SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
is het nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat het nog vrijdagochtend was!
ik ga ervan uit dat dit topic in de avond nog niet gesloten isquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht dat het nog vrijdagochtend was!
aannames zijn heel gevaarlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat dit topic in de avond nog niet gesloten is
Nietus.quote:
zit er al een klein beetje verbetering in ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen flauw idee welke dag het is, zo met twee zieken hier
ik heb altijd weekendquote:
ja, gelukkig wel, Symph kan zijn arm al veel beter bewegen en mijn migraine is op z’n retour.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
zit er al een klein beetje verbetering in ?
oh gelukkig, het werd ook wel tijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, gelukkig wel, Symph kan zijn arm al veel beter bewegen en mijn migraine is op z’n retour.
Ja, ja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
zit er al een klein beetje verbetering in ?
[..]
ik heb altijd weekend
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, gelukkig wel, Symph kan zijn arm al veel beter bewegen en mijn migraine is op z’n retour.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ‘m nog wel helpen met afdrogen en aankleden, maar hij kan inmiddels weer thee zetten en zelf zijn schoenen en jas aandoen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ‘m nog wel helpen met afdrogen en aankleden, maar hij kan inmiddels weer thee zetten en zelf zijn schoenen en jas aandoen
graag gedaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ja, wrijf het er maar in
Mooi! Dan kan je 'm gewoon de tuin in sturen; dan heb jij even rustquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bleek dan maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar je mag in geen geval zout of azijn gebruiken, want dat is slecht voor het milieu.
Monsanto's Round Up daarentegen is prima.
Ja da's tegenwoordig biologisch afbreekbaar en het knuffelt vlindertjes en streelt bijtjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar je mag in geen geval zout of azijn gebruiken, want dat is slecht voor het milieu.
Monsanto's Round Up daarentegen is prima.
*fles bleekwater in gieter laat lopen en er voor de zekerheid een fles ammoniak bij doetquote:
Ja, die halve kilo zout die je gebruikt om het paadje schoon te houden is net de druppel voor het milieu. Al die tonnen zout op de wegen in de winter kan nog nét. Maar het paadje schoonhouden mag écht niet met zout!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die halve kilo zout die je gebruikt om het paadje schoon te houden is net de druppel voor het milieu. Al die tonnen zout op de wegen in de winter kan nog nét. Maar het paadje schoonhouden mag écht niet met zout!
Als zout en azijn echt zo slecht zijn, dan trekt het onkruid zich er bitter weinig van aan. Binnen een paar weken staat het er weer. Ze blijven hier maar zeiken over dat onkruid, maar de gemeente zelf doet er steeds minder aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja da's tegenwoordig biologisch afbreekbaar en het knuffelt vlindertjes en streelt bijtjes.
@ zout: verzilting van de grond.
@ azijn: verzuring van de grond.
Fuck it, ik gebruik het gewoon hoor. Buren hier ook; in het voorjaar rook ik regelmatig azijn hier. Dat gif wat rupsjes kietelt en lieveheersbeestjes aait is echt ongelooflijk fakking duur in gebruik.
Ja die onkruidbranders zie je ook steeds vaker in de aanbieding, Ik vraag me af of dat een beetje werkt of niet. Ik heb wel gehoord dat het ontiegelijk meurt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon de fik erin, in dat onkruid. Voem, steekvlam!
Zo doe ik het normaal, maar die wind wilde maar niet gaan liggen. Zal je net zien dat ik mijn pas gewonnen sokken in de fik steek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon de fik erin, in dat onkruid. Voem, steekvlam!
Koop een schaap of geit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De laatste keer dat ik er kwam zag je het hele pad niet meer.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als zout en azijn echt zo slecht zijn, dan trekt het onkruid zich er bitter weinig van aan. Binnen een paar weken staat het er weer. Ze blijven hier maar zeiken over dat onkruid, maar de gemeente zelf doet er steeds minder aan.
Met schoonmaakazijn is het best te doen, maar je blijft aan de gang. Dat pad achter het huis is helemaal te zot voor woorden, want er komt nooit een hond langs.
De laatste keer dat ik er kwam zag je het hele pad niet meer.
Halen die ook de wortels weg dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
De gemeente hier gooit er veegmachines overheen, op plaatsen waar dat kan, dat vind ik wel een goede oplossing, ze borstelen het onkruid weg
Komt ook tussen de voegen op. Daar krijg je het niet tussen vandaan zonder het af te breken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Paardenbloemen moet je gewoon uitsteken. Sowieso kun je in de gemiddelde tuin prima onkruid verwijderen door trekken en uitsteken
Ik heb er nog wat lopen in de Flåmvallei in Noorwegen. Haal maar opquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb jij er nog eentje in de aanbieding? [ afbeelding ]
Doe ik in mijn eigen tuin ook wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Paardenbloemen moet je gewoon uitsteken. Sowieso kun je in de gemiddelde tuin prima onkruid verwijderen door trekken en uitsteken
Lol, ja, ik kom er op z'n hoogt 1 x per kwartaal om de container aan de weg te zetten. Eigenlijk ligt dat hele pad er voor lul.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]Zo erg?
En ja, @ azijn: ik merk dat het met beginnend onkruid gewoon prima werkt, maar wat oudere paardenbloemen sterven alleen boven de grond af en komen daarna net zo hard weer teru, ongeacht hoeveel je er overheen pleurt.
Gelukkig heb ik zelf geen paardenbloemen, maar af en toe help ik een buurman een beetje in z'n tuin. (Die ene die ons ook zo vaak helpt.)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat lopen in de Flåmvallei in Noorwegen. Haal maar op
WTF!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ja, ik kom er op z'n hoogt 1 x per kwartaal om de container aan de weg te zetten. Eigenlijk ligt dat hele pad er voor lul.
De laatste keren dat de gemeente gras kwam maaien hier achter, bleken er her en der nog wat bakstenen te liggen door het slopen van de huizen die er stonden.
Wil je niet weten wat een takkeherrie dat maakt als een steen tussen die maai bladen komt.![]()
Maar tegen paardenbloemen is geen kruid gewassen.
In augustus zit ook geen r.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
bij een conferentie over universiteitsbekostiging en wordt de opmerking gemaakt dat in Londen augustusbaby's het minder doen dan septemberbaby's t/m de universiteit
Een klein beetje maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat livelink het weekend ietwat omarmt.
Niet te hard knuffelen en niet knijpen hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga weer babyknuffelentot later vanavond!
Ik ff niet meer; hij slaapt eindelijk net een uurtje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Bij ToT op bezoek?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Geniet van je rustquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ff niet meer; hij slaapt eindelijk net een uurtje!
Hij slaapt.. ik draai maar weer omquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij slaapt.. ik draai maar weer om
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geniet van je rust
[..]
Hij slaapt.. ik draai maar weer om
Klinkt heerlijk, maar ik hou het op een boekje lezen op het strand met een zedig jurkje aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bikini aan en de plomp in...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig knalt er van 20:00 tot 21:00 uur een uurtje muziek in
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:01 schreef livelink het volgende:
Als je zoveel nummers hebt uitgebracht is er altijd wel een passende gelegenheid om een nummer te draaien.
En is het album goed?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwe track van het album van Charlie Winston
Ik vind het van A tot Z uitstekend. Eerste helft poppy, tweede helft ingetogen / melancholischquote:
Dit klinkt in ieder geval lekker vrolijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het van A tot Z uitstekend. Eerste helft poppy, tweede helft ingetogen / melancholisch
Zou weleens de volgende single kunnen worden, als die er überhaupt al komt. Hij speelde dit nummer al geruime tijd voor de albumrelease live.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt in ieder geval lekker vrolijk
Ja, gewoon een spontaan uurtje. Ik zag ruimte op het roosterquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Besloot je op het laatste moment om te gaan draaien, 11?
Ik keek, zag dat je ging draaien, VLC een slinger gegeven en exact op dat moment kwam jij erin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, gewoon een spontaan uurtje. Ik zag ruimte op het rooster
Dat is nog eens timingquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik keek, zag dat je ging draaien, VLC een slinger gegeven en exact op dat moment kwam jij erin.
Eggs heeft zichzelf ook ingpland, zag ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik keek, zag dat je ging draaien, VLC een slinger gegeven en exact op dat moment kwam jij erin.
Oeh! Die had een hele toffe set klaarstaan, dus dat belooft weer wat vanavond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Eggs heeft zichzelf ook ingpland, zag ik.
Helaas moet ik morgen overwerken, dus ik kan maar een gedeelte meeluisteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh! Die had een hele toffe set klaarstaan, dus dat belooft weer wat vanavond.
Je bent veuls te druk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas moet ik morgen overwerken, dus ik kan maar een gedeelte meeluisteren.
Klopt jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent veuls te druk de laatste tijd.
Dat is zeuren om het zaniken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Spiralling was de eerste single van het derde album van Keane: Perfect Symmetry. Op dat album klinkt Keane een stuk speelser (en her en der wat elektronischer) dan op de eerste twee platen. Het album kreeg gemengde reviews, maar toen het vierde album uitkwam, vonden recensenten dat weer te veel op de eerste platen lijken en werd de speelsheid van de derde plaat gemist...
Kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is zeuren om het zaniken.
Helemaal mee eens. Was vorig jaar ook een ego-tip van Rob Stendersquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze plaat is een beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik heb 'm zelf wat ingekortquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer was origineel al oké, maar deze remix maakt het nog wat dynamischer.![]()
*track gaat ritselen...
quote:
Dat dan weer wel.quote:
Heb ik even niet bij de hand, maar ik zal zo iets draaien dat enigszins passend isquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
!
Er kwam als suggestie meteen Bronski beat - Smalltown boy (12 extended) naar voren.
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik even niet bij de hand, maar ik zal zo iets draaien dat enigszins passend is
Dat bedoelde ik er niet mee hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik even niet bij de hand, maar ik zal zo iets draaien dat enigszins passend is
Die laat ik aan jou overquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto?
Ja zeg, lok Vout ff.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto?
quote:
(hoop je)quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik draai zoiets niet.
Zelfs Vout heeft niet zo'n slechte smaak (denk ik)
Ik ga luisteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn geen prijzen te winnen met het beantwoorden van de volgende vraag: de zanger van welk popduo spreekt na dik anderhalve minuut een regel tekst uit in dit nummer?
Dan reken ik mijn antwoord goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het is inderdaad een dikke vette sample van Bronski Beat, dit nummer. De man die net "when you're looking for a change" zei, is uiteraard Neil Tennant.
Best een goed idee van Lucky.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt dus. Maar daarom draaide ik het nummer nietL2B bracht me op het idee.
Je speelt vals.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het is inderdaad een dikke vette sample van Bronski Beat, dit nummer. De man die net "when you're looking for a change" zei, is uiteraard Neil Tennant.
Je moet de vraag beter lezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Je speelt vals.
Je zei popduo. Bronski Beat zijn met 3-en.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:42 schreef Melting het volgende:
Wikipedia schrijft:
In 2006 werd door het Zweedse dance-project Supermode de sample van het nummer "Smalltown Boy" gebruikt voor een dance-nummer genaamd "Tell me why", dat Jimmy Somerville op de achtergrond zingt.
[ afbeelding ]
quote:
Wat heb ik verkeerd gelezen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn geen prijzen te winnen met het beantwoorden van de volgende vraag: de zanger van welk popduo spreekt na dik anderhalve minuut een regel tekst uit in dit nummer?
Het ging om die ene gesproken regel tussen het zingen door.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik verkeerd gelezen dan?
De koffie solo is hier al weer op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit uur gaat veel te snel en er moet koffie komen.
Dan lees ik nog steeds popduo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ging om die ene gesproken regel tussen het zingen door.
Is het nog geen whisky-tijd dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De koffie solo is hier al weer op.
Vingerhoedjes...
Neehee, die 2 van de Pet Shop Boys...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan lees ik nog steeds popduo.
En wie wordt er dan bedoeld? Jimmy Sommerville toch?
Neil Tennant van de Pet Shop Boysquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar never mindquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook maar magertjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua alcohol ben ik nog niet verder gekomen dan een Mojito...
Zijnde?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook maar magertjes.
Ik had wel verwacht dat je de plaatselijke delicatesse uit zou gaan proberen.
Weet ik. Maar dan is het toch geen probleem als ik het niet snap, dat ik om uitleg vraag?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar never mind(was maar een bijzaak, ik draaide het nummer vanwege de Bronski Beat-sample)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens een show van 11 is Pet Shop Boys altijd het goede antwoord, no matter what...
Ik heb geen idee wat daar in de buurt een delicatesse op alcohol gebied is.quote:
Niet altijd, maar je hebt dan wel de hoogste winkansen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens een show van 11 is Pet Shop Boys altijd het goede antwoord, no matter what...
Supergirl is leuker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Shows van DJ11 met L2B als luisterend publiek zijn niet compleet zonder Jam & Spoon. Deze keer samen met Rea Garvey, zanger van de band Reamonn (hit: Supergirl).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei er alleen bij dat er geen punten waren te verdienen.
Geen prijzen, zei je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan we naar de reclame?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga weer even voor Radio 2 spelen.....
Verse bakquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De koffie solo is hier al weer op.
Vingerhoedjes...
Ja, nu moet ik Melting gelijk geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Geen prijzen, zei je.
Nu ook al geen punten.
Het barst hier van de cocktails en bier is ook niet aan te slepen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar in de buurt een delicatesse op alcohol gebied is.
Ik ga Nederlands product promotenquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het barst hier van de cocktails en bier is ook niet aan te slepen.
Heb net wel een lokaal amandelgebakje op...
Heb je zo snel al koffie gezet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verse bakTegenwoordig is het in ieder geval te drinken in Spanje. Vroeger was het niet te zuipen. Ongeacht wat je nam.
Dat had ik deze show niet meer verwacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Shows van DJ11 met L2B als luisterend publiek zijn niet compleet zonder Jam & Spoon. Deze keer samen met Rea Garvey, zanger van de band Reamonn (hit: Supergirl).
Ze zullen keuzes moeten maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga Nederlands product promoten![]()
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat dit prachtige nummer van Sandra van Nieuwland NUL airplay krijgt. Ik vind dit echt een prachtplaat.
Ik neem altijd cafe solo, oftewel espresso. Nooot problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verse bakTegenwoordig is het in ieder geval te drinken in Spanje. Vroeger was het niet te zuipen. Ongeacht wat je nam.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem altijd cafe solo, oftewel espresso. Nooot problemen mee gehad.
Driedubbel, dat wel, anders is je tong nog niet eens nat na een slokje..
Ik vind het een mooi nummer inderdaad. Maar het duurt wel even voordat het blijft hangen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat dit prachtige nummer van Sandra van Nieuwland NUL airplay krijgt. Ik vind dit echt een prachtplaat.
Dit is de verlengde albumversiequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zullen keuzes moeten maken.
En dit is niet de gewone versie, neem ik aan? MIsschien valt die wel erg tegen.
Ze is waarschijnlijk niet flexibel genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Driedubbel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem altijd cafe solo, oftewel espresso. Nooot problemen mee gehad.
Driedubbel, dat wel, anders is je tong nog niet eens nat na een slokje..
Persoonlijk vind ik deze stem een 13 in een dozijn stem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pianospel vind ik een beetje aan de drukke kant, verder prachtig gezongen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze stem een 13 in een dozijn stem.
Dus niet mijn kopje thee.
Nee joh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze stem een 13 in een dozijn stem.
Dus niet mijn kopje thee.
Dank voor het kwartiertje sinds Faithless...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren naar dit spontane uurtje. Veel plezier met de discjockey person Melting
Net 9 kopjes koffie verder en het is alweer afgelopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het kwartiertje sinds Faithless...
Ik vond het best mooi, hoewel ik de eerste inderdaad wat toegankelijker vond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Toegankelijk is dit trouwens niet, maar hoe vaker je het hoort, hoe mooier het wordt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net 9 kopjes koffie verder en het is alweer afgelopen.
Ieder z'n mening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Als de man iets niet heeft, is het dat wel....
Misschien zondag een wat langere show.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net 9 kopjes koffie verder en het is alweer afgelopen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit ken ik, maar Mad typt het even voor me.
Maak je jezelf nog drukker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien zondag een wat langere show.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Tuned22-achtige actie van MadMaster(vlak voor mij antwoorden)
Ik zat een minuut te denken hoe die gozer met die blonde kuif ook al weer heette.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het scheelde anders wel 2 seconden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich wel knap dat je het van die kuif nog wist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat een minuut te denken hoe die gozer met die blonde kuif ook al weer heette.
Tijd zat was er...
Jaaa, het is zó tof om te draaien. En jouw spontane shows doen absoluut niet onder voor de geplande.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Shows draaien is leukMaar ik moet eerst nog weer de nieuwe-muziek-oogst door.
Morgen maar eens gaan proeven dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Er zit hier beneden een restaurant bij het hotel
Heb er nog niet gegeten, maar er komen nu heerlijke geuren naar boven via het balkon...
Gewoon nog even voor een tweede ronde gaan qua eten. Op vakantie mag dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Heb er nog niet gegeten, maar er komen nu heerlijke geuren naar boven via het balkon...
Zo rollen ze. Als je dan gaat zitten krijg je iets uit de vriezer wat zo de magnetron in gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb tegenwoordig vaak dat ik een paar nummers klaarzet in een mapje, zo gauw het in me opkomt om ze (weer) eens te draaien. De rest volgt vanzelf, met nieuwe muziek en andere muziek die lekker aansluit, of waar de luisteraars om vragenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jaaa, het is zó tof om te draaien. En jouw spontane shows doen absoluut niet onder voor de geplande.
Ik heb vandaag al genoeg lopen snaaien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon nog even voor een tweede ronde gaan qua eten. Op vakantie mag dat.
Je bent cynisch, Lucky.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo rollen ze. Als je dan gaat zitten krijg je iets uit de vriezer wat zo de magnetron in gaat.
Weinig magnetron voer hier, gelukkig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo rollen ze. Als je dan gaat zitten krijg je iets uit de vriezer wat zo de magnetron in gaat.
Omdat ik zo ontzettend traag benquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom post jij iedere keer onder de hoes?
Tot wanneer blijf je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weinig magnetron voer hier, gelukkig.
Veel open keukens en veel verse produkten...
Tijd genoeg dus om er eens te gaan eten dus.quote:
Heel vroeger kon je er geweldig smakende sherry kopen, om maar iets te noemen. Later begonnen ze het te mengen en zelfs aan te lengen. Nooit meer iets kunnen vinden wat echt de moeite waard was. Zal best lukken, als je het binnenland in trekt.quote:
Blur was toen nog niet eens geboren...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
Raar gitaarloopje. Beetje Blur avant la lettre...
Die weddenschap qua sherry wil ik wel met je aangaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heel vroeger kon je er geweldig smakende sherry kopen, om maar iets te noemen. Later begonnen ze het te mengen en zelfs aan te lengen. Nooit meer iets kunnen vinden wat echt de moeite waard was. Zal best lukken, als je het binnenland in trekt.
Die borden met eten zagen er ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weinig magnetron voer hier, gelukkig.
Veel open keukens en veel verse produkten...
Oh nee, dat win jij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die weddenschap qua sherry wil ik wel met je aangaan.
Maar niet van hier dan...
Met hier bedoel ik Mallorca, niet Spanje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh nee, dat win jij.Ik heb het echt alleen over Spanje. Man man, wat een kwaliteit was dat destijds. Mijn ouders sleepten jerrycans vol mee terug naar Nederland. Dachten dat ze er járen mee zouden doen.
Ah, op die manier. Ik moet trouwens nog steeds bericht krijgen over die whisky proeverij, bedenk ik me net.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met hier bedoel ik Mallorca, niet Spanje.
Jerez is wat ver weg nu.
In Nederland weet ik prima sherry te vinden, alle soorten...
Ik vraag me af of die vader echt meekomt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik moet trouwens nog steeds bericht krijgen over die whisky proeverij, bedenk ik me net.
Bekend van onder andere Ballroom blitz, Poppa Joe en Fox on the run?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
De bandnaam The Sweet zegt me iets, maar dit nummer totaal niet...
Deze is voor livelink of Lucky dan.quote:
Geen idee - Weet nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is voor livelink of Lucky dan.
Ik hoor het voor het eerst. Wel een leuk nummer.quote:
Dat belooft niet veel goeds.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die vader echt meekomt.
De proeverij van Andy in Haarlem is overigens gecancelled...
Dan denk ik niet dat hij dan wel op zondag hierheen komt en ook nog eens met zijn vader, als dat al een zeldzaamheid is. Bel morgen wel even.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reden weet ik niet, maar het leek er op alsof Andy niet zou komen...
Toch eigenlijk best erg dat je aan dat liedje denkt, zodra je deze stem hoort.quote:
Ja, het is best een mooi nummer, maar na 8583822 keer begint het toch wat te vervelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch eigenlijk best erg dat je aan dat liedje denkt, zodra je deze stem hoort.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou net zeggen... die stem doet me denken aan Shocking Blue
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet haast iets van Rammstein zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |