er in de uitwedstrijden sowieso hard af. Die hebben dit jaar dan ook wel een belachelijk sterke selectie voor Eredivisie begrippen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Een (dikke) verlies tegen Ajax en/of PSV zal iedereen begrepen. Maar Feyenoord heeft een selectie die makkelijk van De Graafschap, Trecin en Willem II moet winnen. Desnoods dat soort wedstrijden domineren.
Dat lukt niet, dus geven we Gio en de spelers de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |