SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Weekendje weg, met eten, concert, en kookcursusquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gefeli! Gaan jullie nog iets leuks doen om het te vieren?
Leuk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weekendje weg, met eten, concert, en kookcursus
Ik zat op 8mm, dus maximaal tot dat weerquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoever? Wat had je?
[..]
En dan? Moeten we stoppen?
Ja dan zoek ik gewoon een nieuwe!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Een jaar dichter bij de 7 year itch.
Ik ben wel benieuwd hoe die voelt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Een jaar dichter bij de 7 year itch.
Lijkt me naar als ze daar wat in moeten stoppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat op 8mm, dus maximaal tot dat weer.
Een net niet depressie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe die voelt.
Nee hoor, totaal nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoever? Wat had je?
[..]
En dan? Moeten we stoppen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat op 8mm, dus maximaal tot dat weer.
Misschien lost 'ie 'm op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik benieuwd of hij door mijn normale depressie heen zal komen.
Heb ze nu al een hele tijd uit en zijn weer normale gaatjes geworden, dat is wel fijnquote:
Ik heb wel een martelaarscomplex, dus waarschijnlijk blijf ik wel tenzij hij het uitmaakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kans bestaat wel dat je huidige relatie het dan niet overleefd.
ik hoop dat die van mij ook gewoon terug groeien. Maar ik schijn soepele oren te hebben ofzo, dus de kans is grootquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ze nu al een hele tijd uit en zijn weer normale gaatjes geworden, dat is wel fijn.
Dit is alleen maar goed, want dit houdt de eigenwaarde van de man in stand.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een martelaarscomplex, dus waarschijnlijk blijf ik wel tenzij hij het uitmaakt.
Heb je de schuld ooit bij jezelf gezocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik trek alleen rare mannen aan dus ben t er wel mee eens.
*pakt popcornquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je de schuld ooit bij jezelf gezocht?
Serieus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je de schuld ooit bij jezelf gezocht?
Trek er een blikje baco bij open.quote:
Ik pak maar gewoon een colaatje..quote:
Bacardi Breezer. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gedronken. Wat moet ik mij voorstellen bij dit drankje?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik pak maar gewoon een colaatje..
Ik ben al sinds 0430 wakker ofzo
Ik sinds 05.30, zit pas aan m'n eerste koffie, nu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik pak maar gewoon een colaatje..
Ik ben al sinds 0430 wakker ofzo
In mijn hoofd zit er een mint- of pepermuntsmaak aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bacardi Breezer. Maar dan anders.
Vraag het Joelquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan jou dan, dat je ze aantrekt?
Smaakte gewoon goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, kon men je omkopen voor een breezer?
Breezer was omstreeks 2000 een grote hit op de Nederlandse drankenmarkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
25 is te jong om het breezertijdperk te hebben beleefd denk ik?
Ik weet alleen dat je raar bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vraag het Joeldie weet dat blijkbaar.
Ik heb geen idee. Ik voldoe niet aan de standard eisen, 1.60/60kilo enzoBen niet leuk, spontaan, lief genoeg.
teveel gedoe, batshit crazy
Ja inderdaad. Vroeger kocht je alles met breezer. Voornamelijk punani.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
25 is te jong om het breezertijdperk te hebben beleefd denk ik?
Hahahahquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je raar bent.
Ik ben ook raar, ik heb een raar vriendje. Zo moet je het doen.
Ik lust geen koffie, maar bedankt voor de tip, ook ff de KSC in bij GCquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik sinds 05.30, zit pas aan m'n eerste koffie, nu.
Je drinkt maar wat de pot schaft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, maar bedankt voor de tip, ook ff de KSC in bij GC
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik trek alleen rare mannen aan dus ben t er wel mee eens.
Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah
Ik ben niet het type van de rare mannen...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah
Stiekem haten wij elkaar al hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:39 schreef O_o_ het volgende:
Ik moet trouwens echt wat manieren gaan verzinnen om de fittie tussen gcjoel en TaMieke zien op te stoken, want bij een vorige keer lichtelijk vuur spuwen was het al genieten.
Goed punt. De hele rare mannen trek ik aan. De leuke rare mannen, vinden mij niet leuk.quote:
Dat zeggen ze er niet bij. Gewoon "je bent mn type niet"quote:
Stomme mannen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt. De hele rare mannen trek ik aan. De leuke rare mannen, vinden mij niet leuk.
[..]
Dat zeggen ze er niet bij. Gewoon "je bent mn type niet"
Waarom met Joel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:39 schreef O_o_ het volgende:
Ik moet trouwens echt wat manieren gaan verzinnen om de fittie tussen gcjoel en TaMieke zien op te stoken, want bij een vorige keer lichtelijk vuur spuwen was het al genieten.
Rare trekjes moeten ze hebben. Dan hoef je je ook niet je eigen rare trekjes achterwege te laten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah
Ik ga alleen naar Rijke Tata Steel feesten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet op het Tata Steel burenfeest geweest?
helemaal normaal isquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rare trekjes moeten ze hebben. Dan hoef je je ook niet je eigen rare trekjes achterwege te laten.
Wat hoorde ik nou paar weken terug? Ze hadden een heel dorp gebouwd in IJmuiden of Beverwijk ofzo, voor een feest voor alle medewerkers van nu en in het verleden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet op het Tata Steel burenfeest geweest?
Die zijn hier nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar Rijke Tata Steel feesten.
Hoogovens IJmuiden, dé plek voor kanker! Zie een ZEMBLA-uitzending uit 2008 voor meer informatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:44 schreef Driepink het volgende:
Tata steel is toch dat Indische bedrijf ofzo die ook die mislukte microcar maakte?
Ja, afgelopen weken steeds feesten voor verschillende groepenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou paar weken terug? Ze hadden een heel dorp gebouwd in IJmuiden of Beverwijk ofzo, voor een feest voor alle medewerkers van nu en in het verleden?
Nou ik ga wel naar Fukushima ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoogovens IJmuiden, dé plek voor kanker! Zie een ZEMBLA-uitzending uit 2008 voor meer informatie.
Ik heb het!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoogovens IJmuiden, dé plek voor kanker! Zie een ZEMBLA-uitzending uit 2008 voor meer informatie.
Ja, dat was het. Mijn vader heeft in zijn jonge jaren ook even voor Corus gewerkt, maar niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, afgelopen weken steeds feesten voor verschillende groepen
Mijn paps is net met pensioen en ook niet uitgenodigd, kennelijk niet oud genoeg om onder de oudjes te vallen ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, dat was het. Mijn vader heeft in zijn jonge jaren ook even voor Corus gewerkt, maar niet uitgenodigd.
Waarom ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:46 schreef Debsterr het volgende:
Paar keer in IJmuiden geweest, zo'n troosteloze omgeving.
Werkquote:
echt zo'n plek waar de zon nooit schijnt. Net als Den Helderquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:46 schreef Debsterr het volgende:
Paar keer in IJmuiden geweest, zo'n troosteloze omgeving.
Duitsers zijn vaak wel charmant toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Samzz het volgende:
Omg knappe toeristenmeneer zegt net dat ie gescheiden is.
Maar Duitser, dus sja.
Duitsers zijn best leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Samzz het volgende:
Omg knappe toeristenmeneer zegt net dat ie gescheiden is.
Maar Duitser, dus sja.
Deze zeker wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duitsers zijn vaak wel charmant toch.
Tilburg, Spijkenisse, ook allemaal zo triestig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt zo'n plek waar de zon nooit schijnt. Net als Den Helder
Nu dus niet meer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werkwas tijdje verantwoordelijk voor regio Haarlem, zit ook een RWS pandje daar
.
Pijnlijk. Ik zag een filmpje voorbij komen bij RTV N-H, en daar zag ik toch ook jongere koppies, maar misschien waren dat medewerkers die het dorp moesten bouwen en als dank even mochten afpilsen in het feestgedruis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn paps is net met pensioen en ook niet uitgenodigd, kennelijk niet oud genoeg om onder de oudjes te vallen ofzo.
Geloof je me als ik zeg dat Spijkenisse nog 4x zo gezellig is als mijn dorp?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tilburg, Spijkenisse, ook allemaal zo triestig.
Ik weet niet waar jij woont dus neequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat Spijkenisse nog 4x zo gezellig is als mijn dorp?
Ach ja ik ben blij dat ik niet mee hoefde met vriendje. Die werkt er soms ingehuurd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Pijnlijk. Ik zag een filmpje voorbij komen bij RTV N-H, en daar zag ik toch ook jongere koppies, maar misschien waren dat medewerkers die het dorp moesten bouwen en als dank even mochten afpilsen in het feestgedruis.
Wat voor dorp is het?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat Spijkenisse nog 4x zo gezellig is als mijn dorp?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont dus nee.
Het dorp naast Spijkenissequote:
Tilburg is de afgelopen jaren wel serieus opgeknapt anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tilburg, Spijkenisse, ook allemaal zo triestig.
Ik pak nu de auto naar Hoogvliet, heb je zo gevonden! Vragen naar dat jongetje met drie pinken.quote:
Wat ik nu altijd heb willen weten, komt het supermarktconcert daar ook vandaan? Ik ben te lui om Wikipedia te gebruiken, maar ik weet dat ze ook supermarkten in Leiden hebben.quote:
Ja, en de oprichters heetten ook Hoogvliet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat ik nu altijd heb willen weten, komt het supermarktconcert daar ook vandaan? Ik ben te lui om Wikipedia te gebruiken, maar ik weet dat ze ook supermarkten in Leiden hebben.
Zijn foto uitprinten en meenemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik pak nu de auto naar Hoogvliet, heb je zo gevonden! Vragen naar dat jongetje met drie pinken.
Is regio Rotterdam ja, maar we zijn een soort van het vergeten kindquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat gewoon Rotterdam aanplak was.
Als je het aan de juiste mensen vraagt vind je me vrij snel jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik pak nu de auto naar Hoogvliet, heb je zo gevonden! Vragen naar dat jongetje met drie pinken.
Nee komt hier niet vandaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat ik nu altijd heb willen weten, komt het supermarktconcert daar ook vandaan? Ik ben te lui om Wikipedia te gebruiken, maar ik weet dat ze ook supermarkten in Leiden hebben.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en de oprichters heetten ook Hoogvliet.
Ja wat is het nou?quote:
En usertopicquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]Oja hij heeft zelfs een foto in zijn fobo
Ik heb het opgegevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En usertopic![]()
Ik dacht dat jij zo goed was in stalken.
omg jij weet dingenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:56 schreef Senn88 het volgende:
Is Drievliet dan een pretpark van de fam hoogvliet en driepink?
Als jij Leiden van je achternaam heet en je komt uit Assen?quote:
Even op wiki gekeken, heb het verkeerd onthouden.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt zo'n plek waar de zon nooit schijnt. Net als Den Helder
link!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En usertopic![]()
Ik dacht dat jij zo goed was in stalken.
Het is daar verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Daar woont de halve familie
Maar idd troosteloos al vinden de inwoners dat natuurlijk niet
Ik wist niet dat ze zo heten, ik had het over de plaats Hoogvliet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als jij Leiden van je achternaam heet en je komt uit Assen?
Dat ze zo van hun achternaam heten betekent niet dat ze er ook vandaan komen he
Oké bedankt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even op wiki gekeken, heb het verkeerd onthouden.
De eigenaars heten Hoogvliet maar het komt niet uit Hoogvliet.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo heten, ik had het over de plaats Hoogvliet.
Nee, daar denkt bijna iedereen dan aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik raar als ik bij drie pinken denk aan iemand met een kleine piemel?
De DJ van Slipknot had ook een derde pink, maar die hebben ze na zijn geboorte geamputeerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zegt wel wat over jouw voorkeur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn pa wil verhuizen naar Drenthe. Even de plaatjes bekeken, op zich geef ik hem groot gelijk.
Kleine piemels? Ja beter dan grote piemels, kun je nog een beetje doen alsof het een grote clit is ofzo.quote:
Beetje lafjes overheen wrijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kleine piemels? Ja beter dan grote piemels, kun je nog een beetje doen alsof het een grote clit is ofzo.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je een man bent![]()
Dus ik weet niet echt hoe ik moet reageren
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijf dat maar denken, dan is het veilig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, joh. Gewoon benen wijd en karren maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
genderneutraalquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet aan, en hij zit veul te ver weg.
Jij zal het wel wetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Is beter voor haar, ze is zo goed bezig.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:10 schreef O_o_ het volgende:
Senn88 wil graag in de regio Rotterdam wonen en ziet Driepink als een buitenkans. Ik begrijp het wel.
Liefde ja, geen lustquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op mijn kerstkaartje schreef je vorig jaar nog iets over liefde
Zodra ik mijn foto's heb verkoop ik ze aan jou voor een gereduceerd tarief.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:12 schreef TaMieke het volgende:
Gaan we ook weer een kerstkaarten actie doen?
Dat hoop ik wel, en jij moet je adres zo ff appen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:12 schreef TaMieke het volgende:
Kerstmeet is wel genoeg tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:12 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zodra ik mijn foto's heb verkoop ik ze aan jou voor een gereduceerd tarief.
Zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:12 schreef Driepink het volgende:
Lust, liefde.. Wat maakt het uit?
Zonder lust geen liefde toch
Het maakt veel uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:12 schreef Driepink het volgende:
Ga je me stalken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, en jij moet je adres zo ff appen.
Neequote:
Tuurlijk wel, zuivere liefde toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:12 schreef Driepink het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je echt wat nodig hebt is KPD beter toch?
Wat? Zondag al?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ja jongens, de inschrijvingen voor Secret Santa verlopen zondagavond, dus grijp je kans en meld je nog aan
Keldertje toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je echt wat nodig hebt is KPD beter toch?
Ja en wat uitloop voor de twijfelaars, en dan de datumprikker en dat duurt ook weer, en dan is het bijna november.quote:
Ja lijkt me prima, zondag prikken we datum met de nu aanmelders. Als er dan nog mensen zijn die ook willen hebben ze geen keus meer. En voor november sluit sowieso de boel in verband met voorbereidingen kadootjes enzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en wat uitloop voor de twijfelaars, en dan de datumprikker en dat duurt ook weer, en dan is het bijna november.
Ik twijfelquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ja jongens, de inschrijvingen voor Secret Santa verlopen zondagavond, dus grijp je kans en meld je nog aan
Daarom, vorig jaar was het al kort dag bleek achteraf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me prima, zondag prikken we datum met de nu aanmelders. Als er dan nog mensen zijn die ook willen hebben ze geen keus meer. En voor november sluit sowieso de boel in verband met voorbereidingen kadootjes enzo.
Avondje vibrators uitwisselenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Er doet nog maar één kerel mee mensen. Dit wordt een avondje #metoo zo.
oh dan zou ik zelf echt even denken hoorquote:
*triggeredquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Mannen denken niet zo moeilijk toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef Allures het volgende:
[..]
oh dan zou ik zelf echt even denken hoor
Meestal als iemand dat nodig heeft is het verder wat minder
#eigenervaring
Zak over het hoofd dan voel je daar niets van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef Allures het volgende:
[..]
#eigenervaring
ik ben met filter zoveel mooierquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef Allures het volgende:
[..]
#eigenervaring
ja zeker als er ook een neusje bij zitquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vooral met oortjes toch? Super cute.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welke filter. Die Elvi-filter deed niks voor je
En vergeet de tong niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zeker als er ook een neusje bij zit
Beetje op die furry fetisj inspelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zeker als er ook een neusje bij zit
ik ben gewoon een heel schattig konijntje/katje/hertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje op die furry fetisj inspelen
Heb je ook een staartplug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik ben gewoon een heel schattig konijntje/katje/hertje
omg willik!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:26 schreef Allures het volgende:
Ik wil jurkjes met bosdiertjes
Word een hype
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die foto's waarop mensen hun tong uitsteken gemaakt worden, je wil er toch niet uitzien als een downie als je er geen bent.
Ik zag die stofjes wel overal in de winkel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:26 schreef Allures het volgende:
Ik wil jurkjes met bosdiertjes
Word een hype
Ja ik heb zelf al vosjes gemaakt en werk nu aan een jurk met hertjes en heb nog stof liggen met vogeltjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag die stofjes wel overal in de winkel.
omg die zijn nooit zo duur toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik geloof dat collectif een lijn heeft/krijgt
https://www.collectif.co.(...)iends-cardigan-p8851quote:
Die heb ik in mijn lijst staan maar durf het ook niet aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan Sneekweek ofzo. Ik durf niet verder te kijken
Over de meetquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn lijst staan maar durf het ook niet aan.
Trouwens die gast van de kroeg die met dat fb gebeuren, die is gewoon actief op fb met liken enzo
Dat setje is wel heel cutequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:29 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.collectif.co.(...)iends-cardigan-p8851
Verder ben ik even niet zo op de hoogte maar andere merken hebben vast ook
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ga je er meteen vanuit dat het voor de vrouwen gold?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Avondje metoo? Die ene vent kunnen jullie wel in toom houden toch.
Het is Fax, dus hij heeft niks te vrezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je er meteen vanuit dat het voor de vrouwen gold?
Keiharde gangbang.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ja want ik dacht niet dat er andersom klachten uit zouden voortkomen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je er meteen vanuit dat het voor de vrouwen gold?
Ligt aan de vrouw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja want ik dacht niet dat er andersom klachten uit zouden voortkomen?
Mannen vinden het vast heel lekker om te worden bepoteld, die willen altijd wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja want ik dacht niet dat er andersom klachten uit zouden voortkomen?
Ligt eraan waar je het doet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen vinden het vast heel lekker om te worden bepoteld, die willen altijd wel.
meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Over de meet![]()
Volgende week zuipmeet?
Zeker omdat het volgens mij Fax isquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Heb het niet over mannen in het algemeen, maar over die ene.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen vinden het vast heel lekker om te worden bepoteld, die willen altijd wel.
Waarom zou iemand je bij de tandarts willen bespringen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het doet..
Als je het doet terwijl ik bij de tandarts zit dan krijg je wel een stomp hoor
Over wat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mogen we hier al grapjes over maken?
Nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mogen we hier al grapjes over maken?
Ja geen idee, maar volgens degene die ik quotte hebben mannen altijd zin..quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou iemand je bij de tandarts willen bespringen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is Fax, dus hij heeft niks te vrezen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar volgens degene die ik quotte hebben mannen altijd zin..
Ik bewees enkel even dat dit niet waar is
Oh ja, in plaats daarvan dat vette baksel gepakt. Het is het 1 of het ander.quote:
Zo, er liepen afgelopen dinsdag nog een paar assistentes rond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
De mondhygienste mag mij wel bespringen hoor
Geef mij je bakselquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, in plaats daarvan dat vette baksel gepakt. Het is het 1 of het ander.
Sure. Waar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Over de meet![]()
Volgende week zuipmeet?
Insert liedjeovertandartsassistentequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo, er liepen afgelopen dinsdag nog een paar assistentes rond.
[ afbeelding ]
Heel vies. Geef maar hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, in plaats daarvan dat vette baksel gepakt. Het is het 1 of het ander.
Voorspel telt een man toch niet mee in de 3 minuten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw... dan ben ik nog niet eens warm man
Restaurant de Marktquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef gcjoel het volgende:
iemand nog tips voor lekker eten in Utrecht?
Of Beers & Barrelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef gcjoel het volgende:
3 minuten is inclusief uitkleden, condoom omdoen en voorspel. en kknuffelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voorspel telt een man toch niet mee in de 3 minuten?
Dat slaan ze over, dus het telt zeker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voorspel telt een man toch niet mee in de 3 minuten?
Wagamamaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef gcjoel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |