quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
van de week eens mee beginnen, nu nog met "Merlin" bezig en een beetje druk met 2 bijbanen om al die verliezen goed te maken 😂😂
p. s het is nog steeds super gezellig hier lees ik 😱
Waar?quote:Op maandag 8 oktober 2018 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
Hebben jullie gisternacht nog Ripple, Bcash, Ethereum of LTC buy en of sell orders die aangetikt waren? Bot ging op hol, ltc kon je al voor een euro kopen.
Bitstamp op de euro marketen. Gekkehuis, bot totaal de weg kwijt. ltc voor een euro en zelfs lager lol.quote:
Ah ja die had ik wel langs zien komen. Bij Bitstamp gebeurd dat eigenlijk nooit, ik heb echt heel erg lang open orders gehad (nu helaas niet meer).quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bitstamp op de euro marketen. Gekkehuis, bot totaal de weg kwijt. ltc voor een euro en zelfs lager lol.
https://www.bitstamp.net/market/tradeview/
Hey manquote:
Vic green ?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bitstamp op de euro marketen. Gekkehuis, bot totaal de weg kwijt. ltc voor een euro en zelfs lager lol.
https://www.bitstamp.net/market/tradeview/
Leuk lijntje, vooral omdat hij 2 van de 4 toppen doorkruist ipv dat hij er bovenop ligtquote:
fake outquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk lijntje, vooral omdat hij 2 van de 4 toppen doorkruist ipv dat hij er bovenop ligt
Niet als ik nu uitlog en nooit meer terug kom.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:23 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
ik spreek jou nog wel na de pump.
echt wel. ik heb je ICQ-nummer.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet als ik nu uitlog en nooit meer terug kom.
shitquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:29 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
echt wel. ik heb je ICQ-nummer.
De Speld?quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef illusions het volgende:
Apart. Binance gaat 100% van z'n listing fees doneren aan goede doelen.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360017664751
?quote:
Kan ook nog een jaar of 2 duren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:38 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
kan nog een dag of 2 dagen duren.
Denk dat ze wel voor een aardig bedragje verzekerd zijn hoor. Ik denk in ieder geval niet dat ze dat zijn vergeten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Moeten ze niet doen. Beter zet het weg in een verzekering in geval van een flinke hack.
wat aardigquote:Op maandag 8 oktober 2018 21:14 schreef fathank het volgende:
Beter geven ze het aan mij.
Koop ik fok zodat iedere mongool lekker kan blijven posten en Danny permanent op visvakantie kan
Als je aan de OCE ico had meegedaan had je dat vandaag niet gezegd. En VET gaat vandaag ook aardig...quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:26 schreef Oscar. het volgende:
Waarom is het de laatste tijd zo kutje boring in cryptoland
Wow, VET is maar liefst 10 satjes gestegen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je aan de OCE ico had meegedaan had je dat vandaag niet gezegd. En VET gaat vandaag ook aardig...
Als je het gisteren had gezegd was ik met je meegegaan
Stilte voor de stormquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:26 schreef Oscar. het volgende:
Waarom is het de laatste tijd zo kutje boring in cryptoland
Als je er genoeg van hebt tikt dat toch lekker doorquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:51 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Wow, VET is maar liefst 10 satjes gestegen.
ModEdit: Wat knipwerk verricht, doe eens gewoon niet.
De meeste traders verliezen geld. In een bear market is het niet echt eenvoudig. Let op buy en sell walls, en handel daarnaar. Zet acceptable losses en leg je buy orders na het kopen gelijk vast.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef Quotidien het volgende:
Iemand interesse in het zakken van een bepaalde coin? Ik regel het voor je. Alles wat ik aanraak dropt meteen.
Dit is precies wat ik nu doe.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:25 schreef illusions het volgende:
[..]
De meeste traders verliezen geld. In een bear market is het niet echt eenvoudig. Let op buy en sell walls, en handel daarnaar. Zet acceptable losses en leg je buy orders na het kopen gelijk vast.
Lijkt me sterk aangezien een deel naar referrers gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef illusions het volgende:
Apart. Binance gaat 100% van z'n listing fees doneren aan goede doelen.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360017664751
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |