quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige week was er iemand op bezoek bij ons en die is aan het verbouwen. Dus ik zeg zo uit beleefdheid : "nou als je wat hulp nodig hebt bel maar he haha "
Belt ie gisteren of ik vandaag kan komen helpen![]()
GODVERDOMME
Tja idioot. Wie zegt dan ook zoietsquote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige week was er iemand op bezoek bij ons en die is aan het verbouwen. Dus ik zeg zo uit beleefdheid : "nou als je wat hulp nodig hebt bel maar he haha "
GODVERDOMME
Uit dank krijg je misschien een paar vlaaienquote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
Nuttiger dan Fortnite streamen (lol)quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
je moet ze vragen wanneer je de avond daarvoor met zijn allen naar een feestje bent geweest. Ook zo'n succesquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik vraag zelf trouwens echt zelden vrienden om hulp bij het klussen. Ik weet dat niemand daar echt op zit te wachten.
Meeste feesten zijn op zaterdag toch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet ze vragen wanneer je de avond daarvoor met zijn allen naar een feestje bent geweest. Ook zo'n succes
Oh ik wel. Gewoon doorgaan.quote:Op maandag 8 oktober 2018 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meeste feesten zijn op zaterdag toch?
Ik klus uit principe niet op zondag.
ik heb gisteren tussen de zingende willem II'erts gestaanquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meeste feesten zijn op zaterdag toch?
Ik klus uit principe niet op zondag.
Ga weg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb gisteren tussen de zingende willem II'erts gestaan
was geen feest
Ik ook. Ik vond het wel een feest.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb gisteren tussen de zingende willem II'erts gestaan
was geen feest
op de korte zijde bij het uitvakquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vond het wel een feest.
Wat vond je er mis mee dan? Waar stond je ergens?
Hoe kwam je daar terecht dan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op de korte zijde bij het uitvak
waarom zingen heulie alle ajaxdeuntjes ook?
Hij is de echte. (hij vroeg mij gelijk naar een Nintendo spelquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar terecht dan?
Daar stond ik ook.
Ben je de echte Typisch trouwens? Of wie ben je?
Ging mee wat vrienden uit Tilburg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar terecht dan?
Daar stond ik ook.
Ben je de echte Typisch trouwens? Of wie ben je?
Onlogisch heeft toch ook een Switch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is de echte. (hij vroeg mij gelijk naar een Nintendo spel)
Eindelijk weer iemand in de SC die een Switch heeft
GGMM gooit (weer) een act op dat hij mij negeertquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Onlogisch heeft toch ook een Switch?
Ja, maar die speelt nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Onlogisch heeft toch ook een Switch?
Mario partyquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo-junior speelt nog geregeld. Hij is binnenkort jarig. Nog suggesties voor spelletjes?
Ik denk het laatste. Als ik het weer wat drukker krijg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Ben je van plan weer langer te posten hier Typisch, of ben je er even en ga je ons dan weer verlaten?
Welkom terug!quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ging mee wat vrienden uit Tilburg.
En ja, ik ben typisch
Het was geen Stillem II gisterenquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug!
Maar was toch een leuk sfeertje op de korte zijde?
Helemaal voor een zondag.
weer zwanger xDquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Buiten de kotspartijen om voel ik me op zich wel oké.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Buiten de kotspartijen om voel ik me op zich wel oké.
quote:
Heb na de bevalling gekeken met spiegeltje. Zag er zowaar niets meer van, geen grap.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Je bent wel extra vruchtbaar zo vlak na de bevalling jojo. Hoewel ik me afvraag of je vriend het alweer aandurft zich te bevinden richting die open schotwond van je.
Verbazingwekkend soms hoe snel een lichaam zich weer kan herstellenquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb na de bevalling gekeken met spiegeltje. Zag er zowaar niets meer van, geen grap.
tofquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb na de bevalling gekeken met spiegeltje. Zag er zowaar niets meer van, geen grap.
Picsquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ik heb zo'n theewinkeltje ontdekt in tilly, fucking lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Even geen koffie jongens.
Nog net niet m’n ingewanden er uit gekotst.
zag het ook net jaquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:32 schreef Tarado het volgende:
rechter valt flauw, wat is dat nou weer?
Misschien schrok hij van de grote massa tokkies.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:32 schreef Tarado het volgende:
rechter valt flauw, wat is dat nou weer?
Die zijn er soms.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:23 schreef Jojoortje het volgende:
Typisch waar zijn je hoofdletters en interpunctie gebleven?
yoquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik geniet er anders nog dagelijks van als ik m'n bankapp open hoor!!
ik was vorig jaar november in Tel Aviv, was echt lekker weer al zal het in december en januari misschien weer wat te warm zijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik wil in december of januari naar de zon. Maar alles wat dichtbij is is koud
lekker hoor israelquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was vorig jaar november in Tel Aviv, was echt lekker weer al zal het in december en januari misschien weer wat te warm zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |