Wat een kneus van een trainer tochquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:53 schreef Ali_boo het volgende:
'Gio': ''Als je hier op voorsprong komt, moet je ook winnen'
Geen speld tussen te krijgen
Hij had stand up comedian moeten wordenquote:
Bedankt Badder. Maar ik had van jou een betere troll-post verwacht.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Willem II uit is gewoon altijd erg lastig.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
Willem II uit is gewoon altijd erg lastig.
Was ook gewoon een mogolenwissel. Zelfs al wil je de 0-1 over de streep trekken dan ga je niet je tactiek zo omgooien.quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef satecl het volgende:
Lekker man, zit in een kroeg vol neuzen. Allenaal lachen bij die wissel Van Beek. En daarna 1-1.
Feyenoord TOPCLUB
Ik probeer jullie wat uit een depressie te houden. PSV verloor vorig jaar met 5-0 in Tilburg.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Badder. Maar ik had van jou een betere troll-post verwacht.
Clasiequote:Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
''Zeven punten achter, dat is lastig om in te halen''
Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.
"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."
Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los
Dit is beschamend ja. Wat is er mis mee om jezelf gewoon een subtopper te noemen? Dat is namelijk de afgelopen twintig jaar al het gevalquote:Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
''Zeven punten achter, dat is lastig om in te halen''
Feyenoord kwam zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door het puntenverlies zagen de Rotterdammers de achterstand op koploper PSV uitlopen tot zeven punten. Jordy Clasie wil voorlopig nog praten over de strijd om de titel.
"Voor ons is het belangrijk om wedstrijd voor wedstrijd te bekijken", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "Het is duidelijk: we staan nu zeven punten achter, dat is lastig om in te halen. Ook door de wedstrijden die nog gaat komen. Aan ons is het om zo snel mogelijk ons niveau te halen. Dat zeg je elke week, maar het komt er nog niet uit. Dat is iets om onszelf kwalijk te nemen."
Geef de spelers en trainert een persverbod . Als je daadwerkelijk denkt mee te kunnen strijden om de titel dan zit er een paar steekjes bij je los
Dit. En niets meer dan dit.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie mag niet eens op het veld staan zo slecht
Met wat geluk mogen we hem van de zomer gratis overnemen. Al zou het nog treuriger zijn als er van de zomer geld voor wordt neergelegd.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja maar hij is een echte Feyenoorder.
Waarom precies? Wat heb je aan Jordy Clasie als selectielid? Zijn jeugdspelers die dat in kunnen vullen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met wat geluk mogen we hem van de zomer gratis overnemen.
Het was sarcastisch.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom precies? Wat heb je aan Jordy Clasie als selectielid? Zijn jeugdspelers die dat in kunnen vullen.
Ze moesten nu toevallig op 5 minuutjes fietsen foebbele, maar ik ga ook niet meer vaak nee. Er zijn ook bijzonder weinig spelers waar je graag voor gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als in de afgelopen 12 maanden terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan nu op het veld staat.
Het kampioenschap heeft een hoop verpest.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.
Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.
Erge is nog dat we allemaal een seizoenskaart hebben hé. Alleen vinden we gewoon steeds meer leukere dingen om te doen op een vrije zaterdag of zondag dan naar die Kuip te gaan (waar het ook al seizoenenlang geen zak meer aan is).quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ze moesten nu toevallig op 5 minuutjes fietsen foebbele, maar ik ga ook niet meer vaak nee. Er zijn ook bijzonder weinig spelers waar je graag voor gaat.
Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Erge is nog dat we allemaal een seizoenskaart hebben hé. Alleen vinden we gewoon steeds meer leukere dingen om te doen op een vrije zaterdag of zondag om naar die Kuip te gaan (waar het ook al seizoenenlang geen zak meer aan is).
Het is ook alleen maar ergeren, ergeren en ergeren in het stadion. Je voelt je als supporter ook machteloos, want er wordt niets aan gedaan. Het mag maar blijven aanmodderen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken het vorige- en dit seizoen een doodsteek te zijn voor het plezier om Feyenoord te volgen? Merk aan mezelf en me redelijk grote vriendengroep dat de interesse om naar Feyenoord te gaan en de wedstrijden te volgen nog nooit zo laag is geweest als nu (en eigenlijk al bijna 12maanden) terwijl we écht wel slechtere selecties hebben gehad dan hetgeen nu op het veld staat.
Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen met uitzicht op een betere toekomst dan dat we 4de worden met Toornstra, Arie, Botteghin en (deze) Clasie.
Je bent niet de enige hoor . Vandaag ben ik pas de tweede helft ingeschakeld omdat de live stream aan het kijken was . . Niet dat het boeiend was ofzo maar iig beter dan de wedstrijd tegen willem2quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Jeugd die amper kansen krijgt, spelers met oneindig krediet, onbegrijpelijke wissels van Gio, het is gewoon zo vermoeiend. Ik word liever 5de in een seizoen waar jeugdspelers zich ook ontwikkelen dan dat we 4de worden met Toornstra en Arie.
Het 'selecte' groepje wat met dit soort wedstrijden het uitvak in mag vind je doordeweeks bij een sociale werkplaats.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
Lijkt ook een soort berusting erin te zijn geslopen. Het voetbal is niet om aan te zien, er zit geen vuur in deze selectie, geen chemie tussen deze spelers en de fans, maar tegelijkertijd blijven we (tot nu toe) wel ‘class’ om Gio niet snoeihard te laten vallen na de prijzen die hij heeft mogen pakken omdat we één seizoen een selectie hadden met het juiste vuur (met dito ervaring en Elia) en alles thuis hebben geloot in de beker. Als we straks keihard de boot in gaan in de Arena zou het me niets verbazen als het vuur eindelijk eens aangestoken gaat worden dat er dingen moeten veranderen in de dug-out.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vond vandaag het uitvak ook heel erg tegenvallen. Het wordt al jaren minder qua sfeer vanuit jullie, maar vandaag was wel weer een nieuw dieptepunt.
Dit. Maar het klapvee komt toch wel elke week naar de Kuip.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is inderdaad sprake van stagnatie en berusting. De fanatieke aanhang lijkt zich meer druk te maken om de Kuip, er zit helemaal niks sprankelends in de ploeg, alles gebeurt maar. Die lijn was al gestart in 15/16, maar de bekerwinst en het opvolgende kampioenschap verbloemden veel. Sinds midden vorig seizoen is de boel weer echt een beetje dood.
Ik zeg het niet graag, maar wat Feyenoord nodig heeft is een hoop gedoe. En dan niet rondom het stadion, maar rondom de rest.
Heb ik ook. Beetje bier drinken van tevoren is gezellig maar voor de wedstrijd hoef je echt niet te gaan dit jaar/vorig jaar/heel vaakquote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Same here. Gewoon geen enkele zin meer om naar deze parodie op Feyenoord te zitten kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Hetzelfde hier. Komt ook omdat weinig perspectief is. In het verleden kon je nog wel eens genieten van jeugdspeler als Wijnaldum. Prachtig hoe hij voor het eerst debuteerde. Je ziet er nu gewoon niets van terug. Allemaal spelers die al jaar in, jaar uit dezelfde fouten maken. Niemand heeft een idee hoe we willen voetballen. En als er over versterkingen wordt gepraat zijn nagenoeg alleen maar oud-voetballers.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Bij een gelijkspel tegen Willem II zou bij Ajax de wereld in brand staan. Bij Feyenoord haalt men hun schouders op en hoopt men dat het volgende wedstrijd beter gaat. Want iedereen doet tenslotte z'n best.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
Ik zou willen dat we wat kritischer zijn op onze spelers en trainer. Het seizoen gaat nu alweer als een nachtkaars uit. Bij een topclub reden genoeg om de trainer te ontslaan, maar dat zijn we op veel fronten niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Het siert ons wel dat we geen Ajax zijn. Die joelen gewoon hun aanvoerder die de wereldcup heeft gewonnen en hun beste spits aller tijden uit. Aan de andere kant werkt de gezapigheid niet bepaalt in ons voordeel.
Zwaar storend ook, de tienduizenden supporters die wekelijks totaal uit hun dak gaan na een drama-wedstrijd als RvP de boel verbloemt met een vrije trap en ze met geluk laat winnen. Dat doe je in een fase als het even moeilijk is, niet als het al een jaar structureel kut is.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we wat kritischer zijn op onze spelers en trainer. Het seizoen gaat nu alweer als een nachtkaars uit. Bij een topclub reden genoeg om de trainer te ontslaan, maar dat zijn we op veel fronten niet meer.
De enige reden dat we jeugdspelers lieten debuteren is omdat we geen cent te besteden hadden.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Komt ook omdat weinig perspectief is. In het verleden kon je nog wel eens genieten van jeugdspeler als Wijnaldum. Prachtig hoe hij voor het eerst debuteerde. Je ziet er nu gewoon niets van terug. Allemaal spelers die al jaar in, jaar uit dezelfde fouten maken. Niemand heeft een idee hoe we willen voetballen. En als er over versterkingen wordt gepraat zijn nagenoeg alleen maar oud-voetballers.
Als je ons (technische) beleid dan vergelijkt met een AZ, Heracles of PEC in het verleden, lijkt het allemaal behoorlijk visieloos.
Mijn Jew-dar slaat op tiltquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.
en dan klagen dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen.
Hef jezelf op joh als club
Heb je gedronken?quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Je staat met 1 doelpunt voor, maar je weet dat Fran Sol gaat scoren. Dat weet je gewoon, want je speelt tegen Willem II. Dan speel je zo slecht dat het een wonder is dat Feyenoord nog in het linkerrijtje staat. Het spel was zo slecht dat de spelers van Feyenoord waarschijnlijk dachten dat ze het gewoon rustig aan konden doen tegen Willem II (met Fran Sol ja) met 1 doelpunt voorsprong. Wat krijg je later? OH 1-1 TOTAAL NIET VERWACHT HOOR! van wie? ja juist.
en dan klagen dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen.
Hef jezelf op joh als club
Nee die kunnen gewoon niet beter.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Kun je beter aan Gio/Van Geel vragen.
Ik vraag me wel eens af of er een verband is tussen het Amsterdamse fluiten en een bepaald niveau tegenover ons eeuwige steunen en de gezapigheid van onze club en spelers.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
Zolang we geld hebben om middelmatige troep te halen zullen de jonkies nooit een eerlijke kans krijgenquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
We hebben een paar heerlijke jeugdspelers rondlopen. Laten we die in godsnaam op een gegeven moment de kans gaan geven in plaats van de Toornstra’s en de Larsson’s te kopen.
Gio / van Geel.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als die zo goed zijn, waarom spelen die dan nooit? Jullie enige jeugdspeler die er dit jaar doorkwam bakt er ook niks van. (Bijlow)
ga dan naar De Kuip / maasgebouwquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio / van Geel.
Overigens: Bijlow is echt een prima keeper. Komt wel goed met die jongen.
Ik denk dat daar nooit 1000 man op af gaan komen. Zoals al eerder gezegd; het is nogal gezapig dit jaar en afgelopen jaar.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga dan naar De Kuip / maasgebouw
ga daar even keihard klagen met 1000 man ofzo dan zullen ze wel luisteren
of gaan jullie dat doen wanneer het al te laat is?
Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nooit 1000 man op af gaan komen. Zoals al eerder gezegd; het is nogal gezapig dit jaar en afgelopen jaar.
Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
Ik ben het met je eens dat de enige manier om nu iets te veranderen vanuit de supporters moet komen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja precies, dan gaat er dus helemaal niets veranderen. Van Geel zit nu te genieten want er komen mensen naar het stadion. Volk pikt toch alles, dus hij hoeft niets te doen.
Dit ook inderdaad. Amper kritiek op de trainer / het bestuur. Wel jammer, want die hebben veel macht.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.
Dat heeft toch gewoon met verwachtingen te maken. Niemand verwacht iets van Feyenoord, dus hoef je ook geen kritiek te hebben als ze niets presteren.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet alleen de fans maar ook de media is nagenoeg niet kritisch.
De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de enige manier om nu iets te veranderen vanuit de supporters moet komen.
Aan de andere kant betwijfel ik wel een beetje of dat echt gaat werken. Ze houden elkaar daarboven allemaal de hand boven het hoofd.
Dit is nogal simplistisch gesteld. Jij verwacht niets van Feyenoord vanuit je hautaine ivoren toren en ten opzichte van PSV. Dat Feyenoord dit jaar geen kampioen zou worden wist iedereen wel.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft toch gewoon met verwachtingen te maken. Niemand verwacht iets van Feyenoord, dus hoef je ook geen kritiek te hebben als ze niets presteren.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik vind dat de supporters over het algemeen veel kritischer moeten zijn op de (prestaties van) de club.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.
Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
Verhuisdozen liggen al klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Tijd om het Maasgebouw maar weer eens te bestormen.
Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang afgemaakt zijn. Zie daar het verschil.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio / van Geel.
Overigens: Bijlow is echt een prima keeper. Komt wel goed met die jongen.
Bedankt, hafcfan.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang afgemaakt zijn. Zie daar het verschil.
Fixed.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Prima dat je dat al goed noemt, maar zo'n iemand zal bij Ajax allang het Nederlands elftal ingepraat zijn. Zie daar het verschil.
Joodse sympathie op de tribune was best lachwekkendquote:Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef aTypisch het volgende:
Weet iemand waarom ze bij Willem 2 allemaal Ajaxliedjes zingen?
Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:44 schreef Keyos het volgende:
Bosz, alsjeblieft zegquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:18 schreef Maastoren het volgende:
De aanhang van Feyenoord is een onderdeel van het probleem. Men heeft het alleen maar over hard werken, passie & strijd. Na de afgang tegen Trencin-thuis zet men You'll Never Walk Alone in. Het valt te prijzen dat Gio niet wordt afgemaakt (iets wat met elke andere trainer wel zou zijn gebeurd) maar als je verder wil dan zal je een totaal andere trainer aan het roer moeten zetten. Iemand als Peter Bosz. Maarja, dat is natuurlijk weer een neus. Door dit soort gedachtes zal Feyenoord nooit verder komen. Doe daar een autistische organisatie bij die vooral alles in stand wil houden en dan is hetgeen wat je de afgelopen jaren ziet het resultaat. Het kampioenschap was een incident.
Precies dit. De kaarten in Tilburg waren vrijkaarten en zelfs ondanks dat ze gratis waren, waren ze het geld niet waardquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Beetje bier drinken van tevoren is gezellig maar voor de wedstrijd hoef je echt niet te gaan dit jaar/vorig jaar/heel vaak
Er zit totaal geen echt bijzonder talent in onze jeugd.quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:51 schreef fetX het volgende:
Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De supporters van Feyenoord LEVEN voor de club toch? daar staan ze bekend om. Dan zou je toch denken dat de supporters juist een stem hebben want dezelfde supporters hebben de club ook gered toen het financieel slecht ging.
Nu gaat het slecht op het veld en zien we op dit moment niets. Wat is er dan nodig om tegen het bestuur in te gaan? een 10-0 afstraffing van PSV/Ajax?
Het is ongeveer het beeld dat ik al een decennium zie in de Kuip met het publiek dat gestoord hard is gaan geloven in het feit dat ze echt altijd achter de spelers staan!!!11 Joe neffer wok aloon jode lope altijd weg ja togquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dat zingen en klappen na de thuiswedstrijd tegen Trencin was echt een dieptepunt.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
Wow, het was weer pure aids in Tilburg. Allereerst ging de aanschaf van een camera niet door omdat de verkopende partij op het laatste moment zijn keutel introk. Daarna de geweldige wedstrijd natuurlijk.
Twee keer kutten met een bus tussen Breda en Lage Zwaluwe wegens werkzaamheden. Waanzinnig kut, zit nu in de bus. Zit een meid naast me die opzichtig begon te zuchten toen ik een blik bier opentrok. Zit nu zo hard en ranzig mogelijk te ruften
De broer van Donraja had vrijkaarten voor ons en heeft fantastisch lekker Surinaams gekookt. Op dat vlak een genotstrip, 10/10 zou opnieuw doen
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joodse sympathie op de tribune was best lachwekkend
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bosz, alsjeblieft zeg
Van de afgelopen tien jaar vond ik het meest een lijn in het voetbal zitten onder Rutten. Die met een krankzinnig kutte selectie Europees overwinterde. Maar die werd verguisd in de kuip, ik begrijp nog waarom ook. Maar doe mij maar honderd keer liever zoiets dan de afgelopen anderhalf jaar.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Precies dit. De kaarten in Tilburg waren vrijkaarten en zelfs ondanks dat ze gratis waren, waren ze het geld niet waard
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zit totaal geen echt bijzonder talent in onze jeugd.
Ok.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tijd. Na een kampioenschap en twee bekers hebben we ongeveer een jaar of vijf nodig voordat het kankerbestuur bij het Maasgebouw ter verantwoording geroepen wordt.
Clasie, Vilhena en Bijlow ook wel toch? Goede gasten, echte Feyenoorders. En daar komt in de winterstop ook Karsdorp nog bij. Ow en Burgert natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat het weer intens kut gaat, dan neemt mijn fanatisme vanzelf weer toe. Het zijn sinds het kampioenschap vooral moetjes, en dat komt vooral wegens een totaal gebrek aan enig idee achter het voetbal dat gespeeld wordt. Ik kan er geen lijn in ontdekken. Ik heb ook niets op het veld waarmee ik me kan associëren buiten pakweg De Pers.
Letterlijk gisteren nog 'actief', die nieuwe generatie.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
Oh, en de oude harde kern is inmiddels alweer 40-45 terwijl nieuwe generaties tuig niet opstaan. Geheel logisch gezien de moderne maatschappij en de ontwikkeling die de veiligheidsdiensten hebben doorgemaakt. Een instituut om de boel lekker compleet te laten ontploffen is er dus niet meer
quote:Ronald de Boer en Kenneth Perez zijn niet te spreken over het veldspel van Feyenoord. De Rotterdammers kwamen zondagmiddag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Willem II. Door de remise verspeelde Feyenoord zondag voor de derde keer dit seizoen punten.
"Het is moeilijk de vrije man vinden bij Feyenoord", zegt De Boer. "Ze zijn niet balvast, maar ook het tactisch plan, het idee van lopende mensen bijvoorbeeld, komt er totaal niet uit. Het klopt op dit moment totaal niet qua hoe ze met elkaar in de opbouw staan."
"Je ziet ook een buitenspeler en back op dezelfde lijn staan aan de zijlijn, dat is dodelijk. Dat kan helemaal niet. Als je de backs van PSV en Ajax bekijkt, die staan bijna twintig meter hoger dan die van Feyenoord. Dat geeft aan dat je eigenlijk niet de intentie hebt om aan te vallen."
"Feyenoord heeft twee buitenspelers die graag naar binnen willen", vervolgt de analist in Dit Was Het Weekend. "Dan moeten de backs er overheen gaan. Dat is totaal niet het geval. Op dit moment kunnen ze elkaar niet vinden, dat is wel zorgwekkend."
"Je zou denken dat Giovanni van Bronckhorst dat ook ziet, hij heeft het hoogste trainersdiploma", voegt analist Kenneth Perez toe. "Maar blijkbaar brengt hij het niet over op zijn ploeg of zijn spelers vinden het te moeilijk of niet prettig."
fr12.nl
Clasie, Vilhena en Bijlow laten geen kut zien. Lieve gasten hoor, maar ik heb liever een jeugdspeler die het wekelijks waarmaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie, Vilhena en Bijlow ook wel toch? Goede gasten, echte Feyenoorders. En daar komt in de winterstop ook Karsdorp nog bij. Ow en Burgert natuurlijk.
Ik ga hierop zeggen wat ik tegen Rens zeg als hij begint met geneuzel over 'fifths': het echte werk bestaat al pakweg tien jaar niet meer in Nederland.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Letterlijk gisteren nog 'actief', die nieuwe generatie.
Die Burger dus, verwacht ik wel veel van.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie, Vilhena en Bijlow laten geen kut zien. Lieve gasten hoor, maar ik heb liever een jeugdspeler die het wekelijks waarmaakt.
Ja en zo hoor je ook verhalen over Geertruida, Kokcü enzovoort enzovoort. Ik heb er allemaal baggerweinig vertrouwen in, zeker met deze technische stafquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die Burger dus, verwacht ik wel veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |