op de korte zijde bij het uitvakquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vond het wel een feest.
Wat vond je er mis mee dan? Waar stond je ergens?
Hoe kwam je daar terecht dan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op de korte zijde bij het uitvak
waarom zingen heulie alle ajaxdeuntjes ook?
Hij is de echte. (hij vroeg mij gelijk naar een Nintendo spelquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar terecht dan?
Daar stond ik ook.
Ben je de echte Typisch trouwens? Of wie ben je?
Ging mee wat vrienden uit Tilburg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar terecht dan?
Daar stond ik ook.
Ben je de echte Typisch trouwens? Of wie ben je?
Onlogisch heeft toch ook een Switch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is de echte. (hij vroeg mij gelijk naar een Nintendo spel)
Eindelijk weer iemand in de SC die een Switch heeft
GGMM gooit (weer) een act op dat hij mij negeertquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Onlogisch heeft toch ook een Switch?
Ja, maar die speelt nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Onlogisch heeft toch ook een Switch?
Mario partyquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo-junior speelt nog geregeld. Hij is binnenkort jarig. Nog suggesties voor spelletjes?
Ik denk het laatste. Als ik het weer wat drukker krijg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Ben je van plan weer langer te posten hier Typisch, of ben je er even en ga je ons dan weer verlaten?
Welkom terug!quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ging mee wat vrienden uit Tilburg.
En ja, ik ben typisch
Het was geen Stillem II gisterenquote:Op maandag 8 oktober 2018 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug!
Maar was toch een leuk sfeertje op de korte zijde?
Helemaal voor een zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |