SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Weekendje weg, met eten, concert, en kookcursusquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gefeli! Gaan jullie nog iets leuks doen om het te vieren?
Leuk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weekendje weg, met eten, concert, en kookcursus
Ik zat op 8mm, dus maximaal tot dat weerquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoever? Wat had je?
[..]
En dan? Moeten we stoppen?
Ja dan zoek ik gewoon een nieuwe!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Een jaar dichter bij de 7 year itch.
Ik ben wel benieuwd hoe die voelt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Een jaar dichter bij de 7 year itch.
Lijkt me naar als ze daar wat in moeten stoppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat op 8mm, dus maximaal tot dat weer.
Een net niet depressie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe die voelt.
Nee hoor, totaal nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoever? Wat had je?
[..]
En dan? Moeten we stoppen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat op 8mm, dus maximaal tot dat weer.
Misschien lost 'ie 'm op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik benieuwd of hij door mijn normale depressie heen zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |