abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182373176
blablablabla
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:45:33 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_182373188
Larsson wisselen voor van Beek :D _O- om te gieren weer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_182373208
Was Jan Wouters niet gewoon het succes achter Feyenoord?
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:50:51 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182373298
Oprotten.
pi_182373352
'Gio': ''Als je hier op voorsprong komt, moet je ook winnen'

Geen speld tussen te krijgen ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:55:04 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182373374
Keurig weer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:55:10 #7
268491 fetX
pi_182373377
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:53 schreef Ali_boo het volgende:
'Gio': ''Als je hier op voorsprong komt, moet je ook winnen'

Geen speld tussen te krijgen ^O^
Wat een kneus van een trainer toch _O-
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:55:31 #8
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182373379
Lekker man, zit in een kroeg vol neuzen. Allenaal lachen bij die wissel Van Beek. En daarna 1-1.

Feyenoord TOPCLUB _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 16:56:29 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182373401
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef satecl het volgende:
Lekker man
Dat vonden de meeste hier op FOK! ook :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182373437
Met wat geluk win je dan nog van PEC. En dan de jaarlijkse wanvertoning in de Bijlmer.

Maar even naar de apotheek voor antidepressiva .
pi_182373540
Kritiek op Van Bronckhorst: ''Snap die wissels niet''

Feyenoord verspeelde zondagmiddag voor de derde keer dit seizoen punten. De Rotterdammers kwamen in Tilburg niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II, al kwam het eerst nog op een voorsprong. Marcel Meeuwis is kritisch op de wissels van trainer Giovanni van Bronckhorst.

"Deze uitslag is wel terecht als je kijkt naar de verhouding op het veld", zegt de oud-speler van Feyenoord en Willem II bij RTV Rijnmond. "Ik vond Feyenoord niet goed spelen, af en toe zag je wel iets van combinatiespel maar ik snap die wissels niet heel goed."

"Robin van Persie werd eruit gehaald en onze vriend die een beetje onder vuur ligt, Sam Larsson. Giovanni brengt dan Sven van Beek en geeft dus aan de 1-1 voldoende is. Dan krijg je nog tien moeilijke minuten, dan roep je het op jezelf af. Het kan dat Van Persie op was, maar hij kan een wedstrijd wel altijd beslissen met bijvoorbeeld een vrije trap."

"Toen de wissels kwamen, zag je de 1-1 aankomen. Feyenoord moet juist voor de 2-0 gaan en overtuiging hebben, dat ontbrak een beetje", vervolgt hij. "Ik denk ook niet dat Van Beek echt fit is. Je zag dat hij een bal kreeg en hij struikelde een soort van naar die bal toe. Misschien dat Van Bronckhorst hem minuten gaf om hem vertrouwen te geven, maar daarin hielp deze invalsbeurt zeker niet."
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182373558
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat een kneus van een trainer toch _O-
Hij had stand up comedian moeten worden
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:07:10 #13
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182373633
Willem II uit is gewoon altijd erg lastig.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 17:08:28 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182373653
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Bedankt Badder. Maar ik had van jou een betere troll-post verwacht.
4045
onlogisch
pi_182373677
Koppen moeten rollen!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Forum Admin zondag 7 oktober 2018 @ 17:10:07 #16
35723 crew  GGMM
pi_182373679
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182373699
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef satecl het volgende:
Lekker man, zit in een kroeg vol neuzen. Allenaal lachen bij die wissel Van Beek. En daarna 1-1.

Feyenoord TOPCLUB _O_
Was ook gewoon een mogolenwissel. Zelfs al wil je de 0-1 over de streep trekken dan ga je niet je tactiek zo omgooien.

Van Bronckhorst faalt voor de zoveelste keer op tactisch vlak. Groot trainer, respect voor z’n prijzen maar onder zijn hoede maken we geen enkele progressie door.

Maar het zal wel weer een jaartje aanploeteren worden. Feyenoord City gaat alles oplossen.
#12 is not for sale!
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:19:50 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182373861
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt Badder. Maar ik had van jou een betere troll-post verwacht.
Ik probeer jullie wat uit een depressie te houden. PSV verloor vorig jaar met 5-0 in Tilburg.

Doen jullie het nog best aardig.
pi_182373900
Malacia was het slechtste van het veld vandaag. :) Stond bijna elke keer verkeerd, dat werd nog erger toen Van Beek nog in het centrum kwam te staan.

Er waren hier mensen die hem beter vonden dan Haps, toch?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 17:23:34 ]
pi_182373928
Weet iemand waarom ze bij Willem 2 allemaal Ajaxliedjes zingen?
pi_182373938
''Zeven punten achter, dat is lastig om in te halen''

Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.

"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."

Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los :')
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:35:01 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182374087
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Ali_boo het volgende:

Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.

"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."

Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los :')
Clasie :') _O-
pi_182374103
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Ali_boo het volgende:

Dit is beschamend ja. Wat is er mis mee om jezelf gewoon een subtopper te noemen? Dat is namelijk de afgelopen twintig jaar al het geval
pi_182374106
Clasie mag niet eens op het veld staan zo slecht
AFCA!
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 17:36:43 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182374113
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie mag niet eens op het veld staan zo slecht
Dit. En niets meer dan dit.
4045
onlogisch
pi_182374116
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit. En niets meer dan dit.
Ja maar hij is een echte Feyenoorder.
pi_182374181
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja maar hij is een echte Feyenoorder.
Met wat geluk mogen we hem van de zomer gratis overnemen. Al zou het nog treuriger zijn als er van de zomer geld voor wordt neergelegd.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:44:20 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_182374198
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Met wat geluk mogen we hem van de zomer gratis overnemen.
Waarom precies? Wat heb je aan Jordy Clasie als selectielid? Zijn jeugdspelers die dat in kunnen vullen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:44:54 #29
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182374200
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Keyos op 07-10-2018 17:53:13 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:45:54 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_182374217
Zie nu pas wie je bent lol
pi_182374227
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom precies? Wat heb je aan Jordy Clasie als selectielid? Zijn jeugdspelers die dat in kunnen vullen.
Het was sarcastisch.
pi_182374246
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als in de afgelopen 12 maanden terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan nu op het veld staat.
Ze moesten nu toevallig op 5 minuutjes fietsen foebbele, maar ik ga ook niet meer vaak nee. Er zijn ook bijzonder weinig spelers waar je graag voor gaat.
pi_182374390
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.

Het kampioenschap heeft een hoop verpest.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:55:58 #34
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182374398
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ze moesten nu toevallig op 5 minuutjes fietsen foebbele, maar ik ga ook niet meer vaak nee. Er zijn ook bijzonder weinig spelers waar je graag voor gaat.
Erge is nog dat we allemaal een seizoenskaart hebben hé. Alleen vinden we gewoon steeds meer leukere dingen om te doen op een vrije zaterdag of zondag dan naar die Kuip te gaan (waar het ook al seizoenenlang geen zak meer aan is).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_182374425
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Erge is nog dat we allemaal een seizoenskaart hebben hé. Alleen vinden we gewoon steeds meer leukere dingen om te doen op een vrije zaterdag of zondag om naar die Kuip te gaan (waar het ook al seizoenenlang geen zak meer aan is).
Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:57:20 #36
268491 fetX
pi_182374428
quote:

Het is ook alleen maar ergeren, ergeren en ergeren in het stadion. Je voelt je als supporter ook machteloos, want er wordt niets aan gedaan. Het mag maar blijven aanmodderen.
pi_182374439
quote:

Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen dan dat we 4de worden met Toornstra en Arie.

Je bent niet de enige hoor . Vandaag ben ik pas de tweede helft ingeschakeld omdat de live stream aan het kijken was . . Niet dat het boeiend was ofzo maar iig beter dan de wedstrijd tegen willem2

Paar jaar terug was zoiets nog ondenkbaar

De 30 M die we hebben ontvangen voor onze spelers heeft ons niet goed gedaan
pi_182374452
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
Het 'selecte' groepje wat met dit soort wedstrijden het uitvak in mag vind je doordeweeks bij een sociale werkplaats.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:04:24 #39
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182374624
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lijkt ook een soort berusting erin te zijn geslopen. Het voetbal is niet om aan te zien, er zit geen vuur in deze selectie, geen chemie tussen deze spelers en de fans, maar tegelijkertijd blijven we (tot nu toe) wel ‘class’ om Gio niet snoeihard te laten vallen na de prijzen die hij heeft mogen pakken omdat we één seizoen een selectie hadden met het juiste vuur (met dito ervaring en Elia) en alles thuis hebben geloot in de beker. Als we straks keihard de boot in gaan in de Arena zou het me niets verbazen als het vuur eindelijk eens aangestoken gaat worden dat er dingen moeten veranderen in de dug-out.

Misschien zijn de jeugdspelers niet zo goed als we denken, maar als je basispelers het niet doen en vervolgens de jeugd geen kans krijgt (denk aan Burger), dan voel je je machteloos. Zeker met het oog op de toekomst waar je weet dat Toornstra, Clasie en onze gehele centrale achterhoede niet beter wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Keyos op 07-10-2018 18:12:44 ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:12:08 #40
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_182374849
Er is inderdaad sprake van stagnatie en berusting. De fanatieke aanhang lijkt zich meer druk te maken om de Kuip, er zit helemaal niks sprankelends in de ploeg, alles gebeurt maar. Die lijn was al gestart in 15/16, maar de bekerwinst en het opvolgende kampioenschap verbloemden veel. Sinds midden vorig seizoen is de boel weer echt een beetje dood.

Ik zeg het niet graag, maar wat Feyenoord nodig heeft is een hoop gedoe. En dan niet rondom het stadion, maar rondom de rest.
Makkelijk eerste
pi_182374936
Ach Gio is slechts een symptoom van een veel groter probleem
pi_182374949
Hoeren-Gio :r
pi_182374960
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is inderdaad sprake van stagnatie en berusting. De fanatieke aanhang lijkt zich meer druk te maken om de Kuip, er zit helemaal niks sprankelends in de ploeg, alles gebeurt maar. Die lijn was al gestart in 15/16, maar de bekerwinst en het opvolgende kampioenschap verbloemden veel. Sinds midden vorig seizoen is de boel weer echt een beetje dood.

Ik zeg het niet graag, maar wat Feyenoord nodig heeft is een hoop gedoe. En dan niet rondom het stadion, maar rondom de rest.
Dit. Maar het klapvee komt toch wel elke week naar de Kuip.
pi_182374984
quote:

Heb ik ook. Beetje bier drinken van tevoren is gezellig maar voor de wedstrijd hoef je echt niet te gaan dit jaar/vorig jaar/heel vaak
pi_182375007
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
pi_182375018
quote:

Same here. Gewoon geen enkele zin meer om naar deze parodie op Feyenoord te zitten kijken.
pi_182375025
quote:

Hetzelfde hier. Komt ook omdat weinig perspectief is. In het verleden kon je nog wel eens genieten van jeugdspeler als Wijnaldum. Prachtig hoe hij voor het eerst debuteerde. Je ziet er nu gewoon niets van terug. Allemaal spelers die al jaar in, jaar uit dezelfde fouten maken. Niemand heeft een idee hoe we willen voetballen. En als er over versterkingen wordt gepraat zijn nagenoeg alleen maar oud-voetballers.
Als je ons (technische) beleid dan vergelijkt met een AZ, Heracles of PEC in het verleden, lijkt het allemaal behoorlijk visieloos.
#12 is not for sale!
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:22:35 #48
268491 fetX
pi_182375066
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Helemaal mee eens.

Dat zingen en klappen na de thuiswedstrijd tegen Trencin was echt een dieptepunt.
pi_182375076
‘Dit mag ons niet gebeuren’

Gio na de wedstrijd tegen:
-Trencin (2x)
- Graafschap
- Heerenveen
- AZ
- Vitesse (eerste helft)
- Willem 2

Vergeet ik er nog één?
#12 is not for sale!
pi_182375107
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
#12 is not for sale!
pi_182375177
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
Bij een gelijkspel tegen Willem II zou bij Ajax de wereld in brand staan. Bij Feyenoord haalt men hun schouders op en hoopt men dat het volgende wedstrijd beter gaat. Want iedereen doet tenslotte z'n best.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:28:17 #52
268491 fetX
pi_182375182
quote:
Ik zou willen dat we wat kritischer zijn op onze spelers en trainer. Het seizoen gaat nu alweer als een nachtkaars uit. Bij een topclub reden genoeg om de trainer te ontslaan, maar dat zijn we op veel fronten niet meer.
pi_182375345
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zou willen dat we wat kritischer zijn op onze spelers en trainer. Het seizoen gaat nu alweer als een nachtkaars uit. Bij een topclub reden genoeg om de trainer te ontslaan, maar dat zijn we op veel fronten niet meer.
Zwaar storend ook, de tienduizenden supporters die wekelijks totaal uit hun dak gaan na een drama-wedstrijd als RvP de boel verbloemt met een vrije trap en ze met geluk laat winnen. Dat doe je in een fase als het even moeilijk is, niet als het al een jaar structureel kut is.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:38:11 #54
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375395
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.

en dan klagen dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen.

Hef jezelf op joh als club
graag op anoniem
pi_182375408
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:20 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Hetzelfde hier. Komt ook omdat weinig perspectief is. In het verleden kon je nog wel eens genieten van jeugdspeler als Wijnaldum. Prachtig hoe hij voor het eerst debuteerde. Je ziet er nu gewoon niets van terug. Allemaal spelers die al jaar in, jaar uit dezelfde fouten maken. Niemand heeft een idee hoe we willen voetballen. En als er over versterkingen wordt gepraat zijn nagenoeg alleen maar oud-voetballers.
Als je ons (technische) beleid dan vergelijkt met een AZ, Heracles of PEC in het verleden, lijkt het allemaal behoorlijk visieloos.
De enige reden dat we jeugdspelers lieten debuteren is omdat we geen cent te besteden hadden.

Ik mis de tijd toen we 40m in het rood stonden . Ze hadden toen geen enkele andere keus dan jeugd in te brengen
pi_182375433
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.

Mijn Jew-dar slaat op tilt
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 18:40:54 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182375461
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:

Heb je gedronken?
pi_182375527
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Heb je gedronken?
Kun je beter aan Gio/Van Geel vragen.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 18:45:23 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182375583
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kun je beter aan Gio/Van Geel vragen.
Nee die kunnen gewoon niet beter.
pi_182375593
quote:
Ik vraag me wel eens af of er een verband is tussen het Amsterdamse fluiten en een bepaald niveau tegenover ons eeuwige steunen en de gezapigheid van onze club en spelers.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:51:05 #61
268491 fetX
pi_182375692
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
pi_182375731
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:56:10 #63
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375751
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
graag op anoniem
pi_182375758
quote:
Zolang we geld hebben om middelmatige troep te halen zullen de jonkies nooit een eerlijke kans krijgen

Je hoopt bijna op een nieuwe financiële crises _O-
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:57:12 #65
268491 fetX
pi_182375771
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Gio / van Geel.

Overigens: Bijlow is echt een prima keeper. Komt wel goed met die jongen.
pi_182375795
De situatie is echt uitzichtloos. Maar het makke volk op de tribunes pikt alles maar. Ergens is dat idee onder supporters ontstaan dat het legioen geen mening mag hebben en maar alles moet accepteren onder het mom van "onvoorwaardelijke steun".

Bij letterlijk élke andere club was er nu onrust en waren supporters boos. Hier is het gelaten, het zal wel. Even schelden en toch nog even klappen en door naar de volgende kutpot op zondagmiddag half drie. Gio en Van Geel hoor je niet klagen, die worden mooi doorbetaald, de seizoenkaarten zijn uitverkocht en het stadion zit elke thuiswedstrijd nog nagenoeg vol. Waarom zou je iets anders doen?
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:58:46 #67
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375796
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Gio / van Geel.

ga dan naar De Kuip / maasgebouw

ga daar even keihard klagen met 1000 man ofzo dan zullen ze wel luisteren

of gaan jullie dat doen wanneer het al te laat is?
graag op anoniem
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:00:46 #68
268491 fetX
pi_182375826
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ga dan naar De Kuip / maasgebouw

ga daar even keihard klagen met 1000 man ofzo dan zullen ze wel luisteren

of gaan jullie dat doen wanneer het al te laat is?
Ik denk dat daar nooit 1000 man op af gaan komen. Zoals al eerder gezegd; het is nogal gezapig dit jaar en afgelopen jaar.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:01:48 #69
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375843
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik denk dat daar nooit 1000 man op af gaan komen. Zoals al eerder gezegd; het is nogal gezapig dit jaar en afgelopen jaar.
Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
graag op anoniem
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:03:04 #70
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375862
Geef Van Geel eens ongelijk
graag op anoniem
pi_182375863
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.
AFCA!
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:03:23 #72
268491 fetX
pi_182375868
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de enige manier om nu iets te veranderen vanuit de supporters moet komen.

Aan de andere kant betwijfel ik wel een beetje of dat echt gaat werken. Ze houden elkaar daarboven allemaal de hand boven het hoofd.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:04:05 #73
268491 fetX
pi_182375877
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit ook inderdaad. Amper kritiek op de trainer / het bestuur. Wel jammer, want die hebben veel macht.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:05:56 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182375912
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat heeft toch gewoon met verwachtingen te maken. Niemand verwacht iets van Feyenoord, dus hoef je ook geen kritiek te hebben als ze niets presteren.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:09:10 #75
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182375961
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de enige manier om nu iets te veranderen vanuit de supporters moet komen.

Aan de andere kant betwijfel ik wel een beetje of dat echt gaat werken. Ze houden elkaar daarboven allemaal de hand boven het hoofd.
De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.

Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
graag op anoniem
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:09:35 #76
268491 fetX
pi_182375970
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat heeft toch gewoon met verwachtingen te maken. Niemand verwacht iets van Feyenoord, dus hoef je ook geen kritiek te hebben als ze niets presteren.
Dit is nogal simplistisch gesteld. Jij verwacht niets van Feyenoord vanuit je hautaine ivoren toren en ten opzichte van PSV. Dat Feyenoord dit jaar geen kampioen zou worden wist iedereen wel.

Er mag van Feyenoord wél worden verwacht dat ze minimaal redelijk tot goed voetbal op de mat leggen, groepsfase EL halen, winnen van W2, AZ en de Graafschap en op (met gepaste afstand) redelijk gemakkelijke wijze derde worden. Daarnaast mag je verwachten dat het maximale uit de spelers wordt gehaald en jeugdspelers zo nu en dan de kans krijgen; al helemaal als de gevestigde orde niet presteert.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:10:50 #77
268491 fetX
pi_182375992
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.

Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik vind dat de supporters over het algemeen veel kritischer moeten zijn op de (prestaties van) de club.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:15:12 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182376095
Tijd om het Maasgebouw maar weer eens te bestormen.
4045
onlogisch
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:17:23 #79
268491 fetX
pi_182376136
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Tijd om het Maasgebouw maar weer eens te bestormen.
Verhuisdozen liggen al klaar.
pi_182376365
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Gio / van Geel.

Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang afgemaakt zijn. Zie daar het verschil.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:28:22 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182376368
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang afgemaakt zijn. Zie daar het verschil.
Bedankt, hafcfan.
4045
onlogisch
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:28:45 #82
268491 fetX
pi_182376381
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang het Nederlands elftal ingepraat zijn. Zie daar het verschil.
Fixed.

Oh, en; zo’n iemand :')
pi_182376918
Wow, het was weer pure aids in Tilburg. Allereerst ging de aanschaf van een camera niet door omdat de verkopende partij op het laatste moment zijn keutel introk. Daarna de geweldige wedstrijd natuurlijk.

Twee keer kutten met een bus tussen Breda en Lage Zwaluwe wegens werkzaamheden. Waanzinnig kut, zit nu in de bus. Zit een meid naast me die opzichtig begon te zuchten toen ik een blik bier opentrok. Zit nu zo hard en ranzig mogelijk te ruften :D

De broer van Donraja had vrijkaarten voor ons en heeft fantastisch lekker Surinaams gekookt. Op dat vlak een genotstrip, 10/10 zou opnieuw doen
pi_182376966
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef aTypisch het volgende:
Weet iemand waarom ze bij Willem 2 allemaal Ajaxliedjes zingen?
Joodse sympathie op de tribune was best lachwekkend
pi_182377023
quote:

Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
pi_182377115
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
Bosz, alsjeblieft zeg :')

Van de afgelopen tien jaar vond ik het meest een lijn in het voetbal zitten onder Rutten. Die met een krankzinnig kutte selectie Europees overwinterde. Maar die werd verguisd in de kuip, ik begrijp nog waarom ook. Maar doe mij maar honderd keer liever zoiets dan de afgelopen anderhalf jaar.
pi_182377135
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:17 schreef exile79 het volgende:

[..]

Heb ik ook. Beetje bier drinken van tevoren is gezellig maar voor de wedstrijd hoef je echt niet te gaan dit jaar/vorig jaar/heel vaak
Precies dit. De kaarten in Tilburg waren vrijkaarten en zelfs ondanks dat ze gratis waren, waren ze het geld niet waard
pi_182377172
quote:
Er zit totaal geen echt bijzonder talent in onze jeugd.
pi_182377199
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:09:15 #90
268491 fetX
pi_182377240
Wat lees ik allemaal
pi_182377271
Oh, en de oude harde kern is inmiddels alweer 40-45 terwijl nieuwe generaties tuig niet opstaan. Geheel logisch gezien de moderne maatschappij en de ontwikkeling die de veiligheidsdiensten hebben doorgemaakt. Een instituut om de boel lekker compleet te laten ontploffen is er dus niet meer
pi_182377296
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:22 schreef fetX het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Dat zingen en klappen na de thuiswedstrijd tegen Trencin was echt een dieptepunt.
Het is ongeveer het beeld dat ik al een decennium zie in de Kuip met het publiek dat gestoord hard is gaan geloven in het feit dat ze echt altijd achter de spelers staan!!!11 Joe neffer wok aloon jode lope altijd weg ja tog
  Forum Admin zondag 7 oktober 2018 @ 20:12:21 #93
35723 crew  GGMM
pi_182377299
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
Wow, het was weer pure aids in Tilburg. Allereerst ging de aanschaf van een camera niet door omdat de verkopende partij op het laatste moment zijn keutel introk. Daarna de geweldige wedstrijd natuurlijk.

Twee keer kutten met een bus tussen Breda en Lage Zwaluwe wegens werkzaamheden. Waanzinnig kut, zit nu in de bus. Zit een meid naast me die opzichtig begon te zuchten toen ik een blik bier opentrok. Zit nu zo hard en ranzig mogelijk te ruften :D

De broer van Donraja had vrijkaarten voor ons en heeft fantastisch lekker Surinaams gekookt. Op dat vlak een genotstrip, 10/10 zou opnieuw doen
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Joodse sympathie op de tribune was best lachwekkend
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bosz, alsjeblieft zeg :')

Van de afgelopen tien jaar vond ik het meest een lijn in het voetbal zitten onder Rutten. Die met een krankzinnig kutte selectie Europees overwinterde. Maar die werd verguisd in de kuip, ik begrijp nog waarom ook. Maar doe mij maar honderd keer liever zoiets dan de afgelopen anderhalf jaar.
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Precies dit. De kaarten in Tilburg waren vrijkaarten en zelfs ondanks dat ze gratis waren, waren ze het geld niet waard
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er zit totaal geen echt bijzonder talent in onze jeugd.
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.
Ok.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:14:11 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377335
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie, Vilhena en Bijlow ook wel toch? Goede gasten, echte Feyenoorders. En daar komt in de winterstop ook Karsdorp nog bij. Ow en Burgert natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:18:05 #95
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377409
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
Oh, en de oude harde kern is inmiddels alweer 40-45 terwijl nieuwe generaties tuig niet opstaan. Geheel logisch gezien de moderne maatschappij en de ontwikkeling die de veiligheidsdiensten hebben doorgemaakt. Een instituut om de boel lekker compleet te laten ontploffen is er dus niet meer
Letterlijk gisteren nog 'actief', die nieuwe generatie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:18:51 #96
268491 fetX
pi_182377421
quote:
Ronald de Boer en Kenneth Perez zijn niet te spreken over het veldspel van Feyenoord. De Rotterdammers kwamen zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door de remise verspeelde Feyenoord zondag voor de derde keer dit seizoen punten.

"Het is moeilijk de vrije man vinden bij Feyenoord", zegt De Boer. "Ze zijn niet balvast, maar ook het tactisch plan, het idee van lopende mensen bijvoorbeeld, komt er totaal niet uit. Het klopt op dit moment totaal niet qua hoe ze met elkaar in de opbouw staan."

"Je ziet ook een buitenspeler en back op dezelfde lijn staan aan de zijlijn, dat is dodelijk. Dat kan helemaal niet. Als je de backs van PSV en Ajax bekijkt, die staan bijna twintig meter hoger dan die van Feyenoord. Dat geeft aan dat je eigenlijk niet de intentie hebt om aan te vallen."

"Feyenoord heeft twee buitenspelers die graag naar binnen willen", vervolgt de analist in Dit Was Het Weekend. "Dan moeten de backs er overheen gaan. Dat is totaal niet het geval. Op dit moment kunnen ze elkaar niet vinden, dat is wel zorgwekkend."

"Je zou denken dat Giovanni van Bronckhorst dat ook ziet, hij heeft het hoogste trainersdiploma", voegt analist Kenneth Perez toe. "Maar blijkbaar brengt hij het niet over op zijn ploeg of zijn spelers vinden het te moeilijk of niet prettig."

fr12.nl

pi_182377428
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Clasie, Vilhena en Bijlow ook wel toch? Goede gasten, echte Feyenoorders. En daar komt in de winterstop ook Karsdorp nog bij. Ow en Burgert natuurlijk.
Clasie, Vilhena en Bijlow laten geen kut zien. Lieve gasten hoor, maar ik heb liever een jeugdspeler die het wekelijks waarmaakt.
pi_182377467
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:18 schreef PIETR het volgende:

[..]

Letterlijk gisteren nog 'actief', die nieuwe generatie.
Ik ga hierop zeggen wat ik tegen Rens zeg als hij begint met geneuzel over 'fifths': het echte werk bestaat al pakweg tien jaar niet meer in Nederland.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:22:10 #99
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377485
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie, Vilhena en Bijlow laten geen kut zien. Lieve gasten hoor, maar ik heb liever een jeugdspeler die het wekelijks waarmaakt.
Die Burger dus, verwacht ik wel veel van.
pi_182377500
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:22 schreef PIETR het volgende:

[..]

Die Burger dus, verwacht ik wel veel van.
Ja en zo hoor je ook verhalen over Geertruida, Kokcü enzovoort enzovoort. Ik heb er allemaal baggerweinig vertrouwen in, zeker met deze technische staf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')