quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige week was er iemand op bezoek bij ons en die is aan het verbouwen. Dus ik zeg zo uit beleefdheid : "nou als je wat hulp nodig hebt bel maar he haha "
Belt ie gisteren of ik vandaag kan komen helpen![]()
GODVERDOMME
Tja idioot. Wie zegt dan ook zoietsquote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige week was er iemand op bezoek bij ons en die is aan het verbouwen. Dus ik zeg zo uit beleefdheid : "nou als je wat hulp nodig hebt bel maar he haha "
GODVERDOMME
Uit dank krijg je misschien een paar vlaaienquote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
Nuttiger dan Fortnite streamen (lol)quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
je moet ze vragen wanneer je de avond daarvoor met zijn allen naar een feestje bent geweest. Ook zo'n succesquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik vraag zelf trouwens echt zelden vrienden om hulp bij het klussen. Ik weet dat niemand daar echt op zit te wachten.
Meeste feesten zijn op zaterdag toch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet ze vragen wanneer je de avond daarvoor met zijn allen naar een feestje bent geweest. Ook zo'n succes
Oh ik wel. Gewoon doorgaan.quote:Op maandag 8 oktober 2018 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meeste feesten zijn op zaterdag toch?
Ik klus uit principe niet op zondag.
ik heb gisteren tussen de zingende willem II'erts gestaanquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meeste feesten zijn op zaterdag toch?
Ik klus uit principe niet op zondag.
Ga weg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb gisteren tussen de zingende willem II'erts gestaan
was geen feest
Ik ook. Ik vond het wel een feest.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb gisteren tussen de zingende willem II'erts gestaan
was geen feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |