abonnement Unibet Coolblue
pi_182335706


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
pi_182335720


BOELLL
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:54:13 #3
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_182336759
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:49 schreef illusions het volgende:
[ afbeelding ]

BOELLL
hey, das el toro bij el campello
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_182336769
Nou jullie met je VEN 12 dollar end of year? Ik denk dat er nog eerder aliens landen op aarde
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:57:48 #5
131603 Afwazig
Serious business
pi_182336811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:55 schreef metallicelmo het volgende:
Nou jullie met je VEN 12 dollar end of year? Ik denk dat er nog eerder aliens landen op aarde
1 cent eoy max.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:57:55 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_182336812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:55 schreef metallicelmo het volgende:
Nou jullie met je VEN 12 dollar end of year? Ik denk dat er nog eerder aliens landen op aarde
serieus reageren op internet meme's

:')
pi_182338158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:54 schreef Sosa het volgende:

[..]

hey, das el toro bij el campello
Daar rij ik vaak voorbij. Niet mijn foto overigens.

Volgens mij is deze echter van Torrevieja, die van El Campello staat op een berg toch? En vaak graffiti erop.
pi_182338935
Tis weer frisjes aan 't worden trouwens, heerlijk. graadje of 24.
pi_182339234
Fuck her Sideways. :D
Vakman pur sang
pi_182340324
26 okt nieuwe datum sec etf beslissing.
pi_182341695
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:48 schreef Dwaalboy het volgende:
26 okt nieuwe datum sec etf beslissing.
Btc of dikke moen naar $ 6689 of achterlijke crash naar $ 6478,50
Vakman pur sang
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:47:54 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182342798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:48 schreef Dwaalboy het volgende:
26 okt nieuwe datum sec etf beslissing.
Welke? Alleen die van van Eck is boeiend
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182343755
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Welke? Alleen die van van Eck is boeiend
9 stuks
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:37:56 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182343943
9 bitterballen :9~
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182345104
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Btc of dikke moen naar $ 6689 of achterlijke crash naar $ 6478,50
Dat is wel erg specifiek :P
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:25:42 #17
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182349230
Goedemorgen Crypto Warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:25:54 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182349231
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:28 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

9 stuks
Ze doen er telkens meerdere tegelijk, maar welke aanvragers?
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:04:47 #19
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_182358541
Liefdagboek..
Dacht vandaag... “kut! Mijn forumvriendjes heb ik al te lang niet meer gesproken!”

Mijn porto staat nu al half jaar hodl, maar ik zie licht aan het einde van de tunnel! Gelukkig gaat het geestelijk en lichamelijk ook weer allemaal goed met me :) x
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:14:33 #20
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182358782
Zojuist ingestapt en klaar om een beetje te handelen. Ik hoop wekelijks wat rendement te halen met handelen. Ik wil eigenlijk gelijk wat coins kopen maar alles staat nu rood, dus dat gaat waarschijnlijk nog wel even door denk ik? :')

Oh, en één ding is me al opgevallen, namelijk dat veel lui in het cryptowereldje vrij vervelend zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:17:56 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182358864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:14 schreef Quotidien het volgende:

Oh, en één ding is me al opgevallen, namelijk dat veel lui in het cryptowereldje vrij vervelend zijn.
Is hier niet anders.
pi_182358928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:14 schreef Quotidien het volgende:
Oh, en één ding is me al opgevallen, namelijk dat veel lui in het cryptowereldje vrij vervelend zijn.
En dat is the million dollar question
pi_182359069
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:04 schreef revpolen het volgende:
Liefdagboek..
Dacht vandaag... “kut! Mijn forumvriendjes heb ik al te lang niet meer gesproken!”

Mijn porto staat nu al half jaar hodl, maar ik zie licht aan het einde van de tunnel! Gelukkig gaat het geestelijk en lichamelijk ook weer allemaal goed met me :) x
Mooi! Wat mankeerde je dan behalve een gehavende portfolio?
Vakman pur sang
pi_182359202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:14 schreef Quotidien het volgende:
Zojuist ingestapt en klaar om een beetje te handelen. Ik hoop wekelijks wat rendement te halen met handelen. Ik wil eigenlijk gelijk wat coins kopen maar alles staat nu rood, dus dat gaat waarschijnlijk nog wel even door denk ik? :')

Oh, en één ding is me al opgevallen, namelijk dat veel lui in het cryptowereldje vrij vervelend zijn.
eh, jij bent vervelend :6
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:42:27 #25
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_182359283
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mooi! Wat mankeerde je dan behalve een gehavende portfolio?
Kort gezegd..

Paar jaar bezig met kinderen, -> iui, -> ivf en bij 3e terugplaatsing is er ( vermoedelijk ) iets mis gegaan waarbij vrouw 4 weken in het ziekenhuis lag ( 2 gaten in de darm, blaas en baarmoeder ) en steeds werd geopereerd en uiteindelijk zelfs over baarmoeder verwijderen werd gesproken. Nu na revalidatie van 6 maanden loopt alles weer, alleen eind dit jaar moet ze weer onder het mes. En gaat het spelletje weer opnieuw beginnen.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:43:16 #26
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_182359303
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mooi! Wat mankeerde je dan behalve een gehavende portfolio?
En idd.. ben van mijn huis cash kunnen betalen naar net aan garage box geloof ik 😂
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:58:03 #27
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182359535
SOON® PLUTO
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182359939
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:43 schreef revpolen het volgende:

[..]

En idd.. ben van mijn huis cash kunnen betalen naar net aan garage box geloof ik 😂
Garagebox is belangrijk voorbode Lambo straks :+
Vakman pur sang
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:16:25 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_182359971
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Garagebox is belangrijk voorbode Lambo straks :+
Daarvoor heb ik 2 parkeerplaatsen bij mijn huis ipv de standaard 1 :D
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:24:34 #30
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182360200
Eerste 6 coins gekocht, even kijken hoe dat loopt en dan hopen dat ik niet meteen alles kwijtraak. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182361775
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:24 schreef Quotidien het volgende:
Eerste 6 coins gekocht, even kijken hoe dat loopt en dan hopen dat ik niet meteen alles kwijtraak. :P
Welke coins heb je gekocht?
Geen libereum hoop ik..
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:41:45 #32
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182361809
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Welke coins heb je gekocht?
Geen libereum hoop ik..
Een paar shitcoins die in de lift zitten en wat ethereum.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182362008
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een paar shitcoins die in de lift zitten en wat ethereum.
Welke shitcoins? Dagcoin?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 00:54:16 ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:54:35 #34
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182362023
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:53 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Welke shitcoins?
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk he. En nee, niet die scamcoin, die mag je zelf lekker kopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182362055
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:54 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat ga ik niet zeggen natuurlijk he.
lol waarom niet?
pi_182362110
Snap niet waarom mensen op dit punt nog altcoins kopen om te holden trouwens. Tenzij je van je geld af wilt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:58:42 #37
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182362132
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:57 schreef illusions het volgende:
Snap niet waarom mensen op dit punt nog altcoins kopen om te holden trouwens. Tenzij je van je geld af wilt.
Ik ga niet holden
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182362166
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ga niet holden
Je bent nieuw en je gaat gelijk traden? Veel succes, hoop dat je je geld niet kwijt raakt.

Waarom wil je niet zeggen wat je portfolio is eigenlijk? Het feit dat je dat neerzet als "natuurlijk" vind ik een beetje apart. :P
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:02:09 #39
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182362200
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Je bent nieuw en je gaat gelijk traden? Veel succes, hoop dat je je geld niet kwijt raakt.

Waarom wil je niet zeggen wat je portfolio is eigenlijk? Het feit dat je dat neerzet als "natuurlijk" vind ik een beetje apart. :P
De bedoeling is hoog volume traden en kijken hoever ik kom.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182362239
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:02 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De bedoeling is hoog volume traden en kijken hoever ik kom.
Dus je gaat gelijk met heel veel geld aan de slag? Echt?
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:06:29 #41
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182362270
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus je gaat gelijk met heel veel geld aan de slag? Echt?
Ik begin rustig aan, dus ben nu met een paar honderd k begonnen. Als het soepel loopt kan ik er meer ingooien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182362301
Ah, ja, ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:36:56 #43
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182362788
1% winst gemaakt al _O_
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182363383
Crypto :') bestaat dat nog steeds.
Tip: uitcashen en all in op khabib
pi_182364130
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een paar shitcoins die in de lift zitten en wat ethereum.
Crypto heeft inmiddels wel bewezen dat een lift ook omlaag kan :P
pi_182366612
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:57 schreef illusions het volgende:
Snap niet waarom mensen op dit punt nog altcoins kopen om te holden trouwens. Tenzij je van je geld af wilt.
Nu kopen is beter dan 9 maanden geleden kopen :)

Ik neem helemaal geen altcoins meer voor de lange termijn.. heb alleen VeChain over omdat het de enige is waar ik bij denk dat er misschien nog wat te halen valt op lange termijn.

En Universa noodgedwongen :')

Verder is het altcoin traden puur voor meer BTC.
pi_182366615
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 03:10 schreef SOG het volgende:
Crypto :') bestaat dat nog steeds.
Tip: uitcashen en all in op khabib
Je hebt je eigen tip gevolgd neem ik aan ?
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:10:06 #48
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182370269
Opnieuw inkopen gedaan. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:12:17 #49
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182370287
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:54 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat ga ik niet zeggen natuurlijk he. En nee, niet die scamcoin, die mag je zelf lekker kopen.
_O-
Zeg dan niets.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:15:12 #50
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182370323
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:10 schreef ssjgoku het volgende:
Opnieuw inkopen gedaan. :D
Wat heb je zelf gekocht dan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:17:14 #51
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182370356
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat heb je zelf gekocht dan?
ETH
UTK
Wat QSP, beetje BTC.
En SEAL uiteraard.
Nu jij :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182370492
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

ETH
UTK
Wat QSP, beetje BTC.
En SEAL uiteraard.
Nu jij :)
Wil ie niet zeggen, want dan kunnen we 'm hacken. Hij heeft er immers een paar ton in gestopt, lekker rustig aan begonnen. _O-
pi_182370524
De pepernoten liggen weer in de winkel hoor. Het is godverdomme nog 25 graden hier :D

Wel een flinke zak gekocht dus. :P
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:06:31 #54
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182371237
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Wil ie niet zeggen, want dan kunnen we 'm hacken. Hij heeft er immers een paar ton in gestopt, lekker rustig aan begonnen. _O-
Rare shit toch.
Grote mond hebben, en niks durven te zeggen. Smells like bs.
Kan je beter niets zeggen hiero.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:07:36 #55
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182371251
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:28 schreef illusions het volgende:
De pepernoten liggen weer in de winkel hoor. Het is godverdomme nog 25 graden hier :D

Wel een flinke zak gekocht dus. :P
Alles voor teh gold! Is wel lekker. :X
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 oktober 2018 @ 15:14:09 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182371399
Ik heb net even wat kleingeld in VET gestopt. Ongeveer ¤500.000, wisselgeld.

Ga niet zeggen bij welke exchange, want dan hacken jullie mij.
pi_182371507
Zou het eigenlijk net zoveel pijn doen om fictief geld te verliezen als echt geld?

Wacht ik ga even 2 ton VeChain kopen. Verzonnen geld verliezen door verzonnen partnerships, na Q3 zal ik het wel gaan voelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 15:21:12 ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:38:40 #58
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182371807
Denken dat ik serieus ben als ik een super obvious grapje maak. :') Zitten jullie op het spectrum ofzo?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:40:26 #59
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182371839
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:06 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Rare shit toch.
Grote mond hebben, en niks durven te zeggen. Smells like bs.
Kan je beter niets zeggen hiero.
Wow, heb je een zesde zintuig ofzo?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:43:33 #60
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182371895
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:40 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wow, heb je een zesde zintuig ofzo?
:')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:03:53 #61
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182372300
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:14 schreef Kyran het volgende:
Ik heb net even wat kleingeld in VET gestopt. Ongeveer ¤500.000, wisselgeld.

Ga niet zeggen bij welke exchange, want dan hacken jullie mij.
Net 1.2 miljoen in bitconnect geïnvesteerd, lekkere move toch?
Hmz...
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:04:16 #62
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182372308
Gegarandeerd rendement!
Hmz...
pi_182372318
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:03 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Net 1.2 miljoen in bitconnect geïnvesteerd, lekkere move toch?
Heb kiespijn direct 1K miljoen geïnvesteerd in dentacoin. 8-)
Vakman pur sang
pi_182372323
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 09:46 schreef TwztId het volgende:

[..]

Je hebt je eigen tip gevolgd neem ik aan ?
Uiteraard. Moet toch wat verzinnen om mn cryptolosses te compenseren.
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:06:20 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182372357
Net ¤2,50 bcash gekocht

When lambo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:07:55 #66
131603 Afwazig
Serious business
pi_182372392
Net even 4 Satoshi op de kop getikt.
pi_182372782
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:54 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat ga ik niet zeggen natuurlijk he. En nee, niet die scamcoin, die mag je zelf lekker kopen.
Waarom vertel je niet welke coins je hebt gekocht? Post dan niks n00b :(
pi_182372831
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

ETH
UTK
Wat QSP, beetje BTC.
En SEAL uiteraard.
Nu jij :)
Dude niet zegguuh, dat weet iedereen het geheim en daalt de koers!
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:32:43 #69
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182372929
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:27 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dude niet zegguuh, dat weet iedereen het geheim en daalt de koers!
Idd, die BTC en Ether zijn pareltjes!!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182373760
heee fokvrienden
pi_182374012
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:14 schreef aTypisch het volgende:
heee fokvrienden
Hallo!
pi_182374781
Bear market bijna voorbij? Allemaal nieuwe namen
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:10:15 #73
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182374801
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heb kiespijn direct 1K miljoen geïnvesteerd in dentacoin. 8-)
Kan niet mis gaan!
Hmz...
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:29:45 #74
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182376412
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:32 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Idd, die BTC en Ether zijn pareltjes!!
Jij doet hier niet meer mee.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:33:44 #75
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182376503
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Jij doet hier niet meer mee.
Omdat jij te autistisch bent overduidelijk sarcasme te herkennen? Simpel zieltje
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182376595
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:33 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Omdat jij te autistisch bent overduidelijk sarcasme te herkennen? Simpel zieltje
Meer omdat je overkomt als een irritant ventje. :')
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:39:11 #77
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182376627
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:33 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Omdat jij te autistisch bent overduidelijk sarcasme te herkennen? Simpel zieltje
Omdat je veel blaat, maar niks hebt.
0.
Enkel praatjes.
Irritant idd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:39:24 #78
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182376635
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Meer omdat je overkomt als een irritant ventje. :')
Misschien kunnen jullie elkaar kusjes geven
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:39:56 #79
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182376643
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Omdat je veel blaat, maar niks hebt.
0.
Enkel praatjes.
Irritant idd.
Wat moet ik hebben? Ik ben gisteravond begonnen. :')
De enigen hier met praatjes hier zijn jij en je buttbuddy.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182376657
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat moet ik hebben? Ik ben gisteravond begonnen. :')
De enigen hier met praatjes hier zijn jij en je buttbuddy.
Inhoud, vlugge Japie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:41:26 #81
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182376679
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Inhoud, vlugge Japie.
Oh, want deze SLOWCHAT staat inderdaad bol van de inhoud.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182376697
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Oh, want deze SLOWCHAT staat inderdaad bol van de inhoud.
Inhoud als persoon zijnde, vlugge Japie. Heb je niet.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:43:32 #83
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182376716
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Inhoud als persoon zijnde, vlugge Japie. Heb je niet.
Oh oké
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:47:38 #84
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182376783
Nog geen 24 uur in de crypto en de eerste spectrumengnekken heb ik al gehad. De eerste stap is gezet. :) Maar dit wisten we al:

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:14 schreef Quotidien het volgende:
Oh, en één ding is me al opgevallen, namelijk dat veel lui in het cryptowereldje vrij vervelend zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182376880
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:47 schreef Quotidien het volgende:
Nog geen 24 uur in de crypto en de eerste spectrumengnekken heb ik al gehad. De eerste stap is gezet. :) Maar dit wisten we al:

[..]

Welkom in de crypto, het zal je vast bevallen.
Vakman pur sang
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:54:03 #86
62913 Blik
The one and Only!
pi_182376911
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:47 schreef Quotidien het volgende:
Nog geen 24 uur in de crypto en de eerste spectrumengnekken heb ik al gehad. De eerste stap is gezet. :) Maar dit wisten we al:

[..]

Als je niet wilt delen wat je hebt gekocht en waarom heb je hier gewoon weinig te zoeken, wat heeft het namelijk voor zin
pi_182376961
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:47 schreef Quotidien het volgende:
Nog geen 24 uur in de crypto en de eerste spectrumengnekken heb ik al gehad. De eerste stap is gezet. :) Maar dit wisten we al:

[..]

Misschien moet je het bij jezelf zoeken.

Gaat voor de rest namelijk prima hier.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:29:51 #88
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182377631
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:47 schreef Quotidien het volgende:
Nog geen 24 uur in de crypto en de eerste spectrumengnekken heb ik al gehad. De eerste stap is gezet. :) Maar dit wisten we al:

[..]

Zelfspot. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:59:52 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182378353
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:33 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Omdat jij te autistisch bent overduidelijk sarcasme te herkennen? Simpel zieltje
Je zou kunnen proberen normaal te doen.

Of gewoon opdonderen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:01:37 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182378398
Ok boys, doen we het zo. Ik heb geen coins genoemd omdat ik probeer te daghandelen, dus als het binnen 24u weer weg is heeft het niet zoveel zin hier een lijstje neer te gooien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182378519
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:01 schreef Quotidien het volgende:
Ok boys, doen we het zo. Ik heb geen coins genoemd omdat ik probeer te daghandelen, dus als het binnen 24u weer weg is heeft het niet zoveel zin hier een lijstje neer te gooien.
Troll is obvious.
Vakman pur sang
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:10:09 #92
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182378653
"Ik doe iets wat tienduizenden mensen doen"
"Obvious troll lel xd"
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182378731
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:10 schreef Quotidien het volgende:
"Ik doe iets wat tienduizenden mensen doen"
"Obvious troll lel xd"
Beetje obvious recalcitrant lopen kutten is wat hij bedoelt. Snap je dat?
pi_182378923
Voor de liefhebbers, seizoen 3 van Man in The High Castle is uit.

Dat wordt genietennn.
pi_182380423
Veel gekker dan dit hebben we het nog niet gezien volgens mij... Bull market incoming!
pi_182380556
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:20 schreef illusions het volgende:
Voor de liefhebbers, seizoen 3 van Man in The High Castle is uit.

Dat wordt genietennn.
van de week eens mee beginnen, nu nog met "Merlin" bezig en een beetje druk met 2 bijbanen om al die verliezen goed te maken 😂😂

p. s het is nog steeds super gezellig hier lees ik 😱
pi_182381103
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

van de week eens mee beginnen, nu nog met "Merlin" bezig en een beetje druk met 2 bijbanen om al die verliezen goed te maken 😂😂

p. s het is nog steeds super gezellig hier lees ik 😱
Merlin, is dat wat?
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:05:01 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182381264
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:06 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik begin rustig aan, dus ben nu met een paar honderd k begonnen. Als het soepel loopt kan ik er meer ingooien.
Paar honderd k..bigboy
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 oktober 2018 @ 01:15:15 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182383039
Goed, heb het even aangekeken, maar gaat mij te lang door. Kappen nu met op de man spelen en proberen uit te lokken anders gaan er klappen vallen.

~O> :R
pi_182383371
Hebben jullie gisternacht nog Ripple, Bcash, Ethereum of LTC buy en of sell orders die aangetikt waren? Bot ging op hol, ltc kon je al voor een euro kopen.
pi_182383503
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

van de week eens mee beginnen, nu nog met "Merlin" bezig en een beetje druk met 2 bijbanen om al die verliezen goed te maken 😂😂

p. s het is nog steeds super gezellig hier lees ik 😱
pi_182384949
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
Hebben jullie gisternacht nog Ripple, Bcash, Ethereum of LTC buy en of sell orders die aangetikt waren? Bot ging op hol, ltc kon je al voor een euro kopen.
Waar?
pi_182384999
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:27 schreef Piva het volgende:

[..]

Waar?
Bitstamp op de euro marketen. Gekkehuis, bot totaal de weg kwijt. ltc voor een euro en zelfs lager lol.
https://www.bitstamp.net/market/tradeview/

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 09:32:14 ]
pi_182385105
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Bitstamp op de euro marketen. Gekkehuis, bot totaal de weg kwijt. ltc voor een euro en zelfs lager lol.
https://www.bitstamp.net/market/tradeview/
Ah ja die had ik wel langs zien komen. Bij Bitstamp gebeurd dat eigenlijk nooit, ik heb echt heel erg lang open orders gehad (nu helaas niet meer).

Bot Gone Wrong!!! Dat heeft iemand wel flink wat geld gekost :p
pi_182385277
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 03:25 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zoiets ja :D :D
pi_182385291
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Merlin, is dat wat?
zeker een leuke serie!
niet al te hoogstaand maar kijkt lekker weg
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:24:32 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182385921
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

zoiets ja :D :D
Hey man :D

Geen idee wat er met CPC aan de hand is, maar na wekenlang niets schiet hij ineens omhoog :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:38:31 #108
61320 TwztId
ja toch..
pi_182389973
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Bitstamp op de euro marketen. Gekkehuis, bot totaal de weg kwijt. ltc voor een euro en zelfs lager lol.
https://www.bitstamp.net/market/tradeview/
Vic green ? :')
pi_182393748
get ready for breakout!!1
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:54:34 #110
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182393965
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:43 schreef iloveshitcoins het volgende:
get ready for breakout!!1
#earthcore
Hmz...
pi_182394038
trendlijn is in zicht
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:02:23 #112
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182394110
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:58 schreef iloveshitcoins het volgende:
trendlijn is in zicht
Uptrend of downtrend?
Hmz...
pi_182394143
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:17:25 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182394378
quote:
Leuk lijntje, vooral omdat hij 2 van de 4 toppen doorkruist ipv dat hij er bovenop ligt ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182394385
Hmm, XRP heeft ook weer flink wat aan terrein ingeleverd.
pi_182394401
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Leuk lijntje, vooral omdat hij 2 van de 4 toppen doorkruist ipv dat hij er bovenop ligt ^O^
fake out
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:21:12 #117
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182394447
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:18 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

fake out
Gast
Hmz...
pi_182394487
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:21 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Gast
ik spreek jou nog wel na de pump.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:26:38 #119
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182394563
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:23 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

ik spreek jou nog wel na de pump.
Niet als ik nu uitlog en nooit meer terug kom.
Hmz...
pi_182394636
quote:
16s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:26 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Niet als ik nu uitlog en nooit meer terug kom.
echt wel. ik heb je ICQ-nummer.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:33:34 #121
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182394713
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:29 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

echt wel. ik heb je ICQ-nummer.
shit
Hmz...
pi_182394829
Apart. Binance gaat 100% van z'n listing fees doneren aan goede doelen.

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360017664751
pi_182394850
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef illusions het volgende:
Apart. Binance gaat 100% van z'n listing fees doneren aan goede doelen.

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360017664751
De Speld?
Vakman pur sang
pi_182394872
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

De Speld?
Zie je die link staan? :P
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:45:44 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182394968
Het geld klotst daar tegen het plafond, tijd om een raampje open te zetten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:46:58 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182394991
Dat zet meer zoden aan de dijk dan de gemiddelde ico gericht op the unbanked farmer community in the third world
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:47:08 #128
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182394994
Nou, ik vind het wel een aardig gebaar.
Hmz...
pi_182395262
Wat een shitshow he, dat OCE
Lambo of Rekt
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:10:46 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_182395430
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:02 schreef EggsTC het volgende:
Wat een shitshow he, dat OCE
?
pi_182396105
Haha

“The ETA of re-opening of Flash Day will be announced in 1 hour from now.”

Een aankondiging van een aankondiging van een verwachte online gang.

OCE, wat een prutsers.
pi_182396481
nofap
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:33:57 #134
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182397092
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:07 schreef iloveshitcoins het volgende:
nofap
Dikke pump man
Hmz...
pi_182397190
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Dikke pump man
kan nog een dag of 2 dagen duren.
pi_182398502
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:38 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

kan nog een dag of 2 dagen duren.
Kan ook nog een jaar of 2 duren.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:44:07 #137
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182398941
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan ook nog een jaar of 2 duren.
of 2 uur
Hmz...
pi_182399044
quote:
Moeten ze niet doen. Beter zet het weg in een verzekering in geval van een flinke hack.
pi_182399322
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:48 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Moeten ze niet doen. Beter zet het weg in een verzekering in geval van een flinke hack.
Denk dat ze wel voor een aardig bedragje verzekerd zijn hoor. Ik denk in ieder geval niet dat ze dat zijn vergeten.
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:14:44 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182399710
Beter geven ze het aan mij.

Koop ik fok zodat iedere mongool lekker kan blijven posten en Danny permanent op visvakantie kan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Games maandag 8 oktober 2018 @ 22:23:32 #141
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182401361
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:14 schreef fathank het volgende:
Beter geven ze het aan mij.

Koop ik fok zodat iedere mongool lekker kan blijven posten en Danny permanent op visvakantie kan
wat aardig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 8 oktober 2018 @ 22:26:02 #142
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182401407
Waarom is het de laatste tijd zo kutje boring in cryptoland
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:42:11 #143
62913 Blik
The one and Only!
pi_182401702
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:26 schreef Oscar. het volgende:
Waarom is het de laatste tijd zo kutje boring in cryptoland
Als je aan de OCE ico had meegedaan had je dat vandaag niet gezegd. En VET gaat vandaag ook aardig...

Als je het gisteren had gezegd was ik met je meegegaan ;)
pi_182401911
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Als je aan de OCE ico had meegedaan had je dat vandaag niet gezegd. En VET gaat vandaag ook aardig...

Als je het gisteren had gezegd was ik met je meegegaan ;)
Wow, VET is maar liefst 10 satjes gestegen.

ModEdit: Wat knipwerk verricht, doe eens gewoon niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Evenstar op 08-10-2018 22:52:54 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 oktober 2018 @ 22:53:25 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182401965
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:26 schreef Oscar. het volgende:
Waarom is het de laatste tijd zo kutje boring in cryptoland
Stilte voor de storm _O_ miljoenmiljard EOY
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:56:19 #146
62913 Blik
The one and Only!
pi_182402014
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:51 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Wow, VET is maar liefst 10 satjes gestegen.

ModEdit: Wat knipwerk verricht, doe eens gewoon niet.
Als je er genoeg van hebt tikt dat toch lekker door
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:07:54 #147
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182402285
Iemand interesse in het zakken van een bepaalde coin? Ik regel het voor je. Alles wat ik aanraak dropt meteen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182402716
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef Quotidien het volgende:
Iemand interesse in het zakken van een bepaalde coin? Ik regel het voor je. Alles wat ik aanraak dropt meteen.
De meeste traders verliezen geld. In een bear market is het niet echt eenvoudig. Let op buy en sell walls, en handel daarnaar. Zet acceptable losses en leg je buy orders na het kopen gelijk vast.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:00:29 #149
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182403453
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:25 schreef illusions het volgende:

[..]

De meeste traders verliezen geld. In een bear market is het niet echt eenvoudig. Let op buy en sell walls, en handel daarnaar. Zet acceptable losses en leg je buy orders na het kopen gelijk vast.
Dit is precies wat ik nu doe.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:01:21 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182403475
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef illusions het volgende:
Apart. Binance gaat 100% van z'n listing fees doneren aan goede doelen.

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360017664751
Lijkt me sterk aangezien een deel naar referrers gaat.

edit: oeps listing fees zijn geen trading fees :'(
pi_182405043
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:25 schreef illusions het volgende:

[..]

De meeste traders verliezen geld. In een bear market is het niet echt eenvoudig. Let op buy en sell walls, en handel daarnaar. Zet acceptable losses en leg je buy orders na het kopen gelijk vast.
Ik niet want ik zet mijn stop loss hoger dan de actuele koers dus gaat nooit fout
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:08:54 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182406694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 02:16 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik niet want ik zet mijn stop loss hoger dan de actuele koers dus gaat nooit fout
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:37:33 #153
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182409723
Hmz...
pi_182410382
quote:
RedBull :’(
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:37:59 #155
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182410767
echt een goeie man dierenleed gebruiken om lollig proberen te zijn
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:04:59 #156
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182411206
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:37 schreef fathank het volgende:
echt een goeie man dierenleed gebruiken om lollig proberen te zijn


Nou, sorry hoor ;(!
Hmz...
pi_182414281
vette resistance. had t niet verwacht.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:20:59 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_182414449
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:12 schreef iloveshitcoins het volgende:
vette resistance. had t niet verwacht.
resistance waarop?
pi_182414593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:20 schreef Blik het volgende:

[..]

resistance waarop?
dalende trendlijn.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:31:12 #160
62913 Blik
The one and Only!
pi_182414635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:29 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dalende trendlijn.
zucht... van wat
pi_182414855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:31 schreef Blik het volgende:

[..]

zucht... van wat
zucht
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:20:46 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182415601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:31 schreef Blik het volgende:

[..]

zucht... van wat
Trx-btc
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182416268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:12 schreef iloveshitcoins het volgende:
vette resistance. had t niet verwacht.
Lol
pi_182417546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:29 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dalende trendlijn.
triangle not completed.
Lambo of Rekt
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:45:44 #165
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182418275
Waarom is Byte opeens 70% omhoog?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:46:02 #166
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182418278
En SPC 57%
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:36:46 #167
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182419322
Omdat pump&dump
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:38:08 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182419349
Staan allebei niet eens op cmc en ook niet op binance

Low volume shitcoins waarschijnlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182420423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

triangle not completed.


driehoekje! bijna
pi_182420554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:23 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

driehoekje! bijna
En wat dan? :?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:44:55 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182420787
Break Out.

Naar boven of beneden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182420836
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En wat dan? :?
MOEHOEOHOHOEEOEN
Lambo of Rekt
pi_182420883
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:44 schreef fathank het volgende:
Break Out.

Naar boven of beneden
Of lekker een tijdje horizontaal gaan. Dat zou imo niet verkeerd zijn.
pi_182420914
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Of lekker een tijdje horizontaal gaan. Dat zou imo niet verkeerd zijn.
Dat zou ook beter zijn... teveel hopium, men zit te wachten tot het up gaat nu en we weer een bullrun krijgen, dan gebeurt het nooit natuurlijk. Er moet weer iets komen waardoor die hype aangeslingerd wordt, ik denk dat dit nog heel lang gaat duren.
Lambo of Rekt
pi_182420971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En wat dan? :?
Als deze het niet is komen ze weer met een nieuwe set lijnen. Best slim bedacht allemaal!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:15:03 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182421266
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Of lekker een tijdje horizontaal gaan. Dat zou imo niet verkeerd zijn.
Dan hebben we de scenario's wel gecoverd voorlopig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182422027
quote:
Waarom post je dit?
Lambo of Rekt
pi_182422559
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom post je dit?
Vakman pur sang
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:40:40 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182422694
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

pi_182422714
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

?
Vakman pur sang
pi_182424399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:55 schreef Piva het volgende:

[..]

Als deze het niet is komen ze weer met een nieuwe set lijnen. Best slim bedacht allemaal!
Haha iedere analyse die gemaakt word ziet ook totaal anders uit.

Als je 6 analisten nu een Bitcoin analsye laat maken krijg je 6 TOTAAL verschillende tekeningen.
(Bij de reguliere marketen is dat minder)
pi_182428536
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hey man :D

Geen idee wat er met CPC aan de hand is, maar na wekenlang niets schiet hij ineens omhoog :o
iets met Bibox en dat ze cpc terug moeten kopen....en mainnet om de hoek, en het buyback programma van cpc zelf.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:20:37 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182428700
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

iets met Bibox en dat ze cpc terug moeten kopen....en mainnet om de hoek, en het buyback programma van cpc zelf.
Volgens mij is elke coin na lancering van mainnet door het putje gegaan, dus dat zal het niet zijn :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182429410
quote:
3s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens mij is elke coin na lancering van mainnet door het putje gegaan, dus dat zal het niet zijn :P
erna ja....
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:49:07 #185
478137 moozoe89
ik ben heel moe
pi_182432257
Edit Ga ergens anders je site promoten.

[ Bericht 32% gewijzigd door Evenstar op 10-10-2018 21:26:00 ]
pi_182432536
Misschien wel tot 2028. Misschien tot morgen.

Als je het weet, hou ons dan hier even op de hoogte ok?

[ Bericht 36% gewijzigd door Evenstar op 10-10-2018 21:26:08 ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 16:26:09 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182433941
Lekker je eigen site promoten hier.

Triest om een bekende site te misbruiken door er een nl domeintje van te maken :N

[ Bericht 28% gewijzigd door Evenstar op 10-10-2018 21:26:16 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:39:40 #188
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182435406
YobitExchange twitterde op woensdag 10-10-2018 om 16:48:58 YoBit Pump in 22 hrs: https://t.co/RIbW7OhKzMWe will buy one random coin for 1 btc every 1-2 mins 10 times (total buy amount - 10 btc). reageer retweet
Hmz...
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:46:13 #189
131603 Afwazig
Serious business
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:49:06 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182435592
Ook alleen maar baggercoins op die exchange, dus pump n dump zal ze wel lukken ja.

Schandalig dat een exchange zich voor zoiets leent, eerst zelf even hun zakken vullen en dan de coin pumpen _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182437195
Easy, als we in verhouding een even lange bearmarket krijgen als in 2014 als we kijken naar de hoogte van de spike, dan gaat dit nog wel even duren ja.

Ik zou het zelf wel opmerkelijk vinden, maar het kan zomaar.

[ Bericht 30% gewijzigd door Evenstar op 10-10-2018 21:26:23 ]
Lambo of Rekt
pi_182437886
quote:
Your OceanEx's account has received OCE.

Amount: 5000.0 OCE
Lambo of Rekt
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:27:12 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182439213
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Fijn hè, gratis geld is het mooiste geld
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 22:26:36 #194
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182441853
Mijn trade ervaring tot nu toe.

"Cut your losses" ok prima, met minimaal verlies verkopen. Volgende dag is de coin met 100% gestegen. Echt meerdere keren gehad nu.

Een coin die langzaamaan stijgt, beetje bij beetje. Dan stap ik in en klapt alles in elkaar. Ook meerdere keren gehad.

Of iets kopen, niet meteen verkopen als het omlaag gaat, gewoon geduld hebben. En dan flikkert alles weer in elkaar.

tldr: bij risico keldert de boel, bij voorzichtig doen stijgt het op
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182442220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:26 schreef Quotidien het volgende:
Mijn trade ervaring tot nu toe.

"Cut your losses" ok prima, met minimaal verlies verkopen. Volgende dag is de coin met 100% gestegen. Echt meerdere keren gehad nu.

Een coin die langzaamaan stijgt, beetje bij beetje. Dan stap ik in en klapt alles in elkaar. Ook meerdere keren gehad.

Of iets kopen, niet meteen verkopen als het omlaag gaat, gewoon geduld hebben. En dan flikkert alles weer in elkaar.

tldr: bij risico keldert de boel, bij voorzichtig doen stijgt het op
No shit.

Nu van een paar ton is zeker nog 500 euro over?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 22:45:12 ]
pi_182442512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:26 schreef Quotidien het volgende:
Mijn trade ervaring tot nu toe.

"Cut your losses" ok prima, met minimaal verlies verkopen. Volgende dag is de coin met 100% gestegen. Echt meerdere keren gehad nu.

Een coin die langzaamaan stijgt, beetje bij beetje. Dan stap ik in en klapt alles in elkaar. Ook meerdere keren gehad.

Of iets kopen, niet meteen verkopen als het omlaag gaat, gewoon geduld hebben. En dan flikkert alles weer in elkaar.

tldr: bij risico keldert de boel, bij voorzichtig doen stijgt het op
Je moet het dus precies andersom doen. _O-
pi_182442816
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Fijn hè, gratis geld is het mooiste geld
_O_
Lambo of Rekt
pi_182442969
310 bitcoin challenge...

Hij's al rip, niet haasten.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 oktober 2018 @ 00:49:28 #199
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182443838
Je wordt een beetje ziek van al die (Join and subscribe) poopjoop bedelaars op Youtube: Als het zo goed met je gaat, waarom moet je dan om een paar stuivers bedelen op Social Media :? :O en desperate je trade-to-become million books te kopen.

Gisteren toch maar 20% extra naar BAT gegooid als "real usage stable coin": Savings account met beetje rente.

De rest is een klasieke bank, met licht verlies incusief BTC een bank zonder rente:

De vraag is voor mij niet meer moon of Lambo crash, maar hodl or bank voor de toekomst.
The best firms advertise the least...
pi_182444736
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef Koelkastje het volgende:
YobitExchange twitterde op woensdag 10-10-2018 om 16:48:58 YoBit Pump in 22 hrs: https://t.co/RIbW7OhKzMWe will buy one random coin for 1 btc every 1-2 mins 10 times (total buy amount - 10 btc). reageer retweet
Yobit is een scam exchange, die zou je moeten mijden als de pest.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 06:46:22 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182445049
Watskeburt?
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 07:11:39 #202
42184 crew  DaMart
pi_182445255
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 03:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Yobit is een scam exchange, die zou je moeten mijden als de pest.
Ik heb er nooit problemen mee gehad hoor. Alleen een testtransactie is nog niet aangekomen daar, maar dat komt eerder doordat die coin stervende is volgens mij.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_182445437
Alles weer donkerrood _O_
  donderdag 11 oktober 2018 @ 07:56:48 #204
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_182445657
Is het vreemd als ik plaatsvervangende schaamte voel bij het kijken en luisteren naar deze gast? Dat dit soort gasten bestaan zeg..... Totaal wereldvreemd.

https://www.telegraaf.nl/c/2663366/
pi_182445691
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
Is het vreemd als ik plaatsvervangende schaamte voel bij het kijken en luisteren naar deze gast? Dat dit soort gasten bestaan zeg..... Totaal wereldvreemd.

https://www.telegraaf.nl/c/2663366/
Hij praat

Niet

Heel snel
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:53:39 #206
131603 Afwazig
Serious business
pi_182447966
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Alles weer donkerrood _O_
Alles verkocht.
pi_182448625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
Is het vreemd als ik plaatsvervangende schaamte voel bij het kijken en luisteren naar deze gast? Dat dit soort gasten bestaan zeg..... Totaal wereldvreemd.

https://www.telegraaf.nl/c/2663366/
Het staat stil :')

Dit soort volatiliteit dromen ze nog steeds van op wallstreet, soms 100usd up in een paar min, dat zie je weinig aandelen doen.
Lambo of Rekt
pi_182448653
De quote.... en HIJ hebben het opgelost... netjes
Lambo of Rekt
pi_182449283
Hee sufferdjes

Ik had echt verwacht dat de BTC verder zou instorten.

Ik weet niet of de koers kunstmatig op een bepaald niveau wordt gehouden. Tijdje al geen analyse over gemaakt.

Vooralsnog lijkt het erop dat 6000 de stabilisatiekoers is waarop BTC op drijft.

Maar jullie weten toch waarop drijven berust? Het is dan toch mogelijk dat de boot gaat zinken

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:12:59 #210
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182449413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Hee sufferdjes

Ik had echt verwacht dat de BTC verder zou instorten.

Ik weet niet of de koers kunstmatig op een bepaald niveau wordt gehouden. Tijdje al geen analyse over gemaakt.

Vooralsnog lijkt het erop dat 6000 de stabilisatiekoers is waarop BTC op drijft.

Maar jullie weten toch waarop drijven berust? Het is dan toch mogelijk dat de boot gaat zinken

[ afbeelding ]
Wat ben jij in een keer positief dan.
Hmz...
pi_182449549
quote:
15s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:12 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Wat ben jij in een keer positief dan.
Ik ben een beetje in de war nu! Is dit nu juist een sell signal? Wat is deze!
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:22:57 #212
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182449550
;(
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:24:07 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182449570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Hee sufferdjes

Ik had echt verwacht dat de BTC verder zou instorten.

Ik weet niet of de koers kunstmatig op een bepaald niveau wordt gehouden. Tijdje al geen analyse over gemaakt.

Vooralsnog lijkt het erop dat 6000 de stabilisatiekoers is waarop BTC op drijft.

Maar jullie weten toch waarop drijven berust? Het is dan toch mogelijk dat de boot gaat zinken

[ afbeelding ]
all-in gegaan
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:25:17 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182449586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:22 schreef Piva het volgende:

[..]

Ik ben een beetje in de war nu! Is dit nu juist een sell signal? Wat is deze!
Oh ja ik was ook in de war.
Alles verkocht!
pi_182449631
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:22 schreef Quotidien het volgende:
;(
En, bevalt het een beetje?
XRP - To tha moon motherf#cker!
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:30:40 #216
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182449680
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:27 schreef Mand het volgende:

[..]

En, bevalt het een beetje?
Ach, als ik als noob deze markt overleef dan ben ik miljonair in een bull markt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182449690
Klaas on tour
pi_182449713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:30 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ach, als ik als noob deze markt overleef dan ben ik miljonair in een bull markt.
Eens!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_182450258
KlaasGod.
pi_182450512
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Hee sufferdjes

Ik had echt verwacht dat de BTC verder zou instorten.

Ik weet niet of de koers kunstmatig op een bepaald niveau wordt gehouden. Tijdje al geen analyse over gemaakt.

Vooralsnog lijkt het erop dat 6000 de stabilisatiekoers is waarop BTC op drijft.

Maar jullie weten toch waarop drijven berust? Het is dan toch mogelijk dat de boot gaat zinken

[ afbeelding ]
Gewoon een voorbereiding op de 100.000 pietermannen die je straks voor 1 btc krijgt. Niets geks.
pi_182452546
En wat is vandaag het paniek excuus voor die drop? Of is Bitcoin stiekem gewoon gekoppeld aan de S&P500 en de Nasdaq? Misschien zitten al die institutionele beleggers er toch al lang in. En wij maar denken dat die nog moeten komen?
pi_182452676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
Is het vreemd als ik plaatsvervangende schaamte voel bij het kijken en luisteren naar deze gast? Dat dit soort gasten bestaan zeg..... Totaal wereldvreemd.

https://www.telegraaf.nl/c/2663366/
HAHAHAH @ 2:45 zegt ie "fittie"

wtf is dit :')
pi_182454383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:01 schreef metallicelmo het volgende:
En wat is vandaag het paniek excuus voor die drop? Of is Bitcoin stiekem gewoon gekoppeld aan de S&P500 en de Nasdaq? Misschien zitten al die institutionele beleggers er toch al lang in. En wij maar denken dat die nog moeten komen?
In dat geval zou je eerder een btc stijging verwachten bij slechte beurskoersen
pi_182455319


check dit gek... cicada solved. omfg... wat een sick IQ moet je hebben om dit te klappen toch.

2 jaar terug al bijna, wist niet eens dat iemand zo ver als dit was gekomen :o
Lambo of Rekt
pi_182456476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

In dat geval zou je eerder een btc stijging verwachten bij slechte beurskoersen
Vluchten in iets wat helemaal geen intrinsieke waarde heeft, altijd goed plan. 14.gif
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182456805
quote:
11s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:33 schreef EggsTC het volgende:


check dit gek... cicada solved. omfg... wat een sick IQ moet je hebben om dit te klappen toch.

2 jaar terug al bijna, wist niet eens dat iemand zo ver als dit was gekomen :o
Ben wel benieuwd hoe die 310 BTC is gevonden. Toch een flinke smak geld.
pi_182456999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe die 310 BTC is gevonden. Toch een flinke smak geld.
Niet slecht voor een weekje werken nee.
pi_182457885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:18 schreef Piva het volgende:

[..]

Niet slecht voor een weekje werken nee.
8 dagen, waarschijnlijk nonstop
Lambo of Rekt
pi_182458070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

8 dagen, waarschijnlijk nonstop
Ik baal wel dat ik er niet eerder naar gekeken heb. Maar aan de andere kant het zal toch wel redelijk moeilijk zijn geweest. Misschien is het wel gedaan door van die clubjes die leven voor zulke shit.

Die eerdere stap was ook best snel gevonden toch? Voor 0.1 BTC.

Ben wel benieuwd wie achter Cicada zit :p
pi_182458172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:01 schreef Piva het volgende:

[..]

Ik baal wel dat ik er niet eerder naar gekeken heb. Maar aan de andere kant het zal toch wel redelijk moeilijk zijn geweest. Misschien is het wel gedaan door van die clubjes die leven voor zulke shit.

Die eerdere stap was ook best snel gevonden toch? Voor 0.1 BTC.

Ben wel benieuwd wie achter Cicada zit :p
Dit is wereldtop, die dit decyphered. Hier kun je niet tegenop, het zijn 3 man geweest waarschijnlijk around the clock, ze hebben de 310 btc gesplit in 103,33333333

Cicada gaat waarschijnlijk nooit bekend worden, er werd gespeculeerd over geheime diensten die een recruitment programma doen, maar zelfs dat is niet reeel, want al gauw werd duidelijk van niet, omdat; iemand die in staat is dit in z'n 1tje op te lossen, geen interesse zal hebben in werken voor een geheime dienst.
Lambo of Rekt
pi_182458290
Cool, er is een gehaktballenforum.

Sjieke Gehaktballen
pi_182458378
Ze hebben een remake van Papillon (1973) gemaakt. Wat een tyfusfilm. Sommige legendes moet je gewoon niet aan komen.

Kut BTC trouwens ook weer een flinke klap gehad. Gaan m'n zuurverdiende centen weer hoor. :'(
pi_182458583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:13 schreef illusions het volgende:
Ze hebben een remake van Papillon (1973) gemaakt. Wat een tyfusfilm. Sommige legendes moet je gewoon niet aan komen.

Kut BTC trouwens ook weer een flinke klap gehad. Gaan m'n zuurverdiende centen weer hoor. :'(
Jonge, bijna moon
Lambo of Rekt
pi_182458657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, bijna moon
crypto is lange termijn allemaal


:')
pi_182460222
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:13 schreef illusions het volgende:
Ze hebben een remake van Papillon (1973) gemaakt. Wat een tyfusfilm. Sommige legendes moet je gewoon niet aan komen.

Kut BTC trouwens ook weer een flinke klap gehad. Gaan m'n zuurverdiende centen weer hoor. :'(
Zelfde geld voor alle terminator troep zonder Arnold.
pi_182460727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Zelfde geld voor alle terminator troep zonder Arnold.
ILL BE BAK
Lambo of Rekt
pi_182460850
GET TO ZE CHOPPA!!!
pi_182463074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:13 schreef illusions het volgende:
Kut BTC trouwens ook weer een flinke klap gehad. Gaan m'n zuurverdiende centen weer hoor. :'(
Zit je niet meer in TUSD? Wel een goede deal, zeker als je het vergelijkt met USDT.
pi_182463249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is wereldtop, die dit decyphered. Hier kun je niet tegenop, het zijn 3 man geweest waarschijnlijk around the clock, ze hebben de 310 btc gesplit in 103,33333333

Cicada gaat waarschijnlijk nooit bekend worden, er werd gespeculeerd over geheime diensten die een recruitment programma doen, maar zelfs dat is niet reeel, want al gauw werd duidelijk van niet, omdat; iemand die in staat is dit in z'n 1tje op te lossen, geen interesse zal hebben in werken voor een geheime dienst.
Ja klopt, ben wel benieuwd naar de oplossing.

Bwah ik weet het niet, dat van geheime diensten en puzzels komt wel vaker langs. Het zou best waar kunnen zijn.
pi_182463255
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:53 schreef Piva het volgende:

[..]

Zit je niet meer in TUSD? Wel een goede deal, zeker als je het vergelijkt met USDT.
Is er een walllet voor USDT? :P
Lambo of Rekt
pi_182464201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:53 schreef Piva het volgende:

[..]

Zit je niet meer in TUSD? Wel een goede deal, zeker als je het vergelijkt met USDT.
Heb 't al een tijdje gewoon in BTC staan. Verder niks, binnenkort weer eens traden maar het is doodsaai nu. Ga mezelf alleen maar ergeren zo.

Wat bedoel je met USDT/TUSD? Gewoon zelfde waarde uiteraard, alleen vertrouw ik TUSD een stukje meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is er een walllet voor USDT? :P
Tuurlijk
pi_182464213
Fucking ADSL ligt er weer eens uit verdomme. Zit ik weer op 4G, kan ik dus geen Netflix kijken. :(
pi_182464265
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:51 schreef illusions het volgende:
Fucking ADSL ligt er weer eens uit verdomme. Zit ik weer op 4G, kan ik dus geen Netflix kijken. :(
Jonge, waar zijn je kekke straal glas verbindingen
Lambo of Rekt
pi_182464337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, waar zijn je kekke straal glas verbindingen
Hebben ze hier niet. Alleen in dichtbevolkte gebieden, hier trekken ze de grond de komende 5 jaar nog niet open aangezien er misschien 1 mens per 1000m2 woont.
pi_182464347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 00:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Hebben ze hier niet. Alleen in dichtbevolkte gebieden, hier trekken ze de grond de komende 5 jaar nog niet open aangezien er misschien 1 mens per 1000m2 woont.
Straalverbindinkje toch wel, richting de bewoonde wereld :P
Lambo of Rekt
pi_182464522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 00:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Straalverbindinkje toch wel, richting de bewoonde wereld :P
Ja 70¤ ex. 21% IVA voor 10mbit down 1mbit up en in de praktijk heb je misschien 2mbit, voor 85¤ per maand ammehoela. Binnenkort op kantoor wel 500/500 mbit glasvezel, voor 40¤, hoppa.
pi_182466794
Van de 1000 inleg nog 100 over :')
Top die bitcoin
Voornamelijk VET
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:50:51 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182467184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 03:37 schreef GeniusJ het volgende:
Van de 1000 inleg nog 100 over :')
Top die bitcoin
Voornamelijk VET
Wat VET?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:46:32 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182467613
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 03:37 schreef GeniusJ het volgende:
Van de 1000 inleg nog 100 over :')
Top die bitcoin
Voornamelijk VET
Nooit op een ath inkopen

Nu kun je wel met 100 euro je stack verdubbelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182467914
Is Bakkt nog in the house, gaan zijn de boel op stelten zetten vanaf November? Of is het eigenlijk "gewoon" weer een andere (ander soort) exchange?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:48:25 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182468413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:19 schreef Apekoek het volgende:
Is Bakkt nog in the house, gaan zijn de boel op stelten zetten vanaf November? Of is het eigenlijk "gewoon" weer een andere (ander soort) exchange?
Is gewoon een nieuwe exchange, alleen wel eentje die gemaakt is door het bedrijf achter de nasdaq. Dus als wall street ergens bitcoins wil kopen, zal het via die beurs zijn.

Kan dus heel erg groot worden, of gewoon een van de zoveelste exchanges. Voordeel tov de futures is wel, dat mensen dan echt bitcoins kopen en niet alleen speculeren. Dat zal de prijs dus moeten stuwen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182468837
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 03:37 schreef GeniusJ het volgende:
Van de 1000 inleg nog 100 over :')
Top die bitcoin
Voornamelijk VET

Dan heb je het niet echt begrepen nee. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:50 schreef illusions het volgende:
Wat bedoel je met USDT/TUSD? Gewoon zelfde waarde uiteraard, alleen vertrouw ik TUSD een stukje meer.
USDT is nog maar 0.98 op kraken en gisteren was het zelfs maar 0.97 meer. Terwijl TUSD 1+ is?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 10:14:00 ]
pi_182473681
Nou ja VET had ik niet meer onder de 190 sat verwacht
Vakman pur sang
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:03:34 #254
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_182473815
Vet op $12 zou pas echt mooi zijn
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_182474821
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:03 schreef TimKuik het volgende:
Vet op $12 zou pas echt mooi zijn
Lol :D dan krijgt die knakker een rondleiding door Kuehne nagel van mij, hoe heet die? Grrrrrr ofzo?
Lambo of Rekt
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:22:45 #256
478137 moozoe89
ik ben heel moe
pi_182477074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:49 schreef moozoe89 het volgende:
Edit Ga ergens anders je site promoten.
Heb ik niet nodig, krijg genoeg gratis traffic ;)
pi_182477111
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:22 schreef moozoe89 het volgende:

[..]

Heb ik niet nodig, krijg genoeg gratis traffic ;)
:')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 19:25:03 ]
pi_182478179
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol :D dan krijgt die knakker een rondleiding door Kuehne nagel van mij, hoe heet die? Grrrrrr ofzo?
*O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:25:21 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182482372
zzzzzzzz wij willen actie!

Saaie boel :D
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:10:19 #260
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182486620
Heyheyheeeeyyyy
Hmz...
pi_182494121
echt uitgedroogd hier, dus dat betekent bijna MOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
pi_182494921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
zzzzzzzz wij willen actie!

Saaie boel :D
Er is deze week genoeg actie geweest dacht ik zo.
pi_182495357
Weer lekker vet accumuleren zo
pi_182495796
Mooie BTC buy orders op Binance, maar de koers reageert er niet positief op. Denk dat we op een dipje kunnen rekenen.
Vakman pur sang
pi_182497569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:12 schreef Piva het volgende:

[..]

Dan heb je het niet echt begrepen nee. :')

[..]

USDT is nog maar 0.98 op kraken en gisteren was het zelfs maar 0.97 meer. Terwijl TUSD 1+ is?
Dat is vrij normaal, fluctueert altijd wel een paar cent.
pi_182507947
WHEN MOOOOOONNNN
pi_182508115
MobileGo doet het de laatste weken best aardig, in dit tempo kan ik ze nog voor de kerst voor het ICO bedrag kwijt :p

https://coinmarketcap.com/currencies/mobilego
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:07:35 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182508203
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja VET had ik niet meer onder de 190 sat verwacht
Wat maakt de 190 sat grens speciaal dan?
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:09:25 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182508233
Hoe gaat het met Unisersajaaahahaha
pi_182510975
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoe gaat het met Unisersajaaahahaha
Helemaal ruk.
Vakman pur sang
  zondag 14 oktober 2018 @ 14:58:13 #271
131603 Afwazig
Serious business
pi_182511373
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoe gaat het met Unisersajaaahahaha
Die kerel hier die all-in ging zal wel aardig rekt zijn. Vigen ofzo?
pi_182511592
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die kerel hier die all-in ging zal wel aardig rekt zijn. Vigen ofzo?
Staan er überhaupt coins in de plus over 2018?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182511633
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die kerel hier die all-in ging zal wel aardig rekt zijn. Vigen ofzo?
Wie niet dan? De ven kopers op 6/7$ ook
Vakman pur sang
  zondag 14 oktober 2018 @ 15:26:34 #274
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182511654
Update na een week: ik ben nog niet rijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 14 oktober 2018 @ 15:29:20 #275
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182511687
En dan je bedenken dat ik in 2013 2012 met minen ben gestopt omdat het meer electriciteit kostte dan dat het opleverde destijds. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door Quotidien op 14-10-2018 15:39:11 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 14 oktober 2018 @ 15:39:40 #276
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182511810
3 BTC in 4 maanden met mijn goedkope pc'tje :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 14 oktober 2018 @ 15:47:50 #277
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182511922
Hoe kom ik bij een oude wallet??
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182511980
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:47 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kom ik bij een oude wallet??
Heb je nog ergens een wallet.dat staan?

C:\Users\Quotidien\AppData\Roaming\Bitcoin\wallet.dat
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:03:20 #279
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182512085
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je nog ergens een wallet.dat staan?

C:\Users\Quotidien\AppData\Roaming\Bitcoin\wallet.dat
Kan het nergens vinden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182512212
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die kerel hier die all-in ging zal wel aardig rekt zijn. Vigen ofzo?
Ja.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:37 schreef vigen98 het volgende:
Ff nieuwe auto kopen :D UniversaGoden _O_ Nu al zoveel winst _O_ Kan niet wachten tot de 1 dollar dan ben ik set for life.
Heerlijk delusional.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2018 16:14:43 ]
pi_182512338
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb ook bewust gewacht tot de ICO voorbij was met er echt over te posten. :')
Dit is ook zo'n mooie.

Universaaaaaaaaaaaaaaahahahahhhhahhaajaaaaaaajajaaaaaaaaaaaaa
pi_182512663
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Heerlijk delusional.
lol
pi_182512926
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Heerlijk delusional.
VET is een illusie.
  zondag 14 oktober 2018 @ 18:08:08 #284
62913 Blik
The one and Only!
pi_182514032
Één keer trek je de conclusie,
Vechain is een illusie

:D
pi_182514069
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:08 schreef Blik het volgende:
Één keer trek je de conclusie,
Vechain is een illusie

:D
:D
pi_182514090
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:08 schreef Blik het volgende:
Één keer trek je de conclusie,
Vechain is een illusie

:D
Vechain is een droom.
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

:D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 14-10-2018 18:21:13 ]
Vakman pur sang
  zondag 14 oktober 2018 @ 18:20:06 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182514193
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:29 schreef Quotidien het volgende:
En dan je bedenken dat ik in 2013 2012 met minen ben gestopt omdat het meer electriciteit kostte dan dat het opleverde destijds. :{
Waar reageer je op? Of is dit een losstaand bericht?
  zondag 14 oktober 2018 @ 18:22:05 #288
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182514224
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar reageer je op? Of is dit een losstaand bericht?
Ik reageerde op mezelf
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 14 oktober 2018 @ 18:38:17 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182514454
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:22 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik reageerde op mezelf
Dan klopt "en dan te bedenken" toch niet? :D wel slechte zet geweest van je. Ach iedereen maakt verkeerde keuzes...
  zondag 14 oktober 2018 @ 18:52:59 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_182514668
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vechain is een droom.
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

:D
:D
pi_182514679
When bullmarket sir?
pi_182515767
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vechain is een droom.
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

:D
Als het gaat om geld, als het gaat om vrouwen,
Wie kun je dan VETtrouwen?
pi_182515823
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n mooie.

Universaaaaaaaaaaaaaaahahahahhhhahhaajaaaaaaajajaaaaaaaaaaaaa
ik had toen via een groupbuy 40% extra tokens, dus de rektheid valt hier nog mee
heb er nu een mooi aantal door nog wat bij te kopen hier

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2018 20:03:16 ]
pi_182515887
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:08 schreef Blik het volgende:
Één keer trek je de conclusie,
Vechain is een illusie

:D
_O-
pi_182517359
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Nooit op een ath inkopen

Nu kun je wel met 100 euro je stack verdubbelen
meld de volgende keer ff wanneer iets op een atl of ath staat?
pi_182517423
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

meld de volgende keer ff wanneer iets op een atl of ath staat?
Elke keer als de koers een nieuwe hoogste of laagste punt ooit bereikt. Dat is toch niet zo ingewikkeld?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 oktober 2018 @ 21:22:09 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182517443
Wat is deze Typisch kloon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182517648
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Elke keer als de koers een nieuwe hoogste of laagste punt ooit bereikt. Dat is toch niet zo ingewikkeld?
en dat weet je ook voor in de toekomst? 😂😂😂😂
pi_182517784
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en dat weet je ook voor in de toekomst? 😂😂😂😂
Nee?
pi_182518200
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Nee?
juist
pi_182518213
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Nee?
juist.... dus je weet alleen achteraf of het een ath of atl is geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')